Ehhhhquote:Op donderdag 19 september 2019 10:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mag ik je eens echte traditionele couscous komen brengen?
Lam,kip,rund,vegetarisch. Aan jou de keuze
Ja, als je nooit echte couscous hebt gegeten dan kan je geen oordeel hebben toch.quote:
Hahaha je kan duidelijk niet koken.quote:
Enige recht is het aanrechtquote:Op donderdag 19 september 2019 10:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahaha je kan duidelijk niet koken.
Vrouwen bij ons zijn net trots als ze urenlang hebben lopen koken om hun man te verwennen.
Hmmmm, nou breng maar langs dan. Lam klinkt goedquote:Op donderdag 19 september 2019 10:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, als je nooit echte couscous hebt gegeten dan kan je geen oordeel hebben toch.
Couscous komt niet uit een zakje
Dit klopt niet.quote:Op donderdag 19 september 2019 10:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Enige recht is het aanrecht
Je bent Maghrebijns ?quote:Op donderdag 19 september 2019 10:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vrouwen bij ons zijn net trots als ze urenlang hebben lopen koken om hun man te verwennen.
Ik meen dit serieus he?quote:Op donderdag 19 september 2019 10:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmmm, nou breng maar langs dan. Lam klinkt goed
Ik kan heel goed koken, ik heb alleen geen zin om het slaafje van de man te spelen. Als ik na een dag hard werken thuiskom, en hij heeft bijvoorbeeld niets gedaan verwacht ik dat hij heeft gekookt.quote:Op donderdag 19 september 2019 10:48 schreef Fushia2 het volgende:
Rotterdamquote:Op donderdag 19 september 2019 10:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik meen dit serieus he?
Waar woon je?
Nu moet je echt kappequote:Op donderdag 19 september 2019 10:52 schreef Fushia2 het volgende:
Dit klopt niet.
Vrouwen hebben ook het recht/plicht om hun man te plezieren,voor de kinderen te zorgen en het huishouden in orde te brengen
Ik ben volgende week in Rotterdam. In West. Kan het komen bezorgen als je wilt. De pan mag je houden.quote:
Hahahahaaquote:Op donderdag 19 september 2019 10:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kan heel goed koken, ik heb alleen geen zin om het slaafje van de man te spelen. Als ik na een dag hard werken thuiskom, en hij heeft bijvoorbeeld niets gedaan verwacht ik dat hij heeft gekookt.
Natuurlijk is het leuk je man een keer te verassen met lekker eten oid, maar dat geldt andersom ook.
Anders vind ik het wel heel Donna Reed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |