Hebben ze nu ook al munitie gevonden?quote:Op maandag 16 september 2019 13:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zo kun je er ook tegenaan kijken.
Misschien had Halsema zichzelf even op non actief moeten zetten na de aanhouding van haar zoon. Dan had niets of niemand munitie gehad om mee te schieten.
Edit:
En er gewoon kunnen zijn voor haar kinderen en gezin
Als ze zichzelf op non-actief had gezet dan was daar net zo hard over tekeer gegaan.quote:Op maandag 16 september 2019 13:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zo kun je er ook tegenaan kijken.
Misschien had Halsema zichzelf even op non actief moeten zetten na de aanhouding van haar zoon. Dan had niets of niemand munitie gehad om mee te schieten.
Edit:
En er gewoon kunnen zijn voor haar kinderen en gezin
quote:Op maandag 16 september 2019 13:55 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Hebben ze nu ook al munitie gevonden?
Zij heeft zelf haar partner gekozen, zegt iets over haar beoordelingsvermogen.quote:Op maandag 16 september 2019 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze zichzelf op non-actief had gezet dan was daar net zo hard over tekeer gegaan.
Er was in deze niets wat ze beter had kunnen doen, er zijn namelijk altijd mensen die iedere andere manier van hiermee omgaan hadden aangegrepen op het haar kwalijk te nemen.
Misschien had haar man er gewoon eens moeten zijn voor zijn kinderen en gezin.
Overigens was het zomerreces.
Net zo hard over tekeer gegaan, ze had journalisten en pers gewoon kunnen doorverwijzen naar de persvoorlichter.quote:Op maandag 16 september 2019 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze zichzelf op non-actief had gezet dan was daar net zo hard over tekeer gegaan.
Er was in deze niets wat ze beter had kunnen doen, er zijn namelijk altijd mensen die iedere andere manier van hiermee omgaan hadden aangegrepen op het haar kwalijk te nemen.
Tering joh, stel je dat ook over vrouwen die mishandeld zijn door hun partner?quote:Op maandag 16 september 2019 14:01 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Zij heeft zelf haar partner gekozen, zegt iets over haar beoordelingsvermogen.
Ik denk dat ze eerder gescheiden is dan dat ze geen burgemeester meer is.quote:Op maandag 16 september 2019 14:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Net zo hard over tekeer gegaan, ze had journalisten en pers gewoon kunnen doorverwijzen naar de persvoorlichter.
Die vent is een enorme lul, eens.
Ik verwacht niet dan Femke nog lang Burgemeester blijft. Jij wel?
Ik bedoel dat het er feitelijk bij hoort. Er staat niet voor niets ‘helaas’.quote:Op maandag 16 september 2019 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat je 15-jarige kind wordt ingezet als onderdeel van een haatcampagne door een "doofpot" te suggereren hoort niet bij de functie, om te beginnen al omdat dat kind minderjarig is en zijn overtredingen/misdrijven sowieso niet openbaar dienen worden gemaakt.
En dat laatste al helemaal niet door dienders die er geen ruk mee te maken hebben en het raar vinden dat ze het niet meer terug kunnen vinden in de computer.
Dat is echt onzin en dat insinueert echt helemaal niemand (op een Sjoukje na misschien, maar die zet vooral zichzelf voor lul in elk topic)quote:Op maandag 16 september 2019 09:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het zijn voor een groot deel degenen die Trumpen BaudetGod
posten, die hier met een hardnekkigheid die een persoonlijke vete met Halsema doen vermoeden het hele verhaal dusdanig uit zijn verband rukt, dat het er inmiddels op neer komt dat Halsema haar zoon met een wapen op pad heeft gestuurd om een gewapende roofoverval te plegen waarbij ternauwernood geen slachtoffers zijn gevallen.
Ik vind dat giftig, inderdaad.
Nee, dat hoort het dus niet.quote:Op maandag 16 september 2019 14:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het er feitelijk bij hoort. Er staat niet voor niets ‘helaas’.
Ik twijfel, ze leek het tot zaterdag redelijk onder controle te hebben.quote:Op maandag 16 september 2019 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder gescheiden is dan dat ze geen burgemeester meer is.
Ach,, dat trucje ken ik inmiddels wel.quote:Op maandag 16 september 2019 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tering joh, stel je dat ook over vrouwen die mishandeld zijn door hun partner?
Echt...
Waarom? Jij hebt het toch ook niet over het beoordelingsvermogen van de burgemeester?quote:Op maandag 16 september 2019 14:09 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Ach,, dat trucje ken ik inmiddels wel.
Ga eens in op het beoordelingsvermogen van de burgemeester.
Ik stel dat het nodige mankeert aan haar beoordelingsvermogen, zeker omdat ze met zo een lul van een vent samenleeft.quote:Op maandag 16 september 2019 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom? Jij hebt het toch ook niet over het beoordelingsvermogen van de burgemeester?
Dat is gewoon feitelijk wat er gebeurt bij dit soort zaken. Dat het niet zou moeten is vers 2, je weet dat de kans levensgroot is en helaas heb je dat maar te slikken.quote:Op maandag 16 september 2019 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat hoort het dus niet.
Dingen die ze zelf over de schreef doet; ja.
Dingen die haar man over de schreef doet; zelfs dat wat mij betreft.
Maar in dit geval hoorde het niet in de publiciteit te komen. Feitelijk.
Je zou je stukken proza uit dit topic moeten afdrukken en bundelen, dan kan het in 1x in de open haard.quote:Op maandag 16 september 2019 14:12 schreef Vallon het volgende:
De zaak is aardig doorgegaan, zo niet geëxplodeerd toen bleek dat niet de zoon maar de partner van de burgemeester feitelijk de reden was om de zaak naar Haarlem over te dragen, dat het geen nepwapen betrof maar een vuurwapen en dat Halsema dit om valselijke reden poogde stil te houden.
Sinds tref ik minimaal 20 posts aan die vragen om uitleg.... ik laat dat maar en haak in op de laatste tientallen.
Wat mij zeer verbaast hoe snel sommige feelgood users allerlei klinkklare onzinredenaties erbij halen. Daarmee bewust andere onzin in antwoord uitlokken om afleidende discussies te houden. En dan het antwoord typeren als onzin. Dit in de hoop dat de wind anders gaat waaien en zelfs moderators voor het karretje spannen selectief te modereren.
Hiermee hebben we ondertussen het hele scala aan maatschappelijk, niet ter zake relevante, aspecten voorbij zien komen. Van politieke religie tot ras, opleiding en onmogelijke liefdes.
Ik heb wel goed notitie genomen van de zg. objectiviteit van een aantal mensen die vooral hun prinsesje willen beschermen. Altijd handig bij een volgende discussie die gaat over ethiek, recht en gelijkheid.
Kern is dat Halsema compleet fout zit in haar opereren en repliek. Nu blijkt dat het een vuurwapen is in huiselijk bezit van volwassenen, kan je niet langer volhouden dat het aan private zaak is.
Dat is het nl. nooit, ook omdat de rechtsgang daarvan door iedereen is in te zien.
Op grond van dat gegeven kan en worden tal van terechte vragen gesteld.
Dan media en users verwijten dat zij de zaak opblazen is vooral het eigen ongeloof van een keihard van haar voetstuk gevallen koningin proberen in te dammen. We discussieren nu vooral over de (on)redelijkheid om vooral dan niet te spreken over te gang van zaken.
Hardop gelachenquote:Op maandag 16 september 2019 14:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je zou je stukken proza uit dit topic moeten afdrukken en bundelen, dan kan het in 1x in de open haard.
Herman was geen burgemeester...quote:Op maandag 16 september 2019 14:13 schreef MaGNeT het volgende:
Ach ja, 20 jaar geleden liep Herman Brood ook nog met een wapen door de stad, schoot uit rijdende treinen en die werd (en wordt) ook nog omarmd door de bevolking.
Dus wat heeft Femke in hemelsnaam gedaan om dit te verdienen?
Nachtburgemeester wel toch.quote:Op maandag 16 september 2019 14:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Herman was geen burgemeester...
Femke heeft idd niets verdiend en geweten, ze is alleen terecht gekomen in de harde realiteit die wij, ik en de mijnen niet jij, dagelijks meemaken.quote:Op maandag 16 september 2019 14:13 schreef MaGNeT het volgende:
Ach ja, 20 jaar geleden liep Herman Brood ook nog met een wapen door de stad, schoot uit rijdende treinen en die werd (en wordt) ook nog omarmd door de bevolking.
Dus wat heeft Femke in hemelsnaam gedaan om dit te verdienen?
Leuk dat je al topics lang op die man loopt te kankeren, maar dat is wel de enige die eerlijk is in dit verhaal.quote:Op maandag 16 september 2019 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |