Wat denk je zelf?quote:Op zondag 15 september 2019 00:37 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat wapen had ie meegenomen om zn maat mee te penetreren of zichzelf?
Uhuh.. Voor de camera van je smartphone ja.quote:Op zondag 15 september 2019 00:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij zegt dat het waarschijnlijk is dat hij niet heeft lopen zwaaien met dat wapen. Ik zeg dat dat wel waarschijnlijk is omdat zijn ma zegt dat ze ermee selfie’s gemaakt hebben. Dan loop je er toch mee te zwaaien?
Ik mag sowieso hopen dat ze niet zomaar gaan schieten. Heb verder ook geen idee hoe een agent het fouilleren aanpakt bij een aanhouding.quote:Op zondag 15 september 2019 00:38 schreef galatea het volgende:
[..]
Als dat wapen in zijn zak zat zou de politie toch niet zomaar gaan schieten?
Het zou idd handig zijn dat jij dat ook wat meer doet met je schaamteloze aanklachtswaardig gemekker.quote:
Al die dingentjes zijn druppels en haar emmertje zit na vandaag al aardig vol.quote:Op zondag 15 september 2019 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Drama king..
Ja, het onklaar gemaakte wapen is (zeer waarschijnlijk) illegaal. Ja, dat moet bestraft worden. Nee, het is geen halszaak. De "inbraak" op die vervallen (woon)boot ook niet. Noch het leegspuiten van brandblussers. Toch dient ook dat bestraft te worden ja.
Maar dit is enorm opgeblazen en wordt nog steeds opgeblazen uit hekel aan Halsema en verder niets.
Wie zegt dat het niet bestraft moet worden dan?quote:Op zondag 15 september 2019 00:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik mag sowieso hopen dat ze niet zomaar gaan schieten. Heb verder ook geen idee hoe een agent het fouilleren aanpakt bij een aanhouding.
Feit blijft dat de politie nep-wapens een zeer ernstige zaak vindt. En als dat wapen zichtbaar in het bezit van die jongen geweest was, had elke agent zijn/haar wapen getrokken.
Dan kan je dat toch niet afdoen met 'ja maar het liep goed af, dus is het niet zo'n ernstige zaak'?
Als ik met 100 door een woonwijk knal, is dat toch ook in ieder geval een ernstige zaak, ongeacht de afloop?
Ja en dat kan al best de reden voor een passant geweest zijn om de politie te bellen.quote:Op zondag 15 september 2019 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhuh.. Voor de camera van je smartphone ja.
Ga jij nu al je onzin weer herhalen ?quote:Op zondag 15 september 2019 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het niet bestraft moet worden dan?
Verder wilde die knul wrsch dat wapen showen aan zijn vriend. Vond die vriend het ook stoer en hebben ze wat selfies gemaakt. Vervolgens werd het espen opgeborgen en deden ze wat stomme (doch illegale) puberdingen en herinnerde hij zich het wapen was weer toen hij op de vlucht was en smeet het weg.
Naar jouw mening.quote:Op zondag 15 september 2019 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Al die dingentjes zijn druppels en haar emmertje zit na vandaag al aardig vol.
Nogmaals ze had niet moeten reageren en hij al helemaal niet.
Want dat was in het openbaar?quote:Op zondag 15 september 2019 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en dat kan al best de reden voor een passant geweest zijn om de politie te bellen.
Nee ik vind dat geen ernstige zaak. Ik vind het wel dom en asociaal dat zeker, maar de ophef die er nu aan gegeven wordt vind ik absurd.quote:Op zondag 15 september 2019 00:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik mag sowieso hopen dat ze niet zomaar gaan schieten. Heb verder ook geen idee hoe een agent het fouilleren aanpakt bij een aanhouding.
Feit blijft dat de politie nep-wapens een zeer ernstige zaak vindt. En als dat wapen zichtbaar in het bezit van die jongen geweest was, had elke agent zijn/haar wapen getrokken.
Dan kan je dat toch niet afdoen met 'ja maar het liep goed af, dus is het niet zo'n ernstige zaak'?
Als ik met 100 door een woonwijk knal, is dat toch ook in ieder geval een ernstige zaak, ongeacht de afloop?
Op die boot toch?quote:Op zondag 15 september 2019 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want dat was in het openbaar?
Hear, hear!quote:Op zondag 15 september 2019 00:49 schreef galatea het volgende:
[..]
Nee ik vind dat geen ernstige zaak. Ik vind het wel dom en asociaal dat zeker, maar de ophef die er nu aan gegeven wordt vind ik absurd.
Nogmaals: jij vindt ...quote:Op zondag 15 september 2019 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Al die dingentjes zijn druppels en haar emmertje zit na vandaag al aardig vol.
Nogmaals ze had niet moeten reageren en hij al helemaal niet.
Nope. Net zo min als Oey dat wapen al 20 jaar in huis had en andere onzin die je beweerd hebt.quote:
Maar goed ook voor jou en nog wat users hier...quote:Op zondag 15 september 2019 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja we zitten hier niet in de rechtbank
Nogmaals je geeft je mening op een forum, als ik hier een andere mening gebruik dan quote ik of gebruik een bron.quote:
Aannames.quote:Op zondag 15 september 2019 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verder wilde die knul wrsch dat wapen showen aan zijn vriend. Vond die vriend het ook stoer en hebben ze wat selfies gemaakt. Vervolgens werd het espen opgeborgen en deden ze wat stomme (doch illegale) puberdingen en herinnerde hij zich het wapen was weer toen hij op de vlucht was en smeet het weg.
Nou, nou, wat een crimineeltje..
Waarom nam hij dan dat wapen mee naar de boten?quote:Op zondag 15 september 2019 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Net zo min als Oey dat wapen al 20 jaar in huis had en andere onzin die je beweerd hebt.
Ja, rare ik, die verboden wapenbezit zeer ernstig vindt. Echt bizar.quote:
quote:Ja, het onklaar gemaakte wapen is (zeer waarschijnlijk) illegaal. Ja, dat moet bestraft worden. Nee, het is geen halszaak. De "inbraak" op die vervallen (woon)boot ook niet. Noch het leegspuiten van brandblussers. Toch dient ook dat bestraft te worden ja.
Lees je mij een hekel aan Femke uitspreken? Of überhaupt iets over haar positie?quote:Maar dit is enorm opgeblazen en wordt nog steeds opgeblazen uit hekel aan Halsema en verder niets.
Aannames en een stro-pop. Puike post.quote:Op zondag 15 september 2019 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, nou, wat een crimineeltje..
Kinderen mogen hun eigen fouten maken.quote:Op zondag 15 september 2019 00:52 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Aannames.
Hij had beter moeten weten als zoon van de burgemeester. Dan moet je niet met een (nep)wapen op zak gaan lopen.
Jij bent nooit jong geweest? Domme dingen gedaan.quote:Op zondag 15 september 2019 00:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Aannames en een stro-pop. Puike post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |