abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 september 2019 @ 17:55:40 #151
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189009318
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:52 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Maar daar zit het probleem. Je mag niks negatiefs zeggen over Marokkanen
Jawel hoor.. maar zij zijn niet de oorzaak van drugshandel.. we hebben al een heleboel van die groepen gehad, en er komen ook nog veel meer groepen zolang we vrolijk doorgaan op deze weg
pi_189009330
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:55 schreef Zolderkamer het volgende:
Jawel hoor.. maar zij zijn niet de oorzaak van drugshandel..
Maar wel van de nieuwe trend die er heerst in de drugshandel
  woensdag 18 september 2019 @ 17:56:49 #153
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189009335
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:54 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

En wie hebben die trend gezet?
Bruinsma.. die is begonnen met stelselmatig liquideren..
Daarvoor viel er wel eens een chinees om, maar dat mag geen naam hebben
pi_189009346
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:26 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Je koppelt huidskleur aan gedrag. Je bent een racist!
LOL, je reageert alleen om mij. Heb je gelezen wat Heather heeft geschreven?

Jij weet wie de dader is? Je komt nu al met je minder minder Wilders verhaal aanzetten. We weten alleen wie de vermoedelijke opdrachtgever is. Die op zijn weer wordt gestuurd door de Zuid-Amerikaanse mafia.

De politie had dit toch kunnen zien aankomen. Dit zien ze zelfs in Afrika. Dus ik vindt de Nederlandse politie een stelletje oenen.
pi_189009347
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:55 schreef Zolderkamer het volgende:
we hebben al een heleboel van die groepen gehad, en er komen ook nog veel meer groepen zolang we vrolijk doorgaan op deze weg
Tijd voor de doodstraf en lange straffen in strafkampen en daarna Nederlandse Nationaliteit afnemen indien mogelijk.
pi_189009352
Boeiend zal niet voor een rolletje drop zijn.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_189009364
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:56 schreef Zolderkamer het volgende:
Bruinsma.. die is begonnen met stelselmatig liquideren..
Daarvoor viel er wel eens een chinees om, maar dat mag geen naam hebben
Het ging over de roekeloosheid, dat weet je best. Maar je ontwijkt dus het antwoord omdat je niks negatiefs wilt zeggen over Marokkanen krijg ik het idee.
  woensdag 18 september 2019 @ 18:00:11 #158
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189009383
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:56 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Maar wel van de nieuwe trend die er heerst in de drugshandel
Nee daar zijn we als land de oorzaak van.. Zwakbegaafden en kanslozen maar lekker laten gaan terwijl er ondertussen nog meer geld naar "de rijken" gaat.. Heerlijk sociaal beleid waar we nu de vruchten van plukken..

Als het namelijk aan marrokanen lag, dan was er ook wel een probleem in Duitsland.. en daar kijken ze je raar aan als je over een marrokanenprobleem vertelt
  woensdag 18 september 2019 @ 18:00:49 #159
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189009391
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:57 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Tijd voor de doodstraf en lange straffen in strafkampen en daarna Nederlandse Nationaliteit afnemen indien mogelijk.
En dan? Snuift er niemand meer?
  woensdag 18 september 2019 @ 18:02:24 #160
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189009410
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:58 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Het ging over de roekeloosheid, dat weet je best. Maar je ontwijkt dus het antwoord omdat je niks negatiefs wilt zeggen over Marokkanen krijg ik het idee.
Flikkerop.. hij was de eerste die mensen stelselmatig ging omleggen en daarmee een "trendsetter"
Als ik een Marrokaan belachelijk wil maken omdat daar een reden voor is doe ik dat.. maar dat heeft hier niets mee te maken..
pi_189009422
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:57 schreef p078 het volgende:
LOL, je reageert alleen om mij. Heb je gelezen wat Heather heeft geschreven?

Jij weet wie de dader is? Je komt nu al met je minder minder Wilders verhaal aanzetten. We weten alleen wie de vermoedelijke opdrachtgever is. Die op zijn weer wordt gestuurd door de Zuid-Amerikaanse mafia.

De politie had dit toch kunnen zien aankomen. Dit zien ze zelfs in Afrika. Dus ik vindt de Nederlandse politie een stelletje oenen.
Dit zei jij:

quote:
Op woensdag 18 september 2019 15:18 schreef p078 het volgende:

Collectie van dikke blanke mannen met de intelligentie van een varken.
Je bent een racist!!
pi_189009448
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:00 schreef Zolderkamer het volgende:
En dan? Snuift er niemand meer?
Waarschijnlijk niet. Maar de ellende op de achtergrond wordt wellicht stukken minder gewelddadig en stukken minder roekeloos. Jouw argumentatie lijkt het allemaal wel prima te vinden. Men blijft toch snuiven dus laat ze maar hun gang gaan.
  woensdag 18 september 2019 @ 18:05:59 #163
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_189009450
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:37 schreef Andromache het volgende:
Er moet ook wat op sociaal gebied gebeuren. Hoe kunnen we voorkomen dat een 16-jarig gastje gaat moorden? Dat een winkeldiefstal direct met een echt wapen gepaard gaat? Dat pronken met me monnie cool is en geen enkele vragen oproept bij bijv. de meisjes? Hoe???

Het innovatieve, liberale, rechtsstatelijke, democratische en fatsoenlijke Nederland lijkt steeds verder af te staan van wat de mores zijn in bepaalde wijken/subculturen. De eersten zijn degenen die wat moeten doen aan het tweede. En als zulke harde criminaliteit en totaal andere normen je voorstellingsvermogen te boven gaan, hoe ga je dan wel zorgen dat je het gaat aanpakken? Dat we met elkaar weten waarom we in Nederland wonen, en wat daar voor rechten en plichten bij horen? Zowel voor jou als voor de buurman?

Ik maak me echt ernstig zorgen over de tweedeling in de maatschappij als het gaat om crimineel normbesef.
We zouden eens kunnen beginnen veel meer kinderen uit de ouderlijke macht te laten zetten in die mocro-kringen. Die ouders zijn vaak blijkbaar niet in staat om ze enige normen en waarden danwel een ontwikkeld geweten bij te brengen. Daar begint het al mee.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_189009454
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:02 schreef Zolderkamer het volgende:
Flikkerop.. hij was de eerste die mensen stelselmatig ging omleggen en daarmee een "trendsetter"
Als ik een Marrokaan belachelijk wil maken omdat daar een reden voor is doe ik dat.. maar dat heeft hier niets mee te maken..
Weer ontwijk je roekeloosheid. Dit keer met meer agressie. Wil je het nog eens proberen? Ik maak trouwens geen Marokkaan belachelijk. Dus waar heb je het over?
  woensdag 18 september 2019 @ 18:07:44 #165
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189009469
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:48 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Geen idee. Ze komen op mij nogal arrogant over. Maar los daarvan. Voor dat marokkanen het hadden overgenomen ging het er lang niet zo roekeloos aan toe als nu. Dan kun je wel met iets komen waar het nog heftiger is. Maar dat doet niks af aan het feit dat het heftiger is hier dan ooit.
ik vind het nog wat te vroeg om te stellen dat dit dus komt omdat het Marokkanen zijn, wie weet komt er binnenkort weer een andere groep die het eea wil overnemen en dat met nog grover geweld doet
  woensdag 18 september 2019 @ 18:09:49 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189009487
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:52 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Maar daar zit het probleem. Je mag niks negatiefs zeggen over Marokkanen
natuurlijk mag dat wel, maar persoonlijk vind ik de islamisering een groter probleem dan dat er wat zware criminelen toevallig Marokkaan zijn
  woensdag 18 september 2019 @ 18:09:57 #167
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_189009490
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vind het nog wat te vroeg om te stellen dat dit dus komt omdat het Marokkanen zijn, wie weet komt er binnenkort weer een andere groep die het eea wil overnemen en dat met nog grover geweld doet
Tja, wat zouden hier de bepalende factoren van zijn?
Toch cultureel danwel genetisch van aard (relatief veel zwakbegaafden door inteelt)?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_189009503
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

natuurlijk mag dat wel, maar persoonlijk vind ik de islamisering een groter probleem dan dat er wat zware criminelen toevallig Marokkaan zijn
Tja, in Zuid-Amerika hebben ze geen islam nodig voor dit soort fratsen.

We gaan een beetje die kant op.
pi_189009528
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
We zouden eens kunnen beginnen veel meer kinderen uit de ouderlijke macht te ontzeggen in die mocro-kringen. Die ouders zijn vaak blijkbaar niet in staat om ze enige normen en waarden danwel een ontwikkeld geweten bij te brengen. Daar begint het al mee.
Thuis vaak een strenge vader en te veel kinderen om allen een eigen kamer te hebben. Een macho cultuur als achtergrond. Geen privacy thuis, en weinig te doen. Frustratie vaak omdat andere kinderen wel meer vrijheid hebben en privacy.

Men gaat met elkaar rondhangen en zich afzetten. Maar waartegen? Thuis? Nee dat is dan weer een schande vaak. Dus maar afzetten tegen de rest.

Verveling komt er vaak bij en men fokt elkaar op. Men moet wel blijven voldoen aan de steeds opgefoktere macho straatcultuur en wil indruk maken op vrienden.

Meestal zit er wel minstens 1 tussen die hosselt en zo. En weinig controle van de ouders. Zo gaat het al snel mis.

Tijd dat men strenger wordt. Niet je kinderen opvoeden? Wegwezen dam 3 strikes out. Einde Nederlandse nationaliteit wat mij betreft
  woensdag 18 september 2019 @ 18:13:32 #170
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189009530
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:58 schreef Hendrik_Bever het volgende:
Maar je ontwijkt dus het antwoord
Het is een cocktail.. ak47's van de Balkan voor een prikkie omdat de politiek daar niet voor "veteranen" zorgt en ze al die zooi kwijt moeten zodat ze nog wat poen hebben..

Dan een stel zwakbegaafde kinderen van een bepaalde groep.. in dit geval Marrokanen..
Die geen werk kunnen krijgen, opkijken tegen die enorme bergen poen die allemaal zwart geïnvesteerd word in de stad..
Uit een regio komen waar hasj als graan is.. en de smokkel een doodnormale zaak is.. en de connecties al zijn met Nederland vanwege de gastarbeiders die graag in hun eigen maatschappij leven..

Dan een stel Nederlanders die geen naam uit elkaar kunnen houden...
Politiek die lekker met elkaar aan het frunniken is..

En je hebt het voor elkaar om een generatie misdaad te bouwen die zijn weerga niet kent..
pi_189009532
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

natuurlijk mag dat wel, maar persoonlijk vind ik de islamisering een groter probleem dan dat er wat zware criminelen toevallig Marokkaan zijn
Wel heeeeeeel toevallig al die Marokkanen dan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 18 september 2019 @ 18:14:30 #172
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189009541
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:05 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet. Maar de ellende op de achtergrond wordt wellicht stukken minder gewelddadig en stukken minder roekeloos. Jouw argumentatie lijkt het allemaal wel prima te vinden. Men blijft toch snuiven dus laat ze maar hun gang gaan.
Als je even leest voor je conclusies trekt dan had je kunnen weten dat legaliseren imo de enige optie is..
pi_189009545
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:07 schreef Tarado het volgende:
ik vind het nog wat te vroeg om te stellen dat dit dus komt omdat het Marokkanen zijn, wie weet komt er binnenkort weer een andere groep die het eea wil overnemen en dat met nog grover geweld doet
Tsja, da's dus DE dooddoener die alles maar toe moet laten. Misschien wordt het wel erger als we iets doen. Nou dat zien we dan wel, en dan pakken we het nog harder aan.
pi_189009556
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:09 schreef Tarado het volgende:
natuurlijk mag dat wel, maar persoonlijk vind ik de islamisering een groter probleem dan dat er wat zware criminelen toevallig Marokkaan zijn
Maar de Hamvraag is. Is het wel toeval dat het Marokkanen zijn? Of speelt Islam en berbercultuur hier ook een rol in?
  woensdag 18 september 2019 @ 18:16:14 #175
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189009561
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:14 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Tsja, da's dus DE dooddoener die alles maar toe moet laten. Misschien wordt het wel erger als we iets doen. Nou dat zien we dan wel, en dan pakken we het nog harder aan.
Dat doen we al vanaf 1970... Harder aanpakken van de chinezen en surinamers met heroine op de zeedijk.. en hielp het?

Nee he?
  woensdag 18 september 2019 @ 18:16:31 #176
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189009565
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:14 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Tsja, da's dus DE dooddoener die alles maar toe moet laten. Misschien wordt het wel erger als we iets doen. Nou dat zien we dan wel, en dan pakken we het nog harder aan.
ik zeg toch niet dat je het toe moet laten, het is al veel te ver gekomen
  woensdag 18 september 2019 @ 18:18:43 #177
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189009581
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:15 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Maar de Hamvraag is. Is het wel toeval dat het Marokkanen zijn? Of speelt Islam en berbercultuur hier ook een rol in?
Cultuur speelt in alle groepen een rol.. en dan vooral icm de cultuur in nederland..
Bij joegoslaven was het niet anders..
  woensdag 18 september 2019 @ 18:18:51 #178
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189009585
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

allemaal wel weer wat te simpel dit
nee niet echt
Ik ben inmiddels overleden
pi_189009615
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:03 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Dit zei jij:
[..]

Je bent een racist!!
Was een reactie op zijn racisitische opmerking. Probleem ligt toch echt bij de politie en de criminelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door p078 op 18-09-2019 19:00:30 (H) ]
pi_189009616
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:13 schreef Zolderkamer het volgende:
Het is een cocktail.. ak47's van de Balkan voor een prikkie omdat de politiek daar niet voor "veteranen" zorgt en ze al die zooi kwijt moeten zodat ze nog wat poen hebben..

Dan een stel zwakbegaafde kinderen van een bepaalde groep.. in dit geval Marrokanen..
Die geen werk kunnen krijgen, opkijken tegen die enorme bergen poen die allemaal zwart geïnvesteerd word in de stad..
Hoe weet jij dat ze geen werk kunnen krijgen? Da's een vooroordeel. Ik had een heel goede vriend, een marokkaan. Zijn Broertje had een prima baan als installatiemonteur. Maar die stopte met zn baan, want dealen verdiende veel beter. Hij verdiende 10.000 euro in de week daarmee. Geen kwestie van geen werk kunnen krijgen hoor. Gewoon niet willen.

quote:
Uit een regio komen waar hasj als graan is.. en de smokkel een doodnormale zaak is.. en de connecties al zijn met Nederland vanwege de gastarbeiders die graag in hun eigen maatschappij leven..

Dan een stel Nederlanders die geen naam uit elkaar kunnen houden...
Politiek die lekker met elkaar aan het frunniken is..

En je hebt het voor elkaar om een generatie misdaad te bouwen die zijn weerga niet kent..
Ze maken zelf die keuze
pi_189009639
Het probleem van drugscriminaliteit vereist een rationele benadering maar wordt beheerst door emotie en dus zal het wel nooit worden opgelost.
pi_189009674
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Tja, wat zouden hier de bepalende factoren van zijn?
Toch cultureel danwel genetisch van aard (relatief veel zwakbegaafden door inteelt)?
Ligt aan de Nederlandse politie die bestaat uit producten van zaaddonoren. Daardoor zijn ze fysiek inferieur en kunnen ze de heat niet aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door p078 op 18-09-2019 18:32:08 ]
  woensdag 18 september 2019 @ 18:24:57 #183
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189009676
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:20 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat ze geen werk kunnen krijgen? Da's een vooroordeel. Ik had een heel goede vriend, een marokkaan. Zijn Broertje had een prima baan als installatiemonteur. Maar die stopte met zn baan, want dealen verdiende veel beter. Hij verdiende 10.000 euro in de week daarmee. Geen kwestie van geen werk kunnen krijgen hoor. Gewoon niet willen.
[..]

Ze maken zelf die keuze
Je pakt er nu 1 van mijn voorbeelden uit.. zwakbegaafd en een bepaalde plek in de maatschappij was de ander..

Als je je leven lang monteur wilt zijn is daar niets mis mee.. maar als je de hele dag uitgelachen word door lui met teveel poen, dan wil je misschien wel carriere maken... maar dat lukt je dus nauwelijks.. En toch wil je die auto.. helemaal omdat dat kuttige klasgenootje nu ook een dikke bak rijd en het toch best spannend is..

Waarom maken ze die keuze.. dat is de vraag.. In Duitsland is dat veel minder..
pi_189009690
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:14 schreef Zolderkamer het volgende:
Als je even leest voor je conclusies trekt dan had je kunnen weten dat legaliseren imo de enige optie is..
Legaliseren dan ook verkrachting maar gewoon. Dan zal het er een stuk netter aan toe als je er hokjes voor maakt waar dat kan.

Legaliseren omdat er criminaliteit is, is toegeven wegens terreur. Wat is de volgende stap. Voor sharia maar in want dan zijn er geen aanslagen meer?

De reden om eventueel te legaliseren moet zijn dat er meer controle is en eventueel betere kwaliteit en minder gevaar. En daar kun je dan een discussie over hebben of het wenselijk is om harddrugs te legaliseren ondanks het gevaar voor de volksgezondheid en wellicht meer verslaving en dergelijke.

Ik ben niet per se voor. Cocaiine sloopt je op de duur en de maatschappij betaald de tol daarvoor. Zeker als het legaal is, zullen er meer mensen het doen omdat het OK is.

Maar vanwege terreur legaliseren is het slechtste dat je kunt doen.

Bij wiet is het er ook niet beter op geworden. Illegale handel zal gewoon blijven wss.
  woensdag 18 september 2019 @ 18:27:21 #185
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189009701
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:26 schreef Hendrik_Bever het volgende:
Legaliseren omdat
Jij en ik en iedereen, binnen vijf minuten een snuif kunnen regelen in heel NL.. net als een pilsje

En ook dit heb ik al geschreven
pi_189009712
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:26 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Legaliseren dan ook verkrachting maar gewoon. Dan zal het er een stuk netter aan toe als je er hokjes voor maakt waar dat kan.

Legaliseren omdat er criminaliteit is, is toegeven wegens terreur. Wat is de volgende stap. Voor sharia maar in want dan zijn er geen aanslagen meer?

De reden om eventueel te legaliseren moet zijn dat er meer controle is en eventueel betere kwaliteit en minder gevaar. En daar kun je dan een discussie over hebben of het wenselijk is om harddrugs te legaliseren ondanks het gevaar voor de volksgezondheid en wellicht meer verslaving en dergelijke.

Ik ben niet per se voor. Cocaiine sloopt je op de duur en de maatschappij betaald de tol daarvoor. Zeker als het legaal is, zullen er meer mensen het doen omdat het OK is.

Maar vanwege terreur legaliseren is het slechtste dat je kunt doen.

Bij wiet is het er ook niet beter op geworden. Illegale handel zal gewoon blijven wss.
Verdiep je er eens wat meer in voordat je uit de onderbuik wat roept.
pi_189009763
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:24 schreef Zolderkamer het volgende:
Je pakt er nu 1 van mijn voorbeelden uit.. zwakbegaafd en een bepaalde plek in de maatschappij was de ander..

Als je je leven lang monteur wilt zijn is daar niets mis mee.. maar als je de hele dag uitgelachen word door lui met teveel poen, dan wil je misschien wel carriere maken... maar dat lukt je dus nauwelijks.. En toch wil je die auto.. helemaal omdat dat kuttige klasgenootje nu ook een dikke bak rijd en het toch best spannend is..
n waarom zijn met name marokkanen daar gevoelig voor? En het is niet alleen daar dat ze uitblinken hoor. Straatroof, zinloos geweld, Juweliers beroven, huurmoorden, etcetera. Ik denk dat het niet geld is per se. Het is meer een afkeer tegen de maatschappij en totale minachting van de burger en de staat.

quote:
Waarom maken ze die keuze.. dat is de vraag.. In Duitsland is dat veel minder..
Waarschijnlijk hierom

quote:
Thuis vaak een strenge vader en te veel kinderen om allen een eigen kamer te hebben. Een macho cultuur als achtergrond. Geen privacy thuis, en weinig te doen. Frustratie vaak omdat andere kinderen wel meer vrijheid hebben en privacy.

Men gaat met elkaar rondhangen en zich afzetten. Maar waartegen? Thuis? Nee dat is dan weer een schande vaak. Dus maar afzetten tegen de rest.

Verveling komt er vaak bij en men fokt elkaar op. Men moet wel blijven voldoen aan de steeds opgefoktere macho straatcultuur en wil indruk maken op vrienden.

Meestal zit er wel minstens 1 tussen die hosselt en zo. En weinig controle van de ouders. Zo gaat het al snel mis.

Tijd dat men strenger wordt. Niet je kinderen opvoeden? Wegwezen dam 3 strikes out. Einde Nederlandse nationaliteit wat mij betreft
Er zit daar structureel iets mis dat we niet hebben willen zien en niet hebben aangepakt of kunnen aanpakken. Ze leven in een maatschappij in een maatschappij en hebben te weinig verantwoording hoeven afleggen.

Dat moet anders. Niet gedragen hier? Je krijgt nog een kans, Maar het houdt een keer op. En dan is het spullen pakken allemaal en opdonderen wat mij betreft
  woensdag 18 september 2019 @ 18:32:45 #188
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189009764
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 14:26 schreef Zolderkamer het volgende:
Ook even mbt het gebash van bepaalde groepen en afkomsten:

De basis zijn Chinezen met heroine toen de afzet naar Vietnam (Amerikanen) stokte door het eindigen van de Vietnamoorlog.. die zochten een nieuwe markt en vonden hem oa in Amsterdam waar ze nog nooit van drugs gehoord hadden en 1 iemand bij de politie wist hoe hasj eruit zag
Bron oa Andere Tijden
Ik heb het even bekeken. Interessante documentaire over het begin van het Nederlandse drugscircuit. Ironisch genoeg al eeuwen geleden in China geïntroduceerd door... de VOC. En later als een boemerang weer teruggekomen in Nederland vanuit China.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Opium

Welke nationaliteit erin handelt is weinig relevant. Het is vooral het niveau van de handelaren, doorgaans de onderlaag van de maatschappij. Nederland heeft in de loop der jaren tijdens hoogconjunctuur veel arbeiders geïmporteerd; mensen die doorgaans aan de onderkant van de maatschappij staan. Als het economisch minder gaat zijn zij de eersten die zonder werk komen te zitten, en juist bij werkelozen vind je de illegale praktijken. Hetzelfde zie ik in steden waar vroeger de textielfabrieken stonden. Juist in die steden is de gemiddelde criminaliteit hoger dan de rest.

Vandaag de dag importeren we arbeiders uit Oost-Europa en in veel grotere getale dan vroeger. Ik ben benieuwd waar de volgende generatie op af gaat reageren.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189009773
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Verdiep je er eens wat meer in voordat je uit de onderbuik wat roept.
Verbeter me maar gerust hoor. Niet alleen roepen. Ook ff aantonen als je beweerd dat ik er naast zit.
pi_189009799
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:27 schreef Zolderkamer het volgende:
Jij en ik en iedereen, binnen vijf minuten een snuif kunnen regelen in heel NL.. net als een pilsje

En ook dit heb ik al geschreven
En dan? De vele extra verslaafden op de koop toe nemen en alle ellende die er bij komt? Want denk je dat het op den duur doet? En wat het gaat kosten? Ik denk dat er veel extra slachtoffers gaan komen door overdose bij XTC, Speet Meth, etcetera
pi_189009826
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:20 schreef p078 het volgende:
Was een reactie op zijn racisitische opmerking. Probleem ligt toch echt bij de politie en de criminelen.

Dikke blanke mannen bij de politie zijn een ras?
Je koppelt gedrag aan huidskleur. wil je niet weten misschien. Maar je doet het wel. Racist dus
pi_189009832
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik zeg toch niet dat je het toe moet laten, het is al veel te ver gekomen
Ik las dat er een nieuwe Narcos in Nederland is opgestaan
  woensdag 18 september 2019 @ 18:39:34 #193
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189009835
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:36 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

En dan? De vele extra verslaafden op de koop toe nemen en alle ellende die er bij komt? Want denk je dat het op den duur doet? En wat het gaat kosten? Ik denk dat er veel extra slachtoffers gaan komen door overdose bij XTC, Speet Meth, etcetera
Extra? Er word 4,5 kilo per dag alleen al in amsterdam gesnoven... Wie moeten er nog meer gaan snuiven dan? :D
En het brengt een stuk meer op dan het nu doet.. als je over kosten praat
pi_189009856
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:39 schreef Zolderkamer het volgende:
Extra? Er word 4,5 kilo per dag alleen al in amsterdam gesnoven... Wie moeten er nog meer gaan snuiven dan?
Het kan makkelijk naar 6 kilo gaan wellicht. Of heb jij ergens een bewezen theorie dat 4,5 kg het maximum is?
pi_189009857
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:33 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Verbeter me maar gerust hoor. Niet alleen roepen. Ook ff aantonen als je beweerd dat ik er naast zit.
Je vergelijkt drugscriminaliteit met andere zaken, zoals sharia. Dat maakt een zinvolle discussie al kansloos. Er zijn wetenschappelijke studies over drugscriminaliteit en het legaliseren, of beperkt legaliseren, en de gevolgen. Die heb ik niet bij de hand maar het zou een genuanceerder beeld moeten geven dan jij schetst. Voor mij staat als een paal boven water dat de War on Drugs volkomen kansloos is. Alternatieven zouden rationeel moeten worden bekeken. Misschien dat onze nakomelingen meer gezond verstand hebben dan de huidige generaties.
pi_189009858
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:36 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

En dan? De vele extra verslaafden op de koop toe nemen en alle ellende die er bij komt? Want denk je dat het op den duur doet? En wat het gaat kosten? Ik denk dat er veel extra slachtoffers gaan komen door overdose bij XTC, Speet Meth, etcetera
Waarom zou men meer gaan gebruiken als het legaal zou worden?
  woensdag 18 september 2019 @ 18:43:14 #197
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189009870
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:41 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Het kan makkelijk naar 6 kilo gaan wellicht. Of heb jij ergens een bewezen theorie dat 4,5 kg het maximum is?
Dat gaat het ook.. hoef je niet bang voor te zijn..

Maar het maakt de gebruikers niet uit of het legaal of niet is..
pi_189009899
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:24 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]


Waarom maken ze die keuze.. dat is de vraag.. In Duitsland is dat veel minder..
Weet niet waar je dit op baseert? Heb een periode in Berlijn gezeten voor werk, de situatie wat betreft drugshandel (en gebruij) is daar niet veel anders dan in Amsterdam.

(Wat betreft aanverwante liquidaties geen idee overigens)
pi_189009902
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:32 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik heb het even bekeken. Interessante documentaire over het begin van het Nederlandse drugscircuit. Ironisch genoeg al eeuwen geleden in China geïntroduceerd door... de VOC. En later als een boemerang weer teruggekomen in Nederland vanuit China.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Opium

Welke nationaliteit erin handelt is weinig relevant. Het is vooral het niveau van de handelaren, doorgaans de onderlaag van de maatschappij. Nederland heeft in de loop der jaren tijdens hoogconjunctuur veel arbeiders geïmporteerd; mensen die doorgaans aan de onderkant van de maatschappij staan. Als het economisch minder gaat zijn zij de eersten die zonder werk komen te zitten, en juist bij werkelozen vind je de illegale praktijken. Hetzelfde zie ik in steden waar vroeger de textielfabrieken stonden. Juist in die steden is de gemiddelde criminaliteit hoger dan de rest.

Vandaag de dag importeren we arbeiders uit Oost-Europa en in veel grotere getale dan vroeger. Ik ben benieuwd waar de volgende generatie op af gaat reageren.
Het zijn geen jongens die zonder werk zijn komen te zitten, het zijn jongens die nog nooit een dag willen hebben werken en nog nooit een dag hebben gewerkt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 18 september 2019 @ 18:49:35 #200
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189009925
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:46 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Weet niet waar je dit op baseert? Heb een periode in Berlijn gezeten voor werk, de situatie wat betreft drugshandel (en gebruij) is daar niet veel anders dan in Amsterdam.

(Wat betreft aanverwante liquidaties geen idee overigens)
Het "marrokanenprobleem" bestaat daar iig niet.. En de kracht van het geweld ook niet..

Tuurlijk overal op de wereld word gesnoven.. er heeft alleen iemand ooit bedacht dat het niet mocht.. je mocht alleen comazuipen..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')