Pleur die gekke Dan Brown weg danquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:20 schreef I. het volgende:
Makkelijk leven dit jaar uitgelezen. Digital Fortress valt me gewoon zwaar
Wil hem wel uitgelezen hebben. Daarna ga ik Lubach lezenquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pleur die gekke Dan Brown weg dan
Dat is remqoquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in @:Flippiee van Zaandam
wil lubach niet eens zien of horen, laat staan lezenquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:23 schreef I. het volgende:
[..]
Wil hem wel uitgelezen hebben. Daarna ga ik Lubach lezen
Die is wel iets teveel in zichzelf gaan geloven jaquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:37 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wil lubach niet eens zien of horen, laat staan lezen
De moeilijke vragen over muziek en zo zijn nu over.quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is wel iets teveel in zichzelf gaan geloven ja
Wel leuk topic dat.quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De moeilijke vragen over muziek en zo zijn nu over.
Komt nu vast weer eenvoudige vraag in de quiz.
fakking saai -.- als ik me wil vervele ga ik wel naar school =Dquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
FHF / Quiz hulp - 14 september 2019 - en door
Zo kut is 't boek dus.quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
lol, die quote
Kadergodquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
lol, die quote
Zwembandquote:
Die Malen scoort na zijn Oranje-debuut gewoon even 5 keer koekoek.quote:
quote:Op zondag 15 september 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Malen scoort na zijn Oranje-debuut gewoon even 5 keer koekoek.
Denk dat een betje op Nederland als Europees Kampioen niet gek is
Volgens quoteringen nu gaan ze uit van een halve finale. En Belgie staat hoger. Maar die gaan falen dit EKquote:Op zondag 15 september 2019 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]ik zie het nu ja. Damn! Mooi dit
België is toch wel op z'n retour?quote:Op zondag 15 september 2019 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens quoteringen nu gaan ze uit van een halve finale. En Belgie staat hoger. Maar die gaan falen dit EK
Laatste kans voor gouden generatiequote:Op zondag 15 september 2019 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
België is toch wel op z'n retour?
quote:Op zondag 15 september 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste kans voor gouden generatie
Ja, dacht zelf ook EK. Maar laat Nederland maar weer gewoon de baas worden want het heeft lang genoeg geduurd nu.quote:Op zondag 15 september 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Nee WK ook nog wel denk ik.
Maar achterin zijn het wel oudjes aan het worden
ik was echt even bang dat de Belgen eerder met de wereldbeker aan de haal gingen, maar die angst is nu weer eventjes weg.quote:
Borrelquote:
Cutequote:Op zondag 15 september 2019 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom je wel warm houden.
Is dit KLB SC?quote:
Stomme vraag flippquote:Op zondag 15 september 2019 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Borrel
[..]
Cute
[..]
Is dit KLB SC?
Ja dat is na deze generatie wel klaar.quote:Op zondag 15 september 2019 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
België is toch wel op z'n retour?
NEDERLAND EUROPEES KAMPIOENquote:Op zondag 15 september 2019 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is na deze generatie wel klaar.
Nederland wordt gewoon Europees kampioen.quote:Op zondag 15 september 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Malen scoort na zijn Oranje-debuut gewoon even 5 keer koekoek.
Denk dat een betje op Nederland als Europees Kampioen niet gek is
quote:Op zondag 15 september 2019 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland wordt gewoon Europees kampioen.
En wereldkampioen in 2026 onder leiding van UnuvarGod
Zit je aan iets hallucinerends?quote:Op zondag 15 september 2019 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland wordt gewoon Europees kampioen.
En wereldkampioen in 2026 onder leiding van UnuvarGod
Dat had ik me vandaag ook al bedacht.quote:Op zondag 15 september 2019 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Den Haag brengt AZ tot nog toe ook veel goeds.
Ghehequote:Op zondag 15 september 2019 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat had ik me vandaag ook al bedacht.
Nee maar er zit gewoon veel talent in de pijpleiding.quote:
Nog niet helaas. Ik ga wel binnenkort wedstrijd prikken. Hoop ook op Europees. Maar kaarten voor alle clubkaarthouders pas woensdag in de verkoopquote:
quote:Op zondag 15 september 2019 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij loopt nu al de polonaise
Jij maakt je zelfs druk om kwalificatie voor het EKquote:Op zondag 15 september 2019 01:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten ze zich nou eerst gewoon kwalificeren aub.
Nice.quote:Op zondag 15 september 2019 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet helaas. Ik ga wel binnenkort wedstrijd prikken. Hoop ook op Europees. Maar kaarten voor alle clubkaarthouders pas woensdag in de verkoop
Het is typisch Nederlands om nu al in hosanna stemming te jubelen dat we er al zijn enzo.quote:Op zondag 15 september 2019 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij maakt je zelfs druk om kwalificatie voor het EK
Bang zijn voor Noord-Ierland
Stengs en Boadu gaan Manchester United slopen.quote:Op zondag 15 september 2019 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet helaas. Ik ga wel binnenkort wedstrijd prikken. Hoop ook op Europees. Maar kaarten voor alle clubkaarthouders pas woensdag in de verkoop
Muah dat is overal zo.quote:Op zondag 15 september 2019 01:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is typisch Nederlands om nu al in hosanna stemming te jubelen dat we er al zijn enzo.
Echt zin in. Wat een duo manquote:Op zondag 15 september 2019 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stengs en Boadu gaan Manchester United slopen.
Ja, keihard gelachen toen.quote:Op zondag 15 september 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dat is overal zo.
Vorig WK bij die Belgjes dachten ze ook al wereldkampioen te zijn nadat ze wonnen van Brazilië.
Jawel joh. Is toch genot. Straks boven de Turkjes en de Oekrainertjes.quote:Op zondag 15 september 2019 01:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die neemt niemand serieus
Top 6 is toch bijna onhaalbaar?quote:Op zondag 15 september 2019 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel joh. Is toch genot. Straks boven de Turkjes en de Oekrainertjes.
Tijden herleven dat we straks weer top 6 land zijn
Ajaxquote:Op zondag 15 september 2019 01:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Top 3 eindstand
Ajax
Psv
Az
United had er vroeger een.quote:
Ik word daar zo gelukkig van.quote:Op zondag 15 september 2019 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaan ook nog shinen in Oranje
Dan waren ze daar wel flink cocky geweest jaquote:Op zondag 15 september 2019 01:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, keihard gelachen toen.
Maar wel beter dat ze het niet geworden zijn, die klap had ik nooit meer te boven gekomen.
Ik ben nog niet zo zeker over Ajax.quote:Op zondag 15 september 2019 01:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Top 3 eindstand
Ajax
Psv
Az
Mwah weet niet. Als Ajax en PSV kunnen concurreren met Benfica en Portoquote:Op zondag 15 september 2019 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Top 6 is toch bijna onhaalbaar?
Ja maar ze hadden heel Nederland ook in een depressie gestort.quote:Op zondag 15 september 2019 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan waren ze daar wel flink cocky geweest jaterecht overigens.
Ja dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 15 september 2019 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Top 6 is toch bijna onhaalbaar?
Altijd leuk om de opstelling van die club te zien en te weten dat je eigenlijk weinig spelers van ze bij Ajax wil zienquote:Op zondag 15 september 2019 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
United had er vroeger een.
Dwight York en Andy Cole
Nu scoren ze uit een penalty en is het billen knijpen tegen Leicester City de hele wedstrijd. Nee. Dat winnen jullie wel ja
Dat zou echt genot zijn ja. Maar Nederland tegen Portugezen ...quote:Op zondag 15 september 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah weet niet. Als Ajax en PSV kunnen concurreren met Benfica en Porto
Denk dat ze wel onhaalbaar zijn voor Ajax en PSV, dus zal wel tricky worden met hun vervolgstap.quote:
Wat schiet Nederland er mee op in dat geval? Sowieso directe CL en EL plaats?quote:Op zondag 15 september 2019 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet gebeuren.
Maar top-8 moet wel lukken in elk geval.
Vooral die McTominayquote:Op zondag 15 september 2019 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd leuk om de opstelling van die club te zien en te weten dat je eigenlijk weinig spelers van ze bij Ajax wil zien
Plek 1 en 2 sowieso groepsfase CL standaardquote:Op zondag 15 september 2019 01:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat schiet Nederland er mee op in dat geval? Sowieso directe CL en EL plaats?
oeh dat is wel nice jaquote:Op zondag 15 september 2019 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Plek 1 en 2 sowieso groepsfase CL standaard
Zitten we nog wel ver vandaan hoor, dan moeten Ajax en PSV gewoon een paar keer tegelijk overwinteren in de CL.quote:Op zondag 15 september 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah weet niet. Als Ajax en PSV kunnen concurreren met Benfica en Porto
Klopt.quote:Op zondag 15 september 2019 01:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden heel Nederland ook in een depressie gestort.
En plek 3 alleen play-offquote:
top-8 is kampioen direct CL, bekerwinnaar direct EL en de #2 mag een voorronde overslaan waardoor ze minimaal EL-groepsfase hebben.quote:Op zondag 15 september 2019 01:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat schiet Nederland er mee op in dat geval? Sowieso directe CL en EL plaats?
Of die Lingard wat ook pure middelmaat is.quote:Op zondag 15 september 2019 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral die McTominayWat een kutspeler is dat zeg. En dat is dan de trots uit de jeugd
Nice. En bekerwinnaar weer standaard EL in? Dat is nu ook een beetje gênantquote:Op zondag 15 september 2019 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En plek 3 alleen play-off
4 t/m 6 denk ik dan EL ofzo. Dat zou wel prima zijn zeker als subtop in Nederland verbeterd
Daar gaan wel wat jaren overheen ja.quote:Op zondag 15 september 2019 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zitten we nog wel ver vandaan hoor, dan moeten Ajax en PSV gewoon een paar keer tegelijk overwinteren in de CL.
[..]
Klopt.
Dat zie ik echt niet gebeuren, zelfs een club als AZ die tweede wordt niet.quote:Op zondag 15 september 2019 01:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal je zien, krijg je zo'n seizoen waarin Willem II tweede werd en het daarin gruwelijk verneukt in de daaropvolgende CL
quote:Op zondag 15 september 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
top-8 is kampioen direct CL, bekerwinnaar direct EL en de #2 mag een voorronde overslaan waardoor ze minimaal EL-groepsfase hebben.
Al komt dat derde toernooi er ook nog dus het is nog onduidelijk hoe de ticketverdeling dan wordt.
Dan zou Twente weer goed moeten worden, die kunnen in potentie wel weer Europees puntjes pakken.quote:Op zondag 15 september 2019 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En plek 3 alleen play-off
4 t/m 6 denk ik dan EL ofzo. Dat zou wel prima zijn zeker als subtop in Nederland verbeterd
Laten we hopen van niet nee.quote:Op zondag 15 september 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zie ik echt niet gebeuren, zelfs een club als AZ die tweede wordt niet.
Dat is er vooral om de EL weer boeiender te maken omdat die nu van 48 ploegen naar 32 ploegen gaan dus krijg je leukere affiches.quote:Op zondag 15 september 2019 01:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar dat derde toernooi was vroeger niet echt heel boeiend hoor. Dat wordt volgens mij echt een gigantische flop.
Wel jammer. Vond United tof team vroeger met Becks, Ronaldo, Ruud, Van der Sar, Keane, Giggs, heerlijke spelers hadden ze in die tijd.quote:Op zondag 15 september 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of die Lingard wat ook pure middelmaat is.
Rashford is wel een leuk spelertje.
Ach ik ben er nooit fan van geweest, zelfs niet in die tijd dat ze goed waren en de CL wonnen.quote:Op zondag 15 september 2019 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel jammer. Vond United tof team vroeger met Becks, Ronaldo, Ruud, Van der Sar, Keane, Giggs, heerlijke spelers hadden ze in die tijd.
Nu hebben ze de duurste verdediger ter wereld. Die niet veel voor stelt
Eigk zou dinsdag dus dat 3e toernooi moeten zijn, wo EL en do CL.quote:Op zondag 15 september 2019 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is er vooral om de EL weer boeiender te maken omdat die nu van 48 ploegen naar 32 ploegen gaan dus krijg je leukere affiches.
Maar dat derde toernooi is ook op dezelfde speelavond dus zal weinig kijkers trekken ja.
Ik heb dat nog nooit gekeken nee. Maar dat was toch een beetje hetzelfde als die voorrondes van nu?quote:Op zondag 15 september 2019 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Vroeger was dat de INTERTOTO cup. Daar keek volgens mij geen kut naar
Welke periode waren ze ruk dan? En keek jij al? Toen ze die CL tegen Milan wonnen is alweer 14 jaar geledenquote:Op zondag 15 september 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik ben er nooit fan van geweest, zelfs niet in die tijd dat ze goed waren en de CL wonnen.
Heb meer met Liverpool, zelfs in die periode toen die uitermate ruk waren.
Ja maar ze gaan niet alle CL-potjes op één avond proppen, dat snap jij ook wel.quote:Op zondag 15 september 2019 01:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eigk zou dinsdag dus dat 3e toernooi moeten zijn, wo EL en do CL.
Dat waren gewoon voorrondes in juli ergens ja, en als je won kon je doorstromen naar de UEFA Cupquote:Op zondag 15 september 2019 01:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gekeken nee. Maar dat was toch een beetje hetzelfde als die voorrondes van nu?
Ik weet het niet eens meer
Nee weet ik, al kunnen ze wel met tijden flink wat winst pakken. 19.00 - 21.00 enzo.quote:Op zondag 15 september 2019 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ze gaan niet alle CL-potjes op één avond proppen, dat snap jij ook wel.
Ja, en dan had je daarnaast ook nog het fair play ticket.quote:Op zondag 15 september 2019 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat waren gewoon voorrondes in juli ergens ja, en als je won kon je doorstromen naar de UEFA Cupje had ook meerdere winnaars daar.
Dit is dan wel anders.
Zo rond 2008-2013 waren ze echt matig en ook nog 2014-15 tot Klopp kwam, hadden ze spelers als Downing en Charlie Adam in het team staanquote:Op zondag 15 september 2019 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke periode waren ze ruk dan? En keek jij al? Toen ze die CL tegen Milan wonnen is alweer 14 jaar geleden
Paris SG speelde in 2001 gewoon nog Intertoto cup zie ikquote:Op zondag 15 september 2019 01:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gekeken nee. Maar dat was toch een beetje hetzelfde als die voorrondes van nu?
Ik weet het niet eens meer
quote:Op zondag 15 september 2019 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paris SG speelde in 2001 gewoon nog Intertoto cup zie ik
Ja maar dat doen ze nu al zodat ze vier CL-potjes per week kunnen uitzenden.quote:Op zondag 15 september 2019 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee weet ik, al kunnen ze wel met tijden flink wat winst pakken. 19.00 - 21.00 enzo.
Ja precies, dat wordt dus echt een treurige bende net als toen. Was ook niet veel soepsquote:Op zondag 15 september 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat doen ze nu al zodat ze vier CL-potjes per week kunnen uitzenden.
Met dat derde Europese toernooi gaan ze ook eind van de middag spelen trouwens, zal ook lekker vol zitten dan in die stadions
Jan Kromkampquote:Op zondag 15 september 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo rond 2008-2013 waren ze echt matig en ook nog 2014-15 tot Klopp kwam, hadden ze spelers als Downing en Charlie Adam in het team staanhaalden ze vaak niet eens Europees voetbal en speelde ze typisch ouderwets Engels voetbal zonder creativiteit.
Niet dat ik alles keek hoor, maar had er wel meer gevoel bij.
Al willen ze uiteindelijk naar een promotie/degradatiesysteem natuurlijk, met dan meer Europese potjes en ook in het weekendquote:Op zondag 15 september 2019 01:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja precies, dat wordt dus echt een treurige bende net als toen. Was ook niet veel soeps
Wat een bende joh, ook voor nationale competities.quote:Op zondag 15 september 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al willen ze uiteindelijk naar een promotie/degradatiesysteem natuurlijk, met dan meer Europese potjes en ook in het weekend
Ja de nationale competities help je dan om zeep, dus dat lijkt me geen goed plan.quote:Op zondag 15 september 2019 01:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een bende joh, ook voor nationale competities.
Droevigquote:Op zondag 15 september 2019 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja de nationale competities help je dan om zeep, dus dat lijkt me geen goed plan.
En dan krijg je dus zo 6 Engelse ploegen in de CL
Kan je je echt nauwelijks voorstellen dat topclubs van nu nog niet eens zo lang geleden er echt slecht op stonden.quote:Op zondag 15 september 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aardig verschil ook dit
Dat had toch te maken met punten aftrek door die nandrolon affaire of zo iets?quote:Op zondag 15 september 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je je echt nauwelijks voorstellen dat topclubs van nu nog niet eens zo lang geleden er echt slecht op stonden.
Juventus ook bijv. Dat ze toen gedegradeerd waren, was 2001 ofzo? Toen keek ik wel al wat voetbal maar kan me daar echt niets van herinneren
2006 was Calciopoli waardoor ze degradeerden.quote:Op zondag 15 september 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je je echt nauwelijks voorstellen dat topclubs van nu nog niet eens zo lang geleden er echt slecht op stonden.
Juventus ook bijv. Dat ze toen gedegradeerd waren, was 2001 ofzo? Toen keek ik wel al wat voetbal maar kan me daar echt niets van herinneren
Nee gokschandaalquote:Op zondag 15 september 2019 01:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat had toch te maken met punten aftrek door die nandrolon affaire of zo iets?
Ah ja, dat was het.quote:Op zondag 15 september 2019 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gokschandaal
Nandrolon was weer paar jaartjes later
Met Drank de Boer en Davids
Ja Napoli en Fiorentina ook de lul, AC Milan kreeg veel punten aftrek.quote:Op zondag 15 september 2019 01:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In ieder geval begonnen heel veel Italiaanse clubs met min punten, en een aantal werd teruggezet een divisie lager of nog meer.
Ja het sloeg echt nergens opquote:Op zondag 15 september 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Napoli en Fiorentina ook de lul, AC Milan kreeg veel punten aftrek.
Dat was toen een simpele run voor Internazionale, ook al hadden die blijkbaar ook gewoon matchfixing gepleegd
Italiaans voetbal
SS Lazioquote:Op zondag 15 september 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso de hele Italiaanse voetbalcultuurSmerige racisten
Die harde kern van Inter die tegen Lukaku zegt dat de oerwoud-geluiden totaal niet racistisch zijn maar jaloezie__ ipv voor je speler opkomen. Wordt gewoon allemaal in stand gehouden daar
Ja. Die achterlijke di Canioquote:
Dat is echt treurig ja.quote:Op zondag 15 september 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso de hele Italiaanse voetbalcultuurSmerige racisten
Die harde kern van Inter die tegen Lukaku zegt dat de oerwoud-geluiden totaal niet racistisch zijn maar jaloezie__ ipv voor je speler opkomen. Wordt gewoon allemaal in stand gehouden daar
quote:
Die stadions ook, ziet eruitquote:
Ja of dat Stadio Olimpicoquote:Op zondag 15 september 2019 01:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die stadions ook, ziet eruit
1x in San Siro geweest, krakkemikkige bende man.
Echt hè, die nieuwe Kuip staat er ook wel voor 2074.quote:Op zondag 15 september 2019 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of dat Stadio Olimpico
En AS Roma wil al tien jaar een nieuw stadion maar dat houden ze ook telkens tegen. Dat soort zaken zal je in Nederland nooit zien!
Prima toch. Mooi jaar wordt dat. 2de kampioenschap in de 21ste eeuwquote:Op zondag 15 september 2019 01:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hè, die nieuwe Kuip staat er ook wel voor 2074.
Jaar daarop de CL. Koekoek.quote:Op zondag 15 september 2019 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima toch. Mooi jaar wordt dat. 2de kampioenschap in de 21ste eeuw
Best lekker op een pannenkoek hoor.quote:Op zondag 15 september 2019 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik eet dat niet. Net als hagelslag enz.
Doe normaalquote:Op zondag 15 september 2019 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best lekker op een pannenkoek hoor.
@:Zipportal
Tegen die tijd hebben we allang anti-ouderdoms pilletjes.quote:Op zondag 15 september 2019 01:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaar daarop de CL. Koekoek.
Denk niet dat ik nog leef tegen die tijd.
Lekker zo'n tochthol naast het water.quote:Op zondag 15 september 2019 01:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hè, die nieuwe Kuip staat er ook wel voor 2074.
Waar je alleen wat aan hebt als je rijk bent.quote:Op zondag 15 september 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen die tijd hebben we allang anti-ouderdoms pilletjes.
en schuddebuikjes?quote:Op zondag 15 september 2019 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik eet dat niet. Net als hagelslag enz.
Als het er is, zou je dat dan nemen?quote:Op zondag 15 september 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen die tijd hebben we allang anti-ouderdoms pilletjes.
Heb je Lily al gedmt?quote:Op zondag 15 september 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar je alleen wat aan hebt als je rijk bent.
Gaat mij niet gebeuren dus.
Meh weet niet. Zowel doodgaan als oneindig leven is naarquote:Op zondag 15 september 2019 01:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als het er is, zou je dat dan nemen?
Nee maar ik ben nu naar haar verslag aan het kijken van Order of the Phoenix.quote:
Ja, volledig mee eens.quote:Op zondag 15 september 2019 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh weet niet. Zowel doodgaan als oneindig leven is naar
Ik wist het.quote:
En oneindig leven als je dierbaren ook oneindig leven?quote:Op zondag 15 september 2019 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh weet niet. Zowel doodgaan als oneindig leven is naar
Dan zou ik er wel meer naar neigen jaquote:Op zondag 15 september 2019 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En oneindig leven als je dierbaren ook oneindig leven?
Wat een bekrompen mindset dit Haags.quote:Op zondag 15 september 2019 01:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoiets mot ik niet op een pannenkoek.
Hou toch op joh. Nutella wel trouwens.quote:Op zondag 15 september 2019 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een bekrompen mindset dit Haags.
Ja zou wel met haar willen knuffelen.quote:
Krijg je wel gigantische overbevolking.quote:Op zondag 15 september 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik er wel meer naar neigen ja
quote:Op zondag 15 september 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik er wel meer naar neigen ja
Ik heb vandaag unuvar gezien tegen sparta u19quote:Op zondag 15 september 2019 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een bekrompen mindset dit Haags.
Valt wel mee, tegen die tijd wijken we uit naar andere planeten.quote:Op zondag 15 september 2019 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je wel gigantische overbevolking.
Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 15 september 2019 01:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoiets mot ik niet op een pannenkoek.
quote:Op zondag 15 september 2019 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zou wel met haar willen knuffelen.
Die ene brunette vriendin van haar is ook wel leuk zoals je zei ja. Al vond ik haar zusje die zich klaar reed in de draaimolen ook wel
Nouri was een ander type, de spelbepaler op 8 waar Unuvar meer voor de assist en goals is en een echte 10.quote:Op zondag 15 september 2019 01:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vandaag unuvar gezien tegen sparta u19
Het was wel echt weergaloos, misschien dat het te lang geleden is onderhand, maar vgm was nouri niet beter dan unuvar.
Dat ga ik toch niet kijken joh. Als Rotterdammer maak ik mezelf al niet geliefd maar die knul zie ik wel als hij in Ajax1 debuteertquote:Op zondag 15 september 2019 01:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vandaag unuvar gezien tegen sparta u19
Het was wel echt weergaloos, misschien dat het te lang geleden is onderhand, maar vgm was nouri niet beter dan unuvar.
Lekker door een zwart gat reizen.quote:Op zondag 15 september 2019 01:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt wel mee, tegen die tijd wijken we uit naar andere planeten.
Als je nou jeuk ergens anders had zou ik zeggen jaquote:Op zondag 15 september 2019 01:53 schreef Amarantha het volgende:
Jeuk op mijn rug, wie komt even krabben?
Man man manquote:Op zondag 15 september 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je nou jeuk ergens anders had zou ik zeggen ja
Daar komt altijd meer van als ik dat doe. Ik heb magische handen. Weet je het heel zeker?quote:Op zondag 15 september 2019 01:53 schreef Amarantha het volgende:
Jeuk op mijn rug, wie komt even krabben?
Die BBW was wel weer echt cringe met haar jaloezie.quote:Op zondag 15 september 2019 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je zou die chick daten en omkijken en zien dat ze zich beetje loopt te plezieren op de draaimolen met toeziend oog van het hele dorp
Doe ik al dagelijks.quote:Op zondag 15 september 2019 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker door een zwart gat reizen.
Nu begin ik te twijfelen.quote:Op zondag 15 september 2019 01:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar komt altijd meer van als ik dat doe. Ik heb magische handen. Weet je het heel zeker?
Zoveel mogelijk van genieten, want het kan zomaar ineens voorbij zijnquote:Op zondag 15 september 2019 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet kijken joh. Als Rotterdammer maak ik mezelf al niet geliefd maar die knul zie ik wel als hij in Ajax1 debuteert
Zou je Amarantha doen?quote:Op zondag 15 september 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je nou jeuk ergens anders had zou ik zeggen ja
Vond haar heel vermoeiend ja. Oh mijn crush praat met een meisje, nou laat ik uit wraak mezelf maar meteen even volpompen door de eerste beste knul die ik op de kermis ziequote:Op zondag 15 september 2019 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die BBW was wel weer echt cringe met haar jaloezie.
Ik maak maar een grapje JRquote:
En daarna ook heel arrogant weglopen dat alle kerels vies en treurig zijn.quote:Op zondag 15 september 2019 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond haar heel vermoeiend ja. Oh mijn crush praat met een meisje, nou laat ik uit wraak mezelf maar meteen even volpompen door de eerste beste knul die ik op de kermis zie
Oh ik wist niet dat jullie echt een band hadden eigenlijk.quote:Op zondag 15 september 2019 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje JR
Ama en ik hebben een platonische band
Ik vind Ama wel lieve meid hoorquote:Op zondag 15 september 2019 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat jullie echt een band hadden eigenlijk.
Meer een gedoogbeleid voor elkaar.
Ja die Elsa Jean werd goed op haar nummer gezet.quote:Op zondag 15 september 2019 01:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest even moeite doen, want mobiel. Maar; goed nummer
quote:Op zondag 15 september 2019 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die Elsa Jean werd goed op haar nummer gezet.
Wat vind je van Fezgodquote:Op zondag 15 september 2019 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En daarna ook heel arrogant weglopen dat alle kerels vies en treurig zijn.
HYPOCRIETED
Nah vind hem wel tof. Hij geeft wel echt om Rue en weet dat hij het verneukt heeft voor drquote:Op zondag 15 september 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een slome duikelaar.
Zijn broertje is wel een beetje een karikatuur
Dat was een goede scène ja.quote:Op zondag 15 september 2019 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah vind hem wel tof. Hij geeft wel echt om Rue en weet dat hij het verneukt heeft voor dr
Smooth!quote:Op zondag 15 september 2019 02:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik jou zie posten
Nog driequote:Op zondag 15 september 2019 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog 4 eps.
Ze hebben wel tweede seizoen al aangekondigd
Nog 4 eps.quote:Op zondag 15 september 2019 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was een goede scène ja.
Maar de manier waarop hij praat is waar mijn concentratie altijd wat wegzakt
Met nieuwe generaties. Ja zou het op zich wel tof vinden.quote:Op zondag 15 september 2019 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog drie
Maar ben wel benieuwd hoe er een tweede seizoen in zit, en of ze net als Skins daarna een nieuwe cast introduceren.
Ja het is ook wel anders, sowieso wel mooie shots vaakquote:Op zondag 15 september 2019 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met nieuwe generaties. Ja zou het op zich wel tof vinden.
Dit is toch wel anders dan Skins. Misschien iets meer van deze tijd. Ga je nog niet spoileren maar zijn nog wel wat losse eindjes na de laatste episode dus
Ja qua cinematografie was Skins toch wel beetje low-budget natuurlijk. En als je een serie maakt waar drugs veel naar boven komt is het juist wel mooi om goeie shots te tonen. Zoals die beginscene met die coke op haar laptop. Of dat ze in een trip over die muren looptquote:Op zondag 15 september 2019 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is ook wel anders, sowieso wel mooie shots vaak![]()
En ik vind die beginstukjes ook altijd wel leuk.
Slaap lekkerquote:Op zondag 15 september 2019 02:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heren, dames & JR, ik wens jullie allen een goede nachtrust toe!
Houdoe he
quote:
Klonk gewoon ff lekker joh.quote:Op zondag 15 september 2019 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je bent toch zuiderling joh
Optiefen gauw
Ze zijn qua seks ook wel iets explicieter heb ik het idee dan in Skins.quote:Op zondag 15 september 2019 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja qua cinematografie was Skins toch wel beetje low-budget natuurlijk. En als je een serie maakt waar drugs veel naar boven komt is het juist wel mooi om goeie shots te tonen. Zoals die beginscene met die coke op haar laptop. Of dat ze in een trip over die muren looptSuper vet
Zeg je nu dat ik geen mens ben?quote:Op zondag 15 september 2019 02:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heren, dames & JR, ik wens jullie allen een goede nachtrust toe!
Houdoe he
Met je hageslag op een pannenkoekquote:Op zondag 15 september 2019 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik geen mens ben?
Ja Skins had amper naakt. Behalve een kleine, hele kleine sideboob van Effygodinquote:Op zondag 15 september 2019 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik geen mens ben?
hageslagquote:Op zondag 15 september 2019 02:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met je hageslag op een pannenkoek
Dan is dit wel wat sensueler gemaakt jaquote:Op zondag 15 september 2019 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Skins had amper naakt. Behalve een kleine, hele kleine sideboob van Effygodin
Geweldig was dat jaquote:
Dit ga ik morgen even kijken. Nu bedtijd.quote:
Goed plan. Slaap lekkerquote:Op zondag 15 september 2019 03:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit ga ik morgen even kijken. Nu bedtijd.
Daar ging het eerder over. Hansquote:Op zondag 15 september 2019 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kom je er trouwens bij dat ik hagelslag op een pannenkoek doe?
Ik doe dat wel. Heerlijk is datquote:Op zondag 15 september 2019 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kom je er trouwens bij dat ik hagelslag op een pannenkoek doe?
Ja I know.quote:Op zondag 15 september 2019 09:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Al heb ik liever vlokken
Het is btw MATCHDAY vriendelijke reus
Blijf toch van die teringzooi af man.quote:Op zondag 15 september 2019 10:30 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom vergeet ik steeds dat er zo vrij weinig smaakt als je aan de x zit
quote:Op zondag 15 september 2019 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blijf toch van die teringzooi af man.
Ik schaar mezelf achter de yogasnuiversquote:Op zondag 15 september 2019 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blijf toch van die teringzooi af man.
Wasda?quote:Op zondag 15 september 2019 11:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik schaar mezelf achter de yogasnuivers
Mensen die aan yogabroeken snuiven?quote:
quote:Op zondag 15 september 2019 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mensen die aan yogabroeken snuiven?
Niks voor mij.quote:Op zondag 15 september 2019 11:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/binn(...)-en-motief~bf5f5e33/
Mja tot 5 keer per jaar naatje dan moet je aardig inbinden.quote:Op zondag 15 september 2019 11:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/binn(...)-en-motief~bf5f5e33/
Beter haags, allemaal troep.quote:
Eens.quote:Op zondag 15 september 2019 11:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Beter haags, allemaal troep.
Dat gaat dan specifiek over x heh, ik kom qua x ook niet boven de 5 uit.quote:Op zondag 15 september 2019 11:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja tot 5 keer per jaar naatje dan moet je aardig inbinden.
Ambieer je een carriere tot zuid as snuiver en uiteindelijk traditionele junk?quote:Op zondag 15 september 2019 11:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat gaat dan specifiek over x heh, ik kom qua x ook niet boven de 5 uit.
Zuidas snuiver doet voornamelijk coke en dat wil ik echt niet meer aanraken. Traditionele junk staat helemaal niet op het verlanglijstjequote:Op zondag 15 september 2019 11:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ambieer je een carriere tot zuid as snuiver en uiteindelijk traditionele junk?
Gelukkig maar.quote:Op zondag 15 september 2019 11:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zuidas snuiver doet voornamelijk coke en dat wil ik echt niet meer aanraken. Traditionele junk staat helemaal niet op het verlanglijstje
Allemaal ongelukkige mensen die dat beetje dopamine dat hun hersenen afgeeft ook nog eens verneuken met drugs.quote:Op zondag 15 september 2019 12:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Smerige teringjunks @:UitStraling
Is hetzelfde als Wim Kieft die zei, af en toe een drankje als er mensen bij zijn dan mag het van mezelf.quote:Op zondag 15 september 2019 12:26 schreef Fok-it het volgende:
Yogasnuivers zijn de meest droevige mensen ever. Prima als je junkie wilt uithangen in het weekend maar ga dan niet doordeweeks doen alsof je zo lekker healthy en bewust bezig bent.
quote:Op zondag 15 september 2019 12:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Doe mij maar lekker zo'n yogasnuif chickie hoor.
Yogapants
quote:Op zondag 15 september 2019 12:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Doe mij maar lekker zo'n yogasnuif chickie hoor.
Yogapants
Ja, dat is helemaal correct!quote:Op zondag 15 september 2019 12:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Vrouw zonder yogapants/stash gespot.
Wordt je echt al warm van een paar gecoverde billen ja?quote:
Must be jelly cause jam don't shakequote:Op zondag 15 september 2019 12:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt je echt al warm van een paar gecoverde billen ja?
Lekker jam, doe maar aardbeiquote:Op zondag 15 september 2019 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Must be jelly cause jam don't shake
Jam is lekkerquote:Op zondag 15 september 2019 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Jam is een van de weinig echt gore dingen op deze planeet.
Je bent zelfquote:Op zondag 15 september 2019 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Jam is een van de weinig echt gore dingen op deze planeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |