Is elk jaar nadat het journaal van 20u is geweestquote:Op woensdag 18 september 2019 22:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Volgens mij willen ze naar huis. Niemand interrumpeert meer.
Als hij ook zo'n grote bek heeft als het over de VVD gaat wel ja. Hij klinkt nu als die gek van D66, Pechtoldquote:Op woensdag 18 september 2019 22:32 schreef Hexagon het volgende:
Dat is wel een voltreffer van Klaver
Ik had eerder vandaag meer van Wilders verwacht. Weer die afspeelplaatquote:Op woensdag 18 september 2019 22:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb Baudet nog nooit zo zwak gezien.
Dan heb je oa voorgaande APB gemist of het debat met Rutte voor de EP-verkiezingenquote:Op woensdag 18 september 2019 22:51 schreef Slobeend het volgende:
Nee. Maar hij komt nu heel ongeinspireerd over.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan heb je oa voorgaande APB gemist of het debat met Rutte voor de EP-verkiezingen
Hij is totaal niet ad rem en dat hebben ze goed door.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik schakelde net even in.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Maar hij komt nu heel ongeinspireerd over.
Ik vind hem ook steeds zwakker wordenquote:Op woensdag 18 september 2019 22:51 schreef Slobeend het volgende:
Wacht, is ie ooit sterk geweest?quote:Op woensdag 18 september 2019 23:00 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook steeds zwakker worden
Het zijn allemaal inkoppertjes ook echt, gemiste kans weer.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij is totaal niet ad rem en dat hebben ze goed door.
Nou ik heb hem wel eens beter horen sprekenquote:Op woensdag 18 september 2019 23:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wacht, is ie ooit sterk geweest?
Nee dat lag aan de spreker.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:04 schreef K21 het volgende:
Oei. :p
Edit: M'n stream stottert ook meteen.
Breivik, eh sorry Baudet is een zelfingenomen eikel en dat weet ie nu zelf ookquote:Op woensdag 18 september 2019 22:51 schreef Slobeend het volgende:
Van der Staaij houdt altijd bijzondere, zeer gewaardeerde, toespraken in de APB. Ik kan me zijn toespraak rondom de beelden in het welkomsthal van de tweede kamer (2016) goed herinneren. Die was ijzersterk. Deze was net wat minder, maar niet slecht. Hij kan als 10e spreker ook precies hetzelfde verhaal afsteken als zijn voorgangers, maar dat zou pas saai zijn (bottomline: SGP stemt altijd, al een eeuw, bijna 100% met de regering mee en iedereen weet ook wel waar ze staan). Kijk al zijn bijdrages aan de APB maar terug, ze zijn altijd origineel.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Is dit nog steeds de eerste termijn van de kamer?
Lijkt er op dat van der Staaij ze dood wil vervelen.
Wat vooral wat zegt over het lage vertrouwen dat ze hadden bij hun aantreden.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat zijn prima cijfers voor Nederlandse politici. De 4 partijen staan in de peilingen ook hoger dan ze ooit sinds hun aantreden hebben gestaan.
Propaganda werkt, wat een verrassing.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat zijn prima cijfers voor Nederlandse politici. De 4 partijen staan in de peilingen ook hoger dan ze ooit sinds hun aantreden hebben gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |