Serieus. Infrastructuur. Nederland moet meer een stad worden, in Twente wonen en in de Randstad werken. Dat werk.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Wat zouden jullie willen zien gebeuren van die 50 miljard?
er zijn tientalle exchangesquote:Op woensdag 18 september 2019 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan gaat de exchange offline
Consultants inhuren die woorden gebruiken als 'implementatie' en 'terugkoppeling'.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Lol inhoud het is jinek hoorquote:Op woensdag 18 september 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Dit gaat weer nergens over.
Het volk wil inhoud, bijvoorbeeld berekeningen over wanneer het voordeliger is om van je eenmanszaak een BV te maken.
Jinek neemt zichzelf niet serieus denk ik.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Dit gaat weer nergens over.
Het volk wil inhoud, bijvoorbeeld berekeningen over wanneer het voordeliger is om van je eenmanszaak een BV te maken.
Stop het framen.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:52 schreef Oscar. het volgende:
zipportal heeft een gifje gemaakt van het kruis van die snotneus
Eens, urbanisatie is een onderschat probleem.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:51 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Serieus. Infrastructuur. Nederland moet meer een stad worden, in Twente wonen en in de Randstad werken. Dat werk.
Het energienetwerk ook, dat kan de komende groei van stroomproductie nauwelijks aanquote:Op woensdag 18 september 2019 23:51 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Serieus. Infrastructuur. Nederland moet meer een stad worden, in Twente wonen en in de Randstad werken. Dat werk.
gifjes missen inderdaad framesquote:
Nare frame dit weer.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:52 schreef Oscar. het volgende:
zipportal heeft een gifje gemaakt van het kruis van die snotneus
Bijna karaktermoord.quote:
Die ochtend liquidatie is er niets bij.quote:
Kloon gespotquote:
Huizen kopen als starter betaalbaar maken lolquote:Op woensdag 18 september 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Doe alles maar in een keer goed wat mij betreft. Maar die decentralisatie is belachelijk voor een land met dit oppervlakte.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het energienetwerk ook, dat kan de komende groei van stroomproductie nauwelijks aan
Ik word hier wel in een bepaalde hoek geduwd.quote:
zet jij nu even democratisch gekozen vertegenwoordigers nu in zwart daglicht?quote:
Ik kan ze moeilijk in een blank daglicht zetten!quote:Op woensdag 18 september 2019 23:58 schreef Oscar. het volgende:
[..]
zet jij nu even democratisch gekozen vertegenwoordigers nu in zwart daglicht?
je moet niet googlen op blank daglichtquote:Op woensdag 18 september 2019 23:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik kan ze moeilijk in een blank daglicht zetten!
ooooh wat ellug!
godver, mijn opa heet Anton. Komt wel dichtbij zotwitter:Politie_Adam twitterde op woensdag 18-09-2019 om 21:38:11Het voertuig dat is beschoten is terecht gekomen in de voorgevel van de brandweerkazerne Anton. In de kazerne zijn geen gewonden gevallen. reageer retweet
Was zijn achternaam Mussert?quote:Op donderdag 19 september 2019 00:14 schreef Oscar. het volgende:
godver, mijn opa heet Anton. Komt wel dichtbij zotwitter:Politie_Adam twitterde op woensdag 18-09-2019 om 21:38:11Het voertuig dat is beschoten is terecht gekomen in de voorgevel van de brandweerkazerne Anton. In de kazerne zijn geen gewonden gevallen. reageer retweet
dan was ik rijker geweestquote:Op donderdag 19 september 2019 16:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Was zijn achternaam Mussert?
ja, glibber je daar je stoel van af?quote:Op donderdag 19 september 2019 20:42 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij kan iemand de S.W.A.G. van Jortje Kelder niet aan.
Nou, en hoe!quote:Op donderdag 19 september 2019 20:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, glibber je daar je stoel van af?
De betekenis van swagquote:Op donderdag 19 september 2019 20:42 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij kan iemand de S.W.A.G. van Jortje Kelder niet aan.
Uhm.... Die hoeft ook niet in een talkshow verantwoording af te leggen.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:07 schreef ikweethetookniet het volgende:En dus had hier niet de loopjongen van Rutte
moeten zitten, maar de min van financien Wopke, de min van fin destijds Gerrit Zalm
en Mark Rutte
Maar die komen weer eens niet om verantwoording af te leggennee er komt een loopjongen om de goede dingen te belichten
![]()
![]()
De tering, we worden besodemieterd waar we bij staan![]()
wat een karaktermoordquote:Op donderdag 19 september 2019 22:58 schreef Oostblokkert het volgende:
De Vries, pvda-lid uit Amsterdam en een vrouw die over vrouwen aan de top gaat hebben.
Verder geen links programma hoor!
Ik frame Jinek graag als het me uitkomt.quote:
Waar zijn de voorgedrukte aangiftes?quote:
Terecht.quote:
Groene thee en peel-off maskersquote:Op donderdag 19 september 2019 23:05 schreef Oostblokkert het volgende:
Fatima wordt ook nooit ouder.
je ogen worden minderquote:Op donderdag 19 september 2019 23:05 schreef Oostblokkert het volgende:
Fatima wordt ook nooit ouder.
Schenkt hij vast wel aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:05 schreef DKUp het volgende:
Peter Aiwrrrrr pakt de laatste dagen ¤5.000,- per avond met zijn tv-optredens.
Nog steeds dood denk ik.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:06 schreef Oscar. het volgende:
hoe gaat het met die doodgeschopte opa van 71?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |