Gewoon je kind onder de douche hangenquote:Op woensdag 18 september 2019 09:46 schreef douche-eendje het volgende:
Heeft aure tijd om hier even een luier te verschonen?
Poepexplosie
Tijd is het probleem niet zoquote:Op woensdag 18 september 2019 09:47 schreef Aure het volgende:
[..]
Maar ik heb nog maar één kind, dus ik heb er nog tijd voor
Wat dan wel?quote:Op woensdag 18 september 2019 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tijd is het probleem niet zo
Ik zit as we speak aan de truffelkruidnoten hoorquote:Op woensdag 18 september 2019 09:45 schreef douche-eendje het volgende:
Klets hier lekker verder. Klagen mag, juichen ook. Er is altijd plenty koffie, thee en wijn.
Pepernoten nog niet want het is pas SEPTEMBER.
Dat zit hier wel snor gelukkigquote:Op woensdag 18 september 2019 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Puf, zin , energie, goesting
We zitten pas net over de helft johquote:
Ja maar minilot is een freak of nature.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:54 schreef Aure het volgende:
[..]
We zitten pas net over de helft joh
Maar @:minilot is ook al forever samen en heeft volgens mij een nog hoger libido
quote:
quote:Op woensdag 18 september 2019 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wacht ongeduldig op bijval.
Mijn autocorrect vond bijbal een betere optie.
Ja, want onze katten zijn niet binnen te houden. Het is een week gelukt en toen warennkatten en wij er helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met katten relatief kort na een verhuizing weer buiten laten?
Ik denk dat zowel de kat als ik daar stukken gelukkiger van worden namelijk.
OP van vorige topic. En kruidnoten mogen, pepernoten nietquote:Op woensdag 18 september 2019 09:50 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik zit as we speak aan de truffelkruidnoten hoor
Wasbare luier was weer de redding van de dag. Alles zat netjes in de luierquote:Op woensdag 18 september 2019 09:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Gewoon je kind onder de douche hangen
Aure zit met een hangerig kind op de bank dus heeft geen tijd om luiers te verschonen
Ik viel in de marketingval en kocht unicorn-pepernotenquote:Op woensdag 18 september 2019 09:45 schreef douche-eendje het volgende:
Klets hier lekker verder. Klagen mag, juichen ook. Er is altijd plenty koffie, thee en wijn.
Pepernoten nog niet want het is pas SEPTEMBER.
Niet te ongeduldig zijn 😉. Pffft ben soms blij dat ik de dag overleef en op de bank kan neerploffen. Na 17 jaar is het wel een stuk minder geworden.....quote:Op woensdag 18 september 2019 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit aan de m&m’s salty caramel. Ook erg fout 🙈quote:Op woensdag 18 september 2019 10:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik viel in de marketingval en kocht unicorn-pepernoten![]()
Die wilde ik ook nog uitproberenquote:Op woensdag 18 september 2019 10:49 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ik zit aan de m&m’s salty caramel. Ook erg fout 🙈
Limited edition, dus hopelijk snel niet meer verkrijgbaar. Erg lekker 😂 maar slecht voor de lijn
Oooh, die zijn lekker!quote:Op woensdag 18 september 2019 10:49 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Limited edition, dus hopelijk snel niet meer verkrijgbaar. Erg lekker 😂 maar slecht voor de lijn
quote:Op woensdag 18 september 2019 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
O.M.G.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:49 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Oef die waren inderdaad iets te lekkerquote:Op woensdag 18 september 2019 10:49 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Oeh die had ik laatst ook, dochter vond ze ook goed te doen. Ze waren zo opquote:Op woensdag 18 september 2019 10:49 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Bijval! Freak of nature it isquote:Op woensdag 18 september 2019 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
Die is lekker jaquote:Op woensdag 18 september 2019 11:22 schreef douche-eendje het volgende:
AH wit pistache hazelnoot cranberryis de reden dat ik mijn broeken nog lang niet pas. Ben normaal totaal niet van witte chocolade, maar deze is wel echt fantastisch.
De melk wil ik proberen, maar verder ben ik een beetje Tonymoe.quote:Op woensdag 18 september 2019 11:20 schreef Nijna het volgende:
[..]
Oeh die had ik laatst ook, dochter vond ze ook goed te doen. Ze waren zo op.
Volgens mij liggen ze nog steeds in de supermarkt.
Heeft iemand die nieuwe limited editions van Tony's al gehad?
- wit kurkuma chai kokos
- melk honeycomb tijm
- puur chili fudge roze peper
Vooral die melk en puur ben ik wel benieuwd naar...
Alleen karamel zeezout, de rest valt áltijd tegenquote:Op woensdag 18 september 2019 11:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De melk wil ik proberen, maar verder ben ik een beetje Tonymoe.
Vind de wit meloen matcha ook wel een interessante combinatiequote:Op woensdag 18 september 2019 11:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Die is lekker ja![]()
Tevens: hoe kan een vrouw nou vrijwillig zin in seks hebben man. Leugens, allemaal leugens!
én de pure met merengue en kersen. Want puur, maar niet akelig bitter. En ik mag geen melk en zulks...quote:Op woensdag 18 september 2019 11:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen karamel zeezout, de rest valt áltijd tegen
Pcies...quote:Op woensdag 18 september 2019 11:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen karamel zeezout, de rest valt áltijd tegen
Oh die ken ik nietquote:Op woensdag 18 september 2019 11:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
én de pure met merengue en kersen. Want puur, maar niet akelig bitter. En ik mag geen melk en zulks...
Geen vaginale seks is geen seks!quote:Op woensdag 18 september 2019 11:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Pcies...
Trouwens, als jullie het over seksfrequentie hebben, tellen dan alle seksuele handelingen of alleen echt ‘het doen’?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |