In de prostitutie?quote:Op zondag 15 september 2019 18:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens ik heb een nieuwe troll die goed werkt
Neequote:
Goed filmpje ja !! Waarom ben je begonnen met trainen ?quote:Op zondag 15 september 2019 18:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee
Zet dit onder een willekeurig YT filmpje of FB post en je hebt beet:
Ja maar de mensheid wordt dom gehouden door GMO's en E-nummers in eten, ook door bepaalde frequenties in de TV en radio.
Ja zeg je eerlijk voor de chicks manquote:Op zondag 15 september 2019 18:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Goed filmpje ja !! Waarom ben je begonnen met trainen ?
Lukt het aankomen en dat 5-6k kCal? Want je was te licht toch?quote:Op zondag 15 september 2019 18:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja zeg je eerlijk voor de chicks man
Niet te licht, maar wil meer massa. Zit op 85 ofzo, wil naar de 100 dit jaar. Maar gaat niet lukken denkquote:Op zondag 15 september 2019 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lukt het aankomen en dat 5-6k kCal? Want je was te licht toch?
Even geen bier tot donderdag.quote:
Ben nu 5 maanden bezig dik 10kg afgevallen meer spiermassa gewoon ineens 15% meer aandacht van vrouwen ineens...normaal was het echt 0.0..nu gewoon paar keer per dag hoi etc.. en dan kijk ik achter om tegen wie ze heeft maar...quote:Op zondag 15 september 2019 18:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja zeg je eerlijk voor de chicks man
Ja vooral tegenwoordig moet je wel een beetje mee. Moet ook weer niet te ver gaan, dat is ook het gevaar. Ik train soms gewoon met pijnstillers, of nja, best regelmatig, dat zou ik wel afraden.quote:Op zondag 15 september 2019 18:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben nu 5 maanden bezig dik 10kg afgevallen meer spiermassa gewoon ineens 15% meer aandacht van vrouwen ineens...normaal was het echt 0.0..nu gewoon paar keer per dag hoi etc.. en dan kijk ik achter om tegen wie ze heeft maar...
Pijn is fijn, bloed is goed. Stug door blijven trainen dus!quote:Op zondag 15 september 2019 18:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja vooral tegenwoordig moet je wel een beetje mee. Moet ook weer niet te ver gaan, dat is ook het gevaar. Ik train soms gewoon met pijnstillers, of nja, best regelmatig, dat zou ik wel afraden.
Beter wat lichter trainen man of zwemmen ofzoquote:Op zondag 15 september 2019 18:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja vooral tegenwoordig moet je wel een beetje mee. Moet ook weer niet te ver gaan, dat is ook het gevaar. Ik train soms gewoon met pijnstillers, of nja, best regelmatig, dat zou ik wel afraden.
Neuh, maar wel naar het voetbal, en daar hoort bier bij.quote:Op zondag 15 september 2019 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ah zuipfestijntje geplanned?
Jaman maar Geerd is al een oude manquote:Op zondag 15 september 2019 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Pijn is fijn, bloed is goed. Stug door blijven trainen dus!
Nee joh, ik kan het hebben nog. Soms moet je echt hard pushen, soms kots ik ook gewoon na een work-outquote:Op zondag 15 september 2019 18:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beter wat lichter trainen man of zwemmen ofzo
Misschien je houding ook verbeterd door trainen en je uitstraling dan ook verbetertquote:Op zondag 15 september 2019 18:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben nu 5 maanden bezig dik 10kg afgevallen meer spiermassa gewoon ineens 15% meer aandacht van vrouwen ineens...normaal was het echt 0.0..nu gewoon paar keer per dag hoi etc.. en dan kijk ik achter om tegen wie ze heeft maar...
overtrainen is ook niet goed hequote:Op zondag 15 september 2019 18:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jaman maar Geerd is al een oude man
[..]
Nee joh, ik kan het hebben nog. Soms moet je echt hard pushen, soms kots ik ook gewoon na een work-outMaar zou extreem zou ik niet gaan joh, jij hebt andere doelen
Een man die aan zichzelf werkt is altijd aantrekkelijk voor vrouwen heb ik van horen zeggenquote:Op zondag 15 september 2019 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien je houding ook verbeterd door trainen en je uitstraling dan ook verbetert
Anders nooit bodybuild lichaam tochquote:Op zondag 15 september 2019 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
overtrainen is ook niet goed he
En hij had ook wat een buikje he?quote:Op zondag 15 september 2019 18:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is niet echt gezond...zeker met een zo een riem om ofzo of welke oefening /quote:Op zondag 15 september 2019 18:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, ik kan het hebben nog. Soms moet je echt hard pushen, soms kots ik ook gewoon na een work-outMaar zou extreem zou ik niet gaan joh, jij hebt andere doelen
Juist!quote:Op zondag 15 september 2019 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij had ook wat een buikje he?
[ afbeelding ]
Oh ja ik weet welke je bedoelt, maar die doe ik niet haha. Dat is pull-ups met gewicht om je middelquote:Op zondag 15 september 2019 19:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is niet echt gezond...zeker met een zo een riem om ofzo of welke oefening /
Ja denk ik gezonder eten ook veel groente eierenquote:Op zondag 15 september 2019 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien je houding ook verbeterd door trainen en je uitstraling dan ook verbetert
Geen last van wat doen die dan?quote:Op zondag 15 september 2019 19:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Alleen die gierende hormonen zijn gevaarlijk man
Ja versterkte emoties, regelmatig de slappe lach maar soms in de auto kan ik heel pissed worden als iemand iets doms doetquote:
Aaah oke..quote:Op zondag 15 september 2019 19:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja versterkte emoties, regelmatig de slappe lach maar soms in de auto kan ik heel pissed worden als iemand iets doms doet
Nee ga ik ook niet doen...gewoon "gezond" eten lekker trainen...misschien keer een PT als ik het echt leuk blijf vinden..quote:Op zondag 15 september 2019 19:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar dat is heel erg met scoops en creatine, dat doe je niet neem ik aan
Ja beter voor oude man als jij.quote:Op zondag 15 september 2019 19:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee ga ik ook niet doen...gewoon "gezond" eten lekker trainen...misschien keer een PT als ik het echt leuk blijf vinden..
quote:Op zondag 15 september 2019 19:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beter voor oude man als jij.
Samenvattingquote:Op zondag 15 september 2019 19:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
???? die is allang voorbij???
Bankdrukken duhuquote:Op zondag 15 september 2019 19:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Borst of armen? En welke spier?
???? maar het is al geweestquote:
60 meestal, maar bankdruk weinig. Doe meer andere oefeningenquote:
Ik wilde het gewoon even terugkijken. Heb nog niks gezien.quote:Op zondag 15 september 2019 19:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
???? maar het is al geweest
Je weet de uitslag al!
[..]
60 meestal, maar bankdruk weinig. Doe meer andere oefeningen
Neem weer FOX man, we missen je hierquote:Op zondag 15 september 2019 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon even terugkijken. Heb nog niks gezien.
Voor geen goudquote:Op zondag 15 september 2019 19:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neem weer FOX man, we missen je hier
quote:Op zondag 15 september 2019 19:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
???? maar het is al geweest
Je weet de uitslag al!
[..]
60 meestal, maar bankdruk weinig. Doe meer andere oefeningen
Ja maar hoe zwaar ben jij?quote:Op zondag 15 september 2019 19:16 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je bij de 105 bent ring je deze oude man maar even wakker
1.96 bij 106/108quote:Op zondag 15 september 2019 19:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar hoe zwaar ben jij?
Ja dan heb je ook een stuk meer drukkracht dan ik he. En weet je zeker dat je vanuit je borst drukt?quote:
Aan de spierpijn te voelen wel...hoe kun je nog anders drukken dan ? of juist verkeerd ?quote:Op zondag 15 september 2019 19:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dan heb je ook een stuk meer drukkracht dan ik he. En weet je zeker dat je vanuit je borst drukt?
Ja hoop mensen doen uit het hun armen en borst, dan is het minder zwaar omdat je het over 2 spieren doet, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling !quote:Op zondag 15 september 2019 19:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aan de spierpijn te voelen wel...hoe kun je nog anders drukken dan ? of juist verkeerd ?
Hoe kun je dat veranderen dan ?quote:Op zondag 15 september 2019 19:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja hoop mensen doen uit het hun armen en borst, dan is het minder zwaar omdat je het over 2 spieren doet, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling !
Gaat dit over aftrekken?quote:Op zondag 15 september 2019 19:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja hoop mensen doen uit het hun armen en borst, dan is het minder zwaar omdat je het over 2 spieren doet, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling !
Haags kwartiertje 2 kools van Feyenoord HAHA!quote:Op zondag 15 september 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat dit over aftrekken?
Lekker man. Wel gelachen.quote:Op zondag 15 september 2019 19:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haags kwartiertje 2 kools van Feyenoord HAHA!
Ja Sven El bekir is terugquote:Op zondag 15 september 2019 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Wel gelachen.
Ja met je ellebogen !quote:Op zondag 15 september 2019 19:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die video kijken die ik stuurde, precies die techniek, dan zit je wel goed ouwe
quote:Op zondag 15 september 2019 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Wel gelachen.
Ja slecht en goed. Ik heb morgen 1 date. Maar daardoor moet ik wel mijn auto en huis netjes maken.quote:
Gewoon in de auto doenquote:Op zondag 15 september 2019 19:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja slecht en goed. Ik heb morgen 1 date. Maar daardoor moet ik wel mijn auto en huis netjes maken.
Gewoon schoonmaken. Hoor erbij tochquote:Op zondag 15 september 2019 19:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja slecht en goed. Ik heb morgen 1 date. Maar daardoor moet ik wel mijn auto en huis netjes maken.
Ja soortvan, dating shizzle. Niet super knap maar karakter klikt dus ben benieuwd.quote:Op zondag 15 september 2019 19:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon schoonmaken. Hoor erbij toch
Chick van Tinder?
Ehm denk niet dat het erger kan dan mijn auto. Niet op dit moment, pas schoongemaakt. Maar echt. Dat was gewoon bizar. Wilde bijna TLC bellen.quote:Op zondag 15 september 2019 19:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja soortvan, dating shizzle. Niet super knap maar karakter klikt dus ben benieuwd.
En ja hoort erbij maar jij hebt mijn auto niet gezien
Op de parkeerplaats voor de Ikeaquote:Op zondag 15 september 2019 19:50 schreef scrupuleus het volgende:
Ja toch niet de stad in.
Gewoon ergens in een parkeergarage.
Hey Kopje, zin in een nachtbagger vannacht?quote:Op zondag 15 september 2019 19:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ehm denk niet dat het erger kan dan mijn auto. Niet op dit moment, pas schoongemaakt. Maar echt. Dat was gewoon bizar. Wilde bijna TLC bellen.
[..]
Op de parkeerplaats voor de Ikea
Ja mijne ligt vol met as, tabak en koekkruimelsquote:Op zondag 15 september 2019 19:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ehm denk niet dat het erger kan dan mijn auto. Niet op dit moment, pas schoongemaakt. Maar echt. Dat was gewoon bizar. Wilde bijna TLC bellen.
[..]
Welke ikea?quote:Op zondag 15 september 2019 19:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Zeker weten! Maar dan moet jij er ook bij zijn hequote:Op zondag 15 september 2019 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey Kopje, zin in een nachtbagger vannacht?
Ooooh als dat het enige isquote:Op zondag 15 september 2019 19:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja mijne ligt vol met as, tabak en koekkruimels
Het ligt wel helemaal volquote:Op zondag 15 september 2019 19:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker weten! Maar dan moet jij er ook bij zijn he
[..]
Ooooh als dat het enige is
Voor alles is een uitzondering. En alsof vrouwen hun auto altijd netjes hebben. No wayquote:Op zondag 15 september 2019 19:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Het ligt wel helemaal volDacht dat vrouwen altijd opruimde
Dat niet, maar toch is geen goede eerste indrukquote:Op zondag 15 september 2019 19:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor alles is een uitzondering. En alsof vrouwen hun auto altijd netjes hebben. No way
Deal!quote:Op zondag 15 september 2019 19:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker weten! Maar dan moet jij er ook bij zijn he
[..]
Ooooh als dat het enige is
Wee je gebeente als je er niet bent hequote:
haha nee ik ben er.quote:Op zondag 15 september 2019 19:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wee je gebeente als je er niet bent he
boks ouwe!quote:Op zondag 15 september 2019 19:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zonder wrijving geen glans.
Misschien krijg je zelfs een koekje van mijquote:
Normaal krijg ik een koekje van eigen deeg.quote:Op zondag 15 september 2019 20:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Misschien krijg je zelfs een koekje van mij
Kan ik je ook geven. Ik bak namelijk erg lekkere koekjesquote:Op zondag 15 september 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Normaal krijg ik een koekje van eigen deeg.
Dit nodigt wel uitquote:Op zondag 15 september 2019 20:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ik je ook geven. Ik bak namelijk erg lekkere koekjes
quote:Op zondag 15 september 2019 20:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Feyenoord die winnen wel van Rangers psychopaten!
Mag het hopen.quote:Op zondag 15 september 2019 20:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Feyenoord die winnen wel van Rangers psychopaten!
Dit las ik daarjuist op facebook:quote:
quote:Op zondag 15 september 2019 20:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dit las ik daarjuist op facebook:
Rangers FC not very goed club Feyenoord will do a winner there now I sey 0-2 I thinking! Nicolai goes a scoring en Sinarates will do a scoring, go go Feyenoord !!!! Feyenoord til i dies!
Dan moet het goedkomen!
Ik heb voorspeld dat ze de poulefase niet overlevenquote:Op zondag 15 september 2019 20:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Absurd altijd, dat vind ik wel echt jammer aan Feyenoord.
Sta ik al. Mijn enige recht is het aanrechtquote:
Heb je weer zitten roken?quote:Op zondag 15 september 2019 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb voorspeld dat ze de poulefase niet overleven
En de taal? horizonTAALquote:Op zondag 15 september 2019 20:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sta ik al. Mijn enige recht is het aanrecht
Glazen bol man.quote:Op zondag 15 september 2019 20:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb je weer zitten roken?
Ik klaar jou EZ met pokerquote:Op zondag 15 september 2019 20:07 schreef Kopjechino het volgende:
Neeeeeee. Pokeravond gaat niet door
Ik ook, strippoker.quote:Op zondag 15 september 2019 20:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in poker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Ga maar alvast naakt want je verliestquote:Op zondag 15 september 2019 20:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hahahhaha dat wil ik meemaken.
quote:Op zondag 15 september 2019 20:10 schreef Kopjechino het volgende:
IK KLEED JE HELEMAAL UITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Echt niet. Ik heb de ultieme pokerface. Ik win met alles.quote:Op zondag 15 september 2019 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga maar alvast naakt want je verliest
oh, nou in dat geval zie je een heerlijke piemol.quote:Op zondag 15 september 2019 20:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb de ultieme pokerface. Ik win met alles.
quote:Op zondag 15 september 2019 20:10 schreef Kopjechino het volgende:
IK KLEED JE HELEMAAL UITGa maar op mijn zak terenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2019 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
oh, nou in dat geval zie je een heerlijke piemol.
Heb je geld dan? Of een flinke overlijdensverzekering. Moet ik wel eerst met je trouwen, maar ach.quote:
Haagmans.quote:
Niet mafkees gekkie.quote:
Schattiequote:Op zondag 15 september 2019 20:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haagmans.
[..]
Niet mafkees gekkie.
POT. HUTSPOT.
O ik bedoelde een andere zak.quote:Op zondag 15 september 2019 20:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Heb je geld dan? Of een flinke overlijdensverzekering. Moet ik wel eerst met je trouwen, maar ach.
Jawel, jawel. Jij ook?quote:Op zondag 15 september 2019 20:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoe is het? Leuk weekend gehad?
quote:Op zondag 15 september 2019 20:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haagmans.
[..]
Niet mafkees gekkie.
POT. HUTSPOT.
Die wil ik ook wel voor je leegtrekkenquote:
Nice.quote:
Kan mij niet snel genoeg gaan, lieverd.quote:Op zondag 15 september 2019 20:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nice.
Jazeker ik ook. Helaas zo snel voorbij altijd.
Heb jij zo'n hekel aan het weekend? 😮quote:Op zondag 15 september 2019 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan mij niet snel genoeg gaan, lieverd.
ja.quote:Op zondag 15 september 2019 20:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb jij zo'n hekel aan het weekend? 😮
Stuur je wel een keer een dm.quote:Op zondag 15 september 2019 20:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel voor je leegtrekken
Uiteraard.quote:Op zondag 15 september 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
komende week weer therapie?
Ik ook.quote:
Niks mooiers dan dat,quote:Op zondag 15 september 2019 20:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij bent liever aan het werk ?
Geef me paar weken.quote:Op zondag 15 september 2019 20:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar laat me niet te lang wachten
uurtje of 37 gemiddeldquote:Op zondag 15 september 2019 20:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar laat me niet te lang wachten
erg toegewijd is haags, je kent hemquote:Op zondag 15 september 2019 20:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij bent liever aan het werk ?
Niet zo negatiefquote:Op zondag 15 september 2019 20:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
erg toegewijd is haags, je kent hem![]()
Paar weken, gek.quote:
Net als marktplaats: reageert gemiddeld binnen 37 uurquote:
Das snelquote:Op zondag 15 september 2019 20:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Paar weken, gek.
[..]
Net als marktplaats: reageert gemiddeld binnen 37 uur
ik las dat je uit gingquote:
ik ga helemaal los, ik dagger iedere chickquote:Op zondag 15 september 2019 20:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik las dat je uit ging
wat leuk voor je.ben jij een danser of een staarder?
sowwwwwwwwwwwquote:Op zondag 15 september 2019 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ga helemaal los, ik dagger iedere chick
Wacht al heel lang ja. Houd het bijna niet meer.quote:Op zondag 15 september 2019 20:33 schreef scrupuleus het volgende:
Ja paar weken.
Je wacht al een tijdje toch...
Je hebt mijn woord.
hey scrup, long time no see.quote:
uhuquote:Op zondag 15 september 2019 20:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
sowwwwwwwwwww
helemaal wild
ja jaquote:Op zondag 15 september 2019 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
beetje out of character, zo word jij dus met drank op?quote:
maar echtquote:Op zondag 15 september 2019 20:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
beetje out of character, zo word jij dus met drank op?
helemaal locooo
Lol.quote:Op zondag 15 september 2019 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hoppakeeeequote:Op zondag 15 september 2019 20:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dit soort taferelen moet je voorkomen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 september 2019 20:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wacht al heel lang ja. Houd het bijna niet meer.
ja, maar dan naaktquote:Op zondag 15 september 2019 20:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
haags be like
[ afbeelding ]
Wel oke..quote:Op zondag 15 september 2019 20:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hey scrup, long time no see.
Alles goed met je?
Wel ok is goed ok? Rustig en in balans dat is wel fijnquote:Op zondag 15 september 2019 20:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel oke..
Wel rustig en in balans.
U?
quote:
Was wel de bedoeling, maar gaat niet door. Eindstand heb ik geen zak te doen vanavond.quote:
wat een vreselijke ui heb jequote:Op zondag 15 september 2019 20:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
krentenzooi stofzuigzak zit voller dan mijn zak
Ja maar die jongen verdient een tweede kans zodat hij meer muziek kan maken!quote:Op zondag 15 september 2019 20:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat een vreselijke ui heb je
ik lees soms weleens tmz (guilty pleasure![]()
) en er staan alleen maar berichten zijn familie moet vrezen voor het leven en zijn snitch verklaring staat online.
best erg wel
ik denk dat het niet goed gaat aflopen....quote:Op zondag 15 september 2019 20:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar die jongen verdient een tweede kans zodat hij meer muziek kan maken!
Hopelijk kan hij nog 1 liedje uitbrengen voor hij sterft..quote:Op zondag 15 september 2019 20:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik denk dat het niet goed gaat aflopen....
wie weet
Ardenneeeeeeee..quote:Op zondag 15 september 2019 20:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Was wel de bedoeling, maar gaat niet door. Eindstand heb ik geen zak te doen vanavond.
of ze raken in de vergetelheid of een dode legende maar ligt er allemaal maar aan wat je legacy is..quote:Op zondag 15 september 2019 20:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij nog 1 liedje uitbrengen voor hij sterft..
Heeft nog steeds een grote fanbase.. maar hij schrijft nu rap in de gevangenis dus wss nog minstens 1 albumquote:Op zondag 15 september 2019 20:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
of ze raken in de vergetelheid of een dode legende maar ligt er allemaal maar aan wat je legacy is..
bij hem tja het is allemaal wat dubieus..
wat vreselijk nieuws.. haha nee grapjequote:Op zondag 15 september 2019 20:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heeft nog steeds een grote fanbase.. maar hij schrijft nu rap in de gevangenis dus wss nog minstens 1 album![]()
Kut is dat hoor.quote:Op zondag 15 september 2019 20:50 schreef scrupuleus het volgende:
Het is wat..
Een keer niks te doen hebben.
Nee, die spreek ik niet meer. Is een hoop gebeurd.quote:Op zondag 15 september 2019 20:54 schreef scrupuleus het volgende:
Zo verlegen om prikkels ja..
Een speelse puppie.
Alles goed afgelopen met je vriendin destijds?
Las paar dagen terug dat voormalig manager van hem 15 jaar had gekregen... KOEKOEKquote:Op zondag 15 september 2019 20:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar die jongen verdient een tweede kans zodat hij meer muziek kan maken!
Ahh.quote:Op zondag 15 september 2019 20:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, die spreek ik niet meer. Is een hoop gebeurd.
Nee maakt me niet uit. Weg uit mijn leven, doei. Ben daar heel makkelijk in tegenwoordig.quote:
voor watquote:Op zondag 15 september 2019 20:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Las paar dagen terug dat voormalig manager van hem 15 jaar had gekregen... KOEKOEK
die naam van die manager..quote:Op zondag 15 september 2019 20:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Las paar dagen terug dat voormalig manager van hem 15 jaar had gekregen... KOEKOEK
De goeden blijven over.quote:Op zondag 15 september 2019 20:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee maakt me niet uit. Weg uit mijn leven, doei. Ben daar heel makkelijk in tegenwoordig.
Het vuren van een wapen en poging tot gijzeling ofzoiets..weet het niet meer precies maar meerdere dingen in ieder geval.quote:
Ja dat inderdaadquote:Op zondag 15 september 2019 21:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
die naam van die manager..
'' shotti ''... schept al een beeld beetje
Ah overval dus.quote:Op zondag 15 september 2019 21:04 schreef Geerd het volgende:
https://www.puna.nl/6ix9i(...)eld-tot-15-jaar-cel/
Beste zonde wel, moet dan aan dit nr denkenquote:Op zondag 15 september 2019 21:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het vuren van een wapen en poging tot gijzeling ofzoiets..weet het niet meer precies maar meerdere dingen in ieder geval.
[..]
Ja dat inderdaadgroepje clowns.
Maar kan sommige nummers wel waarderen.
Ik vind hem de beste rapper die leeftquote:Op zondag 15 september 2019 20:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat vreselijk nieuws.. haha nee grapjemaar je weet ik ben geen fan van hem, maar jij wel
ieder zijn ding![]()
Ja daar zal 6ix9ine geen last meer van hebben!quote:Op zondag 15 september 2019 20:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
check yourselfquote:Op zondag 15 september 2019 21:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik vind hem de beste rapper die leeft
Ja van de levende rappersquote:Op zondag 15 september 2019 21:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
check yourselfecht de beste?????
Neehoor mag je vinden
Denk dat wel, als het een vete is die elkaars leven verwoest laat je dat niet zomaar los.quote:Op zondag 15 september 2019 21:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja daar zal 6ix9ine geen last meer van hebben!
Altijd.quote:Op zondag 15 september 2019 21:03 schreef scrupuleus het volgende:
De goeden blijven over.
Goed op je grenzen passen.
Eerst jezelf..
Ja hij kan TREYWAY sowieso niet meer gebruiken nu, die heeft hij verraden haha. Rotte gek!quote:Op zondag 15 september 2019 21:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Denk dat wel, als het een vete is die elkaar leven verwoest laat je dat niet zomaar los.
Dat kan.quote:Op zondag 15 september 2019 21:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja van de levende rappers
quote:Op zondag 15 september 2019 21:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beste zonde wel, moet dan aan dit nr denken
Al voel ik hem helemaal niet qua muziek en persona maar toch zonde van die keuzes.
Ja precies ik snap het.quote:Op zondag 15 september 2019 21:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als persoon niet, ben niet z'n gangstermaar vind die muziek wel goed.
Gewoon even beetje normaal doenquote:Op zondag 15 september 2019 21:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Maar vind het wel goed. Zo leert die jongen wat echt belangrijk is.
Harde leerschool wel ja.quote:Op zondag 15 september 2019 21:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Maar vind het wel goed. Zo leert die jongen wat echt belangrijk is.
Nou ik moet eerlijk zeggen als je zulke dingen doet wat hij deed, ik niet perse vind getuigen van een goed karakter maar zelf ook geen zuivere intenties hebben.quote:Op zondag 15 september 2019 21:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Die jongen is wel een goede gozer, ze vroegen ook aan hem waarom hij nog steeds doorging met misdaad ondanks dat die binnen was met zijn rap, zei die 'Er is zoveel geld in de wereld om te stelen, waarom zou ik stoppen?' Wat een HELD!
Gangsta swa Akon, Yes-R je weet a borrie!quote:Op zondag 15 september 2019 21:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Harde leerschool wel ja.
Don't play with gangsters.
akon is best wel een gquote:Op zondag 15 september 2019 21:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Gangsta swa Akon, Yes-R je weet a borrie!
![]()
![]()
Ja dat is waar dat hele SCUM op slaat he. Hij heeft het gevoel dat de maatschappij hem niet begrijpt, dus gaat die dit soort dingen doen voor aandacht/validatie. Want zijn gangmatties waarderen hem wel, in de maatschappij is hij maar een nummertje. Dus ik snap waarom hij die kant opsloeg, maar je ziet ook aan hem dat hij niet zo is. Als je kijkt hoe hij eruit zag voor die het '69' persona aannamquote:Op zondag 15 september 2019 21:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou ik moet eerlijk zeggen als je zulke dingen doet wat hij deed, ik niet perse vind getuigen van een goed karakter maar zelf ook geen zuivere intenties hebben.
Ik geloof dat je kunt.quote:Op zondag 15 september 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zie je, zelfs jij gelooft het niet!
Peter R. de Vries was vroeger ook een gangsta. Totdat hij naar de good side kwam en een vijand werd van de bad side.quote:Op zondag 15 september 2019 21:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
akon is best wel een g
yes-r van een ander kaliber wel
Ja een hele normale jongen.. of naja wat is normaal..quote:Op zondag 15 september 2019 21:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat is waar dat hele SCUM op slaat he. Hij heeft het gevoel dat de maatschappij hem niet begrijpt, dus gaat die dit soort dingen doen voor aandacht/validatie. Want zijn gangmatties waarderen hem wel, in de maatschappij is hij maar een nummertje. Dus ik snap waarom hij die kant opsloeg, maar je ziet ook aan hem dat hij niet zo is. Als je kijkt hoe hij eruit zag voor die het '69' persona aannam
Klopt ja, al is miss peter nog steeds beetje sneaky gquote:Op zondag 15 september 2019 21:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Peter R. de Vries was vroeger ook een gangsta. Totdat hij naar de good side kwam en een vijand werd van de bad side.
Als je zijn jaarboek foto kijkt zie je wel gwn een normale gozer.. maar gek geworden denk ikquote:Op zondag 15 september 2019 21:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja een hele normale jongen.. of naja wat is normaal..
Tja wat zal het zijn, kan van alles zijn.quote:Op zondag 15 september 2019 21:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je zijn jaarboek foto kijkt zie je wel gwn een normale gozer.. maar gek geworden denk ik
Daar heb je wel een punt ja. Ben alles al wel positiever in gaan zien hoor, maar of het allemaal goed komt? Dat is een tweede.quote:Op zondag 15 september 2019 21:20 schreef scrupuleus het volgende:
Ik geloof dat je kunt.
En dat alles goed met je komt.
Ik geloof dat jij het nog niet gelooft.
Hoezo was peter ooit een gangsta dan?quote:Op zondag 15 september 2019 21:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Peter R. de Vries was vroeger ook een gangsta. Totdat hij naar de good side kwam en een vijand werd van de bad side.
Het gaat al goedquote:Op zondag 15 september 2019 21:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja. Ben alles al wel positiever in gaan zien hoor, maar of het allemaal goed komt? Dat is een tweede.
Peter R. Verliesquote:Op zondag 15 september 2019 21:21 schreef stokj het volgende:
Ja als hij maar meer rap maakt want elke dag dezelfde liedjes wordt een beetje oud..quote:Op zondag 15 september 2019 21:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Tja wat zal het zijn, kan van alles zijn.
Hoezo dan?quote:
Ik had iets gelezen van dat Klaas Bruinsma en hij een soort vriendschap hadden.quote:Op zondag 15 september 2019 21:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoezo was peter ooit een gangsta dan?
Peter was vrienden met Cor Hout ook die vriend van willem holederquote:Op zondag 15 september 2019 21:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik had iets gelezen van dat Klaas Bruinsma en hij een soort vriendschap hadden.
Hij ging en gaat om met gangsters. Dat is wat misdaadverslaggevers doen, dan ben je nog geen gangster.quote:Op zondag 15 september 2019 21:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En ook weet niet precies wat maar voor dat misdaadverslaggever was in andere kringen bevond.. maar ja dat is naar eigen zeggenquote:Op zondag 15 september 2019 21:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Peter was vrienden met Cor Hout ook die vriend van willem holeder
Ja, totdat hij hen allemaal verraadde.quote:Op zondag 15 september 2019 21:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoezo was peter ooit een gangsta dan?
Klopt, daar heb je een punt.quote:Op zondag 15 september 2019 21:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hij ging en gaat om met gangsters. Dat is wat misdaadverslaggevers doen, dan ben je nog geen gangster.
Wat is er Kopje? Waarom aan de drank op deze zondagavond? Is er iets?quote:Op zondag 15 september 2019 21:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Ik zit hier in mijn eentje voor de pc alcohol weg te zuipen. Gaat goed man
Peter was de peetneef van Klaas.quote:Op zondag 15 september 2019 21:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Peter en Willem kregen ruzie, vooral toen Cor het loodje legde.quote:Op zondag 15 september 2019 21:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Peter was vrienden met Cor Hout ook die vriend van willem holeder
Hij was zeg maar de penningmeester van de onderwereld.quote:Op zondag 15 september 2019 21:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hij ging en gaat om met gangsters. Dat is wat misdaadverslaggevers doen, dan ben je nog geen gangster.
O echtquote:
ja gek dat hij niet is geliquideerdquote:Op zondag 15 september 2019 21:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En ook weet niet precies wat maar voor dat misdaadverslaggever was in andere kringen bevond.. maar ja dat is naar eigen zeggen
Niet zo gek als je met de dood bedreigd wordt... Payback is a bitch.quote:Op zondag 15 september 2019 21:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, totdat hij hen allemaal verraadde.
Nee hoor. Alleen mijn vrienden hadden afgezegd dus eenzaam avondje. Dan maar alleen aan de alcoholquote:Op zondag 15 september 2019 21:30 schreef stokj het volgende:
Wat is er Kopje? Waarom aan de drank op deze zondagavond? Is er iets?
Okay dit wist ik nietquote:Op zondag 15 september 2019 21:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij was zeg maar de penningmeester van de onderwereld.
Zo begint alcoholismequote:Op zondag 15 september 2019 21:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen mijn vrienden hadden afgezegd dus eenzaam avondje. Dan maar alleen aan de alcohol
Peter R. die Kiestquote:Op zondag 15 september 2019 21:32 schreef stokj het volgende:
Vandaar dat hij zo een stijve hark uitstraling heeft![]()
![]()
Hou het wel met mate he, je lever moet nog 120 jaar mee.quote:Op zondag 15 september 2019 21:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen mijn vrienden hadden afgezegd dus eenzaam avondje. Dan maar alleen aan de alcohol
Kan best genot zijnquote:Op zondag 15 september 2019 21:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kennen we deze nog (vanaf 14 seconden):quote:Op zondag 15 september 2019 21:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Okay dit wist ik nietga ik opzoeken
Had van een vriend een fles Malibu gekregen. Die gaat wel op vanavondquote:Op zondag 15 september 2019 21:33 schreef stokj het volgende:
Hou het wel met mate he, je lever moet nog 120 jaar mee.
Gelukkig!quote:Op zondag 15 september 2019 21:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had van een vriend een fles Malibu gekregen. Die gaat wel op vanavond![]()
(zat nog een kwart in hoor)
Niks mis mee.quote:Op zondag 15 september 2019 21:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Ik zit hier in mijn eentje voor de pc alcohol weg te zuipen. Gaat goed man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |