abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf zondag 29 september 2019 @ 15:46:03 #201
148247 taxibabe
pi_189177097
Ja, ik lig de halve dag al op de bank, haha :O
Helaas geen bad, maar gewoon een half uur onder de douche en een kruik werkt ook goed.
pi_189178758
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:06 schreef Chan het volgende:

[..]

Bij mn oudste had ik de dagen na de bevalling juist heel erg de behoefte aan strakke shirts, had echt het gevoel dat al mn ingewanden door mn buik heen rolden ineens... En binnen een week was ik vrijwel volledig teruggeplooid... had wel wat mogen blijven hangen :') Nou ja resultaten uit het verleden geven natuurlijk geen garantie en zo, maar toch... ik kan het me maar moeilijk voorstellen dat ik blij word van zwangerschapsshirt om in te voeden...
Tegen dat gevoel had ik een sluitlaken en nu draag ik nog graag corrigerend ondergoed zodat het niet flubbert.

Op aliexpres heb je wel shirts zonder buik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_189179745
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 13:48 schreef Chan het volgende:
Bellaa zeker spannend, wanneer krijgen jullie de sleutel?

De afspraak stond aankomende week maar dat gaat worden verzet ivm renovatie in het huis. ;(
pi_189179760
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 14:29 schreef onomatopee het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Wat een klus om nog te verhuizen deze zwangerschap, maar wat bijzonder ook om straks met nieuw leven op een nieuwe plek te beginnen O+

Moet er nog veel aan gebeuren voor jullie erin kunnen?
Ja best wel veel.. maar gelukkig willen veel mensen ons helpen! Anders had ik echt een probleem..
pi_189179766
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:46 schreef taxibabe het volgende:
Ja, ik lig de halve dag al op de bank, haha :O
Helaas geen bad, maar gewoon een half uur onder de douche en een kruik werkt ook goed.
:* :*
pi_189181984
Is het echt onethisch om je zoontje in te wisselen omdat je liever een leuk dochtertje wilde hebben en hem naar een heel goed gezin onderbrengt (financieel stabiel gezin met woning in het oosten van Nederland)? Ik heb het over binnen zijn eerste 9 maanden, dus zeg maar dat hij nog niet helemaal "bewust" is wie zijn ouders zijn en wordt daarna erg goed verzorgt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_189182178
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 20:11 schreef firefly3 het volgende:
Is het echt onethisch om je zoontje in te wisselen omdat je liever een leuk dochtertje wilde hebben en hem naar een heel goed gezin onderbrengt (financieel stabiel gezin met woning in het oosten van Nederland)? Ik heb het over binnen zijn eerste 9 maanden, dus zeg maar dat hij nog niet helemaal "bewust" is wie zijn ouders zijn en wordt daarna erg goed verzorgt.
Wanneer komt het boek uit?
pi_189182452
Mijn vuurvliegje kan de verzorging anders niet aan vanwege teveel prikkels. Hij zit momenteel in de Wajong. Jongetjes zijn toch in het algemeen drukker en hebben een actief karakter en dit willen we vermijden in ons gezinssituatie.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 29 september 2019 @ 20:30:35 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_189182500
Ja, stop maar hoor. Dat getroll mag ergens anders.
disclaimer
pi_189187109
Ik ben benieuwd hoe het met taxibabe gaat :)
pi_189188973
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 08:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met taxibabe gaat :)
Ik ook!

Ik had vanochtend weer een baarmoedermond meting: ongeveer hetzelfde als de vorige keer. Ook weer even mogen spieken en deze arts bood aan even te kijken of het een jongetje o een meisje is maar daar was baby het niet mee eens :D bleef lekker met de rug naar ons toe liggen, mooi niks te zien :+

Placenta ligt aan de voorkant, toch voel ik af en toe al wat gelukkig, t zal nog wel een tijdje duren voor dat dat duidelijker wordt dus.

Over 1 week 20 weken echo, spannend moment toch weer, zeker met zulke nare verhalen als met Minilot, het is zo kwetsbaar allemaal 🍀
  FOK!Fotograaf maandag 30 september 2019 @ 11:45:54 #212
148247 taxibabe
pi_189189187
Nog steeds met baby in de buik, van mij mag hij wel komen.
Morgen weer controle, ondertussen veel bankhangen en bijslapen.
  maandag 30 september 2019 @ 11:56:34 #213
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_189189339
Spannend Taxibabe!
En lekker proberen bij te tanken met slaapjes :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_189190620
Spannend Taxibabe! Snap dat 'ie nu wel mag komen! Hoop dat je een beetje kan uitrusten vandaag.

En dat is ook spannend, zo-is-dat. Ik besefte bij de eerste 20-weken echo pas wat er allemaal mis had kunnen zijn.
Wij hebben volgende week weer de volgende afspraak. Dit is serieus de eerste keer dat er dan 4 weken tussen de afspraken zit. We hebben zo vaak reisjes naar het ziekenhuis of de verloskundige moeten maken wegens (veel) bloedverlies, dit keer gaat het behoorlijk goed! Inmiddels nauwelijks bloedverlies meer en alles lijkt prima te gaan.
pi_189191138
Zojuist weer helemaal goedgekeurd bij de verloskundige :D zo fijn is dat, baby is van prachtig formaat zei ze, ligt goed voelbaar, mijn bloeddruk in orde... zo fijn, om dat op deze manier ook eens mee te maken :D Uitgebreid over mijn onzekerheden rondom bevallen gehad ook en daar voel ik me nu ook al een stuk prettiger bij. Ja, ben echt erg blij met hoe het allemaal loopt O+

Taxi ik hoop voor je dat je baby niet al te lang meer op zich laat wachten, tot die tijd maar zo rustig mogelijk aan doen..

Zo-is-dat fijn dat de meting goed was! (vorige keer was ie goed toch, en ongeveer hetzelfde is dan ook goed leek me?) En lol voor je eigenwijze :D

Olivals wat fijn dat er nu gewoon 4 weken tussen zit :) dat het maar zo mag blijven :Y
pi_189191241
Hier ook nog buikbaby!
Wel al een verstreken baarmoedermond en 2cm opening. Maar dat zegt in mijn geval vrij weinig :p
pi_189191998
@Kleurdoos: het klinkt op zich mooi, alvast 2 cm in de pocket :P Heb je bij vorige zwangerschap(pen) nog lang rondgelopen met al wat ontsluiting?

Wat fijn dat het nu zo goed gaat Olivia!

@Zo-is-dat: fijn dat de baarmoedermondmeting ongeveer hetzelfde was, hopelijk stelt dat een beetje gerust.

@taxibabe: lange dagen zo voor je, goed uitrusten idd voor zover dat lukt.. hopelijk hoef je niet lang meer te wachten :*
pi_189192822
@Zo-is-dat: fijn dat de meting goed was

@Kleurdoos: alle beetjes helpen als je straks voor het echie mag :+ Waarom zegt het weinig in jouw geval?

@taxibabe: hou je het nog een beetje vol? Hopelijk lukt het om goed te rusten :)

@Chan ook weer helemaal goedgekeurd :)
  FOK!Fotograaf dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:34:04 #219
148247 taxibabe
pi_189206760
En weer terug van controle, nu 38,4 weken en weer goedgekeurd. Ondanks stevige hoofdpijn de laatste 2 dagen en het voorwerk de laatste dagen vind wurm het nog steeds goed in mijn buik. Er zit nog genoeg vruchtwater en hij ligt al wel diep in mijn bekken (joh.. auw).
pi_189207203
Fijn dat jullie weer zijn goedgekeurd Taxi! Spreek wurm maar even flink toe, 1 oktober is een hele leuke dag om jarig te zijn hoor ;) En kindjes die geboren worden met 38+4 zijn ook erg leuk!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_189208393
Ik ook net controle gehad. Ze ligt nog niet vast (althans, ze is weer los) maar de gyn demonstreerde heel hardhandig dat ie haar er zo in en uit kon duwen :’) dork

Verder weinig nieuws. Kan vandaag komen maar ook over 4wk 😅
  FOK!Fotograaf dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:21:01 #222
148247 taxibabe
pi_189211206
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ook net controle gehad. Ze ligt nog niet vast (althans, ze is weer los) maar de gyn demonstreerde heel hardhandig dat ie haar er zo in en uit kon duwen :’) dork

Verder weinig nieuws. Kan vandaag komen maar ook over 4wk 😅
Pff.. wat een gyn. |:(
Volgens vk kan wurm er niet meer uit, maar nog wel iets zijn hoofd bewegen.
pi_189211708
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 16:21 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Pff.. wat een gyn. |:(
Volgens vk kan wurm er niet meer uit, maar nog wel iets zijn hoofd bewegen.
Bij mijn eerste lag ze vast vanaf wk 32. De anderen draaiden nog vrolijk met 37wk in en uit stuit
pi_189212153
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 16:48 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Bij mijn eerste lag ze vast vanaf wk 32. De anderen draaiden nog vrolijk met 37wk in en uit stuit
Het weekend voordat ik ging bevallen lag Robin nog overdwars.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:13:51 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_189212181
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het weekend voordat ik ging bevallen lag Robin nog overdwars.
Was hij de onderste?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')