Jawel hoor.. maar zij zijn niet de oorzaak van drugshandel.. we hebben al een heleboel van die groepen gehad, en er komen ook nog veel meer groepen zolang we vrolijk doorgaan op deze wegquote:Op woensdag 18 september 2019 17:52 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Maar daar zit het probleem. Je mag niks negatiefs zeggen over Marokkanen
Maar wel van de nieuwe trend die er heerst in de drugshandelquote:Op woensdag 18 september 2019 17:55 schreef Zolderkamer het volgende:
Jawel hoor.. maar zij zijn niet de oorzaak van drugshandel..
Bruinsma.. die is begonnen met stelselmatig liquideren..quote:Op woensdag 18 september 2019 17:54 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
En wie hebben die trend gezet?
LOL, je reageert alleen om mij. Heb je gelezen wat Heather heeft geschreven?quote:Op woensdag 18 september 2019 17:26 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Je koppelt huidskleur aan gedrag. Je bent een racist!
Tijd voor de doodstraf en lange straffen in strafkampen en daarna Nederlandse Nationaliteit afnemen indien mogelijk.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:55 schreef Zolderkamer het volgende:
we hebben al een heleboel van die groepen gehad, en er komen ook nog veel meer groepen zolang we vrolijk doorgaan op deze weg
Het ging over de roekeloosheid, dat weet je best. Maar je ontwijkt dus het antwoord omdat je niks negatiefs wilt zeggen over Marokkanen krijg ik het idee.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:56 schreef Zolderkamer het volgende:
Bruinsma.. die is begonnen met stelselmatig liquideren..
Daarvoor viel er wel eens een chinees om, maar dat mag geen naam hebben
Nee daar zijn we als land de oorzaak van.. Zwakbegaafden en kanslozen maar lekker laten gaan terwijl er ondertussen nog meer geld naar "de rijken" gaat.. Heerlijk sociaal beleid waar we nu de vruchten van plukken..quote:Op woensdag 18 september 2019 17:56 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Maar wel van de nieuwe trend die er heerst in de drugshandel
En dan? Snuift er niemand meer?quote:Op woensdag 18 september 2019 17:57 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Tijd voor de doodstraf en lange straffen in strafkampen en daarna Nederlandse Nationaliteit afnemen indien mogelijk.
Flikkerop.. hij was de eerste die mensen stelselmatig ging omleggen en daarmee een "trendsetter"quote:Op woensdag 18 september 2019 17:58 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Het ging over de roekeloosheid, dat weet je best. Maar je ontwijkt dus het antwoord omdat je niks negatiefs wilt zeggen over Marokkanen krijg ik het idee.
Dit zei jij:quote:Op woensdag 18 september 2019 17:57 schreef p078 het volgende:
LOL, je reageert alleen om mij. Heb je gelezen wat Heather heeft geschreven?
Jij weet wie de dader is? Je komt nu al met je minder minder Wilders verhaal aanzetten. We weten alleen wie de vermoedelijke opdrachtgever is. Die op zijn weer wordt gestuurd door de Zuid-Amerikaanse mafia.
De politie had dit toch kunnen zien aankomen. Dit zien ze zelfs in Afrika. Dus ik vindt de Nederlandse politie een stelletje oenen.
Je bent een racist!!quote:Op woensdag 18 september 2019 15:18 schreef p078 het volgende:
Collectie van dikke blanke mannen met de intelligentie van een varken.
Waarschijnlijk niet. Maar de ellende op de achtergrond wordt wellicht stukken minder gewelddadig en stukken minder roekeloos. Jouw argumentatie lijkt het allemaal wel prima te vinden. Men blijft toch snuiven dus laat ze maar hun gang gaan.quote:Op woensdag 18 september 2019 18:00 schreef Zolderkamer het volgende:
En dan? Snuift er niemand meer?
We zouden eens kunnen beginnen veel meer kinderen uit de ouderlijke macht te laten zetten in die mocro-kringen. Die ouders zijn vaak blijkbaar niet in staat om ze enige normen en waarden danwel een ontwikkeld geweten bij te brengen. Daar begint het al mee.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:37 schreef Andromache het volgende:
Er moet ook wat op sociaal gebied gebeuren. Hoe kunnen we voorkomen dat een 16-jarig gastje gaat moorden? Dat een winkeldiefstal direct met een echt wapen gepaard gaat? Dat pronken met me monnie cool is en geen enkele vragen oproept bij bijv. de meisjes? Hoe???
Het innovatieve, liberale, rechtsstatelijke, democratische en fatsoenlijke Nederland lijkt steeds verder af te staan van wat de mores zijn in bepaalde wijken/subculturen. De eersten zijn degenen die wat moeten doen aan het tweede. En als zulke harde criminaliteit en totaal andere normen je voorstellingsvermogen te boven gaan, hoe ga je dan wel zorgen dat je het gaat aanpakken? Dat we met elkaar weten waarom we in Nederland wonen, en wat daar voor rechten en plichten bij horen? Zowel voor jou als voor de buurman?
Ik maak me echt ernstig zorgen over de tweedeling in de maatschappij als het gaat om crimineel normbesef.
Weer ontwijk je roekeloosheid. Dit keer met meer agressie. Wil je het nog eens proberen? Ik maak trouwens geen Marokkaan belachelijk. Dus waar heb je het over?quote:Op woensdag 18 september 2019 18:02 schreef Zolderkamer het volgende:
Flikkerop.. hij was de eerste die mensen stelselmatig ging omleggen en daarmee een "trendsetter"
Als ik een Marrokaan belachelijk wil maken omdat daar een reden voor is doe ik dat.. maar dat heeft hier niets mee te maken..
ik vind het nog wat te vroeg om te stellen dat dit dus komt omdat het Marokkanen zijn, wie weet komt er binnenkort weer een andere groep die het eea wil overnemen en dat met nog grover geweld doetquote:Op woensdag 18 september 2019 17:48 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Geen idee. Ze komen op mij nogal arrogant over. Maar los daarvan. Voor dat marokkanen het hadden overgenomen ging het er lang niet zo roekeloos aan toe als nu. Dan kun je wel met iets komen waar het nog heftiger is. Maar dat doet niks af aan het feit dat het heftiger is hier dan ooit.
natuurlijk mag dat wel, maar persoonlijk vind ik de islamisering een groter probleem dan dat er wat zware criminelen toevallig Marokkaan zijnquote:Op woensdag 18 september 2019 17:52 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Maar daar zit het probleem. Je mag niks negatiefs zeggen over Marokkanen
Tja, wat zouden hier de bepalende factoren van zijn?quote:Op woensdag 18 september 2019 18:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het nog wat te vroeg om te stellen dat dit dus komt omdat het Marokkanen zijn, wie weet komt er binnenkort weer een andere groep die het eea wil overnemen en dat met nog grover geweld doet
Tja, in Zuid-Amerika hebben ze geen islam nodig voor dit soort fratsen.quote:Op woensdag 18 september 2019 18:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk mag dat wel, maar persoonlijk vind ik de islamisering een groter probleem dan dat er wat zware criminelen toevallig Marokkaan zijn
Thuis vaak een strenge vader en te veel kinderen om allen een eigen kamer te hebben. Een macho cultuur als achtergrond. Geen privacy thuis, en weinig te doen. Frustratie vaak omdat andere kinderen wel meer vrijheid hebben en privacy.quote:Op woensdag 18 september 2019 18:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
We zouden eens kunnen beginnen veel meer kinderen uit de ouderlijke macht te ontzeggen in die mocro-kringen. Die ouders zijn vaak blijkbaar niet in staat om ze enige normen en waarden danwel een ontwikkeld geweten bij te brengen. Daar begint het al mee.
Het is een cocktail.. ak47's van de Balkan voor een prikkie omdat de politiek daar niet voor "veteranen" zorgt en ze al die zooi kwijt moeten zodat ze nog wat poen hebben..quote:Op woensdag 18 september 2019 17:58 schreef Hendrik_Bever het volgende:
Maar je ontwijkt dus het antwoord
Wel heeeeeeel toevallig al die Marokkanen dan.quote:Op woensdag 18 september 2019 18:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk mag dat wel, maar persoonlijk vind ik de islamisering een groter probleem dan dat er wat zware criminelen toevallig Marokkaan zijn
Als je even leest voor je conclusies trekt dan had je kunnen weten dat legaliseren imo de enige optie is..quote:Op woensdag 18 september 2019 18:05 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar de ellende op de achtergrond wordt wellicht stukken minder gewelddadig en stukken minder roekeloos. Jouw argumentatie lijkt het allemaal wel prima te vinden. Men blijft toch snuiven dus laat ze maar hun gang gaan.
Tsja, da's dus DE dooddoener die alles maar toe moet laten. Misschien wordt het wel erger als we iets doen. Nou dat zien we dan wel, en dan pakken we het nog harder aan.quote:Op woensdag 18 september 2019 18:07 schreef Tarado het volgende:
ik vind het nog wat te vroeg om te stellen dat dit dus komt omdat het Marokkanen zijn, wie weet komt er binnenkort weer een andere groep die het eea wil overnemen en dat met nog grover geweld doet
Maar de Hamvraag is. Is het wel toeval dat het Marokkanen zijn? Of speelt Islam en berbercultuur hier ook een rol in?quote:Op woensdag 18 september 2019 18:09 schreef Tarado het volgende:
Dat doen we al vanaf 1970... Harder aanpakken van de chinezen en surinamers met heroine op de zeedijk.. en hielp het?quote:Op woensdag 18 september 2019 18:14 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Tsja, da's dus DE dooddoener die alles maar toe moet laten. Misschien wordt het wel erger als we iets doen. Nou dat zien we dan wel, en dan pakken we het nog harder aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |