Doe ik elk seizoen... gaat altijd goedquote:Op woensdag 18 september 2019 14:02 schreef Sarabi het volgende:
En door
Dekbed is dus gelukt.
Iemand ervaring met zelf kussens wassen?
Top, ga ik dat zaterdag proberen. Hopelijk kunnen ze dan in de zon drogen.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doe ik elk seizoen... gaat altijd goed
Drogen duurt wel een tijdje hoor!quote:Op woensdag 18 september 2019 15:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Top, ga ik dat zaterdag proberen. Hopelijk kunnen ze dan in de zon drogen.
Zelf doe ik wasmachine 40 graden, liggend drogenquote:Op woensdag 18 september 2019 18:37 schreef Nanuke het volgende:
Hoe heb je het nu gewassen Sarabi? Misschien moet ik t ook eens gaan doen namelijk.
Sterkte Donna, ik had er op OUD al iets over gelezen. Wat een kutzooi.Laat je maar lekker verwennen.
quote:Op woensdag 18 september 2019 19:52 schreef Nanuke het volgende:
En geen speciaal programma?klinkt simpel, dat moet ik vast kunnen.
Vooruitgang!quote:Op donderdag 19 september 2019 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is me gelukt om boodschappen te doen! Ik ben nu wel uitgeput, lig weer in bed, maar ik begin beter te worden
Slimquote:Op donderdag 19 september 2019 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel gelijk voor het hele weekend gehaald
De badkamer ziet er wel altijd zo uitquote:Op donderdag 19 september 2019 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Het huis kan meteen in een horrorfilm?
Dan heb je zeker veel wasquote:Op donderdag 19 september 2019 16:27 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Zou niet zonder mn droger kunnen. Heb een baby met reflux en peuter. Zoveel 60 graden was allemaal droger in.
Zie de horrorscene voor me😎
Da's wel een verschil ja.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:27 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Zou niet zonder mn droger kunnen. Heb een baby met reflux en peuter. Zoveel 60 graden was allemaal droger in.
Ja dan schiet het niet op zonder droger.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:27 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Dam tot Damloop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |