Tuurlijk niet.. het is niet voor iedereen te bevatten soms.. maar dan is er dus geen rechtsstaat meer.. Vandaar dat een advocaat geen gewetensbezwaren kan en mag hebben.. en dat ook nooit heeft..quote:Op woensdag 18 september 2019 16:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me wel af of zo'n mevrouw Weski ook niet last begint te krijgen van gewetensbezwaren... er wordt een van je onschuldige collega's vermoord, waarschijnlijk in opdracht van jouw cliënt. Ik snap dat iedereen recht heeft op een verdediging maar dit gaat toch wel bijna de pet te boven.
Ja dat is gevolg van het gemeentelijk beleid.. als er eentje dichtgaat mag er een ander openen..quote:Op woensdag 18 september 2019 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
in de softdrugs werkt het toch ook niet, alleen al de handgranaten bij de diverse coffeeshops of heb je dat gemist?
Natuurlijk kan een advocaat wel gewetensbezwaren hebben, niet iedere strafrechtadvocaat is hetzelfde.quote:Op woensdag 18 september 2019 16:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. het is niet voor iedereen te bevatten soms.. maar dan is er dus geen rechtsstaat meer.. Vandaar dat een advocaat geen gewetensbezwaren kan en mag hebben.. en dat ook nooit heeft..
Dan kan ie zn vak niet uitoefenen.. Die zijn er wel.. maar geen advocaat meerquote:Op woensdag 18 september 2019 16:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan een advocaat wel gewetensbezwaren hebben, niet iedere strafrechtadvocaat is hetzelfde.
Echt een kutgeneratie.quote:
Ja hoor. Je kan gewoon weigeren om bepaalde zaken aan te nemen. Financieel misschien niet altijd gunstig maar niemand die je dwingt om bijvoorbeeld een verkrachter te verdedigen als je dat niet wil. Je hebt ook advocaten die zich richten op het bijstaan van slachtoffers, wat mij ergens meer aanspreekt. Mijn broer doet dat soort zaken wwl eens.quote:Op woensdag 18 september 2019 16:38 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan kan ie zn vak niet uitoefenen.. Die zijn er wel.. maar geen advocaat meer
het is ook weer een typische polderoplossing , iets aan de voordeur legaal verkopen wat je aan de achterdeur illegaal binnenhaalt, zolang ze dat niet echt legaliseren heeft het ook weinig zinquote:Op woensdag 18 september 2019 16:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja dat is gevolg van het gemeentelijk beleid.. als er eentje dichtgaat mag er een ander openen..
Flikker er een granaat voor de deur en je kunt beginnen..Holland op zn best
Its the player that makes the gamequote:Op woensdag 18 september 2019 16:11 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
dont hate the player hate the game
Dan heb je echt het verkeerde beroep gekozen.. je bent strafrechtadvocaat of je bent het niet..quote:Op woensdag 18 september 2019 16:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja hoor. Je kan gewoon weigeren om bepaalde zaken aan te nemen. Financieel misschien niet altijd gunstig maar niemand die je dwingt om bijvoorbeeld een verkrachter te verdedigen als je dat niet wil. Je hebt ook advocaten die zich richten op het bijstaan van slachtoffers, wat mij ergens meer aanspreekt. Mijn broer doet dat soort zaken wwl eens.
Klopt als een bus.. het is ook altijd van dat onzingeblaat over kweken: lampen en brandgevaarlijk en gieters, maar zodra het om kamerplanten of een groot aquarium met verlichting gaat is er geen probleem en mag je alles bouwenquote:Op woensdag 18 september 2019 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is ook weer een typische polderoplossing , iets aan de voordeur legaal verkopen wat je aan de achterdeur illegaal binnenhaalt, zolang ze dat niet echt legaliseren heeft het ook weinig zin
Bullshit.quote:Op woensdag 18 september 2019 15:44 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Tsja, dat wil Wilders ook. Maar hij mag het niet vragen.
Dat snap jij echt wel. Uitroeien of uitzetten van alle Marokkanen (ook Samira die bij AH achter de kassa zit) is heel andere koek dan drugsmaffia aanpakken.quote:
Goh, heb je dat gedroomd? Want Wilders heeft niet geroepen dat alle Marokkanen weg moeten hoor. En uitroeien? Serieus? Probeer je een punt te maken door er een kilo Bull Shit bij te gooien?quote:Op woensdag 18 september 2019 17:02 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Dat snap jij echt wel. Uitroeien of uitzetten van alle Marokkanen (ook Samira die bij AH achter de kassa zit) is heel andere koek dan drugsmaffia aanpakken.
Minder minder minder.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:04 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Goh, heb je dat gedroomd? Want Wilders heeft niet geroepen dat alle Marokkanen weg moeten hoor. En uitroeien? Serieus? Probeer je een punt te maken door er een kilo Bull Shit bij te gooien?
Wat draaf jij nou door met je uitroeien?quote:Op woensdag 18 september 2019 17:02 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dat snap jij echt wel. Uitroeien of uitzetten van alle Marokkanen (ook Samira die bij AH achter de kassa zit) is heel andere koek dan drugsmaffia aanpakken.
O, eerst ff onzin roepen en dan snel wegrennen? Toedeloe. Zwak hoor. Wat een fantasie heb jij zeg. Je zal wel een enorme duim hebben.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:06 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Minder minder minder.
Maar ga gerust met varkensmuts bij dichtstbijzijnde moskee staan. Deze discussie is hier zinloos
looooooooolquote:Op woensdag 18 september 2019 17:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Je hebt de kok wel horen fluiten maar je weet niet waar de lepel hangt.
Het zijn niet immigranten. Dit soort problemen komt voornamelijk voort uit een bep[aalde groep migranten waar al jaren voor gewaarschuwd wordt. Maar je mag er niks over zeggen. Dan ben je nazi, Hitler, racist, etcetera. Je wordt monddood gemaakt in de rechtszaal of doodgeschoten op straat. Het veel te linkse knuffelbeleid heeft die gasten de boodschap meegegeven dat ze mogen doen wat ze willen. Ze worden toch wel beschermd.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:14 schreef Andromache het volgende:
Afschuwelijk dekt niet eens meer de lading. Ik ben verbijsterd. Voor mij kwalificeert dit als een terreurdaad omdat het zo veel maatschappelijke onrust teweegbrengt. Middelen, intelligentie, daadkracht en geen naïviteit meer bij het bestrijden van dit gezwel in migranten-Nederland.
Godsamme ik moet er de hele dag aan denken, en op het werk ging het er ook vaak over.
Het lastige aan zo'n situatie is natuurlijk wel dat tot het moment dat zo'n joch de trekker overhaalt je ernstig rekening moet houden met de mogelijkheid dat het gewoon het kind van een lokale bestuurder is die met een al dan niet onklaar gemaakt exemplaar poseert voor foto's. (Wat kennelijk heel normaal en onschuldig is.)quote:
Je bent de laatste die mijn een racist mag noemen. Heb je gemiddelde Nederlandse politie agent gezien?quote:
Je koppelt huidskleur aan gedrag. Je bent een racist!quote:Op woensdag 18 september 2019 17:25 schreef p078 het volgende:
Je bent de laaste die mijn een racist mag noemen. Heb je gemiddelde Nederlandse politie agent gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |