SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denken he
quote:Op woensdag 18 september 2019 22:21 schreef stokj het volgende:
Niet aanJa nu heb je het verpest sukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denken he'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Lekkerquote:Op woensdag 18 september 2019 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
Een worst overgoten met saté, cajun kruiden en licht gekruide, gefrituurde uitjes beste worst!
Moest denken aan een collega die paar jaar terug een deel van het team uitnodigde bij haar en haar gezin thuis.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja nu heb je het verpest sukkel
Hier, om het goed te makenquote:Op woensdag 18 september 2019 22:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja nu heb je het verpest sukkel
Moest kotsen.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:23 schreef stokj het volgende:
Moest denken aan een collega die paar jaar terug een deel van het team uitnodigde bij haar en haar gezin thuis.
Ze ging Indonesisch koken en had één of ander gerecht met satesaus. Maar ze gaf aan dat ze 'natuurlijke' satesaus zou gebruiken. Omdat ze het best wel vaak herhaalde vroegen we ons af wat ze bedoelde. Bleek dus dat ze laxeermiddel etc slikte om uiteindelijk haar eigen diarree te koken en te serveren als satesaus.
Ze schijnt sinds een jaar in een inrichting te zitten omdat ze niet helemaal 100 is.
OOOEH JA GEEFquote:Op woensdag 18 september 2019 22:24 schreef stokj het volgende:
Hier, om het goed te maken
[ afbeelding ]
Toen ik dit hoorde heb ik me laten afmelden voor dat diner en heb ik iemand anders er naar gestuurdquote:
quote:Op woensdag 18 september 2019 22:27 schreef stokj het volgende:
Toen ik dit hoorde heb ik me laten afmelden voor dat diner en heb ik iemand anders er naar gestuurd
Ja maar echt.quote:
Was ze wel lekker?quote:Op woensdag 18 september 2019 22:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Moest denken aan een collega die paar jaar terug een deel van het team uitnodigde bij haar en haar gezin thuis.
Ze ging Indonesisch koken en had één of ander gerecht met satesaus. Maar ze gaf aan dat ze 'natuurlijke' satesaus zou gebruiken. Omdat ze het best wel vaak herhaalde vroegen we ons af wat ze bedoelde. Bleek dus dat ze laxeermiddel etc slikte om uiteindelijk haar eigen diarree te koken en te serveren als satesaus.
Ze schijnt sinds een jaar in een inrichting te zitten omdat ze niet helemaal 100 is.
Wtfquote:Op woensdag 18 september 2019 22:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Zal eens op jou landenquote:Op woensdag 18 september 2019 23:20 schreef Kopjechino het volgende:
Is @:eNGine10 alweer veilig geland? Heb ik even gemist denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |