Verschrikkelijk, als ik vrij heb is de winter leuk, niet als ik werk.quote:
Krabben.quote:Op woensdag 18 september 2019 08:06 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, als ik vrij heb is de winter leuk, niet als ik werk.
S'morgens krabben, s'avonds weer
35km enkele reis is wat ver fietsenquote:Op woensdag 18 september 2019 08:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Krabben.![]()
Gewoon lekker op de fiets naar je werk gaan, doe ik ook.
Gewoon harder doorfietsen.quote:Op woensdag 18 september 2019 08:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
35km enkele reis is wat ver fietsen
Binnendoor nog verder
Goed voor je.quote:
Lekker keihard op je bek gaan.quote:Op woensdag 18 september 2019 08:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Krabben.![]()
Gewoon lekker op de fiets naar je werk gaan, doe ik ook.
Drempel, et viel me nog wel mee maar nee bedankt.quote:Op woensdag 18 september 2019 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed voor je.Ik moet ook een verkeersdrempel over als ik naar mn werk fiets.
Maar jij verzuipt tenminste niet zodra de dijken doorbreken.quote:Op woensdag 18 september 2019 08:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Drempel, et viel me nog wel mee maar nee bedankt.
[ afbeelding ]
Dat zeker niet neequote:Op woensdag 18 september 2019 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar jij verzuipt tenminste niet zodra de dijken doorbreken.
Mn tent staat al klaar.quote:Op woensdag 18 september 2019 08:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat zeker niet nee
De plek waar ik naar toe ga ook niet, zelfs niet met een stijging van 20 meter, dus zit goed droog, garage stel ik tegen die tijd wel beschikbaar.
Garage is geïsoleerdquote:
Ga je die marathon lopen?quote:Op woensdag 18 september 2019 08:29 schreef gcjoel het volgende:
Ok en ik begin verkouden te worden. Ik ga dit weekend naar Disney
quote:Op woensdag 18 september 2019 08:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
But it's mine. Mine!
[ afbeelding ]
Nja de 10kmquote:Op woensdag 18 september 2019 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je die marathon lopen?
Da's op tijd. Ik dacht dat wij de eerste stad warenquote:
quote:Op woensdag 18 september 2019 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's op tijd. Ik dacht dat wij de eerste stad waren
Dat denk je wel vaker over dat uit de kluiten gegroeide dorp van jequote:Op woensdag 18 september 2019 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's op tijd. Ik dacht dat wij de eerste stad waren
Het was hier gister juist 75 jaar geleden dat een halve wijk was gebombardeerd.quote:
Klopt ook.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dat denk je wel vaker over dat uit de kluiten gegroeide dorp van je
Dat OMG hebben wij volgens mij afgelopen weekend gevierd.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was hier gister juist 75 jaar geleden dat een halve wijk was gebombardeerd.
En Market Garden.
Gelukkig gaat het prima in Amsterdam.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Advocaat van Nabil B. in de zaak tegen Ridouan Taghi hebben ze vanmorgen ook omgelegd. Gaat lekker.
Kunnen ze die criminelen niet in een grote arena zetten (huehue, ArenA) en dat we dan kaartjes kopen en dat ze dan gezellig gaan liquideren? Van de straat af, en wij entertainment?!quote:Op woensdag 18 september 2019 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het prima in Amsterdam.
Tof! Vriendin van mij ookquote:
Thanks!quote:Op woensdag 18 september 2019 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tof! Vriendin van mij ook![]()
Succes en veel plezier
Ik vind dat echt niet kunnen hoorquote:Op woensdag 18 september 2019 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen ze die criminelen niet in een grote arena zetten (huehue, ArenA) en dat we dan kaartjes kopen en dat ze dan gezellig gaan liquideren? Van de straat af, en wij entertainment?!
BROOD & SPELEN!
Eten ze glutenvrij brood, opgelost!quote:Op woensdag 18 september 2019 09:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet kunnen hoorzo onnadenkend en grof. Waar is je empathie!?
Sommige mensen kunnen namelijk helemaal geen brood eten door de gluten die erin zitten
https://www.scholieren.com/blog/dood-aan-de-glutenquote:Op woensdag 18 september 2019 09:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen namelijk helemaal geen brood eten door de gluten die erin zitten
whehehequote:Op woensdag 18 september 2019 09:59 schreef Elvi het volgende:
O ja shitquote:Op woensdag 18 september 2019 09:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 september 2019 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Nou. Fok! was oké. Nu moet ik een nieuwe dagbesteding zien te vinden.
Wanneer was Fok! oke?quote:Op woensdag 18 september 2019 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Nou. Fok! was oké. Nu moet ik een nieuwe dagbesteding zien te vinden.
Nou niks, maar het is hartstikke dood.quote:Op woensdag 18 september 2019 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer was Fok! oke?
En wat is er veranderd?
Echt nietquote:Op woensdag 18 september 2019 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou niks, maar het is hartstikke dood.
Dit topic wel ja. Nou kom ik hier ook bijzonder weinig meer. Weinig behoefte om te posten in topics die om zeep worden geholpen door het gezuig en getroll van enkele users. En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik niet de enige ben.quote:
Kom je nog wel ergens anders dan?quote:Op woensdag 18 september 2019 11:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit topic wel ja. Nou kom ik hier ook bijzonder weinig meer. Weinig behoefte om te posten in topics die om zeep worden geholpen door het gezuig en getroll van enkele users. En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik niet de enige ben.
Wel buiten fok om jaquote:Op woensdag 18 september 2019 11:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kom je nog wel ergens anders dan?
quote:Op woensdag 18 september 2019 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NIET TE HARD!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah, heb weinig behoeft me in andere sc's te begeven. Kom al jaren eigenlijk alleen hier en een enkele keer in andere topics. Maar voor mij is de lol er in dot topic er dus ook wel af als ik bepaalde lui zie posten.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja ok, maar fok is dus kut. Niet alleen de sc.
FOK! is ook gewoon kut geworden. Op Reddit zitten wel gewoon jonge mensen.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:02 schreef gcjoel het volgende:
het is op zich best mogelijk dat je er gewoon te oud voor bent geworden
Bedanktquote:Op woensdag 18 september 2019 12:10 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb het idee dat die idioten en trolls er altijd al waren. Alleen toen was fok nog druk en viel het minder op, en we trokken ons er waarschijnlijk minder van aan.
Het doet mij nog steeds niks dat er idioten tussen zitten.
Nou ja, eerst had je nog wel enigszins 'diepe' gesprekken waarin je andere users nog een beetje leerde kennen. Die hele onderlinge band is weg. Ik vind het vooral irritant dat je dus geen persoonlijke dingen meer kunt vertellen omdat die later lekker opgerakeld en tegen je gebruikt worden.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:10 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb het idee dat die idioten en trolls er altijd al waren. Alleen toen was fok nog druk en viel het minder op, en we trokken ons er waarschijnlijk minder van aan.
Het doet mij nog steeds niks dat er idioten tussen zitten.
Het enige diepe hier is het decolleté van alluresquote:Op woensdag 18 september 2019 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, eerst had je nog wel enigszins 'diepe' gesprekken waarin je andere users nog een beetje leerde kennen. Die hele onderlinge band is weg. Ik vind het vooral irritant dat je dus geen persoonlijke dingen meer kunt vertellen omdat die later lekker opgerakeld en tegen je gebruikt worden.
Maar daar wordt iedereen blij van.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het enige diepe hier is het decolleté van allures
ditquote:Op woensdag 18 september 2019 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, eerst had je nog wel enigszins 'diepe' gesprekken waarin je andere users nog een beetje leerde kennen. Die hele onderlinge band is weg. Ik vind het vooral irritant dat je dus geen persoonlijke dingen meer kunt vertellen omdat die later lekker opgerakeld en tegen je gebruikt worden.
je bent in de war met samzz hoorquote:Op woensdag 18 september 2019 12:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het enige diepe hier is het decolleté van allures
quote:Op woensdag 18 september 2019 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Samzz' vertrek heeft ook wel een diepe krater achtergelaten.
En dan niet omdat ze dik zou zijn ofzo.
Ojaquote:Op woensdag 18 september 2019 12:15 schreef Allures het volgende:
[..]
je bent in de war met samzz hoor
als het niet zo werd ervaren was het toch niet zo? Wat is het verschilquote:Op woensdag 18 september 2019 12:16 schreef Chia het volgende:
Als je een persoonlijke safespace wilt hebben dan zul je dat ergens anders moeten zoeken dan op FOK! idd. Maar dat was in principe altijd al zo alleen dat werd niet zo ervaren.
Dan werd het dus wel als safespace ervaren. Iedereen wist dat het een openbaar forum was, maar zo voelde het niet. Je kon hier je ei kwijt.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:16 schreef Chia het volgende:
Als je een persoonlijke safespace wilt hebben dan zul je dat ergens anders moeten zoeken dan op FOK! idd. Maar dat was in principe altijd al zo alleen dat werd niet zo ervaren.
Whehehe. Diep.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, hier kan ik me goed in vindenquote:Op woensdag 18 september 2019 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog met hem mogen voetballen een aantal jaren geledenquote:Op woensdag 18 september 2019 12:31 schreef Q. het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)-overleden~adaed8bf/
Zijn dat ook FOK!-like subreddits? Ik volg daar alleen heel specifieke dingen maar niet echt iets dat hierop lijkt.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:08 schreef Chia het volgende:
[..]
FOK! is ook gewoon kut geworden. Op Reddit zitten wel gewoon jonge mensen.
Dat is nu ook makkelijker geworden doordat de topics al heel lang steeds minder snel gaan.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 september 2019 12:31 schreef Q. het volgende:
De jeugd van tegenwoordig kan alleen nog maar whatsappen en snapchatten en MSNen en ICQen.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Het komt gewoon door de komst van geniale nieuwe multimedia en mobiele telefoons.
quote:Op woensdag 18 september 2019 12:31 schreef Q. het volgende:
Kutziekte. Zo jong ook nog.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Tijdens zijn ziekte wel een goede ambassadeur geweest, maar nog steeds een ziekte die niet te stoppen is en een mens helemaal opvreet.
De vraag is of je dat moet willen.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
De mensen uit deze SC kun je sowieso niet vervangen natuurlijk
Daar doe ik dan ook geen uitspraken overquote:Op woensdag 18 september 2019 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De vraag is of je dat moet willen.
Tja heel vervelend dat de bubbel is gebarsten hoor, maar de realiteit is dat het altijd allemaal al kon. Beter maak je daar gewoon een discordserver voor.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan werd het dus wel als safespace ervaren. Iedereen wist dat het een openbaar forum was, maar zo voelde het niet. Je kon hier je ei kwijt.
Niet echt volgens, alles is meer specifiek idd. Dus ook humordingen. En Thenetherlands is meer een soort verbrede SC an sich, alleen dan iets inhoudelijker met nieuwsberichten en zo.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn dat ook FOK!-like subreddits? Ik volg daar alleen heel specifieke dingen maar niet echt iets dat hierop lijkt.
De mensen uit deze SC kun je sowieso niet vervangen natuurlijk
Dan noem je al 3 dingen die er een paar jaar terug niet waren.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:34 schreef Q. het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig kan alleen nog maar whatsappen en snapchatten en MSNen en ICQen.
Koffers zijn overrated.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over een half uur beginnen ze met staken hier op Schiphol. Mensen die net te horen gekregen dat de kans 50/50 is dat de koffers meegaan waren niet zo happy.
Luie Dien.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over een half uur beginnen ze met staken hier op Schiphol. Mensen die net te horen gekregen dat de kans 50/50 is dat de koffers meegaan waren niet zo happy.
@ElDinosaur hoe kan het opeens dat het als een kaartenhuis in elkaar stort met die koffers. Staken ze om je weer terug naar Nederland te halen?quote:
Kon, maar het gebeurde veel minderquote:Op woensdag 18 september 2019 12:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Tja heel vervelend dat de bubbel is gebarsten hoor, maar de realiteit is dat het altijd allemaal al kon. Beter maak je daar gewoon een discordserver voor.
[..]
Niet echt volgens, alles is meer specifiek idd. Dus ook humordingen. En Thenetherlands is meer een soort verbrede SC an sich, alleen dan iets inhoudelijker met nieuwsberichten en zo.
Jaha, maar het werd niet zo ervaren omdat er niet zoveel werd geëtterd. Ik merk aan mezelf ook dat ik steeds meer begin te mekkeren hier. Nog meer dan eerst.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Tja heel vervelend dat de bubbel is gebarsten hoor, maar de realiteit is dat het altijd allemaal al kon. Beter maak je daar gewoon een discordserver voor.
Weet je niet. Je weet alleen dat er minder mensen waren die er dan ook publiekelijk op terugkwamen waardoor je weet dat het gebeurde. In theorie kunnen alle persoonlijke dingen ergens gearchiveerd zijn.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Kon, maar het gebeurde veel minder
Dat geluid kan ik erg slecht tegen.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen rolkoffertje als handbagage meenemen
Lekker alle bagage van normale mensen pletten.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen rolkoffertje als handbagage meenemen
Het gebeurde net zo, alleen werd er veel meer gepost dus viel het minder op.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Kon, maar het gebeurde veel minder
Nee, beter hang je gewoon niet de kutuser uit en geef je mensen geen trap na als ze een keer iets persoonlijks posten.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Normale mensen bij EasyJetquote:Op woensdag 18 september 2019 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker alle bagage van normale mensen pletten.
Jammer johquote:Op woensdag 18 september 2019 12:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, beter hang je gewoon niet de kutuser uit en geef je mensen geen trap na als ze een keer iets persoonlijks posten.
zet je maar onder de stoel voor je dan met je paupertas.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker alle bagage van normale mensen pletten.
Dus dat.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het gebeurde net zo, alleen werd er veel meer gepost dus viel het minder op.
Ik weet nog wel dat ik met Qwea veel contact had en die was ook altijd bezig in lif enzo. En op de whatsapp nog even verder ingaan op de verhalen van de dieet dikkies.
En zij was echt niet de enige toen.
Tuurlijk dat zou het mooist zijn.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, beter hang je gewoon niet de kutuser uit en geef je mensen geen trap na als ze een keer iets persoonlijks posten.
Ik heb er in de voorgaande 16 jaar niet zo'n last van gehad.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tuurlijk dat zou het mooist zijn.
Maar dat is niet iets van de laatste tijd.
Rrrrrrrrukktetukketukketukketukketukketukketukketukkequote:Op woensdag 18 september 2019 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat geluid kan ik erg slecht tegen.
In dit topic is het de laatse maanden iig veel erger dan in jaren ervoor. En als je nou de indruk had dat een crew er iets tegen deed...quote:Op woensdag 18 september 2019 12:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tuurlijk dat zou het mooist zijn.
Maar dat is niet iets van de laatste tijd.
vrijwillig?quote:Op woensdag 18 september 2019 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
True. Ik mag dinsdag weer met EasyJet. Nu al zin in.
die kappen er ook allemaal meequote:Op woensdag 18 september 2019 12:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In dit topic is het de laatse maanden iig veel erger dan in jaren ervoor. En als je nou de indruk had dat een crew er iets tegen deed...
Ja maar dat zijn vrouwenquote:Op woensdag 18 september 2019 12:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het gebeurde net zo, alleen werd er veel meer gepost dus viel het minder op.
Ik weet nog wel dat ik met Qwea veel contact had en die was ook altijd bezig in lif enzo. En op de whatsapp nog even verder ingaan op de verhalen van de dieet dikkies.
En zij was echt niet de enige toen.
het gaat er toch om dat het nu publiekelijk gebeurt waardoor mensen dingen niet delen?quote:Op woensdag 18 september 2019 12:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Weet je niet. Je weet alleen dat er minder mensen waren die er dan ook publiekelijk op terugkwamen waardoor je weet dat het gebeurde. In theorie kunnen alle persoonlijke dingen ergens gearchiveerd zijn.
Er zaten echt niet alleen vrouwen in die app groep.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn vrouwenzo werkt dat nu eenmaal.
Altijd ook nog een screenshot en zorgen dat mijn powerbank in de buurt is.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:49 schreef CherryLips het volgende:
O ja, als je wilt inchecken via de EasyJet-app, werkt als een tiet, tenzij je vlucht vertraging heeft. Dan is je boarding pass ineens niet meer beschikbaar 'omdat je vlucht al is vertrokken'. Dus sla die even op in je Wallet
ok dan valide reden. Overstappen is hel.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Enige maatschappij die in september rechtstreeks op Sardinië vliegt.
We nodigen je nog eens uit voor een kutnijd-vreetmeet.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn vrouwenzo werkt dat nu eenmaal.
Godsammequote:Op woensdag 18 september 2019 12:49 schreef CherryLips het volgende:
O ja, als je wilt inchecken via de EasyJet-app, werkt als een tiet, tenzij je vlucht vertraging heeft. Dan is je boarding pass ineens niet meer beschikbaar 'omdat je vlucht al is vertrokken'. Dus sla die even op in je Wallet
Dat. Betaal graag wat extra om rechtstreeks te kunnen vliegen of een fatsoenlijke overstap te hebben als het echt niet anders kan.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ok dan valide reden. Overstappen is hel.
transavia heeft een mobiele boardingpass, die wordt gewoon in je gallerij opgeslagen.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd ook nog een screenshot en zorgen dat mijn powerbank in de buurt is.
Lijkt me leuk.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We nodigen je nog eens uit voor een kutnijd-vreetmeet.
Gewoon zes uur wachten op een saai vliegveld. Al voelden die drie uur in Moskou ook wel aan als acht.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat. Betaal graag wat extra om rechtstreeks te kunnen vliegen of een fatsoenlijke overstap te hebben als het echt niet anders kan.
Ik print hem wel uit.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:49 schreef CherryLips het volgende:
oh, wie heb ik dan verwijderd?quote:Op woensdag 18 september 2019 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet het nog volgens mij.
Oude mannen kwaaltjequote:Op woensdag 18 september 2019 12:57 schreef Q. het volgende:
Ik print altijd alles uit want als IT'er vertrouw ik techniek niet.
Ik pons altijd alles in rvs ponskaarten want als kalligraaf vertrouw ik inkt niet.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:57 schreef Q. het volgende:
Ik print altijd alles uit want als IT'er vertrouw ik techniek niet.
Terecht.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik pons altijd alles in rvs ponskaarten want als kalligraaf vertrouw ik inkt niet.
Die van mij ookquote:Op woensdag 18 september 2019 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Airprint compatible. Lekker printen vanaf mn iPhone of iPad. Kei-hendig.
Jij bent echt nog een heel stuk hipper dan ik ben. Jonge Godin. Dan krijg je dat.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij ookAls ie het doet.
En nu ook Sonos
Wel van de Ikea hoor.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent echt nog een heel stuk hipper dan ik ben. Jonge Godin. Dan krijg je dat.
Ik gebruik gewoon de Apple TV app.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Alleen gisteren was ik dus via Airplay naar Disney+ aan het kijken en werd het beeld ineens zwart, terwijl de film wel gewoon doorliep op de telefoon, dus dat was even spijtig.
Vintage.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een oude Apple TV. 'Vintage.'
quote:Op woensdag 18 september 2019 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Apple TV App klinkt als een Black Eyed Peas rapper.
De boekenplank. Vond die lamp niet zo mooi of praktisch.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Welke heb je nu gehaald? Die lamp of dat boekenplank ding?
En hoe is het geluid? Beetje te doen in een woonkamer?quote:Op woensdag 18 september 2019 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De boekenplank. Vond die lamp niet zo mooi of praktisch.
Ik ben geen audiofiel, dus ik vind er prima geluid uit komen. Het geluid vult mijn woonkamer in ieder geval. Maar ze hadden bij de Ikea een aparte afdeling ingericht met hokjes om te luisteren. Nu heeft dat naast het restaurant met hysterische kinderen natuurlijk niet zoveel zin, maar dan krijg je een idee.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En hoe is het geluid? Beetje te doen in een woonkamer?
Dat valt ook onder grondpersoneel.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar blijft dat karretje om het vliegtuig weg te duwen van de gate
quote:Op woensdag 18 september 2019 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt ook onder grondpersoneel.
Langoliersquote:Op woensdag 18 september 2019 14:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha voor eeuwig in het vliegveld
Neem eens een kijkje in KLB, SHO,UTO en NWS, als er iets nou typisch Fok! is...quote:Op woensdag 18 september 2019 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik dat bedoelde.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje in KLB, SHO,UTO en NWS, als er iets nou typisch Fok! is...
Dat zijn pas echt de afvoerputjesquote:Op woensdag 18 september 2019 14:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje in KLB, SHO,UTO en NWS, als er iets nou typisch Fok! is...
Uh-Ow!quote:Op woensdag 18 september 2019 12:34 schreef Q. het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig kan alleen nog maar whatsappen en snapchatten en MSNen en ICQen.
O ja, met die killer rozijntjes en Balki!quote:
Volgens mij heeft t nog best wel wat kinderziektes.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Alleen gisteren was ik dus via Airplay naar Disney+ aan het kijken en werd het beeld ineens zwart, terwijl de film wel gewoon doorliep op de telefoon, dus dat was even spijtig.
GA POKEMON VANGEN JIJ!quote:
Het ging mij er vooral om dat CL niet dacht dat ik 'in het vliegveld' goed Nederlands vond.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vliegtuig of vliegveld, vrees de vliegende piranhatestikels.
Waar zien jullie me voor aanquote:Op woensdag 18 september 2019 14:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het ging mij er vooral om dat CL niet dacht dat ik 'in het vliegveld' goed Nederlands vond.
Zo intens slecht.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, met die killer rozijntjes en Balki!
En toch deed je het, zelfde userbase, zelfde subsite.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik dat bedoelde.
Je bent verantwoordelijk voor wat ik lees, niet voor wat je zegtquote:Op woensdag 18 september 2019 14:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En toch deed je het, zelfde userbase, zelfde subsite.
Fok! wordt al jaren getypeerd door mensen die naar doen over en tegen anderen/elkaar, dat dit topic of subforum daar misschien enige tijd een uitzondering op is geweest zal best hoor.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent verantwoordelijk voor wat ik lees, niet voor wat je zegt
Dat weet jij niet jij bent hier pas sinds februari.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Fok! wordt al jaren getypeerd door mensen die naar doen over en tegen anderen/elkaar, dat dit topic of subforum daar misschien enige tijd een uitzondering op is geweest zal best hoor.
Oké, bedankt voor de openbaring.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En toch deed je het, zelfde userbase, zelfde subsite.
Gelukkig is CL er nog.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:47 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik zit al jaren op FOK!, ik vind persoonlijk dat er niet veel veranderd is, minder actieve gebruikers dat wel. en veel minder vrouwelijk schoon (in aantallen he)
Geen dank hoor, mansplainen is mijn roeping in het leven.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor de openbaring.
Ik was een lurker, maar was dit niet juist wat bedoeld werd? Profiel/postgeschiedenis inkijken om het tegen anderen te gebruiken?quote:Op woensdag 18 september 2019 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat weet jij niet jij bent hier pas sinds februari.
Dat is gewoon de United States of Kangaroos.quote:Op woensdag 18 september 2019 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Australië. Niet veel beter, maar toch.
Ja, goeie vraag. Iets met vriendjequote:Op woensdag 18 september 2019 15:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan ook? Dat is smog
vriendjesquote:Op woensdag 18 september 2019 15:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag. Iets met vriendje
Enorme gehaktbal?quote:
3rd world setting?quote:
Oeh binnen 2 jaar 'deskundige' bij Boulevardquote:Op woensdag 18 september 2019 15:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij had net een shoot met een "BN'er"
En bedreigd wordenquote:Op woensdag 18 september 2019 15:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh binnen 2 jaar 'deskundige' bij Boulevard
Waar je ook nog falliet gaat als je een keer niest.quote:Op woensdag 18 september 2019 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3rd world setting?
Engeland, Australie, Frankrijk.....
Denk dat ik me daar veiliger voel liggen als in zo'n backwater mid-state hospital in de USA!
Hahahahaquote:Op woensdag 18 september 2019 15:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh binnen 2 jaar 'deskundige' bij Boulevard
En 50.000 pillen en andere zaken krijgt, want maagzuur en nu opzouten!quote:Op woensdag 18 september 2019 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar je ook nog falliet gaat als je een keer niest.
Ansere collega zei ook al "maak 'm dood"quote:
Ben je alweer gelandquote:Op woensdag 18 september 2019 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het sparen dat ik voor ogen had gaat niet zo goed als een van mijn favoriete labels een nieuwe boxset uitbrengt.
Vertel. Deel je pijn.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het sparen dat ik voor ogen had gaat niet zo goed als een van mijn favoriete labels een nieuwe boxset uitbrengt.
Weer gelandquote:Op woensdag 18 september 2019 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je alweer gelandof zit je nog steeds te wachten.
Aanstellers.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weer geland![]()
De mensen zonder koffers waren niet zo blij
https://bleep.com/wxaxrxp-sessionsquote:
Neat. 🤔quote:Op woensdag 18 september 2019 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://bleep.com/wxaxrxp-sessions
Oeh. Ik zat een tijd terug te kijken naar de brutalisme atlas van hun. Duur.quote:
Brutalism heb ik even genoeg in huis wel, sowieso 2 boeken over Barbican Estatequote:Op woensdag 18 september 2019 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neat. 🤔
[..]
Oeh. Ik zat een tijd terug te kijken naar de brutalisme atlas van hun. Duur.
Hebben jullie alles zo zitten verdelenquote:Op woensdag 18 september 2019 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brutalism heb ik even genoeg in huis wel, sowieso 2 boeken over Barbican Estate![]()
De Warp20 boxset had mijn ex gekocht en die nam die ook mee toen we uit elkaar gingen![]()
Deze dus maar eens zelf aanschaffen.
Je moet toch dingen verdelen he. Dommie.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Hebben jullie alles zo zitten verdelen
Lekker alles labelen behalve de hont waardoor je nog elke keer aan je ex terugdenktquote:Op woensdag 18 september 2019 17:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet toch dingen verdelen he. Dommie.
Gewoon wie het het eerste weet te nemen die mag het hebben.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet toch dingen verdelen he. Dommie.
quote:Op woensdag 18 september 2019 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon pakken wat je pakken kan.
Ok Yolanthequote:Op woensdag 18 september 2019 17:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon wie het het eerste weet te nemen die mag het hebben.
Ze had die boxset al voor onze relatie. Beetje vreemd om die dan mee te nemen.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Hebben jullie alles zo zitten verdelen
Oeh. Barbican Estate. Welke?quote:Op woensdag 18 september 2019 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brutalism heb ik even genoeg in huis wel, sowieso 2 boeken over Barbican Estate![]()
Er was eens een nummer dat hierover ging.quote:De Warp20 boxset had mijn ex gekocht en die nam die ook mee toen we uit elkaar gingen![]()
Deze dus maar eens zelf aanschaffen.
https://shop.barbican.org(...)onic-barbican-estatequote:Op woensdag 18 september 2019 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh. Barbican Estate. Welke?
[..]
Er was eens een nummer dat hierover ging.
Psssstquote:Op woensdag 18 september 2019 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://shop.barbican.org(...)onic-barbican-estate
+
https://shop.barbican.org(...)state-by-stefi-orazi
Ben ook nog steeds opzoek naar een mooi boek over Battersea Power Station, maar nog niet echt een gevonden die me aansprak.
Cool. Moet er toch eens iets over halen. Het is zo tof. Die interieurshots met de details van het eerste boek doen me denken aan een boek van de Nakagin capsuletoren wat ik heb. Al dat wit en ingebouwde bedieningen.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://shop.barbican.org(...)onic-barbican-estate
+
https://shop.barbican.org(...)state-by-stefi-orazi
Ben ook nog steeds opzoek naar een mooi boek over Battersea Power Station, maar nog niet echt een gevonden die me aansprak.
quote:Op woensdag 18 september 2019 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cool. Moet er toch eens iets over halen. Het is zo tof. Die interieurshots met de details van het eerste boek doen me denken aan een boek van de Nakagin capsuletoren wat ik heb. Al dat wit en ingebouwde bedieningen.![]()
http://www.noritakaminami.com/project_1972
Sowieso is metabolisme als achitectuurstroming (waar die toren onder valt) ook erg interessant.
Battersea Power Station is tof, maar wat hoop je uit zo'n boek te halen? Geschiedenis of een urbex plaatjesboek oid?
Ik weet hetquote:Op woensdag 18 september 2019 18:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Psssst
https://bleep.com/wxaxrxp(...)9b&mc_eid=f1bceb130b
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerd verbonden.quote:Op woensdag 18 september 2019 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze wilde je niet spreken, denk ik.
quote:Op woensdag 18 september 2019 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze wilde je niet spreken, denk ik.
Dat soort dingen gebeuren naar eenmaal.quote:
Niks aan te doen ouwe reus.quote:
Een beetje mijn plaatjes jatten.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moest aan jou denken
[ afbeelding ]
Haha ja sorryquote:Op woensdag 18 september 2019 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje mijn plaatjes jatten.
Is Ochre ook jouw ding? Speelt een zeldzame liveset zaterdagavond in Dordtquote:
Hoezo, heb ik een centenbak?quote:Op woensdag 18 september 2019 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moest aan jou denken
[ afbeelding ]
Dat lust ik ook welquote:Op woensdag 18 september 2019 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is Ochre ook jouw ding? Speelt een zeldzame liveset zaterdagavond in Dordt
Waarschijnlijk in stijl van z'n laatste album, want zou meer ambient moeten zijn
Ow, duurt wel lang danquote:Op woensdag 18 september 2019 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iets meer dan een maand nog
Heb wel alle reisinfo binnengekregen
Zwaardvechtenquote:Op woensdag 18 september 2019 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je al of het een sausageparty wordt?
Schijnt dat mijn groep met 11 mensen is. Zouden er normaal 10 zijn, en de lijst die ik zag had 3 man en 6 vrouw. Dus ik ben erbij gekomen, plus sowieso nog een kerel. Een dame had afgemeld vanwege blessure, dus dat zou dan weer 5-5 worden, maar ik weet dus niet wie de 11e isquote:Op woensdag 18 september 2019 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je al of het een sausageparty wordt?
Moet even wat geld besparen. Net de Warp box set gekocht.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan reserveren bij info@fluister.org en is 7,50 gepast aan de deur
Deze spelen ook
Wel makkelijk tijdens de orgie.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnt dat mijn groep met 11 mensen is. Zouden er normaal 10 zijn, en de lijst die ik zag had 3 man en 6 vrouw. Dus ik ben erbij gekomen, plus sowieso nog een kerel. Een dame had afgemeld vanwege blessure, dus dat zou dan weer 5-5 worden, maar ik weet dus niet wie de 11e is
quote:Op woensdag 18 september 2019 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet even wat geld besparen. Net de Warp box set gekocht.
Ochrequote:Op woensdag 18 september 2019 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is Ochre ook jouw ding? Speelt een zeldzame liveset zaterdagavond in Dordt
Waarschijnlijk in stijl van z'n laatste album, want zou meer ambient moeten zijn
Ik kom (huehue) later nog in een whatsapp groep terecht.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel makkelijk tijdens de orgie.
Komt uit Den Haagquote:Op woensdag 18 september 2019 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ochre
Lang al niet geluisterd. Fijne muziek.
en de limited edition London EP van Aphex afgelopen weekend; die hebben ze vandaag op de post gedaan. Naar London gaan voor optreden was al duur genoeg eigenlijk.quote:
Uitkijken met dickpics naar vrouwen sturen; dat kun je beter niet in de hele groep doen.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom (huehue) later nog in een whatsapp groep terecht.
Kom je nu mee.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uitkijken met dickpics naar vrouwen sturen; dat kun je beter niet in de hele groep doen.
Oh.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uitkijken met dickpics naar vrouwen sturen; dat kun je beter niet in de hele groep doen.
Ik zal ze wel waarschuwen voor Anaconda's op reis....quote:Op woensdag 18 september 2019 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zul je net zien dat er iemand is met een black mambaquote:Op woensdag 18 september 2019 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal ze wel waarschuwen voor Anaconda's op reis.... [ afbeelding ]
Nou ja, lijkt me wel een mooie verdeling op zichquote:Op woensdag 18 september 2019 20:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnt dat mijn groep met 11 mensen is. Zouden er normaal 10 zijn, en de lijst die ik zag had 3 man en 6 vrouw. Dus ik ben erbij gekomen, plus sowieso nog een kerel. Een dame had afgemeld vanwege blessure, dus dat zou dan weer 5-5 worden, maar ik weet dus niet wie de 11e is
Meesten rond mijn leeftijd ook. En volgens mij zitten we allemaal in hetzelfde vliegtuig ookquote:Op woensdag 18 september 2019 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt me wel een mooie verdeling op zich
Zijn het allemaal Nederlanders?quote:Op woensdag 18 september 2019 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meesten rond mijn leeftijd ook. En volgens mij zitten we allemaal in hetzelfde vliegtuig ook
Eentje niet dacht ikquote:Op woensdag 18 september 2019 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn het allemaal Nederlanders?
Ik ben er jaren terug eens geweest, daar was toen een vuistgevecht in het vliegtuig.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meesten rond mijn leeftijd ook. En volgens mij zitten we allemaal in hetzelfde vliegtuig ook
Dus je hebt niet veel van Brazilie gezien?quote:Op woensdag 18 september 2019 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben er jaren terug eens geweest, daar was toen een vuistgevecht in het vliegtuig.
Bij aankomst werd een geflipte kerel opgepakt en in een cel daar gestopt. 2 weken later kwam die onder politie begeleiding en werd weer op de terugvlucht gezet. Die had een leuke vakantie.
Ik ben geschokt door dit incident.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat lekker in Amsterdam; weer een schietpartij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |