Nee hoor, ik kan me wel goed ori๋nteren op de omgeving en dingen zien aankomen.quote:
Zozo vlugge Japie.quote:Op zondag 15 september 2019 14:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan me wel goed ori๋nteren op de omgeving en dingen zien aankomen.Ben in 1 sec. weer van het pad hoor.
Mountainbike jij ook Chia?quote:Op zondag 15 september 2019 14:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan me wel goed ori๋nteren op de omgeving en dingen zien aankomen.Ben in 1 sec. weer van het pad hoor.
Denk ik ook, Chai is een ongelooflijke fitgirlquote:Op zondag 15 september 2019 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die rijdt je gewoon op haar omafiets voorbij.
@Samzz?quote:Op zondag 15 september 2019 17:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Verliefd op een fokster die een ander heeft en het gedoe daaromtrent.
Alles kan koekenpan.quote:Op zondag 15 september 2019 17:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan toch en dan heb jij gewonnen want Samzz is zo goed als weg en jj bent terug
Vertel ons alles. Dit is een safe space.quote:Op zondag 15 september 2019 17:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Verliefd op een fokster die een ander heeft en het gedoe daaromtrent.
Maar je komt wel weerquote:Op zondag 15 september 2019 17:11 schreef Allures het volgende:
Als ik hier weg ben heb ik meestal juist wat beters te doen
Even wachten tot mch weg isquote:Op zondag 15 september 2019 17:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vertel ons alles. Dit is een safe space.
Ja dan is mijn leven weer ingestortquote:Op zondag 15 september 2019 17:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar je komt wel weer
[..]
Even wachten tot mch weg is
Fok hoort erbij in goede en slechte tijden.quote:Op zondag 15 september 2019 17:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dan is mijn leven weer ingestort
Of zoals vandaag dan ben ik aan het woggen
Huishouden dan
Als ik hier ben heb ik eigenlijk ook wel iets beters te doen.quote:Op zondag 15 september 2019 17:11 schreef Allures het volgende:
Als ik hier weg ben heb ik meestal juist wat beters te doen
Ja ik zou nu dus ook moeten poetsen maar dat is dan iets dat ik niet wil doenquote:Op zondag 15 september 2019 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik hier ben heb ik eigenlijk ook wel iets beters te doen.
Ik ga wel poetsen nu.quote:Op zondag 15 september 2019 17:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ik zou nu dus ook moeten poetsen maar dat is dan iets dat ik niet wil doen
Anders is het iets dat ik wel wil doen
neequote:Op zondag 15 september 2019 17:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ga wel poetsen nu.
Hup jij ook!
Waar weet je wat van dan?quote:Op zondag 15 september 2019 18:06 schreef Scary_Mary het volgende:
Ah met zo een topictitel moet ik hier natuurlijk gepost hebben
"Bedankt allemaal. Jullie weten wie ik bedoel."quote:Op zondag 15 september 2019 18:10 schreef Californium het volgende:
Dankwoord schrijven lijkt nog lastigrler dan gedacht![]()
De spelling?quote:Op zondag 15 september 2019 18:10 schreef Californium het volgende:
Dankwoord schrijven lijkt nog lastigrler dan gedacht![]()
Ja, dat weet ik niet of dat magquote:Op zondag 15 september 2019 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Bedankt allemaal. Jullie weten wie ik bedoel."
Mobielquote:
Ja leuk, een wezen beteugelen.quote:Op zondag 15 september 2019 18:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het leven jw. En ik rijd weleens paard, dus ja![]()
Long time no see scrup, hoe is het?
Is toch van jou.quote:Op zondag 15 september 2019 18:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet of dat mag
Eigenliefde is het begin van een levenslange romancequote:Op zondag 15 september 2019 18:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja leuk, een wezen beteugelen.
Ik denk dat het wel goed gaat.
De liefde blijft altijd een vraagstuk, weet het wel beter met mijzelf te vinden.
Met jou?
Ja, maar je moet de belangrijke mensen bedanken want niemand tegen been schoppen enzoquote:
”Mexico je was fantastisch”quote:Op zondag 15 september 2019 18:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Eigenliefde is het begin van een levenslange romance![]()
Met mij wel ok
Aai over bolletjequote:Op zondag 15 september 2019 18:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Eigenliefde is het begin van een levenslange romance![]()
Met mij wel ok
Als ze belangrijk waren zie ik het probleem niet.quote:Op zondag 15 september 2019 18:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, maar je moet de belangrijke mensen bedanken want niemand tegen been schoppen enzo
Ja maar ik moet nog met ze werkenquote:Op zondag 15 september 2019 18:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als ze belangrijk waren zie ik het probleem niet.
Je schopt maar lekker.
Angst angst angst...quote:Op zondag 15 september 2019 18:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar ik moet nog met ze werken. Zitten wel een aantal haantjes tussen die het ook boeit
Tenenkrommend.quote:Op zondag 15 september 2019 18:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dank je wel, ik geef je er een terugEn een liedje, misschien vind je het wat..
In een dankwoord mag praktisch alles.quote:Op zondag 15 september 2019 18:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet of dat mag
Respond to the lash!quote:Op zondag 15 september 2019 18:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan maar meer in het thema van de topictitel
Ik verwacht mooie woorden voor mijn bijdrage.quote:Op zondag 15 september 2019 18:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar ik moet nog met ze werken. Zitten wel een aantal haantjes tussen die het ook boeit
Wat was je bijdrage ook alweer?quote:Op zondag 15 september 2019 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht mooie woorden voor mijn bijdrage.
Ja heb je goede manieren om te ontspannen?quote:
Jaquote:Op zondag 15 september 2019 18:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat was je bijdrage ook alweer?
Komen jullie trouwens naar het feestje?
Mindfulness/meditatie, ademhalingsoefeningen, muziek (rustige muziek of juist om dingen los te maken of soundscape om op te concentreren en in weg te dromen), wandelen in de natuur, dieren knuffelen, eerst inspannen (dansen, boksen, buiten fietsen whatever, uit je hoofd/afreageren, in je lijf/afmatten) dan ontspannen, seks, en minder verstandige opties als drank of roken. Op recept is er ook wel een en ander verkrijgbaar en bij de drogist heb je dingen als valeriaan, citroenmelisse, e.d. Wel even inlezen, niet alles is even onschuldig van moedertje natuur.quote:Op zondag 15 september 2019 18:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja heb je goede manieren om te ontspannen?
Heb je veel stress?quote:Op zondag 15 september 2019 19:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mindfulness/meditatie, ademhalingsoefeningen, muziek (rustige muziek of juist om dingen los te maken of soundscape om op te concentreren en in weg te dromen), wandelen in de natuur, dieren knuffelen, eerst inspannen (dansen, boksen, buiten fietsen whatever, uit je hoofd/afreageren, in je lijf/afmatten) dan ontspannen, seks, en minder verstandige opties als drank of roken. Op recept is er ook wel een en ander verkrijgbaar en bij de drogist heb je dingen als valeriaan, citroenmelisse, e.d. Wel even inlezen, niet alles is even onschuldig van moedertje natuur.
Oh ja, sauna! Massage. Lekker in bad. Koken of juist niet, maar wel goed blijven eten. Met een voedzame maaltijd is het beter chillenquote:Op zondag 15 september 2019 18:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja heb je goede manieren om te ontspannen?
Ik heb weleens stress ja, niet altijd evenveel gelukkig. Beter dat je nooit hebt gerooktquote:Op zondag 15 september 2019 19:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je veel stress?
Roken heb ik nooit gedaan gelukkig.
Wel altijd op de vlucht en moeite met stilstaan.
Ik ga maar eens proberen om elke avond te zitten met yoga muziek.
Mooie muziekjes
Haaa wat is dat asmr irritant.quote:Op zondag 15 september 2019 19:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh ja, sauna! Massage. Lekker in bad. Koken of juist niet, maar wel goed blijven eten. Met een voedzame maaltijd is het beter chillen
Vast niet je ding, maar van die 5-minute craftfilmpjes vind ik ook wel chill. Hapklare brokken ditdat. Er zijn ook ASMRfilmpjes als dat meer je ding is. Of ambachtslui zoals Bob Ross ofzo. Leuke filmpjes met schattige dieren ofzo. Hier een beetje slap ouwehoeren..
Tai chi moet ik maar eens naar kijken ja.quote:Op zondag 15 september 2019 19:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb weleens stress ja, niet altijd evenveel gelukkig. Beter dat je nooit hebt gerookt![]()
Moeite met stil staan, misschien eens kijken naar tai chi?
Weet je wel waar je voor op de vlucht bent eigenlijk?
Muziek is echt een van mijn grootste liefdesEcht fantastisch dat het bestaat en dat we in een tijdperk leven dat het er ook gewoon kan zijn wanneer je er zin in hebt enzo
Ook niet mijn ding, maar kennelijk zijn er mensen voor wie dat ASMR wel werkt..quote:Op zondag 15 september 2019 19:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haaa wat is dat asmr irritant.
Wat is 5 minute craft?
Slap ouwehoeren?
Kan jij dat?
Wil je vrouwtje weer wegquote:Op zondag 15 september 2019 19:32 schreef MCH het volgende:
Waarom doen die hotelprijzen in NY zo'n pijn in je beurs terwijl de vluchten nu supergoedkoop zijn
Niks voor jou jongen, ga lekker naar Zoutelande ofzo.quote:Op zondag 15 september 2019 19:32 schreef MCH het volgende:
Waarom doen die hotelprijzen in NY zo'n pijn in je beurs terwijl de vluchten nu supergoedkoop zijn
“Relaxen is goedquote:Op zondag 15 september 2019 19:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mindfulness/meditatie, ademhalingsoefeningen, muziek (rustige muziek of juist om dingen los te maken of soundscape om op te concentreren en in weg te dromen), wandelen in de natuur, dieren knuffelen, eerst inspannen (dansen, boksen, buiten fietsen whatever, uit je hoofd/afreageren, in je lijf/afmatten) dan ontspannen, seks, en minder verstandige opties als drank of roken. Op recept is er ook wel een en ander verkrijgbaar en bij de drogist heb je dingen als valeriaan, citroenmelisse, e.d. Wel even inlezen, niet alles is even onschuldig van moedertje natuur.
Tai chi is wel goed voor staan enzoquote:Op zondag 15 september 2019 19:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tai chi moet ik maar eens naar kijken ja.
Wilde ik ooit eens aan beginnen.
Weet ik veel.
Bang voor kwetsing, bang voor gevoel.
Ja muziek heeft direct een grote invloed.
Continu vragen naar tettenpics wat jou motiveerde om door te gaan met je onderzoek omdat je als gepromoveerde vrouw van niemand afhankelijk hoeft te zijn. Ofzo.quote:Op zondag 15 september 2019 18:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat was je bijdrage ook alweer?
Komen jullie trouwens naar het feestje?
Heb ook maar een week maar wil ook niet die hele week in een stad blijven maar voor de zoveelste keer naar Spanje is ook zo wat he.quote:Op zondag 15 september 2019 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks voor jou jongen, ga lekker naar Zoutelande ofzo.
Die crafts leiden meteen tot totale overprikkelingquote:Op zondag 15 september 2019 19:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding, maar kennelijk zijn er mensen voor wie dat ASMR wel werkt..
https://www.youtube.com/channel/UC295-Dw_tDNtZXFeAPAW6Aw
Ik denk dat ik wel slap kan ouwehoeren ja, al weet ik niet of anderen dat altijd evengoed ervaren. Als je het al moet vragen zal dat wel tegenvallen
quote:Op zondag 15 september 2019 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Continu vragen naar tettenpics wat jou motiveerde om door te gaan met je onderzoek omdat je als gepromoveerde vrouw van niemand afhankelijk hoeft te zijn. Ofzo.
Ga er maar vanuit dat we komen. Zo ver weg nog.
Airquote:Op zondag 15 september 2019 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Continu vragen naar tettenpics wat jou motiveerde om door te gaan met je onderzoek omdat je als gepromoveerde vrouw van niemand afhankelijk hoeft te zijn. Ofzo.
Ga er maar vanuit dat we komen. Zo ver weg nog.
Je bent gewoon serieus hoorquote:Op zondag 15 september 2019 19:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tai chi is wel goed voor staan enzo![]()
Maar gevoel is er hoe dan ook, dat ga je niet tegen door weg te rennen. En gekwetst wordt je toch wel, is inherent aan het leven jatog. En eigenlijk kwets je jezelf misschien nog wel het meeste door weg te blijven rennen ipv de confrontatie ermee aan te gaan en er beter mee om te leren gaan. Ofzo.
Ja, ik kan goed slap ouwehoeren
Heeft ze haar Tesla al?quote:Op zondag 15 september 2019 19:40 schreef MCH het volgende:
Wat vinden jullie van de topics van Seven? Die heeft wel veel Viva/Libelle problemen? @:Chia
Ligt er beetje aan waar je wil verblijven in NYC natuurlijk. Ik betaal altijd liever iets meer voor een wat betere locatie en minder reistijd.quote:Op zondag 15 september 2019 19:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb ook maar een week maar wil ook niet die hele week in een stad blijven maar voor de zoveelste keer naar Spanje is ook zo wat he.
Dat mormel van jou kun je gewoon laten lopen hoorquote:Op zondag 15 september 2019 19:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Airin Groningen, sluit alle vrouwen op
Ik ga ervan uit dat missy hem in bedwang komt houdenquote:Op zondag 15 september 2019 19:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Airin Groningen, sluit alle vrouwen op
Maar met wat voor mooie natuur kan ik het nog combineren voor een dag of 4?quote:Op zondag 15 september 2019 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan waar je wil verblijven in NYC natuurlijk. Ik betaal altijd liever iets meer voor een wat betere locatie en minder reistijd.
quote:Op zondag 15 september 2019 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mormel van jou kun je gewoon laten lopen hoor
quote:Op zondag 15 september 2019 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mormel van jou kun je gewoon laten lopen hoor
Het is wel een beetje een acquired taste ja, ik moet er ook wel echt voor in de stemming zeg maar. En het zelf doen? Beetje hersenloos binnen de lijntjes van een kleurplaat kleuren?quote:Op zondag 15 september 2019 19:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die crafts leiden meteen tot totale overprikkeling
De verbinding ermee misschien, maar je lijkt wel degelijk nog het nodige te kunnen voelen. Open deur, maar haptonomie is misschien ook wel interessant.quote:Op zondag 15 september 2019 19:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent gewoon serieus hoor![]()
![]()
Jaja ik kan goed rennen en heb decennia mijn gevoelswereld kapotgemaakt.
Beetje zin maken..
Breakneck Ridge of Harriman State Park.quote:Op zondag 15 september 2019 19:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar met wat voor mooie natuur kan ik het nog combineren voor een dag of 4?
Tekenen is wel fun.quote:Op zondag 15 september 2019 19:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een acquired taste ja, ik moet er ook wel echt voor in de stemming zeg maar. En het zelf doen? Beetje hersenloos binnen de lijntjes van een kleurplaat kleuren?
Dacht dat je zou zeggen, the Bronx.quote:Op zondag 15 september 2019 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Breakneck Ridge of Harriman State Park.
Zentacles hebben wel veel lijntjes. Of anders mandalas?quote:Op zondag 15 september 2019 19:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tekenen is wel fun.
Figuurtjes, al dan niet herhalend, zonder lijntjes.
Ik voel vanalles..quote:Op zondag 15 september 2019 19:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De verbinding ermee misschien, maar je lijkt wel degelijk nog het nodige te kunnen voelen. Open deur, maar haptonomie is misschien ook wel interessant.
Waar heb je wel zin in?
De tering waar heb je geen verstand vanquote:Op zondag 15 september 2019 20:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zentacles hebben wel veel lijntjes. Of anders mandalas?
Hapto kan ook zonder touchy stuff. Mooi dat het goed gaat komen, zorg goed voor jezelf. You can do itquote:Op zondag 15 september 2019 20:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik voel vanalles..
En tegelijkertijd heb ik een brein die alles kan reconstrueren en daardoor het gevoel vrij snel blokkeert.
Jaja hapto.. niemand moet aan me komen :p
Komt wel goed.
Liefde en aandacht + veel rust.
Zin in contact maken.
Te ontdekken.
Wat een vrouw h่?quote:Op zondag 15 september 2019 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De tering waar heb je geen verstand van
Even genoeg aan mijn hoofd de komende weken.quote:Op zondag 15 september 2019 20:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hapto kan ook zonder touchy stuff. Mooi dat het goed gaat komen, zorg goed voor jezelf. You can do it
Heb je al iets op de agenda staan om te ontdekken?
Kort en bondig edittenquote:Op zondag 15 september 2019 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De tering waar heb je geen verstand van
Ik dank u voor je inspiratiequote:
Me-time inplannen dus. En tissues inslaan. Op een plek, waar je kan dan blijven staanquote:Op zondag 15 september 2019 20:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Even genoeg aan mijn hoofd de komende weken.
O dit is een smoes.
Beetje op mijzelf passen. Beetje leren huilen en stilstaan.
Ja gister was het met wc-papierquote:Op zondag 15 september 2019 20:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Me-time inplannen dus. En tissues inslaan. Op een plek, waar je kan dan blijven staan![]()
Ik geloof dat het voor anderen vermoeiender isquote:Op zondag 15 september 2019 20:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Daar wordt je toch moe van?
Geef me gewoon een
De Page puppy is ook gewoon ontzettend vertederend jaquote:Op zondag 15 september 2019 20:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja gister was het met wc-papier
Aandacht is fijnquote:Op zondag 15 september 2019 20:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik geloof dat het voor anderen vermoeiender isNou vooruit
Ouwehoer...quote:Op zondag 15 september 2019 20:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De Page puppy is ook gewoon ontzettend vertederend ja
Bedankt, ziet er niet heel spectaculair uitquote:Op zondag 15 september 2019 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Breakneck Ridge of Harriman State Park.
Rood, ben plaatpizza aan het maken. Sant้quote:Op zondag 15 september 2019 20:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ouwehoer...
Lekker aan de wijn?
Dank je. Heb jij al gegeten?quote:Op zondag 15 september 2019 20:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
You're so innocent
Sante.
Eetsmakelijk alvast.
Ik heb vanmiddag bij mijn ouders gegeten.quote:
Los geslagen ja? Goh, voel ik me ook weer eens wildquote:Op zondag 15 september 2019 20:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag bij mijn ouders gegeten.
Vanavond paar broodjes gehad.
En ik eet altijd vroeg.
Nu eten is echt een losgeslagen bezigheid.
Wie?quote:Op zondag 15 september 2019 20:42 schreef Scary_Mary het volgende:
Over clipjes posten gesproken, dacht laatst gezien te hebben dat Techno ook op anoniem is..
Je bent wellicht juist in balansquote:Op zondag 15 september 2019 20:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Los geslagen ja? Goh, voel ik me ook weer eens wild
Als ik het me goed herinner was Techno degene die hier om de zoveel tijd '90's triphopclipjes kwam droppenquote:
Haha nee, ik ben niet in balans. Laatste keer dat ik wild was pfoe. Te lang geleden in ieder geval. Geen idee, vast niet heel mooi.quote:[..]
Je bent wellicht juist in balans
Wanneer was je wild dan?
Hoe zag dat eruit?
Kom eens in balans dan.quote:Op zondag 15 september 2019 20:51 schreef Scary_Mary het volgende:
Haha nee, ik ben niet in balans. Laatste keer dat ik wild was pfoe. Te lang geleden in ieder geval. Geen idee, vast niet heel mooi.
En jij? Ben je jouw wilde haren al kwijt?
Lekker wildquote:Op zondag 15 september 2019 21:04 schreef scrupuleus het volgende:
Kijk nu overigens een film op tv5monde.
Vaste prik op de zondagavond.
Ja hallo zeg, als het makkelijk was dan bestond R&P toch nietquote:Op zondag 15 september 2019 20:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kom eens in balans dan.
Of is dat moeilijk?
Gaat niet om de uiterlijke verschijning he.. De innerlijke beleving..
Geen idee..
Wel veel afgereageerd.
Wilde haren moet ik nog vinden..
Sta op het punt om wild te worden
Ik dm je wel..quote:Op zondag 15 september 2019 21:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja hallo zeg, als het makkelijk was dan bestond R&P toch niet![]()
Ik vind het soms wel pittig in ieder geval.
Met de innerlijke beleving zit het wel snor, maar het wilde uiten doe ik niet zo snel.
Hoe reageerde je af dan en waarover als ik zo vrij mag zijn? En wat voor wildheid nu dan?
Scary de hoedende omaquote:Op zondag 15 september 2019 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie r&p onderonsje is vertederend.
quote:Op zondag 15 september 2019 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie r&p onderonsje is vertederend.
Bedankt Benson&Statlerquote:
Nou zal niet lang meer duren hoor. De breinaalden liggen al klaar. Niet voor abortus, maar om lekker sokjes te breienquote:
Je mag op zich ook wel oefenen door wat te breien voor mij maar ik accepteer alleen handgeplukte wol van shetland schapen uit Glenlivetquote:Op zondag 15 september 2019 21:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou zal niet lang meer duren hoor. De breinaalden liggen al klaar. Niet voor abortus, maar om lekker sokjes te breien
Ik drink Glenlivet liever, maar ieder zijn ding..quote:Op zondag 15 september 2019 21:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Je mag op zich ook wel oefenen door wat te breien voor mij maar ik accepteer alleen handgeplukte wol van shetland schapen uit Glenlivet
Ik weet niet of ik Whiskey lekker vindquote:Op zondag 15 september 2019 21:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik drink Glenlivet liever, maar ieder zijn ding..
Probeer dan eens whiskyquote:Op zondag 15 september 2019 21:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Whiskey lekker vind
Wat? Nooit whiskey geproefd?quote:Op zondag 15 september 2019 21:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Houden zoquote:Op zondag 15 september 2019 21:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben geen supersnob. Drinken wat je lekker vindt. En het kan slechter.quote:Op zondag 15 september 2019 21:58 schreef MCH het volgende:
[..]
of doen die duurdere soorten wel mee?
Vraag het dan niet.quote:Op zondag 15 september 2019 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik mag ook op Google.
Ja Islay is altijd superrokerig. Houd er wel van. Heb hier o.a. Port Charlotte en Laphroaig staan.quote:Op zondag 15 september 2019 23:21 schreef Elvi het volgende:
Ik had voor mn vader zn verjaardag een whisky gekocht met een sterke rooksmaak en ik moet zeggen dat ik die wel erg lekker vondnormaal ben ik van de zoete smaken qua cocktails en wijn en dit was echt het tegenovergestelde.
Deze was het. Lekker als je eens wat anders wilt
Het is dus beide afhankelijk van de herkomst van de drank. Maar dat had je vast al gelezen op Google, Little Miss 'vragen naar de bekende weg'.quote:Op zondag 15 september 2019 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vroeg toch niet "wat is het verschil".
Jezus wat heb jij ineens. Het was een opmerking omdat het door elkaar werd gebruikt boven me.quote:Op zondag 15 september 2019 23:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is dus beide afhankelijk van de herkomst van de drank. Maar dat had je vast al gelezen op Google, Little Miss 'vragen naar de bekende weg'.
Ik negeer het overigens maar gewoon als ik het lees want 90% van de mensen gebruikt het te pas en te onpas.quote:Op zondag 15 september 2019 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat heb jij ineens. Het was een opmerking omdat het door elkaar werd gebruikt boven me.
Dat vond ik juist de grap, maar ik zal mijn day job nog niet quittenquote:Op zondag 15 september 2019 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat heb jij ineens. Het was een opmerking omdat het door elkaar werd gebruikt boven me.
Scary_Mary is een kloon van Elvi?quote:Op maandag 16 september 2019 00:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat vond ik juist de grap, maar ik zal mijn day job nog niet quitten
We zouden dan wel echt een epische boekenkast delen denk ikquote:Op maandag 16 september 2019 01:03 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Scary_Mary is een kloon van Elvi?![]()
![]()
Lekker een asbak naar binnen gietenquote:Op zondag 15 september 2019 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja Islay is altijd superrokerig. Houd er wel van. Heb hier o.a. Port Charlotte en Laphroaig staan.
Elvi en CL fittiesquote:Op zondag 15 september 2019 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*spellingquote:Op maandag 16 september 2019 07:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Je moet CL niet gaan corrigeren over grammatica, dit had Elvi moeten weten.
Goede dag om weer naar huis te gaan inderdaad. Morgen nog een dagje vrij en dan weer naar het buitenland toe voor mijn werkquote:Op maandag 16 september 2019 09:23 schreef gcjoel het volgende:
Jeetje wat een weer vandaag, het weekend was zo fijn
Leuk gehad?quote:Op maandag 16 september 2019 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede dag om weer naar huis te gaan inderdaad. Morgen nog een dagje vrij en dan weer naar het buitenland toe voor mijn werk
London was superquote:
Beide voor mietjes.quote:
Snap ik!quote:Op maandag 16 september 2019 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
London was super![]()
Heerlijk weer gehad, optreden was goed en nog best veel gedaan en gezien in de stad waar ik eerder nog niet geweest ben.
Nu nog in bed op mijn kamer en zie beetje op tegen weer aan het werk gaan
Wel 37 procent. Heftig Joh. Dat ie nog leeft.quote:Op maandag 16 september 2019 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beide voor mietjes.
Gewoon dit:
[ afbeelding ]
Ik ging een klein beetje dood van binnen![]()
En de stoere hetero onder ons een shotje achteroverslaan en daarna met stalen gezicht (wat steeds bleker werd, incl zweet op t voorhoofd) zeggen dat t wel meevielKind ging bijna van z'n stokje af.
Wel aardig dat dat mooie weer in het weekend was.quote:Op maandag 16 september 2019 09:23 schreef gcjoel het volgende:
Jeetje wat een weer vandaag, het weekend was zo fijn
Omg hoi! ben je er weerquote:Op maandag 16 september 2019 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Wel 37 procent. Heftig Joh. Dat ie nog leeft.
Ja dat zeker.quote:Op maandag 16 september 2019 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel aardig dat dat mooie weer in het weekend was.
We hebben sowieso niet veel te klagen gehad de afgelopen weken toch!quote:Op maandag 16 september 2019 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel aardig dat dat mooie weer in het weekend was.
Fijn, kattennieuws?quote:Op maandag 16 september 2019 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
Hoi Joeltje
Ja ben weer van de partij, kon niet langer zonder jullie.
Wat onroerendquote:Op maandag 16 september 2019 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
Hoi Joeltje
Ja ben weer van de partij, kon niet langer zonder jullie.
Af en toe een dipje maar er komt nog meer mooi nazomerweer aanquote:Op maandag 16 september 2019 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
We hebben sowieso niet veel te klagen gehad de afgelopen weken toch!
Ze gebruiken de boom. Ze durven in mn buurt te komen. (vooral 's avonds)quote:
Is dat zo? Dat is mooi nieuws.quote:Op maandag 16 september 2019 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Af en toe een dipje maar er komt nog meer mooi nazomerweer aan
Goed nieuwsquote:Op maandag 16 september 2019 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ze gebruiken de boom. Ze durven in mn buurt te komen. (vooral 's avonds)
Overdag zijn ze nog wat schuwer en aanraken geeft nog een schrikreactie.
Ja, ik denk dat ik er ้้n in elk ledemaat ga duwen, anders kan ik ze niet kwijt.quote:Op maandag 16 september 2019 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, en dat met dat kleine lijfje van je
Oh mooi, vooruitgang!quote:Op maandag 16 september 2019 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ze gebruiken de boom. Ze durven in mn buurt te komen. (vooral 's avonds)
Overdag zijn ze nog wat schuwer en aanraken geeft nog een schrikreactie.
quote:
Ja, als ze me nog wat minder eng gaan vinden kan ik ze eens naar buiten laten gaan. Wordt tijd.quote:
Hoeveel weken heb je ze nu dan?quote:Op maandag 16 september 2019 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ja, als ze me nog wat minder eng gaan vinden kan ik ze eens naar buiten laten gaan. Wordt tijd.
Ik denk dat het om de Carolina Reaper toevoeging gaat en niet de alcohol.quote:Op maandag 16 september 2019 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze dan niet meer terug komen?quote:Op maandag 16 september 2019 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ja, als ze me nog wat minder eng gaan vinden kan ik ze eens naar buiten laten gaan. Wordt tijd.
Ja dit, zeker als ze nog niet vertrouwd met jou zijn.quote:Op maandag 16 september 2019 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze dan niet meer terug komen?
Woensdag 4 weken alweer.quote:
Nu wel. Als ze nog wat meer gewend zijn niet. Ik weet niet beter dan dat katten buiten komen.quote:Op maandag 16 september 2019 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben je niet bang dat ze dan niet meer terug komen?
Ja inderdaad, zou wel echt zorgen dat ze jou als thuis zien voor je dat doet.quote:Op maandag 16 september 2019 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Woensdag 4 weken alweer.
[..]
Nu wel. Als ze nog wat meer gewend zijn niet. Ik weet niet beter dan dat katten buiten komen.
Zouden wel keivaak worden bekeken.quote:Op maandag 16 september 2019 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat jij geen motivationvideo’s maakt joh.
Een zelfhulpboek.quote:Op maandag 16 september 2019 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat jij geen motivationvideo’s maakt joh.
Ja duurt langquote:Op maandag 16 september 2019 10:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zou wel echt zorgen dat ze jou als thuis zien voor je dat doet.
Zo'n 630 dagen zaten ze er al inderdaad.quote:Op maandag 16 september 2019 11:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar ze zaten ook al lang daar toch? Arme beestjes helemaal niet gewend aan al die liefde.
Gelukkig nu bij jouquote:Op maandag 16 september 2019 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Zo'n 630 dagen zaten ze er al inderdaad.
Blije poesjesquote:Op maandag 16 september 2019 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ja overspoelt met liefde en voedsel enzo
Hoeft niet als ze dat nooit zo gewend zijn geweest. Die van mij weten niet wat buiten isquote:Op maandag 16 september 2019 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Woensdag 4 weken alweer.
[..]
Nu wel. Als ze nog wat meer gewend zijn niet. Ik weet niet beter dan dat katten buiten komen.
Tot ze straks de tuin in mogen/kunnen bij je nieuwe woningquote:Op maandag 16 september 2019 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoeft niet als ze dat nooit zo gewend zijn geweest. Die van mij weten niet wat buiten is
Dan kennen ze alleen de tuin. Niet buiten buitenquote:Op maandag 16 september 2019 12:23 schreef rival het volgende:
[..]
Tot ze straks de tuin in mogen/kunnen bij je nieuwe woning
ga je de tuin afzetten? zo ja, hoe?quote:Op maandag 16 september 2019 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kennen ze alleen de tuin. Niet buiten buiten
Ja. Nog geen idee hoe, ik heb nog geen tuinquote:Op maandag 16 september 2019 12:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ga je de tuin afzetten? zo ja, hoe?
ik wil mijn kat ook niet buiten maar in de tuin zou fijn zijn.
Ik denk dat t eerder om de caroline reaper ging dan t alcohol %quote:Op maandag 16 september 2019 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
ok jammer.quote:Op maandag 16 september 2019 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Nog geen idee hoe, ik heb nog geen tuin
dat JBtje, is een troll of een koekertquote:Op maandag 16 september 2019 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is dit nou weer?
R&P / Transgender bewijs niet bestaan male privilege?
Wij hebben stroomdraad. Was niet zo duur en werkt geweldig.quote:Op maandag 16 september 2019 12:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ga je de tuin afzetten? zo ja, hoe?
ik wil mijn kat ook niet buiten maar in de tuin zou fijn zijn.
Was ik niet van plan. Ik heb t gelezen en niet op gereageerdquote:Op maandag 16 september 2019 12:49 schreef Allures het volgende:
[..]
dat JBtje, is een troll of een koekert
Kies maar. Verder niet te veel tijd in stoppen
bij ons is aan 1 kant de muur/schutting erg laag, zou dat dan alsnog werken denk je?quote:Op maandag 16 september 2019 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij hebben stroomdraad. Was niet zo duur en werkt geweldig.
Allebei 1x tegenaan gekomen en daarna nooit meer geprobeerd.
Dat ligt eraan wat ervoor staat denk ik.quote:Op maandag 16 september 2019 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
bij ons is aan 1 kant de muur/schutting erg laag, zou dat dan alsnog werken denk je?
Ja dat laatste lijkt me zo zielig.quote:Op maandag 16 september 2019 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat ervoor staat denk ik.
Als je er een stoel voor hebt staan waardoor ze er rechtstreeks overheen kunnen springen niet, maar als ze erop moeten springen door eraan te gaan hangen wel.
Alleen is het miss niet zo handig omdat je er zelf tegenaan kan komen..
Er is ook iets waarbij je draad ingraaft in de grond ofzo en je kat een bandje om doet, die krijgt dan een schok(je) als ze op die lijn komt zeg maar. Weet niet precies hoe het werkt.
quote:Op maandag 16 september 2019 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
De buren hadden een tijdje naar binnen hellende schuine paaltjes op hun schutting met gaas er tussen. We noemden het miauwschwitz. Het hielp... matig.
Als water door een vergiet.
quote:Op maandag 16 september 2019 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
De buren hadden een tijdje naar binnen hellende schuine paaltjes op hun schutting met gaas er tussen. We noemden het miauwschwitz. Het hielp... matig.
Als water door een vergiet.
Halve tuin en dan zit jij lekker aan de goede kant van het gaas.quote:Op maandag 16 september 2019 13:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wil zelf niet in een voli่re natuurlijk
allebei een halve meter hebbenquote:Op maandag 16 september 2019 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Halve tuin en dan zit jij lekker aan de goede kant van het gaas.
Wel goed voor haarquote:Op maandag 16 september 2019 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Paar vogeltjes erbij, heeft de kat ook zijn beweging.
Nu maak ik me ernstig zorgen over wat voor indruk ik wek hier.quote:Op maandag 16 september 2019 13:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Als jij dat zegt geloof ik het meteen
Beter dat ik dat hier leer dan na het nemen van een shotjequote:Op maandag 16 september 2019 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat t eerder om de caroline reaper ging dan t alcohol %
De reaper is de heeetste peper ter wereld.
Ik heb er vorige week ook 1 gekocht. Wat een uitvinding zegquote:Op maandag 16 september 2019 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een lijmpistool!
Nu kan ik filmpjes op YouTube plaatsen waarin ik het voor แlles gebruik
Met een redelijk hoog hek zal dit ook wel werken. Hoef je ze geen stroomschokken te geven.quote:Op maandag 16 september 2019 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
bij ons is aan 1 kant de muur/schutting erg laag, zou dat dan alsnog werken denk je?
Ik wilde vragen waar je dan de tentakels laatquote:Op maandag 16 september 2019 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu maak ik me ernstig zorgen over wat voor indruk ik wek hier.
In de tentacle receptacle natuurlijk.quote:Op maandag 16 september 2019 13:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik wilde vragen waar je dan de tentakels laat
Jezus wat doen die mensen altijd bij jou op de weg.quote:Op maandag 16 september 2019 13:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Springt iemand net voor mijn auto van viaduct.
1e hulp verleend 112 gebeld. Alles..
Weet ik niet.quote:Op maandag 16 september 2019 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat doen die mensen altijd bij jou op de weg.
Ja dat ziet er echt handig uit.quote:Op maandag 16 september 2019 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Met een redelijk hoog hek zal dit ook wel werken. Hoef je ze geen stroomschokken te geven.
Maar met een lage vast niet...
Ga je nu de cel in omdat je diegene doodgereden hebt?quote:Op maandag 16 september 2019 13:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Springt iemand net voor mijn auto van viaduct.
1e hulp verleend 112 gebeld. Alles..
Nee net gemist.quote:Op maandag 16 september 2019 14:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga je nu de cel in omdat je diegene doodgereden hebt?
Deze heb ik sinds 2017.quote:Op maandag 16 september 2019 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe/andere?
Ja die probeerde mij rechts in te halen en ervoor te gooienquote:Op maandag 16 september 2019 14:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jammer wel!
Tegenpartij aansprakelijk?
quote:Op maandag 16 september 2019 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Beter dat ik dat hier leer dan na het nemen van een shotje
Kreeg jij ook, ditdatzuszo??quote:Op maandag 16 september 2019 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die probeerde mij rechts in te halen en ervoor te gooien
Ik hou van dit soort ogenschijnlijk simpele uitvingenquote:Op maandag 16 september 2019 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Met een redelijk hoog hek zal dit ook wel werken. Hoef je ze geen stroomschokken te geven.
Maar met een lage vast niet...
Dit dat zus zo, maar dan zonder spaties.quote:
Maar wat krijg je dan?quote:Op maandag 16 september 2019 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit dat zus zo, maar dan zonder spaties.
't ziet er alleen niet uit. Wel lachen om je kat ermee te zien kloten denk ik.quote:Op maandag 16 september 2019 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van dit soort ogenschijnlijk simpele uitvingen
Leuk en/of hoerig.quote:
Het onderstuk zou ik op een hele hete dag nog kunnen dragen, maar het bovengedeelte nooit van zijn levenquote:Op maandag 16 september 2019 15:59 schreef Allures het volgende:
Hij is lang genoeg toch. Halverwege het bovenbeen is best ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 september 2019 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het onderstuk zou ik op een hele hete dag nog kunnen dragen, maar het bovengedeelte nooit van zijn leven
Ik ben echt heel preuts met halslijnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammerquote:Op maandag 16 september 2019 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het onderstuk zou ik op een hele hete dag nog kunnen dragen, maar het bovengedeelte nooit van zijn leven
Is niet naakt.quote:Op maandag 16 september 2019 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom, als ik naakt rond wil lopen ga ik wel naar de sauna.
Als je dat soort dingen draagt krijg je de psst meisje brigade op je af.quote:Op maandag 16 september 2019 16:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is niet naakt.
Waarom niet?
Onzekerheid?
Godslastering?
Gewoon doorlopenquote:Op maandag 16 september 2019 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen draagt krijg je de psst meisje brigade op je af.
Tsjah en ooit zal je je moeten verantwoorden als je voor die poort staat!quote:Op maandag 16 september 2019 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We zijn allemaal naakt onder onze kleren toch!quote:Op maandag 16 september 2019 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
Tsjah en ooit zal je je moeten verantwoorden als je voor die poort staat!
Ik vertel het niet door.quote:Op maandag 16 september 2019 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |