Pleur die gekke Dan Brown weg danquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:20 schreef I. het volgende:
Makkelijk leven dit jaar uitgelezen. Digital Fortress valt me gewoon zwaar
Wil hem wel uitgelezen hebben. Daarna ga ik Lubach lezenquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pleur die gekke Dan Brown weg dan
Dat is remqoquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in @:Flippiee van Zaandam
wil lubach niet eens zien of horen, laat staan lezenquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:23 schreef I. het volgende:
[..]
Wil hem wel uitgelezen hebben. Daarna ga ik Lubach lezen
Die is wel iets teveel in zichzelf gaan geloven jaquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:37 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wil lubach niet eens zien of horen, laat staan lezen
De moeilijke vragen over muziek en zo zijn nu over.quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is wel iets teveel in zichzelf gaan geloven ja
Wel leuk topic dat.quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De moeilijke vragen over muziek en zo zijn nu over.
Komt nu vast weer eenvoudige vraag in de quiz.
fakking saai -.- als ik me wil vervele ga ik wel naar school =Dquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
FHF / Quiz hulp - 14 september 2019 - en door
Zo kut is 't boek dus.quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
lol, die quote
Kadergodquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
lol, die quote
Zwembandquote:
Die Malen scoort na zijn Oranje-debuut gewoon even 5 keer koekoek.quote:
quote:Op zondag 15 september 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Malen scoort na zijn Oranje-debuut gewoon even 5 keer koekoek.
Denk dat een betje op Nederland als Europees Kampioen niet gek is
Volgens quoteringen nu gaan ze uit van een halve finale. En Belgie staat hoger. Maar die gaan falen dit EKquote:Op zondag 15 september 2019 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]ik zie het nu ja. Damn! Mooi dit
Belgi is toch wel op z'n retour?quote:Op zondag 15 september 2019 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens quoteringen nu gaan ze uit van een halve finale. En Belgie staat hoger. Maar die gaan falen dit EK
Laatste kans voor gouden generatiequote:Op zondag 15 september 2019 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Belgi is toch wel op z'n retour?
quote:Op zondag 15 september 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste kans voor gouden generatie
Ja, dacht zelf ook EK. Maar laat Nederland maar weer gewoon de baas worden want het heeft lang genoeg geduurd nu.quote:Op zondag 15 september 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Nee WK ook nog wel denk ik.
Maar achterin zijn het wel oudjes aan het worden
ik was echt even bang dat de Belgen eerder met de wereldbeker aan de haal gingen, maar die angst is nu weer eventjes weg.quote:
Borrelquote:
Cutequote:Op zondag 15 september 2019 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom je wel warm houden.
Is dit KLB SC?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |