Verkocht voor zakgeld?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Die oven is een stille dood gedoofd
Het lijkt wel, alsof Mariska ook niet veel lukt ...quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Die oven is een stille dood gedoofd
Zo ziet er wel uit. Deze kist is anders dan de kisten op het terrein. Het hout is duidelijk nieuw. Ik vermoed dat het een hobby kist is.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, hopelijk niet.
Denk zelf nagemaakt, mocht het wel zo zijn mag ze het niet bekend maken
Grote mond en zuipen daar is ze goed inquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:11 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het lijkt wel, alsof Mariska ook niet veel lukt ...
Hoe loopt de wijn verkoop, weet iemand dat?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:12 schreef PTLe het volgende:
[..]
Grote mond en zuipen daar is ze goed in
Ja Wyatt is helemaal Utopia gek, dus zou maar zo kunnen tochquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:12 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zo ziet er wel uit. Deze kist is anders dan de kisten op het terrein. Het hout is duidelijk nieuw. Ik vermoed dat het een hobby kist is.
Ze geeft niemand antwoord en doet of ze slaaptquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:12 schreef espri het volgende:
Ben benieuwd of ze straks Mariska u9it bed halen en confronteren met dr gedrag.
Ja hoorquote:
ja hoorde al net zeggen : dan denk ik aan muh moeder en de heb ik al 3mnd niet gezienquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
Oh het doet lexi denken aan haar moeder, zal zo wel Weer een emotioneel wrak zijn
Straks moet ze vast plassen en of roken..quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze geeft niemand antwoord en doet of ze slaapt
1 bestelling, zónder kissie.. door Sjel persoonlijk gechecktquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hoe loopt de wijn verkoop, weet iemand dat?
quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:14 schreef Mohitah het volgende:
De ouderen waren pas na 14.30 u binnen. 1 of 2 wilden ipv lasagne friet maar problemen met frietpan. De mensen moeten hun patatje maar mee nemen in de bus. Ik denk dan laat die mensen eerst ff eten dan gaan ze maar iets later de poort uit. Rare regels dit weer
Het zou kunnen ik heb geen idee , en het maakt mij ook niet uit wel of niet in Utopiaquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Wyatt is helemaal Utopia gek, dus zou maar zo kunnen toch
Tof ding. Jammer. Shelly zou een boel gezeik krijgen denk ikquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:11 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het lijkt wel, alsof Mariska ook niet veel lukt ...
Nee, de chauffeur moest nog iets doen dus hij moest uiterlijk om 17 uur wegquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:14 schreef Mohitah het volgende:
De ouderen waren pas na 14.30 u binnen. 1 of 2 wilden ipv lasagne friet maar problemen met frietpan. De mensen moeten hun patatje maar mee nemen in de bus. Ik denk dan laat die mensen eerst ff eten dan gaan ze maar iets later de poort uit. Rare regels dit weer
Misschien doet ze dan alsof ze slaapwandeltquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:14 schreef espri het volgende:
[..]
Straks moet ze vast plassen en of roken..
GIsteren zocht Shelley naar de wijnverkoop in verband met de plaat hout die ze nodig had. Ze vond één bestelling. Dat verkoop verhaal is er alleen maar om een constante voorraad te hebben vermoed ik.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Of hij is aardig ..quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:12 schreef spapaars het volgende:
Jessie doet wel héél erg aardig tegen de oudjes.
Zal wel klantenbinding zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Precies daar zeg je watquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Tof ding. Jammer. Shelly zou een boel gezeik krijgen denk ik
quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien doet ze dan alsof ze slaapwandelt
Ook dat is dus mislukt...quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
1 bestelling, zónder kissie.. door Sjel persoonlijk gecheckt
quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:15 schreef espri het volgende:
[..]zoals voorheen, sloffen en niks zeggenm, eigenlijk moeten ze nu met zn allen rond dr bed gaan staan.
Langs de koud gezette wijn zekerquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien doet ze dan alsof ze slaapwandelt
triest ja. opbokken hopquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:16 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Tis niet om te lachen. Om te janken juist.
wie wil er ook wijn met Mariska op het etiket?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:15 schreef Paco55 het volgende:
[..]
GIsteren zocht Shelley naar de wijnverkoop in verband met de plaat hout die ze nodig had. Ze vond één bestelling. Dat verkoop verhaal is er alleen maar om een constante voorraad te hebben vermoed ik.
Ik haat dat ookquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:17 schreef PTLe het volgende:
Dat gezoen met elkaar vind ik niet normaal , waarom niet gewoon een hand ?
Als ik het gratis krijg welquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
wie wil er ook wijn met Mariska op het etiket?
Slecht, heel slecht. Hoorde Sheley zeggen dat ze er ééntje heeft verkocht zonder kistje gister.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik geef je een handquote:
Mag niet denk ik, ze is ziek en heeft zich afgemeld bij de FEBO ....quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, hup naar die NaarKut even verhaal halen
Ja dat zei ze he? Misselijk wijf.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mag niet denk ik, ze is ziek en heeft zich afgemeld bij de FEBO ....
Mooi, dan kunne ze nog effe lekker ragge tot ze teruggegeven moeten worden ..quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:20 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ah, de scootmobiels doen het alle 2 weer.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:21 schreef espri het volgende:
[..]
Ik wil dat ze met zn allen naar Mariska gaan..
Er komen er twee met een tent. Wyatt zei de vorige keer dat als hij komt dat met zijn drieën is.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:18 schreef Mohitah het volgende:
Straks c(l)amping gasten. Misschien komt Wyat?
quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:15 schreef sjampoeh het volgende:
gerr weer mwah mwah mwah kusjes
thnx MariaElena
Nou, meneer wist waarvoor ze gebruikt werden en had ook die waterhindernis gezien.....quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, dan kunne ze nog effe lekker ragge tot ze teruggegeven moeten worden ..
Mispunten, voor duizenden euro's aan spullen van een ander afraggen
Sponsor deal?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, dan kunne ze nog effe lekker ragge tot ze teruggegeven moeten worden ..
Mispunten, voor duizenden euro's aan spullen van een ander afraggen
aan dr arm over de grondquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:21 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ikke ook.. trek die Maris uit die tent
Met die schootmobielen lekker gas geven en burnouts met de wielen voor de deurquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:21 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ikke ook.. trek die Maris uit die tent
Niet zo, dit is pure vernielzuchtquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:23 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Sponsor deal?
Goeie reclame voor de leverancier.
En degene die verkocht zijn, gingen allemaal naar een adres....quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Slecht, heel slecht. Hoorde Sheley zeggen dat ze er ééntje heeft verkocht zonder kistje gister.
Sorry daar was je al achter......![]()
Sorry ik vond dat wel leuk ...............quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet in álle BS trappen.,.één Billie was genoeg
Tja, maar als je zeker bent van je produkt:" Probeer maar stuk te krijgen..."quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet zo, dit is pure vernielzucht
Haar eigen adres zal het wel zijnquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
En degene die verkocht zijn, gingen allemaal naar een adres....
Was het ook wel, je ken Wy toch, de UTO-Paraquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:24 schreef PTLe het volgende:
[..]
Sorry ik vond dat wel leuk ...............
Die dingen zijn al afgeschreven. Het maakt niet zo veel uitquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Tja, maar als je zeker bent van je produkt:" Probeer maar stuk te krijgen..."
Nou niet echt , wel hier gelezen , meer ook nietquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was het ook wel, je ken Wy toch, de UTO-Para
Zat ik ook te denken. Deze scootmobiel is geschikt voor de meeste terrein condities. Op de stenen, door het zand en over het gras donuts draaien zoals gisteren. En ze blijven het gewoon doen. Die accu's hebben nog een waterdichte box nodig en dan hoppa.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:23 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Sponsor deal?
Goeie reclame voor de leverancier.
Ik ben al driftig naar enige vorm van leverancier content te zoeken.. nix gevondenquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Tja, maar als je zeker bent van je produkt:" Probeer maar stuk te krijgen..."
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:26 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Als ze dan thuis komt heeft ze een voorraadje he
Kan ook, blijft allemaal weer gis werk en aannames.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die dingen zijn al afgeschreven. Het maakt niet zo veel uit
Het past qua maat welquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:27 schreef sjampoeh het volgende:
valt me mee dat merel geen merchandise meuk aan ze opdrong
Prima reclamequote:Op zaterdag 14 september 2019 17:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Kan ook, blijft allemaal weer gis werk en aannames.
Geen verstand van maar ze zien/zagen er nieuw uit.
En als je ziet wat ze al aan het raggen zijn geweest zou ik ook achter dit produkt staan.
Lexy probeerde nog knuffels te slijten.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:27 schreef sjampoeh het volgende:
valt me mee dat merel geen merchandise meuk aan ze opdrong
Volgens mij waren ze voor dit soort doeleinde .....daarom ook die helmen erbij.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Kan ook, blijft allemaal weer gis werk en aannames.
Geen verstand van maar ze zien/zagen er nieuw uit.
En als je ziet wat ze al aan het raggen zijn geweest zou ik ook achter dit produkt staan.
Ze werden ook gebruikt voor...?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze voor dit soort doeleinde .....daarom ook die helmen erbij.
Tje? Een glas volquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:31 schreef PTLe het volgende:
Hiske aan een advokaatje met slagroom
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |