In de prostitutie?quote:Op zondag 15 september 2019 18:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens ik heb een nieuwe troll die goed werkt
Neequote:
Goed filmpje ja !! Waarom ben je begonnen met trainen ?quote:Op zondag 15 september 2019 18:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee
Zet dit onder een willekeurig YT filmpje of FB post en je hebt beet:
Ja maar de mensheid wordt dom gehouden door GMO's en E-nummers in eten, ook door bepaalde frequenties in de TV en radio.
Ja zeg je eerlijk voor de chicks manquote:Op zondag 15 september 2019 18:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Goed filmpje ja !! Waarom ben je begonnen met trainen ?
Lukt het aankomen en dat 5-6k kCal? Want je was te licht toch?quote:Op zondag 15 september 2019 18:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja zeg je eerlijk voor de chicks man
Niet te licht, maar wil meer massa. Zit op 85 ofzo, wil naar de 100 dit jaar. Maar gaat niet lukken denkquote:Op zondag 15 september 2019 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lukt het aankomen en dat 5-6k kCal? Want je was te licht toch?
Even geen bier tot donderdag.quote:
Ben nu 5 maanden bezig dik 10kg afgevallen meer spiermassa gewoon ineens 15% meer aandacht van vrouwen ineens...normaal was het echt 0.0..nu gewoon paar keer per dag hoi etc.. en dan kijk ik achter om tegen wie ze heeft maar...quote:Op zondag 15 september 2019 18:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja zeg je eerlijk voor de chicks man
Ja vooral tegenwoordig moet je wel een beetje mee. Moet ook weer niet te ver gaan, dat is ook het gevaar. Ik train soms gewoon met pijnstillers, of nja, best regelmatig, dat zou ik wel afraden.quote:Op zondag 15 september 2019 18:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben nu 5 maanden bezig dik 10kg afgevallen meer spiermassa gewoon ineens 15% meer aandacht van vrouwen ineens...normaal was het echt 0.0..nu gewoon paar keer per dag hoi etc.. en dan kijk ik achter om tegen wie ze heeft maar...
Pijn is fijn, bloed is goed. Stug door blijven trainen dus!quote:Op zondag 15 september 2019 18:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja vooral tegenwoordig moet je wel een beetje mee. Moet ook weer niet te ver gaan, dat is ook het gevaar. Ik train soms gewoon met pijnstillers, of nja, best regelmatig, dat zou ik wel afraden.
Beter wat lichter trainen man of zwemmen ofzoquote:Op zondag 15 september 2019 18:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja vooral tegenwoordig moet je wel een beetje mee. Moet ook weer niet te ver gaan, dat is ook het gevaar. Ik train soms gewoon met pijnstillers, of nja, best regelmatig, dat zou ik wel afraden.
Neuh, maar wel naar het voetbal, en daar hoort bier bij.quote:Op zondag 15 september 2019 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ah zuipfestijntje geplanned?
Jaman maar Geerd is al een oude manquote:Op zondag 15 september 2019 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Pijn is fijn, bloed is goed. Stug door blijven trainen dus!
Nee joh, ik kan het hebben nog. Soms moet je echt hard pushen, soms kots ik ook gewoon na een work-outquote:Op zondag 15 september 2019 18:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beter wat lichter trainen man of zwemmen ofzo
Misschien je houding ook verbeterd door trainen en je uitstraling dan ook verbetertquote:Op zondag 15 september 2019 18:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben nu 5 maanden bezig dik 10kg afgevallen meer spiermassa gewoon ineens 15% meer aandacht van vrouwen ineens...normaal was het echt 0.0..nu gewoon paar keer per dag hoi etc.. en dan kijk ik achter om tegen wie ze heeft maar...
overtrainen is ook niet goed hequote:Op zondag 15 september 2019 18:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jaman maar Geerd is al een oude man
[..]
Nee joh, ik kan het hebben nog. Soms moet je echt hard pushen, soms kots ik ook gewoon na een work-outMaar zou extreem zou ik niet gaan joh, jij hebt andere doelen
Een man die aan zichzelf werkt is altijd aantrekkelijk voor vrouwen heb ik van horen zeggenquote:Op zondag 15 september 2019 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien je houding ook verbeterd door trainen en je uitstraling dan ook verbetert
Anders nooit bodybuild lichaam tochquote:Op zondag 15 september 2019 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
overtrainen is ook niet goed he
En hij had ook wat een buikje he?quote:Op zondag 15 september 2019 18:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is niet echt gezond...zeker met een zo een riem om ofzo of welke oefening /quote:Op zondag 15 september 2019 18:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, ik kan het hebben nog. Soms moet je echt hard pushen, soms kots ik ook gewoon na een work-outMaar zou extreem zou ik niet gaan joh, jij hebt andere doelen
Juist!quote:Op zondag 15 september 2019 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij had ook wat een buikje he?
[ afbeelding ]
Oh ja ik weet welke je bedoelt, maar die doe ik niet haha. Dat is pull-ups met gewicht om je middelquote:Op zondag 15 september 2019 19:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is niet echt gezond...zeker met een zo een riem om ofzo of welke oefening /
Ja denk ik gezonder eten ook veel groente eierenquote:Op zondag 15 september 2019 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien je houding ook verbeterd door trainen en je uitstraling dan ook verbetert
Geen last van wat doen die dan?quote:Op zondag 15 september 2019 19:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Alleen die gierende hormonen zijn gevaarlijk man
Ja versterkte emoties, regelmatig de slappe lach maar soms in de auto kan ik heel pissed worden als iemand iets doms doetquote:
Aaah oke..quote:Op zondag 15 september 2019 19:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja versterkte emoties, regelmatig de slappe lach maar soms in de auto kan ik heel pissed worden als iemand iets doms doet
Nee ga ik ook niet doen...gewoon "gezond" eten lekker trainen...misschien keer een PT als ik het echt leuk blijf vinden..quote:Op zondag 15 september 2019 19:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar dat is heel erg met scoops en creatine, dat doe je niet neem ik aan
Ja beter voor oude man als jij.quote:Op zondag 15 september 2019 19:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee ga ik ook niet doen...gewoon "gezond" eten lekker trainen...misschien keer een PT als ik het echt leuk blijf vinden..
quote:Op zondag 15 september 2019 19:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beter voor oude man als jij.
Samenvattingquote:Op zondag 15 september 2019 19:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
???? die is allang voorbij???
Bankdrukken duhuquote:Op zondag 15 september 2019 19:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Borst of armen? En welke spier?
???? maar het is al geweestquote:
60 meestal, maar bankdruk weinig. Doe meer andere oefeningenquote:
Ik wilde het gewoon even terugkijken. Heb nog niks gezien.quote:Op zondag 15 september 2019 19:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
???? maar het is al geweest
Je weet de uitslag al!
[..]
60 meestal, maar bankdruk weinig. Doe meer andere oefeningen
Neem weer FOX man, we missen je hierquote:Op zondag 15 september 2019 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon even terugkijken. Heb nog niks gezien.
Voor geen goudquote:Op zondag 15 september 2019 19:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neem weer FOX man, we missen je hier
quote:Op zondag 15 september 2019 19:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
???? maar het is al geweest
Je weet de uitslag al!
[..]
60 meestal, maar bankdruk weinig. Doe meer andere oefeningen
Ja maar hoe zwaar ben jij?quote:Op zondag 15 september 2019 19:16 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je bij de 105 bent ring je deze oude man maar even wakker
1.96 bij 106/108quote:Op zondag 15 september 2019 19:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar hoe zwaar ben jij?
Ja dan heb je ook een stuk meer drukkracht dan ik he. En weet je zeker dat je vanuit je borst drukt?quote:
Aan de spierpijn te voelen wel...hoe kun je nog anders drukken dan ? of juist verkeerd ?quote:Op zondag 15 september 2019 19:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dan heb je ook een stuk meer drukkracht dan ik he. En weet je zeker dat je vanuit je borst drukt?
Ja hoop mensen doen uit het hun armen en borst, dan is het minder zwaar omdat je het over 2 spieren doet, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling !quote:Op zondag 15 september 2019 19:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aan de spierpijn te voelen wel...hoe kun je nog anders drukken dan ? of juist verkeerd ?
Hoe kun je dat veranderen dan ?quote:Op zondag 15 september 2019 19:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja hoop mensen doen uit het hun armen en borst, dan is het minder zwaar omdat je het over 2 spieren doet, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling !
Gaat dit over aftrekken?quote:Op zondag 15 september 2019 19:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja hoop mensen doen uit het hun armen en borst, dan is het minder zwaar omdat je het over 2 spieren doet, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling !
Haags kwartiertje 2 kools van Feyenoord HAHA!quote:Op zondag 15 september 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat dit over aftrekken?
Lekker man. Wel gelachen.quote:Op zondag 15 september 2019 19:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haags kwartiertje 2 kools van Feyenoord HAHA!
Ja Sven El bekir is terugquote:Op zondag 15 september 2019 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Wel gelachen.
Ja met je ellebogen !quote:Op zondag 15 september 2019 19:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die video kijken die ik stuurde, precies die techniek, dan zit je wel goed ouwe
quote:Op zondag 15 september 2019 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Wel gelachen.
Ja slecht en goed. Ik heb morgen 1 date. Maar daardoor moet ik wel mijn auto en huis netjes maken.quote:
Gewoon in de auto doenquote:Op zondag 15 september 2019 19:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja slecht en goed. Ik heb morgen 1 date. Maar daardoor moet ik wel mijn auto en huis netjes maken.
Gewoon schoonmaken. Hoor erbij tochquote:Op zondag 15 september 2019 19:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja slecht en goed. Ik heb morgen 1 date. Maar daardoor moet ik wel mijn auto en huis netjes maken.
Ja soortvan, dating shizzle. Niet super knap maar karakter klikt dus ben benieuwd.quote:Op zondag 15 september 2019 19:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon schoonmaken. Hoor erbij toch
Chick van Tinder?
Ehm denk niet dat het erger kan dan mijn auto. Niet op dit moment, pas schoongemaakt. Maar echt. Dat was gewoon bizar. Wilde bijna TLC bellen.quote:Op zondag 15 september 2019 19:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja soortvan, dating shizzle. Niet super knap maar karakter klikt dus ben benieuwd.
En ja hoort erbij maar jij hebt mijn auto niet gezien
Op de parkeerplaats voor de Ikeaquote:Op zondag 15 september 2019 19:50 schreef scrupuleus het volgende:
Ja toch niet de stad in.
Gewoon ergens in een parkeergarage.
Hey Kopje, zin in een nachtbagger vannacht?quote:Op zondag 15 september 2019 19:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ehm denk niet dat het erger kan dan mijn auto. Niet op dit moment, pas schoongemaakt. Maar echt. Dat was gewoon bizar. Wilde bijna TLC bellen.
[..]
Op de parkeerplaats voor de Ikea
Ja mijne ligt vol met as, tabak en koekkruimelsquote:Op zondag 15 september 2019 19:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ehm denk niet dat het erger kan dan mijn auto. Niet op dit moment, pas schoongemaakt. Maar echt. Dat was gewoon bizar. Wilde bijna TLC bellen.
[..]
Welke ikea?quote:Op zondag 15 september 2019 19:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Zeker weten! Maar dan moet jij er ook bij zijn hequote:Op zondag 15 september 2019 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey Kopje, zin in een nachtbagger vannacht?
Ooooh als dat het enige isquote:Op zondag 15 september 2019 19:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja mijne ligt vol met as, tabak en koekkruimels
Het ligt wel helemaal volquote:Op zondag 15 september 2019 19:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker weten! Maar dan moet jij er ook bij zijn he
[..]
Ooooh als dat het enige is
Voor alles is een uitzondering. En alsof vrouwen hun auto altijd netjes hebben. No wayquote:Op zondag 15 september 2019 19:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Het ligt wel helemaal volDacht dat vrouwen altijd opruimde
Dat niet, maar toch is geen goede eerste indrukquote:Op zondag 15 september 2019 19:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor alles is een uitzondering. En alsof vrouwen hun auto altijd netjes hebben. No way
Deal!quote:Op zondag 15 september 2019 19:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker weten! Maar dan moet jij er ook bij zijn he
[..]
Ooooh als dat het enige is
Wee je gebeente als je er niet bent hequote:
haha nee ik ben er.quote:Op zondag 15 september 2019 19:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wee je gebeente als je er niet bent he
boks ouwe!quote:Op zondag 15 september 2019 19:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zonder wrijving geen glans.
Misschien krijg je zelfs een koekje van mijquote:
Normaal krijg ik een koekje van eigen deeg.quote:Op zondag 15 september 2019 20:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Misschien krijg je zelfs een koekje van mij
Kan ik je ook geven. Ik bak namelijk erg lekkere koekjesquote:Op zondag 15 september 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Normaal krijg ik een koekje van eigen deeg.
Dit nodigt wel uitquote:Op zondag 15 september 2019 20:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ik je ook geven. Ik bak namelijk erg lekkere koekjes
quote:Op zondag 15 september 2019 20:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Feyenoord die winnen wel van Rangers psychopaten!
Mag het hopen.quote:Op zondag 15 september 2019 20:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Feyenoord die winnen wel van Rangers psychopaten!
Dit las ik daarjuist op facebook:quote:
quote:Op zondag 15 september 2019 20:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dit las ik daarjuist op facebook:
Rangers FC not very goed club Feyenoord will do a winner there now I sey 0-2 I thinking! Nicolai goes a scoring en Sinarates will do a scoring, go go Feyenoord !!!! Feyenoord til i dies!
Dan moet het goedkomen!
Ik heb voorspeld dat ze de poulefase niet overlevenquote:Op zondag 15 september 2019 20:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Absurd altijd, dat vind ik wel echt jammer aan Feyenoord.
Sta ik al. Mijn enige recht is het aanrechtquote:
Heb je weer zitten roken?quote:Op zondag 15 september 2019 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb voorspeld dat ze de poulefase niet overleven
En de taal? horizonTAALquote:Op zondag 15 september 2019 20:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sta ik al. Mijn enige recht is het aanrecht
Glazen bol man.quote:Op zondag 15 september 2019 20:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb je weer zitten roken?
Ik klaar jou EZ met pokerquote:Op zondag 15 september 2019 20:07 schreef Kopjechino het volgende:
Neeeeeee. Pokeravond gaat niet door
Ik ook, strippoker.quote:Op zondag 15 september 2019 20:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in poker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Ga maar alvast naakt want je verliestquote:Op zondag 15 september 2019 20:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hahahhaha dat wil ik meemaken.
quote:Op zondag 15 september 2019 20:10 schreef Kopjechino het volgende:
IK KLEED JE HELEMAAL UITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Echt niet. Ik heb de ultieme pokerface. Ik win met alles.quote:Op zondag 15 september 2019 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga maar alvast naakt want je verliest
oh, nou in dat geval zie je een heerlijke piemol.quote:Op zondag 15 september 2019 20:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb de ultieme pokerface. Ik win met alles.
quote:Op zondag 15 september 2019 20:10 schreef Kopjechino het volgende:
IK KLEED JE HELEMAAL UITGa maar op mijn zak terenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2019 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
oh, nou in dat geval zie je een heerlijke piemol.
Heb je geld dan? Of een flinke overlijdensverzekering. Moet ik wel eerst met je trouwen, maar ach.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |