Drugs en die problematiek is niet zijn sterkste punt. Ik denk eigenlijk dat hij zelf tegen is, maar GL voor.quote:Op woensdag 18 september 2019 15:16 schreef Madhouse11 het volgende:
Heeft ie zijn dag niet of is hij altijd zo matig?
De proef met legale handel, is die al een beetje gelukt ?quote:Op woensdag 18 september 2019 15:17 schreef Hanca het volgende:
"Als iemand drugs wil gebruiken, dat is prima"
Nou, nee dus.
Nou zit mijn ervaring met drugs op het niveau Segers, ik heb zelfs nog nooit iemand drugs zien gebruiken. Maar drugs gebruiken is gewoon niet prima.
Die moet nog beginnen.quote:Op woensdag 18 september 2019 15:19 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
De proef met legale handel, is die al een beetje gelukt ?
Waar bemoei jij je mee?quote:Op woensdag 18 september 2019 15:17 schreef Hanca het volgende:
Nou, nee dus.
Nou zit mijn ervaring met drugs op het niveau Segers, ik heb zelfs nog nooit iemand drugs zien gebruiken. Maar drugs gebruiken is gewoon niet prima.
nee hij weet heel goed de slakken op jet juiste zout te plaatsenquote:Op woensdag 18 september 2019 15:24 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ja klopt, had een stoffig verhaal verwacht
Stem jij CDA ofzo ?quote:Op woensdag 18 september 2019 15:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee hij weet heel goed de slakken op jet juiste zout te plaatsen
Dat zou voor het eerst zijn sinds Lubbers , maar zou best kunnenquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 18 september 2019 15:17 schreef Hanca het volgende:
Nou, nee dus.
https://www.loketgezondle(...)s-en-feiten/gevolgenquote:
Wablief?quote:Op woensdag 18 september 2019 15:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee hij weet heel goed de slakken op jet juiste zout te plaatsen
Idd. Vooral dat hij breder wil kijken naarhet overheidsfunctioneren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |