En ronduit asociaal naar alle andere reizigers. Gewoon niet toegeven aan dit gejank.quote:Op maandag 16 september 2019 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou deze vrouw is dus wat rebels geweest.
Gratis geldquote:Op dinsdag 17 september 2019 10:10 schreef Ciclon het volgende:
Als je zo op social media kijkt, zie je dat moslims haar masaal steunen en dat men onderdrukt wordt door de kafir.
Wat ik dan weer niet snap, ze hebben bijna allemaal een dubbel paspoort of kunnen hun dubbele paspoort aanvragen bij het moederland. Waarom blijven ze dan toch hier? In het land van de sodom en gamorra en onderdrukking.
Hypocriet noem ik zo iets.
Moslim man + kafir vrouw = Moslim kinderenquote:Op dinsdag 17 september 2019 10:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat dacht je van dawa en overheersing?
Mevrouw wilt niet weten hoe geil ik (en vele andere mannen) van sluiers word, hoe meer hoe beter.quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:30 schreef Gunner het volgende:
NWS / De sluier beschermt tegen kwade dingen, zoals de lust van mannen
Is dat niet toevallig deze dame?
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:30 schreef Gunner het volgende:
NWS / De sluier beschermt tegen kwade dingen, zoals de lust van mannen
Is dat niet toevallig deze dame?
Wegens haar veiligheid wil ze niet met haar achternaam in de krantquote:
Ik vind het beperken van zwemtijd van mannen omdat moslima's niet met mannen mogen zwemmen en een eigen uurtje/middagje eisen toch wel een inperking van persoonlijke vrijheden van diezelfde mannen hoor.quote:Op maandag 16 september 2019 21:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik nou nooit wat van gemerkt. Jij?
ik vrees dat de mannen spontaan niks met haar te maken wilde hebben toen ze dat ding afdeedquote:Op maandag 16 september 2019 19:26 schreef maily het volgende:
[..]
Nee nikste Allah. Zij draagt dat ding omdat de mannen zich anders niet kunnen beheersen.
Ik zie er maar drie.quote:Op woensdag 18 september 2019 07:41 schreef TomStall het volgende:
Maar goed. Topic heeft inmiddels 9 pagina's, loopt storm.
laat me raden: jij kijkt graag Utopia?quote:Op woensdag 18 september 2019 08:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
foruminstellingen foruminstellingen foruminstellingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |