Afspeelplaat nummer zoveel. Had echt verwacht dat hij verrassend zou komen. Verder prima betoog van hem, maar echt gaapverwekkend.quote:
Ik heb vandaag hét pvv-meisje ontmoet.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:40 schreef BlackNero het volgende:
Hahaha een oud-teamgenoot van me zit blijkbaar in de PVV fractie.![]()
Fleur?quote:Op woensdag 18 september 2019 23:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik heb vandaag hét pvv-meisje ontmoet.
Google maar op pvv-meisje.quote:
En ik maar denken dat jij een nette business vrouw bent!quote:Op woensdag 18 september 2019 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Grauss laat zijn vrouw pakken door zijn vrienden en hij vindt het mooi om daar naar te kijken
Ik ben niet de vrouw van meneer Graussquote:Op woensdag 18 september 2019 23:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij een nette business vrouw bent!
Wow wat is het verhaal hier achter?quote:Op woensdag 18 september 2019 23:42 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Google maar op pvv-meisje.
die trolhoaxquote:Op woensdag 18 september 2019 23:42 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Google maar op pvv-meisje.
Vervelende act die manquote:Op woensdag 18 september 2019 23:38 schreef -Chakotay- het volgende:
Hugo de Jonge immiteert Mark Rutte
alles in bitcoins stoppenquote:Op woensdag 18 september 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Wat zouden jullie willen zien gebeuren van die 50 miljard?
Uitkeringen omhoog!quote:Op woensdag 18 september 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Uitbreiding van de Grolsch Veste. Die club uit mijn stad gaat nog eens heel groot worden.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Overbetaalde bassischool-leerkrachten inzetten om helemaal niets op te kunnen lossen.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
En dan gaat de exchange offlinequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |