quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die kan je toch ook niet meer voor vol aanzien,,,,
Wie wel dan?quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die kan je toch ook niet meer voor vol aanzien,,,,
Thanksssssquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ter ondersteuning van de TT ....![]()
[ afbeelding ]
Mariska heeft er geen zin in - 14 september 2019.
x7l2nrr
okequote:Op zaterdag 14 september 2019 14:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, moet wel hard nadenken maar er zijn toch nog enige wie ik nog kan hebben......
Ik vroeg me dat ook al af ...quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De oudjes zijn laat, hebben ze weer een mail gemist ....
Die hebben ze daar al twee stuktquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:37 schreef schizolientje het volgende:
en niemand in een scootmobiel, hahahaha
maar ze zouden een race doen met de mensenquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die hebben ze daar al twee stukt
Dat kan ook toch twee tegen elkaarquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar ze zouden een race doen met de mensen
Of het podium die er moet komen voor de release van het cd feest.....quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:47 schreef Paco55 het volgende:
Gezien de hoeveelheid hout op de pallet bij de poort krijgen we volgende week weer zaag en schuur streams. Zal wel voor het extra grote kistjes projekt zijn.
Of voor het podium van Jes en Maris?quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:47 schreef Paco55 het volgende:
Gezien de hoeveelheid hout op de pallet bij de poort krijgen we volgende week weer zaag en schuur streams. Zal wel voor het extra grote kistjes projekt zijn.
Zag er uit als nieuw dun hout. Voor een podium is dat niet geschikt denk ik.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of het podium die er moet komen voor de release van het cd feest.....
Oh dan is het inderdaad waarschijnlijk voor kistjes.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:52 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zag er uit als nieuw dun hout. Voor een podium is dat niet geschikt denk ik.
Dan zal het wel voor de kistjes zijn, de kisten die de Utopianen mee nemen als ze binnen komen maar dan in het klein.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:52 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zag er uit als nieuw dun hout. Voor een podium is dat niet geschikt denk ik.
Het zijn ook echt dingen waar je aan moet wennen......quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:53 schreef Dotteke het volgende:
Die mevr die moet uit proberen vindt gewoon rijden op de hobbelige paden al eng
Uitbuiters zijn het daar.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zal het wel voor de kistjes zijn, de kisten die de Utopianen mee nemen als ze binnen komen maar dan in het klein.
Schuim koopt wel
Ja, dat is waar, maar deze hebben 4 wielen, die 3wielers waren nog erger geweestquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het zijn ook echt dingen waar je aan moet wennen......
Mensen laten zich ook uitbuitenquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar deze hebben 4 wielen, die 3wielers waren nog erger geweest
Het zijn geen Benidormbasterdsquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:00 schreef Mumbojumbo het volgende:
Nou die bananen kunnen we ook wel vergeten denk ik.
Dat wel. Maar het blijft schandelijk die mentaliteit van uitnemen van eenvoudige mensen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen laten zich ook uitbuiten
Jij bent ergquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is voor Jessie win win, na afloop van de race meteen zijn uitvaartplechtigheid ....
Dat zeer zeker.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:02 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het blijft schandelijk die mentaliteit van uitnemen van eenvoudige mensen.
Nog geen run op euthanisie geweest bij de artsen.quote:
Ja we moeten medelijden met haar hebben. Terug naar een rotleven in Noordwijk. Voor ze het weet loopt ze weer hele dagen met die telefoon te sjouwen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeer zeker.
Lex verteld dat ze het best wel eng vindt weer naar de buiten wereld te gaan
Ze heeft als ze thuis komt 8 maanden geen telefoon in de handen gehad en zo
Zou ze nog weten hoe een voordeur werkt? En rekeningen betalen zal ook niet meevallen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeer zeker.
Lex verteld dat ze het best wel eng vindt weer naar de buiten wereld te gaan
Ze heeft als ze thuis komt 8 maanden geen telefoon in de handen gehad en zo
Snap niet dat die mensen het zo erg vinden naar huis te gaan. Je zou denken dat ze geen leven hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:07 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ja we moeten medelijden met haar hebben. Terug naar een rotleven in Noordwijk. Voor ze het weet loopt ze weer hele dagen met die telefoon te sjouwen.
Die bezorgt iemand nog een hartinfarct.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
God schrik me kapot. Lex met dr toch al luide stem gilt: WILT U EEN KOEKJE !
Ze zal het wel knap moeilijk hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou ze nog weten hoe een voordeur werkt? En rekeningen betalen zal ook niet meevallen.
Dat laatste is zeker waar anders doe je niet mee aan dit programma.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet dat die mensen het zo erg vinden naar huis te gaan. Je zou denken dat ze geen leven hebben
Ligt ze nog steeds in die tent dan? Wat respectloos naar die ouderen toe zeg, was toch háár feessie?quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:10 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ze moeten 1 van die ouderen de tent van Mariska insturen en laten vragen waarom ze zo kinderachtig doet!
Lekker door de tent heen waar Mariska boos ligt te wezen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:13 schreef Dotteke het volgende:
Ondertussen is de hindernis baan van afgekeurd, mevr geeft aan dat dat niet goed gaat met de oudjes, die zijn fanatiek
De oudjes vergeten het gas los te laten en rijden dan zo door.
HAAAAAHAAAAAAGHAAAAAAquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:18 schreef Chea49 het volgende:
Jesus, die hysterische nep lach van Merel gooit meteen mijn ene stream stil.
@Mister1984quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:23 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik bedoel die cosser, die vroeg of iemand zijn knipbeurt kon opnemen.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:26 schreef DKUp het volgende:
Het was hier leuker toen mensen neukbeurten, ruzies en eliminaties kwamen opvragen in plaats van knipbeurten![]()
![]()
Gerard = Mister1984quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:23 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dat is Mister1984 ....quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:23 schreef Mumbojumbo het volgende:
De beelden daarvan jaquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]kwamen mensen echt om neukbeurten vragen,
Ja, dat snapte ikquote:
Ah, het was dus opgenomen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat is Mister1984 ....![]()
[ afbeelding ]
Shelley heeft een kappersklant - 11 september 2019.
x7kw8o5
[ afbeelding ]
De klant van Shelley rekent af - 11 september 2019.
x7kwa27
Ja, maar Gerard was heel weinig in beeld, er speelde genoeg andere zaken op dat moment ...quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:29 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ah, het was dus opgenomen.
Vond het al lullig
His legt net uit hoe ze het gaan doenquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:33 schreef Angelique61 het volgende:
Wordt er geen wedstrijd gehouden in de scootmobiel?
Het vieze groene broekje, bah vindt het zo goor smerig dingquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Yeah, het groene broekje is er weer,
Het is geen baby? Hoezo cutequote:
Hij tatooeerd echt duidelijk niet diep genoeg. Veeeeel te veel inkt wat hij meteen weer kan wegvegen.quote:
Die moeten ze er drie maanden ingooienquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:48 schreef Dotteke het volgende:
Die mevr die er bij is is wel een paniek zaaister hoor, man o man
Die schijt 7 kleuren stront als ze dat moet doen, zenuwleijer is hetquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die moeten ze er drie maanden ingooien
Hij had het in Utopia 1 ook alquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het vieze groene broekje, bah vindt het zo goor smerig ding
Zag je die benen van derquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij had het in Utopia 1 ook al![]()
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:46 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hij tatooeerd echt duidelijk niet diep genoeg. Veeeeel te veel inkt wat hij meteen weer kan wegvegen.
Lachuh die oudjes ,droge humorquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:08 schreef zodeju het volgende:
Dit is toch een hardstikke leuk uitje en denk dat de bewoners het ook naar hun zin hebben, beter dan dat hangen en bekvechten.
Ik mag hopen van nietquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:06 schreef Hagenesie het volgende:
Moeten ze betalen voor die tattoo?
Dat jij meteen aan een baby denkt zegt meer van jou dan van mijquote:
Ik vind "oudjes" zo denigrerend. En als ze advocaat krijgen ookquote:
Ik niet me dochter zegt al oudje tegen mij vanaf dat ik 40 benquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind "oudjes" zo denigrerend. En als ze advocaat krijgen ook
Ok Shellyquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat jij meteen aan een baby denkt zegt meer van jou dan van mij
Dat is wel het laatste waar ik aan dacht , maar ik vind ze cute samen
Zeurpietquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind "oudjes" zo denigrerend. En als ze advocaat krijgen ook
Shell zegt 'dat mag jij vinden 'quote:
Als ik in 70/80 ben en ze komen ergens met advocaat aan ga ik hard lachenquote:
Lekker doenquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik in 70/80 ben en ze komen ergens met advocaat aan ga ik hard lachen
Dat is cool ja. Lief.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:15 schreef Dotteke het volgende:
1min 27 moeten we verbeteren, zegt Jordie
Kennen we niet een stukje overslaan zegt Mevr Westland
Oeh advocaat, lekker over de roomvlaai met 'n flinke kledder verse slagroomquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik in 70/80 ben en ze komen ergens met advocaat aan ga ik hard lachen
Brrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oeh advocaat, lekker over de roomvlaai met 'n flinke kledder verse slagroom
Of over ijs en warme chocolader saus er bijquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
O, waarom ligt die nu weer in der nest dan?quote:
Brrrrquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lasagne van Merel.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:21 schreef Dotteke het volgende:
O, ze krijgen nog eten ook, wat gaan ze eten, pannenkoeken zeker
Ze hebben vanmorgen staan koken (Wie weet ik niet)quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:21 schreef Dotteke het volgende:
Schuilen......kop in het zand steken na een nederlaag.....oudjes kunnen barsten.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, waarom ligt die nu weer in der nest dan?
En dan een grote bek hebben over die andere die nooit wat doen
quote:
Nee, Merel had lasagne gemaakt.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:21 schreef Dotteke het volgende:
Tokkelroom is het mildere broertje van advocaat. Bevat minder alcohol, is zoeter en romiger van smaak.quote:
O, das weer eens wat anders dan pannenkoekenquote:
Netjes, ,lees net lasagnequote:Op zaterdag 14 september 2019 16:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben vanmorgen staan koken (Wie weet ik niet)
Daar kan je zo de kroeg mee in en een leuke avond hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:22 schreef Mumbojumbo het volgende:
Mevrouw Westland ademt een beetje zwaar.
O, wat voor nederlaag dan ?quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Schuilen......kop in het zand steken na een nederlaag.....oudjes kunnen barsten.
Ja precies , dacht al zoiets ...quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:22 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Tokkelroom is het mildere broertje van advocaat. Bevat minder alcohol, is zoeter en romiger van smaak.
• Drank op basis van alcohol, suiker en eieren
• 8% alcohol
• Lekker met koekjes, gebak en toetjes
Ja is een geweldig mens,quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kan je zo de kroeg mee in en een leuke avond hebben
Die heeft ook heel wat mee te slepenquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:22 schreef Mumbojumbo het volgende:
Mevrouw Westland ademt een beetje zwaar.
Eet je er een paar dagen van. Het is met alcohol dus dat blijft wel goed.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , dacht al zoiets ...maar zo'n hele pot is mij echt too much
Ik gooi het op een kater. Blijkbaar heeft ze geen gelijk gekregen van Jessie wat de Jurk verkoop betreft van Shellyquote:
Verdeel je de rest in zo'n ijsblokjesbak en vries je het inquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , dacht al zoiets ...maar zo'n hele pot is mij echt too much
Hmmm bij een groepje waar ik mij aan verbonden heb vragen ze altijd waar de advocaat blijft....quote:
Ja en die brommerdingen scheuren langs haar nestquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:26 schreef Flow3r het volgende:
Ligt maris na al die tijd nog steeds in bed ?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hiske gaat Mariska uit haar bed halen, pareltje .....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Slappe hap en onacceptabel - 14 september 2019.
x7l2s7l
quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heerlijk, Hiske is boos en meteen een grote bek van Merel .....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat is dit voor slap gedrag - 14 september 2019.
x7l2pom
Ligt ze echt nog in haar bed te maffen?quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en die brommerdingen scheuren langs haar nest
Dat is meer omdat je iets stoms hebt gedaan lijkt mequote:Op zaterdag 14 september 2019 16:26 schreef goldback het volgende:
[..]
Hmmm bij een groepje waar ik mij aan verbonden heb vragen ze altijd waar de advocaat blijft....
Eerst gisteravond al met het jurkjes gedoe en ze had veel tegenstanders.....veel gedronken en slecht geslapen en toen ging ook nog Hiske commentaar op haar geven dat Mariska de leiding had en weleens van leer kon trekken dat er wat gedaan moest worden.....was Maris niet mee eens draaide zich om en zei ik ga naar bed.....waarna vverschillende bij haar zijn geweest met dat ze dit niet kon maken om nu zich terug te trekken en dat ze zelf zo graag wat voor de oudere wilde doen.....Hiske trok echt heel erg haar mond open dat ze het niet vond kunnen en dat ze haar bed uit moest komen en dat het haar vies tegenviel dat ze iedereen in de steek liet. Was erg heftig.quote:
Ik vraag me af hoe ze zich nu gaat gedragen? Ze moet ooit dat bed uitquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eerst gisteravond al met het jurkjes gedoe en ze had veel tegenstanders.....veel gedronken en slecht geslapen en toen ging ook nog Hiske commentaar op haar geven dat Mariska de leiding had en weleens van leer kon trekken dat er wat gedaan moest worden.....was Maris niet mee eens draaide zich om en zei ik ga naar bed.....waarna vverschillende bij haar zijn geweest met dat ze dit niet kon maken om nu zich terug te trekken en dat ze zelf zo graag wat voor de oudere wilde doen.....Hiske trok echt heel erg haar mond open dat ze het niet vond kunnen en dat ze haar bed uit moest komen en dat het haar vies tegenviel dat ze iedereen in de steek liet. Was erg heftig.
Ik krijg dan het gevoel, dat of; ze is bang dat ze fouten gaat maken, of ze heeft een vreselijke kater, of ze wil iedereen laten zien hoe zielig ze is...quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:26 schreef Flow3r het volgende:
Ligt maris na al die tijd nog steeds in bed ?![]()
Ze is denk ik wel erg op haar gelijk halen. Ze had ook wel een beetje gelijk. Maar dit is kinderachtig gedrag. Plus gooi ik nog steeds op een kater.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik krijg dan het gevoel, dat of; ze is bang dat ze fouten gaat maken, of ze heeft een vreselijke kater, of ze wil iedereen laten zien hoe zielig ze is...
Als ze thuis idd last had van alcoholmisbruik, waarom zuipt ze zelf dan? en waarom dringt ze het anderen op?
Wil ze ook een spreekbeurt houden?
ik vond niet dat ze gelijk had, In ieder geval niet wat betreft dat jurkje. Als Shelley dat jurkje had gekregen (gelegenheid doet er dan niet toe, het is aan haar gegeven, dus haar eigendom) dan mag ze dat toch gewoon verkopen?quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is denk ik wel erg op haar gelijk halen. Ze had ook wel een beetje gelijk. Maar dit is kinderachtig gedrag. Plus gooi ik nog steeds op een kater.
Ok dat is een andere discussie. Shelly moet idd gewoon die 50 euro krijgen. Netjes is het nietquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:35 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond niet dat ze gelijk had, In ieder geval niet wat betreft dat jurkje. Als Shelley dat jurkje had gekregen (gelegenheid doet er dan niet toe, het is aan haar gegeven, dus haar eigendom) dan mag ze dat toch gewoon verkopen?
Helemaal mee eens, ze zei zelf ook dat merel hetzelfde had gedaan vorige keer op de markt, om uit de schuld te komen met haar zakgeld. Dan mag shelly het dus ook vindt ik.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:35 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond niet dat ze gelijk had, In ieder geval niet wat betreft dat jurkje. Als Shelley dat jurkje had gekregen (gelegenheid doet er dan niet toe, het is aan haar gegeven, dus haar eigendom) dan mag ze dat toch gewoon verkopen?
Ik dacht dat het daar nog over ging,:)quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok dat is een andere discussie. Shelly moet idd gewoon die 50 euro krijgen. Netjes is het niet
Ja ik ook wel...en ze weten allemaal toch wel, als ze een evenement organiseren, ze er alleen voor staan? De rest is echt niet van plan te helpen..Ja soms, als ze iets van diegene nodig hebben..Ik vind het zo kinderachtig allemaal...Mariska is een beetje van het padje af..Straks gaat ze weer een fles pakken en komt ze bijquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is denk ik wel erg op haar gelijk halen. Ze had ook wel een beetje gelijk. Maar dit is kinderachtig gedrag. Plus gooi ik nog steeds op een kater.
wat een achterlijk wijf is het tochquote:
niet eens zozeer omdat Merel het al eerder had gedaan, maar omdat het jurkje gewoon haar eigendom is geworden als ze dat heeft gekregen bij een fotoshoot.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:37 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ze zei zelf ook dat merel hetzelfde had gedaan vorige keer op de markt, om uit de schuld te komen met haar zakgeld. Dan mag shelly het dus ook vindt ik.
Het was een jurk van een sponsor. Beetje bleu om dat te verkopen. Ze moet het dragenquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:37 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ze zei zelf ook dat merel hetzelfde had gedaan vorige keer op de markt, om uit de schuld te komen met haar zakgeld. Dan mag shelly het dus ook vindt ik.
een van die ouderen zei net ook: die mariska ligt nog steeds in bed. ze kan straks wel terug mee in de bus. ze lijkt wel 49 ipv 37.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja ik ook wel...en ze weten allemaal toch wel, als ze een evenement organiseren, ze er alleen voor staan? De rest is echt niet van plan te helpen..Ja soms, als ze iets van diegene nodig hebben..Ik vind het zo kinderachtig allemaal...Mariska is een beetje van het padje af..Straks gaat ze weer een fles pakken en komt ze bij
Al willen ze hun laatste onderbroek verkopen, om shag te kunnen kopen, moeten ze lekker zelf weten...Het is gewoon dat Mariska zich wil laten gelden..quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:38 schreef Verida het volgende:
[..]
niet eens zozeer omdat Merel het al eerder had gedaan, maar omdat het jurkje gewoon haar eigendom is geworden als ze dat heeft gekregen bij een fotoshoot.
lijkt mij
Ze wil een slot op de rookwaren doen, liever zag ik een slot op de wijnkastquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:37 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Precies , mijn idee ookquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:37 schreef WyattJames het volgende:
[..]
en dan als argument hebben : "Ze moet maar eens leren met geld om te gaan"quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Al willen ze hun laatste onderbroek verkopen, om shag te kunnen kopen, moeten ze lekker zelf weten...Het is gewoon dat Mariska zich wil laten gelden..
Dom wijf is het ook, de manier hoe ze denkt de boel te kunnen runnen daar.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gooi het op een kater. Blijkbaar heeft ze geen gelijk gekregen van Jessie wat de Jurk verkoop betreft van Shelly
Ze moet maar eens leren haar verantwoordelijkheden te nemen en niet in haar nest gaan liggenquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:41 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan als argument hebben : "Ze moet maar eens leren met geld om te gaan"
is toch te idioot voor woorden, al wou ze haar geld de vijver ingooien, zakgeld mag je helemaal zelf weten wat je ermee doet
O dank je, ga gelijk ff kijkenquote:
Die kun je echt niet de leiding geven over een bedrijf, dan zouden ze binnen de kortste keren faillissement kunnen aanvragenquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze moet maar eens leren haar verantwoordelijkheden te nemen en niet in haar nest gaan liggen
Mariska is al 100 keer door de mand gevallen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Die kun je echt niet de leiding geven over een bedrijf, dan zouden ze binnen de kortste keren faillissement kunnen aanvragen
Raar wijf die Maris, hoop dat ze er nog goed op aangesproken wordtquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eerst gisteravond al met het jurkjes gedoe en ze had veel tegenstanders.....veel gedronken en slecht geslapen en toen ging ook nog Hiske commentaar op haar geven dat Mariska de leiding had en weleens van leer kon trekken dat er wat gedaan moest worden.....was Maris niet mee eens draaide zich om en zei ik ga naar bed.....waarna vverschillende bij haar zijn geweest met dat ze dit niet kon maken om nu zich terug te trekken en dat ze zelf zo graag wat voor de oudere wilde doen.....Hiske trok echt heel erg haar mond open dat ze het niet vond kunnen en dat ze haar bed uit moest komen en dat het haar vies tegenviel dat ze iedereen in de steek liet. Was erg heftig.
quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:40 schreef espri het volgende:
Niemand hoorde de ouderen net praten over Mariska?
Dat ze in bed ligt en ze wel 50 lijkt, Jordy zegt 37 en 1 mevrouw zegt en als ze bukt 16... wij streamers zien alles zegt ze nog....De te korte rokjes en met rechte benen bukken..
quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:40 schreef espri het volgende:
Dat ze in bed ligt en ze wel 50 lijkt, Jordy zegt 37 en 1 mevrouw zegt en als ze bukt 16... wij streamers zien alles zegt ze nog....De te korte rokjes en met rechte benen bukken..
quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:48 schreef humpty het volgende:
Gerrit had 7 kippen gevangen zegt Mevrouw
dat komt misschien omdat mijn achternaam de Haan is
Ze drink wel vaker veel, nee dit is het gedrag dat ze in begin vertoonde......als het niet ging zoals ze het in haar hoofd had.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach die hebben geen tijd meer om spijt te krijgen.quote:
Is His weer naar de tent ?quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:51 schreef puzziepie het volgende:
Hoorde His wat de oudjes over Maris zeiden ? en liep ze daarom naar de tent?
Inderdaad al dat gezeik geen REGELS geen WETTENquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:41 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan als argument hebben : "Ze moet maar eens leren met geld om te gaan"
is toch te idioot voor woorden, al wou ze haar geld de vijver ingooien, zakgeld mag je helemaal zelf weten wat je ermee doet
Klopt maar dit kan je niet verkopen. En daar was ze goed in toch?quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze drink wel vaker veel, nee dit is het gedrag dat ze in begin vertoonde......als het niet ging zoals ze het in haar hoofd had.
His was haar medicijnen vergetenquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:51 schreef puzziepie het volgende:
Haha dat kloptquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach die hebben geen tijd meer om spijt te krijgen.
OUUUDDDDDDDDDDDDDDJEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ah vandaarquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:52 schreef humpty het volgende:
[..]
His was haar medicijnen vergeten
Dat kreeg ik niet echt mee, wel dat Jordy en Gerrit helemaal in een deuk lagen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:51 schreef puzziepie het volgende:
Proestquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
OUUUDDDDDDDDDDDDDDJEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!
Zuchtquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:53 schreef spapaars het volgende:
Wel netjes aangepast, ze krijgen een advocaatje met slagroom.
Ik draag gelukkig geen rokjes maar dat is iets wat ik ook niet kan door mijn hurken.....kan wel weer met twee platte handen op de grond met rechte benen......quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:40 schreef espri het volgende:
Vreselijk tochquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:54 schreef Poezewoes het volgende:
Vroeger bij grootouders, advokaadje met slagroom voor de dames, boeren jongens voor de mannen.
Boks...quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik draag gelukkig geen rokjes maar dat is iets wat ik ook niet kan door mijn hurken.....kan wel weer met twee platte handen op de grond met rechte benen......
quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, wat laat die kut zich kennen, die gaat hopelijk morgen jankend de poort uit ....![]()
[ afbeelding ]
Is het weer zover - 14 september 2019.
x7l30dc
Om medicijnen in te nemen. Maris bewog niet toen ze binnen kwam.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt maar dit kan je niet verkopen. En daar was ze goed in toch?
Ja mocht je willenquote:
Dat heeft ze toch al gedaan.....en best ook.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske heeft nu een grote mond over Mariska. Ben benieuwd of ze haar ook gaat aanspreken...
Wij kregen als kind vroeger als we bij Oma in Groningen waren aan het eind van het bezoekquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:54 schreef Poezewoes het volgende:
Vroeger bij grootouders, advokaatje met slagroom voor de dames, boeren jongens voor de mannen.
8% voor de dames en 12% voor de heren.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:54 schreef Poezewoes het volgende:
Vroeger bij grootouders, advokaatje met slagroom voor de dames, boeren jongens voor de mannen.
Hiske staat meer op mijn UTO ladderquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch al gedaan.....en best ook.
ah oke...dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch al gedaan.....en best ook.
Youre my heroquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, wat laat die kut zich kennen, die gaat hopelijk morgen jankend de poort uit ....![]()
[ afbeelding ]
Is het weer zover - 14 september 2019.
x7l30dc
Dat hoop ik niet.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:59 schreef PTLe het volgende:
Dit vond ik op instagram , weten jullie hier in de Cos iets van ?iemand maakte mij er attent op ?
[ afbeelding ]
Ach ze hadden lol, is trouwens al lang geleden.quote:
ze vindt merel niksquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:59 schreef PTLe het volgende:
Dit vond ik op instagram , weten jullie hier in de Cos iets van ?iemand maakte mij er attent op ?
[ afbeelding ]
Dat is onze Wyatquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:59 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een foto met een kist van één van de inwonersquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:59 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
wat is aangepast? lasagne mislukt ?quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:53 schreef spapaars het volgende:
Wel netjes aangepast, ze krijgen een advocaatje met slagroom.
Misschien wil hij het hier uitleggen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:59 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had het al met hem aan de stok hier geloof ikquote:
Ik hou het gewoon voor gezien , en weet het ook niet ?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:02 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Misschien wil hij het hier uitleggen.
Ik denk dat de SC beter isquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:02 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Misschien wil hij het hier uitleggen.
Foto misschien binnen Utopia gemaakt?quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:59 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk naar de achtergrond en zie dat dit niet Utopia decor is.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Foto misschien binnen Utopia gemaakt?
Ja nu je dit zegt dat zou heel goed kunnen , en misschien zou hij wel graag willen ?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon een foto met een kist van één van de inwoners
Ja ziekelijk bijnaquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja nu je dit zegt dat zou heel goed kunnen , en misschien zou hij wel graag willen ?
Dat zou Brandon vast leuk vindenquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja nu je dit zegt dat zou heel goed kunnen , en misschien zou hij wel graag willen ?
Geen pizza's van maris ?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:08 schreef sjampoeh het volgende:
ze krijgen ook nog patat ?
en lasagne ?
O, hopelijk niet.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:59 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Was er 1 of 2 die geen lasagne lustte, kregen patat dus.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:08 schreef sjampoeh het volgende:
ze krijgen ook nog patat ?
en lasagne ?
Die oven is een stille dood gedoofdquote:
of van een oud inwoner gekocht of gekregenquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, hopelijk niet.
Denk zelf nagemaakt, mocht het wel zo zijn mag ze het niet bekend maken
oh valt me nog mee. leek me al geen goeie keuze v dinerquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:09 schreef espri het volgende:
[..]
Was er 1 of 2 die geen lasagne lustte, kregen patat dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |