Ik ben het hier wel mee eens ja. Vrienden van ons hebben een kleintje van bijna 9 maanden. En die stonden toen hij 6 maanden was bij ons foto's te bekijken en zich te verwonderen over wat M. allemaal al kon met 5 maanden en hun zoon nog niet.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik denk dat vergelijken echt een grote valkuil is. Zeker voor mensen die makkelijk onzeker zijn. Ik deed het bij nummer 1 ook heel veel. Ik merk dat ik bij nummer 2 nu veel meer loslaat en me weinig zorgen maak. M’n zusje heeft een kind 2 weken jonger dan O, en die vraagt me vaak of O ‘dit of dat al kan’, terwijl ik dan merk dat ik daar nog helemaal niet over nagedacht heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Schanu op 18-09-2019 13:14:03 ]
Wat fijn om te lezen! Beterschapquote:Op woensdag 18 september 2019 10:07 schreef Songeur het volgende:
Ik heb even totaal niet bijgelezen want ik ben al sinds maandag ziek en futloos.
Maar! Ik ben al sinds maandag ziek en futloos. En dat is dus gewoon wat het is. Heb al een tijdje niks meer gedeeld over mijn postpartum depressie omdat tsja, het eigenlijk gewoon hartstikke goed gaat en ik al een jaar uit zkh ben. Toch waren veel dagelijkse dingen nog lastig, een keuze. Ziek zijn kostte me altijd zoveel energie want zoveel schuldgevoelens en gedachtes. Nu? Ben ik ziek. Is mijn huis rommelig, kijken de kindjes wat meer tv en ben ik onopgemaakt. En dat is zonder dat ik me daar schuldig over voel gewoon goed.
Henkaquote:Op woensdag 18 september 2019 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn 4,5 jarige ook van de speen af gekregen. Do not despair. Als henka zonder kan, kan iedereen zonder.
Dit wil O ook al niet meerquote:Op woensdag 18 september 2019 14:45 schreef minilot het volgende:
Hier ook (bewust) geen speen, maar in lastige nachten fungeren mijn tepels nog steeds wel eens als zulks.
quote:Op woensdag 18 september 2019 14:46 schreef minilot het volgende:
ToT, regenlaarsjes regelen en hop, wandelen met slecht weer! Plassen stampen:
Altijd als ik 'speen' typ (alleen op fok dusquote:Op woensdag 18 september 2019 20:50 schreef Malteser het volgende:
Speen: Mars heeft er eentje (heet hier fiep). Hij slaapt ermee en overdag gebruiken we ‘m bij vermoeidheid of niet fit zijn. Maar niet de hele dag door dus, dat vind ik niet nodig.
Na 14 maanden volledig tandloos krijgt hij nu veel tanden tegelijk dus hij heeft zijn fiepje nu even vaker nodig dan anders. Prima. Het geeft hem troost en rust en dat gun ik hem. Afleren ging bij Twix in een middag, dus ik ben er niet zo bang voor. We zien het wel.
Mijn laatste goede nacht was de nacht voordat mijn weeën begonnen bij Z.quote:Op donderdag 19 september 2019 08:07 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
LeSage dat gesprek!![]()
Fuchsia dat zijn ook geen nachtenEn dat laatste is herkenbaar! Zo had ik vorig jaar een vriendin die de hele dag aan het klagen was omdat ze niet geslapen had vanwege een verkeerd materiaal dekbedovertrek
Op een moment dat ik op een betonnen vloer nog zou kunnen slapen omdat ik me de laatste goede nacht niet meer kon herinneren
Herkenbaar hoor. G heeft haar eigen mobiel (een echte, oude) en haar eigen afstandsbediening (ook een echte, oude) en alsnog moet ze altijd aan die van ons zitten en haar eigen raakt ze niet aan.quote:Op donderdag 19 september 2019 08:58 schreef ToT het volgende:
Sjezus, mini-ToT verveelt zich de laatste tijd écht snel met z'n speeltjes.
Net de halve speelgoedzak maar omgekieperd. Gelukkig heeft hij nu weer wat dingetjes gevonden waarmee hij zich kan vermaken.Als iets maar geluid maakt en/of het draaiende onderdelen heeft is hij gelukkig al wel snel blij, maar hij is het meest geobsedeerd door mijn toetsenbord.
Zijn eigen toetsenbord (oud exemplaar van zolder) hielp een dagje, maar hij MOET en ZAL mijn toetsenbord gebruiken.
Hier ook, we hebben zelfs een nep Xbox controller maar ze moet en zal de echte hebbenquote:Op donderdag 19 september 2019 09:15 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. G heeft haar eigen mobiel (een echte, oude) en haar eigen afstandsbediening (ook een echte, oude) en alsnog moet ze altijd aan die van ons zitten en haar eigen raakt ze niet aan.
quote:Op donderdag 19 september 2019 09:15 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. G heeft haar eigen mobiel (een echte, oude) en haar eigen afstandsbediening (ook een echte, oude) en alsnog moet ze altijd aan die van ons zitten en haar eigen raakt ze niet aan.
quote:Op donderdag 19 september 2019 09:18 schreef Jentin het volgende:
Misschien heeft ie juist teveel? Als Phi in de serre speelt (=Intertoys filiaal) duurt dat 30 seconden. Zit ze in de logeerkamer met twee houten blokken: half uur dikke lol.
Toevallig die van de Lidl? Hier ook namelijkquote:Op donderdag 19 september 2019 10:07 schreef minilot het volgende:
Wat spelen betreft is Günther nu al weken compleet geobsedeerd door magnetisch tekenbordje. Ik leg het soms expres een poosje uit het zicht om de hoop dat -ie met wat anders speelt
Die ja! Die heeft z'n toch al minimale hoeveelheid geld wel opgebracht in twee dagen qua uren speelplezier!quote:Op donderdag 19 september 2019 10:59 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
Toevallig die van de Lidl? Hier ook namelijk
quote:Op donderdag 19 september 2019 10:11 schreef exode het volgende:
Gisteren is ze lang zoet geweest met playmobil zwaarden aangeven aan B en zijn vriendje. Zij legden die zwaarden dan weer terug in de bak en zij pakte die er weer uit en gaf ze weer 1 voor 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohnee wat heftig. Worst nightmare!quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:08 schreef exode het volgende:
Juul is vanmiddag gevallen head first met haar tanden op de metalen 'boog' van de eettafel. Nu is 1 voortand voor meer dan de helft terug haar tandvlees in gegaan. Mijn vrouw is vanmiddag nog naar tandarts geweest. Niets aan te doen, zit ramvast dus ze kan hem niet een stukje naar beneden halen. Ze heeft nu dus 1 halve voortand en het is nog niet in te schatten wat dat met haar grote mensen tand gaat doen in de toekomst.
Ze ligt net pas weer op bed, arme drommel. En mijn vrouw is vooral verdrietig en wiebelig van de schrik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk niet dat Dolly Parton het zelf herkennen zou, maar ach
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zaterdag 21 september 2019 12:01 schreef minilot het volgende:
"Joewien, Jowien, Jowien, JOWIEEEEEN. Pwies.."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk niet dat Dolly Parton het zelf herkennen zou, maar ach![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2019 12:01 schreef minilot het volgende:
"Joewien, Jowien, Jowien, JOWIEEEEEN. Pwies.."GeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk niet dat Dolly Parton het zelf herkennen zou, maar ach![]()
![]()
Exode dat is schrikken zeg, wat naar...![]()
Mijn kind gaat vandaag voor het eerst uit logeren bij haar oma en ik schijt 20.000 kleuren. Ben echt heel nerveus. Vriend en ik gaan een avondje de stad in, maar ik twijfel of we niet gewoon thuis blijven met een drankje voor het geval dathet zal vast helemaal goed komen en ik vertrouw m’n schoonmoeder ook wel, maar toch.
![]()
Ja bergen snot en keelpijn enzo, man en ik hadden daar ook last van. en L had snachts flinke koorts, overdag gelukkig niet. de koorts is voorbij, nu de rest nog.quote:Op zondag 22 september 2019 08:08 schreef Malteser het volgende:
Elleska, klinkt een beetje als onze week. Mars was niet helemaal zichzelf. Tandenleed en véél snot, rook ook uit zijn mondje, weigerde eten. Fikse verkoudheid met keelpijn vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |