Tegen dat gevoel had ik een sluitlaken en nu draag ik nog graag corrigerend ondergoed zodat het niet flubbert.quote:Op zondag 29 september 2019 15:06 schreef Chan het volgende:
[..]
Bij mn oudste had ik de dagen na de bevalling juist heel erg de behoefte aan strakke shirts, had echt het gevoel dat al mn ingewanden door mn buik heen rolden ineens... En binnen een week was ik vrijwel volledig teruggeplooid... had wel wat mogen blijven hangenNou ja resultaten uit het verleden geven natuurlijk geen garantie en zo, maar toch... ik kan het me maar moeilijk voorstellen dat ik blij word van zwangerschapsshirt om in te voeden...
De afspraak stond aankomende week maar dat gaat worden verzet ivm renovatie in het huis.quote:Op zondag 29 september 2019 13:48 schreef Chan het volgende:
Bellaa zeker spannend, wanneer krijgen jullie de sleutel?
Ja best wel veel.. maar gelukkig willen veel mensen ons helpen! Anders had ik echt een probleem..quote:Op zondag 29 september 2019 14:29 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Wat een klus om nog te verhuizen deze zwangerschap, maar wat bijzonder ook om straks met nieuw leven op een nieuwe plek te beginnen![]()
Moet er nog veel aan gebeuren voor jullie erin kunnen?
quote:Op zondag 29 september 2019 15:46 schreef taxibabe het volgende:
Ja, ik lig de halve dag al op de bank, haha![]()
Helaas geen bad, maar gewoon een half uur onder de douche en een kruik werkt ook goed.
Wanneer komt het boek uit?quote:Op zondag 29 september 2019 20:11 schreef firefly3 het volgende:
Is het echt onethisch om je zoontje in te wisselen omdat je liever een leuk dochtertje wilde hebben en hem naar een heel goed gezin onderbrengt (financieel stabiel gezin met woning in het oosten van Nederland)? Ik heb het over binnen zijn eerste 9 maanden, dus zeg maar dat hij nog niet helemaal "bewust" is wie zijn ouders zijn en wordt daarna erg goed verzorgt.
Ik ook!quote:Op maandag 30 september 2019 08:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met taxibabe gaat
Pff.. wat een gyn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ook net controle gehad. Ze ligt nog niet vast (althans, ze is weer los) maar de gyn demonstreerde heel hardhandig dat ie haar er zo in en uit kon duwen :’) dork
Verder weinig nieuws. Kan vandaag komen maar ook over 4wk 😅
Bij mijn eerste lag ze vast vanaf wk 32. De anderen draaiden nog vrolijk met 37wk in en uit stuitquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:21 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Pff.. wat een gyn.
Volgens vk kan wurm er niet meer uit, maar nog wel iets zijn hoofd bewegen.
Het weekend voordat ik ging bevallen lag Robin nog overdwars.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Bij mijn eerste lag ze vast vanaf wk 32. De anderen draaiden nog vrolijk met 37wk in en uit stuit
Was hij de onderste?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het weekend voordat ik ging bevallen lag Robin nog overdwars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |