In de prostitutie?quote:Op zondag 15 september 2019 18:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens ik heb een nieuwe troll die goed werkt
Neequote:
Goed filmpje ja !! Waarom ben je begonnen met trainen ?quote:Op zondag 15 september 2019 18:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee
Zet dit onder een willekeurig YT filmpje of FB post en je hebt beet:
Ja maar de mensheid wordt dom gehouden door GMO's en E-nummers in eten, ook door bepaalde frequenties in de TV en radio.
Ja zeg je eerlijk voor de chicks manquote:Op zondag 15 september 2019 18:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Goed filmpje ja !! Waarom ben je begonnen met trainen ?
Lukt het aankomen en dat 5-6k kCal? Want je was te licht toch?quote:Op zondag 15 september 2019 18:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja zeg je eerlijk voor de chicks man
Niet te licht, maar wil meer massa. Zit op 85 ofzo, wil naar de 100 dit jaar. Maar gaat niet lukken denkquote:Op zondag 15 september 2019 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lukt het aankomen en dat 5-6k kCal? Want je was te licht toch?
Even geen bier tot donderdag.quote:
Ben nu 5 maanden bezig dik 10kg afgevallen meer spiermassa gewoon ineens 15% meer aandacht van vrouwen ineens...normaal was het echt 0.0..nu gewoon paar keer per dag hoi etc.. en dan kijk ik achter om tegen wie ze heeft maar...quote:Op zondag 15 september 2019 18:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja zeg je eerlijk voor de chicks man
Ja vooral tegenwoordig moet je wel een beetje mee. Moet ook weer niet te ver gaan, dat is ook het gevaar. Ik train soms gewoon met pijnstillers, of nja, best regelmatig, dat zou ik wel afraden.quote:Op zondag 15 september 2019 18:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben nu 5 maanden bezig dik 10kg afgevallen meer spiermassa gewoon ineens 15% meer aandacht van vrouwen ineens...normaal was het echt 0.0..nu gewoon paar keer per dag hoi etc.. en dan kijk ik achter om tegen wie ze heeft maar...
Pijn is fijn, bloed is goed. Stug door blijven trainen dus!quote:Op zondag 15 september 2019 18:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja vooral tegenwoordig moet je wel een beetje mee. Moet ook weer niet te ver gaan, dat is ook het gevaar. Ik train soms gewoon met pijnstillers, of nja, best regelmatig, dat zou ik wel afraden.
Beter wat lichter trainen man of zwemmen ofzoquote:Op zondag 15 september 2019 18:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja vooral tegenwoordig moet je wel een beetje mee. Moet ook weer niet te ver gaan, dat is ook het gevaar. Ik train soms gewoon met pijnstillers, of nja, best regelmatig, dat zou ik wel afraden.
Neuh, maar wel naar het voetbal, en daar hoort bier bij.quote:Op zondag 15 september 2019 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ah zuipfestijntje geplanned?
Jaman maar Geerd is al een oude manquote:Op zondag 15 september 2019 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Pijn is fijn, bloed is goed. Stug door blijven trainen dus!
Nee joh, ik kan het hebben nog. Soms moet je echt hard pushen, soms kots ik ook gewoon na een work-outquote:Op zondag 15 september 2019 18:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beter wat lichter trainen man of zwemmen ofzo
Misschien je houding ook verbeterd door trainen en je uitstraling dan ook verbetertquote:Op zondag 15 september 2019 18:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben nu 5 maanden bezig dik 10kg afgevallen meer spiermassa gewoon ineens 15% meer aandacht van vrouwen ineens...normaal was het echt 0.0..nu gewoon paar keer per dag hoi etc.. en dan kijk ik achter om tegen wie ze heeft maar...
overtrainen is ook niet goed hequote:Op zondag 15 september 2019 18:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jaman maar Geerd is al een oude man
[..]
Nee joh, ik kan het hebben nog. Soms moet je echt hard pushen, soms kots ik ook gewoon na een work-outMaar zou extreem zou ik niet gaan joh, jij hebt andere doelen
Een man die aan zichzelf werkt is altijd aantrekkelijk voor vrouwen heb ik van horen zeggenquote:Op zondag 15 september 2019 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien je houding ook verbeterd door trainen en je uitstraling dan ook verbetert
Anders nooit bodybuild lichaam tochquote:Op zondag 15 september 2019 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
overtrainen is ook niet goed he
En hij had ook wat een buikje he?quote:Op zondag 15 september 2019 18:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is niet echt gezond...zeker met een zo een riem om ofzo of welke oefening /quote:Op zondag 15 september 2019 18:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, ik kan het hebben nog. Soms moet je echt hard pushen, soms kots ik ook gewoon na een work-outMaar zou extreem zou ik niet gaan joh, jij hebt andere doelen
Juist!quote:Op zondag 15 september 2019 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij had ook wat een buikje he?
[ afbeelding ]
Oh ja ik weet welke je bedoelt, maar die doe ik niet haha. Dat is pull-ups met gewicht om je middelquote:Op zondag 15 september 2019 19:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is niet echt gezond...zeker met een zo een riem om ofzo of welke oefening /
Ja denk ik gezonder eten ook veel groente eierenquote:Op zondag 15 september 2019 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien je houding ook verbeterd door trainen en je uitstraling dan ook verbetert
Geen last van wat doen die dan?quote:Op zondag 15 september 2019 19:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Alleen die gierende hormonen zijn gevaarlijk man
Ja versterkte emoties, regelmatig de slappe lach maar soms in de auto kan ik heel pissed worden als iemand iets doms doetquote:
Aaah oke..quote:Op zondag 15 september 2019 19:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja versterkte emoties, regelmatig de slappe lach maar soms in de auto kan ik heel pissed worden als iemand iets doms doet
Nee ga ik ook niet doen...gewoon "gezond" eten lekker trainen...misschien keer een PT als ik het echt leuk blijf vinden..quote:Op zondag 15 september 2019 19:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar dat is heel erg met scoops en creatine, dat doe je niet neem ik aan
Ja beter voor oude man als jij.quote:Op zondag 15 september 2019 19:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee ga ik ook niet doen...gewoon "gezond" eten lekker trainen...misschien keer een PT als ik het echt leuk blijf vinden..
quote:Op zondag 15 september 2019 19:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beter voor oude man als jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |