Nee, baby 1 lag goed, dat was het belangrijkste. Baby 2 bleef draaien tot het eind.quote:
ja maar voor de bovenste is het minder relevant toch, die kan nog niet indalen al wil die het graagquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, baby 1 lag goed, dat was het belangrijkste. Baby 2 bleef draaien tot het eind.
Op moment van persen stond er een ok team klaar voor het geval dat baby 2 toch nog overdwars ging liggen nadat de eerste geboren zou zijn.
Klopt, dus kan hij opeens dingen gaan doen die niet moeten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar voor de bovenste is het minder relevant toch, die kan nog niet indalen al wil die het graag
Plus dat als baby 1 er uit is heeft ie ineens dubbel zo veel ruimte.
Ja maar dat lag aan de naam.. hier ook baby 2 met de naam Robin, die lag ook tot het laatste moment overdwars, echt waarquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het weekend voordat ik ging bevallen lag Robin nog overdwars.
*Mental image van twee gelijktijdig ingedaalde baby’s... *quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar voor de bovenste is het minder relevant toch, die kan nog niet indalen al wil die het graag
Plus dat als baby 1 er uit is heeft ie ineens dubbel zo veel ruimte.
Goede vraag... ik twijfel zelf ook nog... zoals jij zegt... er is tegenwoordig ook heel veel online te vinden.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:42 schreef Yellowflowery het volgende:
Doen jullie allemaal mee aan een zwangerschapscursus o.i.d.? Toen ik zwanger werd, was ik net verhuisd van een stad naar een dorp zonder eigen vervoer, en de cursus die ik wilde doen, ging niet door. Nu ben ik 30 weken en denk ik: Misschien moet ik toch iets gaan doen ter voorbereiding, maar alles zit te ver weg eigenlijk. Is het echt noodzakelijk, zo'n cursus? Er zijn ook online dingen heb ik begrepen. Zou dat voldoende zijn?
Eigenlijk zou Robin Koos heten en Koos Robin, maar door de spanning haalde J het door elkaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar dat lag aan de naam.. hier ook baby 2 met de naam Robin, die lag ook tot het laatste moment overdwars, echt waar
Tot zijn broer er uit was, toen dook hij face first naar beneden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |