Kleinzerig volk jaquote:Op woensdag 18 september 2019 23:32 schreef svann het volgende:
Die Engelsen mogen bar grof zijn over continentalen, maar er mag niet iets redelijks maar pittigs terug gezegd worden.
[..]
Ja prima; Amsterdam weer voor de Amsterdammers.
Een stok om te masserenquote:Op woensdag 18 september 2019 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben 12 en wat is een motivatiestick
Draag jij wel een kogelwerend vest als je op straat gaat, we willen je nog niet kwijtquote:
Gewoon random vrouw die kon het debat over zorg niet aan en liep weg. Jinek schrok zich kapot. Dat was haar reactie.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om even te vertellen wat er aan de hand is?
Maargoed ik ga wel alle uitzendingen van de laatste tijd terug kijken voor dit stukje
Hoeft alleen in Amsterdamquote:Op woensdag 18 september 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Draag jij wel een kogelwerend vest als je op straat gaat, we willen je nog niet kwijt
quote:Op woensdag 18 september 2019 23:35 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Gewoon random vrouw die kon het debat over zorg niet aan en liep weg. Jinek schrok zich kapot. Dat was haar reactie.
Daar woont hijquote:
Oja die ene die werd geframed was niet in het topic. Vandaar die link.quote:
ze schieten geen systeembeheerders neerquote:Op woensdag 18 september 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Draag jij wel een kogelwerend vest als je op straat gaat, we willen je nog niet kwijt
Geen Russische systeembeheerder toch?quote:Op woensdag 18 september 2019 23:37 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ze schieten geen systeembeheerders neer
denk ik
Vergismoordquote:Op woensdag 18 september 2019 23:37 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ze schieten geen systeembeheerders neer
denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |