abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188973228
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 13:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zo kun je er ook tegenaan kijken.

Misschien had Halsema zichzelf even op non actief moeten zetten na de aanhouding van haar zoon. Dan had niets of niemand munitie gehad om mee te schieten.

Edit:
En er gewoon kunnen zijn voor haar kinderen en gezin
Hebben ze nu ook al munitie gevonden? ~O>
  maandag 16 september 2019 @ 13:57:28 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188973252
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 13:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zo kun je er ook tegenaan kijken.

Misschien had Halsema zichzelf even op non actief moeten zetten na de aanhouding van haar zoon. Dan had niets of niemand munitie gehad om mee te schieten.

Edit:
En er gewoon kunnen zijn voor haar kinderen en gezin
Als ze zichzelf op non-actief had gezet dan was daar net zo hard over tekeer gegaan.
Er was in deze niets wat ze beter had kunnen doen, er zijn namelijk altijd mensen die iedere andere manier van hiermee omgaan hadden aangegrepen op het haar kwalijk te nemen.

Misschien had haar man er gewoon eens moeten zijn voor zijn kinderen en gezin.

Overigens was het zomerreces.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188973286
Kijk meneer de Deugd maakte dezelfde fout als ik gisteren door te stellen dat Femke geen tijd had om te weten om welk wapen het ging of dat uit te zoeken. Toen ze haar emotionele brief schreef.

https://www.ad.nl/binnenl(...)s-illegaal~a5dd5b2b/

Daar had ze vier weken de tijd voor, en ze kon het tijdens het schrijven van de brief zo vragen aan haar man. Die was mee op vakantie.
pi_188973291
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:55 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Hebben ze nu ook al munitie gevonden? ~O>
:+
pi_188973303
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze zichzelf op non-actief had gezet dan was daar net zo hard over tekeer gegaan.
Er was in deze niets wat ze beter had kunnen doen, er zijn namelijk altijd mensen die iedere andere manier van hiermee omgaan hadden aangegrepen op het haar kwalijk te nemen.

Zij heeft zelf haar partner gekozen, zegt iets over haar beoordelingsvermogen.
pi_188973327
quote:

[..]

Net zo hard over tekeer gegaan, ze had journalisten en pers gewoon kunnen doorverwijzen naar de persvoorlichter.

Die vent is een enorme lul, eens.

Ik verwacht niet dan Femke nog lang Burgemeester blijft. Jij wel?
  maandag 16 september 2019 @ 14:04:16 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188973330
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:01 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Zij heeft zelf haar partner gekozen, zegt iets over haar beoordelingsvermogen.
Tering joh, stel je dat ook over vrouwen die mishandeld zijn door hun partner?

Echt...
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 16 september 2019 @ 14:04:58 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188973341
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Net zo hard over tekeer gegaan, ze had journalisten en pers gewoon kunnen doorverwijzen naar de persvoorlichter.

Die vent is een enorme lul, eens.

Ik verwacht niet dan Femke nog lang Burgemeester blijft. Jij wel?
Ik denk dat ze eerder gescheiden is dan dat ze geen burgemeester meer is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188973347
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat je 15-jarige kind wordt ingezet als onderdeel van een haatcampagne door een "doofpot" te suggereren hoort niet bij de functie, om te beginnen al omdat dat kind minderjarig is en zijn overtredingen/misdrijven sowieso niet openbaar dienen worden gemaakt.

En dat laatste al helemaal niet door dienders die er geen ruk mee te maken hebben en het raar vinden dat ze het niet meer terug kunnen vinden in de computer.
Ik bedoel dat het er feitelijk bij hoort. Er staat niet voor niets ‘helaas’. :)
pi_188973377
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 09:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het zijn voor een groot deel degenen die Trump _O_ en BaudetGod _O_ posten, die hier met een hardnekkigheid die een persoonlijke vete met Halsema doen vermoeden het hele verhaal dusdanig uit zijn verband rukt, dat het er inmiddels op neer komt dat Halsema haar zoon met een wapen op pad heeft gestuurd om een gewapende roofoverval te plegen waarbij ternauwernood geen slachtoffers zijn gevallen.

Ik vind dat giftig, inderdaad.
Dat is echt onzin en dat insinueert echt helemaal niemand (op een Sjoukje na misschien, maar die zet vooral zichzelf voor lul in elk topic)

Er word juist te makkelijk gedacht door sommige mensen, een vuurwapen, of hij nou werkt of niet kan voor hele foute dingen worden gebruikt. Er hadden wel degelijk doden kunnen vallen als ze voor de verkeerde staan met dat wapen. En dat zullen ze dan zelf zijn geweest.
  maandag 16 september 2019 @ 14:08:31 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188973391
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat het er feitelijk bij hoort. Er staat niet voor niets ‘helaas’. :)
Nee, dat hoort het dus niet.
Dingen die ze zelf over de schreef doet; ja.
Dingen die haar man over de schreef doet; zelfs dat wat mij betreft.

Maar in dit geval hoorde het niet in de publiciteit te komen. Feitelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188973393
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat ze eerder gescheiden is dan dat ze geen burgemeester meer is.
Ik twijfel, ze leek het tot zaterdag redelijk onder controle te hebben.
Dat interview was wel heel fout, lollig doen op de vraag waarom er niet bekend was gemaakt dat het wapen in de dienstwoning lag, niemand vroeg erna...

Tja tja, pijnlijk. En dat is dan je partner...
pi_188973398
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tering joh, stel je dat ook over vrouwen die mishandeld zijn door hun partner?

Echt...
Ach,, dat trucje ken ik inmiddels wel.
Ga eens in op het beoordelingsvermogen van de burgemeester.
  maandag 16 september 2019 @ 14:10:22 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188973410
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:09 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Ach,, dat trucje ken ik inmiddels wel.
Ga eens in op het beoordelingsvermogen van de burgemeester.
Waarom? Jij hebt het toch ook niet over het beoordelingsvermogen van de burgemeester?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188973434
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom? Jij hebt het toch ook niet over het beoordelingsvermogen van de burgemeester?
Ik stel dat het nodige mankeert aan haar beoordelingsvermogen, zeker omdat ze met zo een lul van een vent samenleeft.
  maandag 16 september 2019 @ 14:12:18 #241
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188973436
De zaak is aardig doorgegaan, zo niet geëxplodeerd toen bleek dat niet de zoon maar de partner van de burgemeester feitelijk de reden was om de zaak naar Haarlem over te dragen, dat het geen nepwapen betrof maar een vuurwapen en dat Halsema dit om valselijke reden poogde stil te houden.
Sinds tref ik minimaal 20 posts aan die vragen om uitleg.... ik laat dat maar en haak in op de laatste tientallen.

Wat mij zeer verbaast hoe snel sommige feelgood users allerlei klinkklare onzinredenaties erbij halen. Daarmee bewust andere onzin in antwoord uitlokken om afleidende discussies te houden. En dan het antwoord typeren als onzin. Dit in de hoop dat de wind anders gaat waaien en zelfs moderators voor het karretje spannen selectief te modereren.
Hiermee hebben we ondertussen het hele scala aan maatschappelijk, niet ter zake relevante, aspecten voorbij zien komen. Van politieke religie tot ras, opleiding en onmogelijke liefdes.
Ik heb wel goed notitie genomen van de zg. objectiviteit van een aantal mensen die vooral hun prinsesje willen beschermen. Altijd handig bij een volgende discussie die gaat over ethiek, recht en gelijkheid.

Kern is dat Halsema compleet fout zit in haar opereren en repliek. Nu blijkt dat het een vuurwapen is in huiselijk bezit van volwassenen, kan je niet langer volhouden dat het een private zaak is.
Dat is het nl. nooit, ook omdat de rechtsgang daarvan door iedereen is in te zien.
Op grond van dat gegeven - vuurwapen - kan en worden tal van terechte vragen gesteld. Het begon met de zoon van wie het verhaal niet helemaal leek te kloppen.... waarna de kogel door de kerk ging.

Dan media en users verwijten dat zij de zaak opblazen is vooral het eigen ongeloof van een keihard van haar voetstuk gevallen koningin proberen in te dammen. We discussieren nu vooral over de (on)redelijkheid om vooral dan niet te spreken over te gang van zaken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188973443
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat hoort het dus niet.
Dingen die ze zelf over de schreef doet; ja.
Dingen die haar man over de schreef doet; zelfs dat wat mij betreft.

Maar in dit geval hoorde het niet in de publiciteit te komen. Feitelijk.
Dat is gewoon feitelijk wat er gebeurt bij dit soort zaken. Dat het niet zou moeten is vers 2, je weet dat de kans levensgroot is en helaas heb je dat maar te slikken.

Naiëf zijn en de Telegraaf als boeman benoemen helpt niet.
pi_188973450
Ach ja, 20 jaar geleden liep Herman Brood ook nog met een wapen door de stad, schoot uit rijdende treinen en die werd (en wordt) ook nog omarmd door de bevolking.

Dus wat heeft Femke in hemelsnaam gedaan om dit te verdienen?
pi_188973463
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:12 schreef Vallon het volgende:
De zaak is aardig doorgegaan, zo niet geëxplodeerd toen bleek dat niet de zoon maar de partner van de burgemeester feitelijk de reden was om de zaak naar Haarlem over te dragen, dat het geen nepwapen betrof maar een vuurwapen en dat Halsema dit om valselijke reden poogde stil te houden.
Sinds tref ik minimaal 20 posts aan die vragen om uitleg.... ik laat dat maar en haak in op de laatste tientallen.

Wat mij zeer verbaast hoe snel sommige feelgood users allerlei klinkklare onzinredenaties erbij halen. Daarmee bewust andere onzin in antwoord uitlokken om afleidende discussies te houden. En dan het antwoord typeren als onzin. Dit in de hoop dat de wind anders gaat waaien en zelfs moderators voor het karretje spannen selectief te modereren.
Hiermee hebben we ondertussen het hele scala aan maatschappelijk, niet ter zake relevante, aspecten voorbij zien komen. Van politieke religie tot ras, opleiding en onmogelijke liefdes.
Ik heb wel goed notitie genomen van de zg. objectiviteit van een aantal mensen die vooral hun prinsesje willen beschermen. Altijd handig bij een volgende discussie die gaat over ethiek, recht en gelijkheid.

Kern is dat Halsema compleet fout zit in haar opereren en repliek. Nu blijkt dat het een vuurwapen is in huiselijk bezit van volwassenen, kan je niet langer volhouden dat het aan private zaak is.
Dat is het nl. nooit, ook omdat de rechtsgang daarvan door iedereen is in te zien.
Op grond van dat gegeven kan en worden tal van terechte vragen gesteld.

Dan media en users verwijten dat zij de zaak opblazen is vooral het eigen ongeloof van een keihard van haar voetstuk gevallen koningin proberen in te dammen. We discussieren nu vooral over de (on)redelijkheid om vooral dan niet te spreken over te gang van zaken.
Je zou je stukken proza uit dit topic moeten afdrukken en bundelen, dan kan het in 1x in de open haard.
  maandag 16 september 2019 @ 14:14:57 #245
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188973472
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:13 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je zou je stukken proza uit dit topic moeten afdrukken en bundelen, dan kan het in 1x in de open haard.
Hardop gelachen :D
Antifa
pi_188973480
quote:
Ach ja, 20 jaar geleden liep Herman Brood ook nog met een wapen door de stad, schoot uit rijdende treinen en die werd (en wordt) ook nog omarmd door de bevolking.

Herman was geen burgemeester...
  maandag 16 september 2019 @ 14:16:44 #247
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_188973495
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Herman was geen burgemeester...
Nachtburgemeester wel toch.
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 16 september 2019 @ 14:17:34 #248
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188973503
quote:

Femke heeft idd niets verdiend en geweten, ze is alleen terecht gekomen in de harde realiteit die wij, ik en de mijnen niet jij, dagelijks meemaken.

Wel een vraag, wat moet er gebeuren met de echte misdadiger... de man van die het bezit van het vuurwapen heeft toegegeven ?
Kan Femke dan nog aanblijven als burgemeester ?
En hoe had je je dat voorgesteld in een stad die vol zit met eigenwijze dwarsliggers ?
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188973509
Godsklere zeg, mensen zullen maar zo’n hekel aan je hebben dat je zo aangepakt wordt, niet normaal _O-
-nee-
pi_188973520
quote:

[..]

Leuk dat je al topics lang op die man loopt te kankeren, maar dat is wel de enige die eerlijk is in dit verhaal.

Hij heeft, hoe je het ook went of keert een verboden vuurwapen in het bezit, in een fucking ambtswoning nog wel. Natuurlijk zou Femke Halsema hier de consequenties voor moeten aanvaarden. Wat dat is ga ik niet over, maar je kan dit niet wegstoppen en doen alsof er niks aan de hand is.

Als ik in Nederland notabene conducteur wil worden, dan krijg ik een screening, naaste familieleden worden dan ook doorgelicht. Als zoiets in mijn kringen zou zijn gebeurt, kan ik die baan wel vergeten. Dus waarom zou een burgemeester hier wel mee weg moeten komen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2019 14:20:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')