Kun je net zo goed Amsterdam opdoeken. Zoveel is daar ook weer niet te doen buiten dat.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:28 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik hoef geen drugs en hoertoeristen hier in Nederland. ze mogen van mij allemaal de tyfus krijgen
Wie loopt weg? En waarom?quote:Op woensdag 18 september 2019 23:28 schreef Zipportal het volgende:
Tijd om te zappen.
[ afbeelding ]
Oke dan ga je 70% van je inkomen afdragen als belastingquote:Op woensdag 18 september 2019 23:28 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik hoef geen drugs en hoertoeristen hier in Nederland. ze mogen van mij allemaal de tyfus krijgen
Ik kan meer redenen bedenken waarom ze Amsterdam moeten opdoeken.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:29 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Kun je net zo goed Amsterdam opdoeken. Zoveel is daar ook weer niet te doen buiten dat.
Je hebt Zipportal live gemist?quote:
De wat?quote:Op woensdag 18 september 2019 23:30 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Je hebt Zipportal live gemist?
Kijk de uitzending terug en lees dan het topic terug. 1+1=2quote:
Welke uitzending?quote:Op woensdag 18 september 2019 23:31 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Kijk de uitzending terug en lees dan het topic terug. 1+1=2
Ja prima; Amsterdam weer voor de Amsterdammers.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:29 schreef BlackNero het volgende:
Kun je net zo goed Amsterdam opdoeken. Zoveel is daar ook weer niet te doen buiten dat.
Zipportal live @ Jinek.quote:
Zie DM.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben 12 en wat is een motivatiestick
Sorryquote:
Is het echt zo moeilijk om even te vertellen wat er aan de hand is?quote:
Kleinzerig volk jaquote:Op woensdag 18 september 2019 23:32 schreef svann het volgende:
Die Engelsen mogen bar grof zijn over continentalen, maar er mag niet iets redelijks maar pittigs terug gezegd worden.
[..]
Ja prima; Amsterdam weer voor de Amsterdammers.
Een stok om te masserenquote:Op woensdag 18 september 2019 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben 12 en wat is een motivatiestick
Draag jij wel een kogelwerend vest als je op straat gaat, we willen je nog niet kwijtquote:
Gewoon random vrouw die kon het debat over zorg niet aan en liep weg. Jinek schrok zich kapot. Dat was haar reactie.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om even te vertellen wat er aan de hand is?
Maargoed ik ga wel alle uitzendingen van de laatste tijd terug kijken voor dit stukje
Hoeft alleen in Amsterdamquote:Op woensdag 18 september 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Draag jij wel een kogelwerend vest als je op straat gaat, we willen je nog niet kwijt
quote:Op woensdag 18 september 2019 23:35 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Gewoon random vrouw die kon het debat over zorg niet aan en liep weg. Jinek schrok zich kapot. Dat was haar reactie.
Daar woont hijquote:
Oja die ene die werd geframed was niet in het topic. Vandaar die link.quote:
ze schieten geen systeembeheerders neerquote:Op woensdag 18 september 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Draag jij wel een kogelwerend vest als je op straat gaat, we willen je nog niet kwijt
Geen Russische systeembeheerder toch?quote:Op woensdag 18 september 2019 23:37 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ze schieten geen systeembeheerders neer
denk ik
Vergismoordquote:Op woensdag 18 september 2019 23:37 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ze schieten geen systeembeheerders neer
denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |