Verkocht voor zakgeld?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Die oven is een stille dood gedoofd
Het lijkt wel, alsof Mariska ook niet veel lukt ...quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Die oven is een stille dood gedoofd
Zo ziet er wel uit. Deze kist is anders dan de kisten op het terrein. Het hout is duidelijk nieuw. Ik vermoed dat het een hobby kist is.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, hopelijk niet.
Denk zelf nagemaakt, mocht het wel zo zijn mag ze het niet bekend maken
Grote mond en zuipen daar is ze goed inquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:11 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het lijkt wel, alsof Mariska ook niet veel lukt ...
Hoe loopt de wijn verkoop, weet iemand dat?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:12 schreef PTLe het volgende:
[..]
Grote mond en zuipen daar is ze goed in
Ja Wyatt is helemaal Utopia gek, dus zou maar zo kunnen tochquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:12 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zo ziet er wel uit. Deze kist is anders dan de kisten op het terrein. Het hout is duidelijk nieuw. Ik vermoed dat het een hobby kist is.
Ze geeft niemand antwoord en doet of ze slaaptquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:12 schreef espri het volgende:
Ben benieuwd of ze straks Mariska u9it bed halen en confronteren met dr gedrag.
Ja hoorquote:
ja hoorde al net zeggen : dan denk ik aan muh moeder en de heb ik al 3mnd niet gezienquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
Oh het doet lexi denken aan haar moeder, zal zo wel Weer een emotioneel wrak zijn
Straks moet ze vast plassen en of roken..quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze geeft niemand antwoord en doet of ze slaapt
1 bestelling, zónder kissie.. door Sjel persoonlijk gechecktquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hoe loopt de wijn verkoop, weet iemand dat?
quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:14 schreef Mohitah het volgende:
De ouderen waren pas na 14.30 u binnen. 1 of 2 wilden ipv lasagne friet maar problemen met frietpan. De mensen moeten hun patatje maar mee nemen in de bus. Ik denk dan laat die mensen eerst ff eten dan gaan ze maar iets later de poort uit. Rare regels dit weer
Het zou kunnen ik heb geen idee , en het maakt mij ook niet uit wel of niet in Utopiaquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Wyatt is helemaal Utopia gek, dus zou maar zo kunnen toch
Tof ding. Jammer. Shelly zou een boel gezeik krijgen denk ikquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:11 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het lijkt wel, alsof Mariska ook niet veel lukt ...
Nee, de chauffeur moest nog iets doen dus hij moest uiterlijk om 17 uur wegquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:14 schreef Mohitah het volgende:
De ouderen waren pas na 14.30 u binnen. 1 of 2 wilden ipv lasagne friet maar problemen met frietpan. De mensen moeten hun patatje maar mee nemen in de bus. Ik denk dan laat die mensen eerst ff eten dan gaan ze maar iets later de poort uit. Rare regels dit weer
Misschien doet ze dan alsof ze slaapwandeltquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:14 schreef espri het volgende:
[..]
Straks moet ze vast plassen en of roken..
GIsteren zocht Shelley naar de wijnverkoop in verband met de plaat hout die ze nodig had. Ze vond één bestelling. Dat verkoop verhaal is er alleen maar om een constante voorraad te hebben vermoed ik.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Of hij is aardig ..quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:12 schreef spapaars het volgende:
Jessie doet wel héél erg aardig tegen de oudjes.
Zal wel klantenbinding zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Precies daar zeg je watquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Tof ding. Jammer. Shelly zou een boel gezeik krijgen denk ik
quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien doet ze dan alsof ze slaapwandelt
Ook dat is dus mislukt...quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
1 bestelling, zónder kissie.. door Sjel persoonlijk gecheckt
quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:15 schreef espri het volgende:
[..]zoals voorheen, sloffen en niks zeggenm, eigenlijk moeten ze nu met zn allen rond dr bed gaan staan.
Langs de koud gezette wijn zekerquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien doet ze dan alsof ze slaapwandelt
triest ja. opbokken hopquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:16 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Tis niet om te lachen. Om te janken juist.
wie wil er ook wijn met Mariska op het etiket?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:15 schreef Paco55 het volgende:
[..]
GIsteren zocht Shelley naar de wijnverkoop in verband met de plaat hout die ze nodig had. Ze vond één bestelling. Dat verkoop verhaal is er alleen maar om een constante voorraad te hebben vermoed ik.
Ik haat dat ookquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:17 schreef PTLe het volgende:
Dat gezoen met elkaar vind ik niet normaal , waarom niet gewoon een hand ?
Als ik het gratis krijg welquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
wie wil er ook wijn met Mariska op het etiket?
Slecht, heel slecht. Hoorde Sheley zeggen dat ze er ééntje heeft verkocht zonder kistje gister.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik geef je een handquote:
Mag niet denk ik, ze is ziek en heeft zich afgemeld bij de FEBO ....quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, hup naar die NaarKut even verhaal halen
Ja dat zei ze he? Misselijk wijf.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mag niet denk ik, ze is ziek en heeft zich afgemeld bij de FEBO ....
Mooi, dan kunne ze nog effe lekker ragge tot ze teruggegeven moeten worden ..quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:20 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ah, de scootmobiels doen het alle 2 weer.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:21 schreef espri het volgende:
[..]
Ik wil dat ze met zn allen naar Mariska gaan..
Er komen er twee met een tent. Wyatt zei de vorige keer dat als hij komt dat met zijn drieën is.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:18 schreef Mohitah het volgende:
Straks c(l)amping gasten. Misschien komt Wyat?
quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:15 schreef sjampoeh het volgende:
gerr weer mwah mwah mwah kusjes
thnx MariaElena
Nou, meneer wist waarvoor ze gebruikt werden en had ook die waterhindernis gezien.....quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, dan kunne ze nog effe lekker ragge tot ze teruggegeven moeten worden ..
Mispunten, voor duizenden euro's aan spullen van een ander afraggen
Sponsor deal?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, dan kunne ze nog effe lekker ragge tot ze teruggegeven moeten worden ..
Mispunten, voor duizenden euro's aan spullen van een ander afraggen
aan dr arm over de grondquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:21 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ikke ook.. trek die Maris uit die tent
Met die schootmobielen lekker gas geven en burnouts met de wielen voor de deurquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:21 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ikke ook.. trek die Maris uit die tent
Niet zo, dit is pure vernielzuchtquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:23 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Sponsor deal?
Goeie reclame voor de leverancier.
En degene die verkocht zijn, gingen allemaal naar een adres....quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Slecht, heel slecht. Hoorde Sheley zeggen dat ze er ééntje heeft verkocht zonder kistje gister.
Sorry daar was je al achter......![]()
Sorry ik vond dat wel leuk ...............quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet in álle BS trappen.,.één Billie was genoeg
Tja, maar als je zeker bent van je produkt:" Probeer maar stuk te krijgen..."quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet zo, dit is pure vernielzucht
Haar eigen adres zal het wel zijnquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
En degene die verkocht zijn, gingen allemaal naar een adres....
Was het ook wel, je ken Wy toch, de UTO-Paraquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:24 schreef PTLe het volgende:
[..]
Sorry ik vond dat wel leuk ...............
Die dingen zijn al afgeschreven. Het maakt niet zo veel uitquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Tja, maar als je zeker bent van je produkt:" Probeer maar stuk te krijgen..."
Nou niet echt , wel hier gelezen , meer ook nietquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was het ook wel, je ken Wy toch, de UTO-Para
Zat ik ook te denken. Deze scootmobiel is geschikt voor de meeste terrein condities. Op de stenen, door het zand en over het gras donuts draaien zoals gisteren. En ze blijven het gewoon doen. Die accu's hebben nog een waterdichte box nodig en dan hoppa.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:23 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Sponsor deal?
Goeie reclame voor de leverancier.
Ik ben al driftig naar enige vorm van leverancier content te zoeken.. nix gevondenquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Tja, maar als je zeker bent van je produkt:" Probeer maar stuk te krijgen..."
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:26 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Als ze dan thuis komt heeft ze een voorraadje he
Kan ook, blijft allemaal weer gis werk en aannames.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die dingen zijn al afgeschreven. Het maakt niet zo veel uit
Het past qua maat welquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:27 schreef sjampoeh het volgende:
valt me mee dat merel geen merchandise meuk aan ze opdrong
Prima reclamequote:Op zaterdag 14 september 2019 17:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Kan ook, blijft allemaal weer gis werk en aannames.
Geen verstand van maar ze zien/zagen er nieuw uit.
En als je ziet wat ze al aan het raggen zijn geweest zou ik ook achter dit produkt staan.
Lexy probeerde nog knuffels te slijten.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:27 schreef sjampoeh het volgende:
valt me mee dat merel geen merchandise meuk aan ze opdrong
Volgens mij waren ze voor dit soort doeleinde .....daarom ook die helmen erbij.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Kan ook, blijft allemaal weer gis werk en aannames.
Geen verstand van maar ze zien/zagen er nieuw uit.
En als je ziet wat ze al aan het raggen zijn geweest zou ik ook achter dit produkt staan.
Ze werden ook gebruikt voor...?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze voor dit soort doeleinde .....daarom ook die helmen erbij.
Tje? Een glas volquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:31 schreef PTLe het volgende:
Hiske aan een advokaatje met slagroom
[ afbeelding ]
Zandvoort op het circuit.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:31 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ze werden ook gebruikt voor...?
Scootmobiel races in? Amersfoort? Zandfoort? Montvoort?
Ohww, dus Achter heeft ze ter sloop aangekocht, ze hoeven niet heel te blijven, net al die Utopia-Spelenspullen ooitquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:31 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ze werden ook gebruikt voor...?
Scootmobiel races in? Amersfoort? Zandfoort? Montvoort?
En Lexy ook. Ondanks de belofte aan haar zoon dat ze goed op Lexy zou passen.quote:
Ik denk en las te lezen dat ze toestemming heeft van de FEBO. Ooit moet ze haar bed uitquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
En geen hond die NaarGeest uit haar nest trekt en om opheldering vraagt.. al die helden in afbranden van medebewoners
Die komt vanzelf wel als ze denkt dat het laat genoeg is om weer aan de drank te kunnen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
En geen hond die NaarGeest uit haar nest trekt en om opheldering vraagt.. al die helden in afbranden van medebewoners
quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:36 schreef sjampoeh het volgende:
ze zal toch een keer moeten plassen
Die had er ook nooit op gerekend dat ze niemand mee zou krijgenquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:37 schreef sjampoeh het volgende:
vannacht was ze nog in haar sas the bad guy t.o shel aan het spelen en nu triest in bed.
wat
een
wijf
Ja weer tijd voor extreem geile streams, tijd voor een geil eind(e).quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die ene chick van MvH zou ooit nog eens komen kamperen, lijkt mij nu een goed moment ....
Ze kreeg geen gelijkquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:37 schreef sjampoeh het volgende:
vannacht was ze nog in haar sas the bad guy t.o shel aan het spelen en nu triest in bed.
wat
een
wijf
Tena Lady #3 intensief....... met plasgootjequote:Op zaterdag 14 september 2019 17:36 schreef sjampoeh het volgende:
ze zal toch een keer moeten plassen
En ze zou de boel nog flink gaan manipuleren daar , had ze zo'n zin inquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:37 schreef DKUp het volgende:
Naartje is bijna uitgespeeld lekker, mooi, genieten.
Ik zou de tent in gaan en zeggen; Maris wijntje?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ach ze is voor het Wijnen, wijnen, wijnen wel weer d'r nest uit
gymzaal moet nog uitelkaarquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En ze zou de boel nog flink gaan manipuleren daar , had ze zo'n zin in
ze krijgt niemand daarvoor mee...Als ze zo doorgaat, ligt ze straks helemaal buiten de groep...quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja, want haar laatste doel is een podium bouwen in haar jurkje zei ze......tegen bezoekers gisteravond.quote:
Pathologische leugenares en fulltime psycho JAAAAquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het valt niet mee als je een reet aan twee kanten hebtquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:41 schreef DKUp het volgende:
Naartje in bed, van 6/7 tot en met 19-24 uur werken mijn reet!
Ze had vannacht zogenaamd niet geslapenquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:41 schreef DKUp het volgende:
Naartje in bed, van 6/7 tot en met 19-24 uur werken mijn reet!
Krijg steeds meer het idee dat zij het zwarte schaap in de familie is.....quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het valt niet mee als je een reet aan twee kanten hebt
Ze moet dat jurkje even naar beneden schroevenquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, want haar laatste doel is een podium bouwen in haar jurkje zei ze......tegen bezoekers gisteravond.
Die was lamquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze had vannacht zogenaamd niet geslapen
Ik heb een aantal keren gekeken en Maris lag gewoon te slapen
quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Naartje is helemaal hotttttt en heppuhning.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:42 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Is Jessie naar huis? Of is dat vandaag het verboden woord? 😁
Ja precies . Maar volgens Maris had ze de hele nacht niet kunnen slapenquote:
En paar dagen ervoor hoorde ik haar zeggen dat ze ging proberen om een deal te regelen omdat ze maar 2 x een podium meer nodig hebben en ze voor 2 x geen podium ging bouwenquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, want haar laatste doel is een podium bouwen in haar jurkje zei ze......tegen bezoekers gisteravond.
Ze snurkt thuis ook nooit? Ja nogal wiedes als alleen slaapt. Ik snurk ook nooitquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Paar bouten aan de zoom, hoeft ze niet steeds te trekken.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze moet dat jurkje even naar beneden schroeven
Dat zegt ze altijd op zo een beschuldigende toon, alsof iemand er wat aan zou kunnen doenquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies . Maar volgens Maris had ze de hele nacht niet kunnen slapen
Om je onderkant te laten doen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gezellig met Mariska volgende week naar Turkije ....
Ondergebit.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gezellig met Mariska volgende week naar Turkije ....
Die gaat niet weg, niet vanzelf...quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:47 schreef Hznootje het volgende:
Krijgen we nu weer de hele vertoning van 24 uur aanvragen? Van mij hoeft dat niet hoor, Mariska mag zo ook wel weg..![]()
Een zwarte brief kan ook de oplossing zijn...quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:47 schreef Hznootje het volgende:
Krijgen we nu weer de hele vertoning van 24 uur aanvragen? Van mij hoeft dat niet hoor, Mariska mag zo ook wel weg..![]()
Hoeft niet meer, ze moet wachten op een Petertje om borg te houdenquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:47 schreef Hznootje het volgende:
Als ze maar voldoende wordt aangesproken cq. Tegengesproken..is ze zo weg..echter natuurlijk wel onder het mom van ..ik ben zo ziek...quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gaat niet weg, niet vanzelf...
Die gaat echt niet hoor,quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:47 schreef Hznootje het volgende:
Ze heeft haar reden er voor en die gaat ze hier niet zeggenquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:49 schreef DKUp het volgende:
Overmatig wijnen wijnen wijnen gaat je ook opbreken en liegen.
Ja, want zonder gaat ze het niet volhoudenquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft haar reden er voor en die gaat ze hier niet zeggen
Ik welquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:53 schreef sjampoeh het volgende:
ze hebben geen idee wie er komen logeren. sure
En tussendoor zit ze aan de wijnquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:01 schreef Flow3r het volgende:
Die Maris slaapt van 9 uur savonds tot 8 uur sochtends
Ja dat is de rede van verrot zijn over het algemeenquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En tussendoor zit ze aan de wijn
Ik zie der altijd lekker in de nest liggen, doodstil ogen dichtquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:02 schreef Soury het volgende:
Merel heeft ook medicatie maar ze snapt het niet
Zakenvrouw van het jaarquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:01 schreef Flow3r het volgende:
Die Maris slaapt van 9 uur savonds tot 8 uur sochtends
Ze heeft nu weer de halve dag in bed gelegen en is heus wel ingedommeld., wat betekent dat ze vanavond dus weer niet slaaptquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie der altijd lekker in de nest liggen, doodstil ogen dicht
Ik zie der niks van dat ze slecht slaapt
Ja, maar bij jou lopen je streams altijd vastquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dood? Krijgt Jessie weer zijn zin wie timmert er een kist ?quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet gelijk aan kukident denkenquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:14 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Frans en Gerda met gehuurde bus.
Frans heb een knie prothese
Gehuurd met Meneer en zijn knieprotesequote:
quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:14 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Frans en Gerda met gehuurde bus.
Frans heb een knie prothese
Waarom benoemen dat je een knieprothese hebt?quote:
Net als Mari zeker?quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:20 schreef formule het volgende:
Zo te horen is Gerrit een man van de wereld, hij weet alles......heeft rechten gestudeerd
Wach maar todat Gerda begint over der tand prothese (boven en onder zo te zien)quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Waarom benoemen dat je een knieprothese hebt?
Harry de surinamer.quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:17 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Dochter van Gerda woon in Dort, is getrouwd/hokt met een in Holland geboren vent.
Het loopt nog niet hard met aanvragen, leek mij ook al stug dat mensen die zouden willenquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:13 schreef Inca het volgende:
[..]
Dood? Krijgt Jessie weer zijn zin wie timmert er een kist ?
Omdat je misschien sommige dingen niet kanquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Waarom benoemen dat je een knieprothese hebt?
Even wachten op het "kijkt U veel Utopia?"quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:24 schreef Dotteke het volgende:
Huur je zo mooie camper, dat kost nogal wat, dan ga je in Utopia op de camping staat
Tis er wel een die zichzelf graag hoort praten.quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Even wachten op het "kijkt U veel Utopia?"
Wie weet ? zwaar beroep, en dan tot 67 jaar werken is best lang .quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:30 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Frans is ook stratemaker geweest (vandaar de kluts knieën?)
Wat ik hoorde was Frans pas geleden 60 geworden.quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:34 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wie weet ? zwaar beroep, en dan tot 67 jaar werken is best lang .
Versleten door het werken zei hij.quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:30 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Frans is ook stratemaker geweest (vandaar de kluts knieën?)
En dat zegt hijquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:14 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie is niet helemaal oprecht, zegt gerrit....
Hiske vraagt of iedereen zichzelf goed kennen, en kunnen reflecteren. Maar gerrit vond het lachen om Utopia te doen de meeste doen het omdat ze niet wisten wat ze met hun leven aan moesten
Nee die is net in zang en dans uitgebroken en danst nu de horlepiep in de tent. Maar eerlijk gezegd wat verwacht je van haar. Die komt pas weer morgen of overmorgen uit de tent.quote:
Wel prachtig weer vandaagquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:24 schreef Dotteke het volgende:
Huur je zo mooie camper, dat kost nogal wat, dan ga je in Utopia op de camping staat
Dat bleek net wel uit de reactie op de vraag van Meurol: "Wie gaat de rondleiding doen?"quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
En ook Mr-Knieprotese&Co is een Non-Event.. leegtrekken en morgen vroeg snel weer oprotten
Ze gaat toch honger of dorst krijgen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:42 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Nee die is net in zang en dans uitgebroken en danst nu de horlepiep in de tent. Maar eerlijk gezegd wat verwacht je van haar. Die komt pas weer morgen of overmorgen uit de tent.
Merel ging natuurlijk weer helemaal stuk toen ze hoorde dat ze uit Dordt komen?quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gehuurd met Meneer en zijn knieprotese
En uit Dordrecht natuurlijk, en natuurlijk kent Merel ze bijna wel/niet/wel/niet
Vooral dorst,..quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:48 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ze gaat toch honger of dorst krijgen.
Ze moet toch pissen na al dat gezuipquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:48 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ze gaat toch honger of dorst krijgen.
Ja natuurlijk , dochter Knieprothese woont bij Merel om de hoek, klein wereldje hé?quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:49 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Merel ging natuurlijk weer helemaal stuk toen ze hoorde dat ze uit Dordt komen?
Als ze in dezelfde stad wonen is het al snel om de hoekquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja natuurlijk , dochter Knieprothese woont bij Merel om de hoek, klein wereldje hé?
Nou ze moesten wel met het pondje geloof ik.quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze in dezelfde stad wonen is het al snel om de hoek
En daarom ga je kamperen in de grootste (lam)ballenbak van Nederlandquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:54 schreef DKUp het volgende:
Bezoek zijn helemaal fan van Utopia, Man Bijt Hond en Lingo.
Even onderdeel van je eigen doordeweekse SBS6-avond.quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En daarom ga je kamperen in de grootste (lam)ballenbak van Nederland
Ze boeken bij Talpa, je komt nooit direct bij die gasten, Mr. Knieprothese&Co zijn dus de Selectie vd Week, zegmaar gecast, net als het Gele Mannetje en het Duo Fake Campeerdertjes van de week daarvoor.. allemaal "Typetjes" waarvan je zegt ga es lekker oprotten met je Showtjequote:Op zaterdag 14 september 2019 18:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En daarom ga je kamperen in de grootste (lam)ballenbak van Nederland
Yep,quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze boeken bij Talpa, je komt nooit direct bij die gasten, Mr. Knieprothese&Co zijn dus de Selectie vd Week, zegmaar gecast, net als het Gele Mannetje en het Duo Fake Campeerdertjes van de week daarvoor.. allemaal "Typetjes" waarvan je zegt ga es lekker oprotten met je Showtje
Een latent anorexiaatje in de maak misschien? , hij doet ook 1½uur over een bordje eten en gooit nog de ½ weg steedsquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:03 schreef Jemoederniet het volgende:
Hebben die lui nou nooit netjes leren eten?
Alexandra werd net al door Gerrit aangesproken dat ze eerst haar mond leeg moest maken voordat ze sprak.
Hiske propt van alles naar binnen terwijl ze praat.
Jens kan ook niet normaal eten, lijkt wel een koe die herkauwt.
[ afbeelding ]
die man in die gele jas en die kampeerders ervoor zeker.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze boeken bij Talpa, je komt nooit direct bij die gasten, Mr. Knieprothese&Co zijn dus de Selectie vd Week, zegmaar gecast, net als het Gele Mannetje en het Duo Fake Campeerdertjes van de week daarvoor.. allemaal "Typetjes" waarvan je zegt ga es lekker oprotten met je Showtje
Over wat His zou doen als zij Utopia had opgezet.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
Hiss en Gerrie ZC
"dat was wel duidelijk" Aldus Hiss... waar hadden ze het over dan?
Je verwacht het niet..quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja natuurlijk , dochter Knieprothese woont bij Merel om de hoek, klein wereldje hé?
En van Merel natuurlijkquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:54 schreef DKUp het volgende:
Bezoekers zijn helemaal fan van Utopia, Man Bijt Hond en Lingo.
Ja, dat zeker.quote:
ZC op kritiek op Achter? dat is wel ver gezochtquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:08 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Over wat His zou doen als zij Utopia had opgezet.
hij heeft denk ik moeite met het vegan dieetquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een latent anorexiaatje in de maak misschien? , hij doet ook 1½uur over een bordje eten en gooit nog de ½ weg steeds
Of ze voor een loods of een silo was geweest en toen die ZCquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ZC op kritiek op Achter? dat is wel ver gezocht
Gelukkig kijk ik er maar 1 van de 3quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:54 schreef DKUp het volgende:
Bezoekers zijn helemaal fan van Utopia, Man Bijt Hond en Lingo.
Silo of loods ... raar dat ze daar een ZC om kregen ...quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Ger en Hiske krijgen beide een ZC vanwege praten over het programma, ging over de vraag wat Hiske zou doen als zij Utopia was. Of ze dan met een silo zou beginnen of zo.
[ afbeelding ]
Ik denk dat 'ie moeite heeft met álle etenquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:10 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft denk ik moeite met het vegan dieet
Toch was het zo.......duidelijkquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ZC op kritiek op Achter? dat is wel ver gezocht
Dat idee heb ik ook.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie moeite heeft met álle eten
myl is toch niet van de camping?quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:20 schreef sjampoeh het volgende:
myl komt boven: campinggasten zitten alleen
merel: ja dan kom je boven en ga je zelf achter de pc zitten ?
stel kutwijven bij elkaar, allemaaaaaal
neequote:Op zaterdag 14 september 2019 19:20 schreef Verida het volgende:
[..]
myl is toch niet van de camping?
Heerlijk Mylene trekt zich niks aan van die grootbekquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:20 schreef sjampoeh het volgende:
Ja, dat is mooiquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:22 schreef humpty het volgende:
[..]
Heerlijk Mylene trekt zich niks aan van die grootbek
merel snauwde haar net nog af hoorquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:23 schreef Sofia2019 het volgende:
Merel slijmt bij Mylène sinds haar moeder heeft gezegd dat ze aardiger tegen Mylène moet zijn.
Ze heeft groot gelijk, vaak waren Jens en zij alleen met de campinggasten en de andere deden of hun neus bloeide en gingen hun eigen gang.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:20 schreef sjampoeh het volgende:
Ik snap die mensen niet. Ze hebben gezien hoe Henk werd behandeld en dan zeggen ze 'kom! Laten wij ook gaan. Lijkt me zoooo leuk!"quote:
Oh niet gezien. Maar ze pest haar niet meer zoals voorheenquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
merel snauwde haar net nog af hoor
denk niet dat ze de uitzending hebben gezienquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap die mensen niet. Ze hebben gezien hoe Henk werd behandeld en dan zeggen ze 'kom! Laten wij ook gaan. Lijkt me zoooo leuk!"
Dat is al anderhalf uur. Brandon heeft er naar gekeken en toen deed hij het weer.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:22 schreef zodeju het volgende:
Ik zie toch twee motormuizen door het beeld rijden, is hij weer gemaakt of gewoon weer droog??
Lingo toch?quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig kijk ik er maar 1 van de 3
Daar komt nog ruzie over, waar ze gaan slapenquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw, gelukkig.. twéé B&B's volgende week, gezelliiii
Waarom geen nu, deze week ? plaats zát
Mooi...gelukkig.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:26 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat is al anderhalf uur. Brandon heeft er naar gekeken en toen deed hij het weer.
Wel weer leuk dat Lex en Merel de gasten bezig moeten houden en de rest naar hun bed gaan......quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:26 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Daar komt nog ruzie over, waar ze gaan slapen
Sjah 'tuurlijk, da's bij elke B&B zo, ze onthouden maar één dag per keer, daar is DisLexie niet uniek inquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:26 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Daar komt nog ruzie over, waar ze gaan slapen
Gaan ze zo vroeg slapen ?quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wel weer leuk dat Lex en Merel de gasten bezig moeten houden en de rest naar hun bed gaan......
lolquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gerrit is moe en Hiske wil naar bed. Denk ook Shell en Andrea die zijn ook bekaf.......
Check jij Brandon even.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:33 schreef zodeju het volgende:
Riep Mylene nu Andrea heet jij Brandon??
Beter dan de reet van marisquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Foei Geile Operatortje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |