Mja, dan voelt vogel 3 zich achtergesteld ten opzichte van vogel 1 en 2.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik pleit toch voor hernoemen hoor: gewoon vogel 1,2 en 3
Pfff 3 is 1 en 2 samen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja, dan voelt vogel 3 zich achtergesteld ten opzichte van vogel 1 en 2.
Volgens mij had Uccie (user in NWS) ook zoiets. Als ik het goed heb onthouden, zat ze op een gegeven moment ook aan de vogel 1.2, de vogel 3.1, enzovoort.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik pleit toch voor hernoemen hoor: gewoon vogel 1,2 en 3
Je kunt ze ook Koning, Keizer en Sultan noemen. Dan voelt er geen eentje zich achtergesteld.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja, dan voelt vogel 3 zich achtergesteld ten opzichte van vogel 1 en 2.
Uccie zat ook in r49 in het verleden, nog gemeet ook. Toffe vrouw.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij had Uccie (user in NWS) ook zoiets. Als ik het goed heb onthouden, zat ze op een gegeven moment ook aan de vogel 1.2, de vogel 3.1, enzovoort.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Tjibbe, Sjoerd en Wibbe.
Want die zouden het wel rooien.
Je kijkt er makkelijk overheenquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Uccie zat ook in r49 in het verleden, nog gemeet ook. Toffe vrouw.
Hehehequote:Op vrijdag 13 september 2019 18:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je kijkt er makkelijk overheen
quote:
I know.. ze kunnen echt loeihard bijtenquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik u mededelen dat dat niet wenselijk is.
Krombekken, heb die naam niet zelf verzonnen, hebben enorme kracht in hun snavels. Als ze valsbek zijn (wel zelf verzonnen) doet het dan ook echt pijn.
Nog half uurtje tot een uur![]()
![]()
Mooie vogelsquote:
Jij als voormalig Pet Shop Boy hebt er ervaring meequote:Op vrijdag 13 september 2019 19:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know.. ze kunnen echt loeihard bijten
quote:
Zijn dit nu de ouders met het jong?quote:
Een vogelshow zou wel leuk zijnquote:
De vogeltjesdansquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een vogelshow zou wel leuk zijn
quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:50 schreef livelink het volgende:
En natuurlijk @:ToT en mevrouwToT, van harte gefeliciteerd met mini-ToT![]()
![]()
Ik heb al eens een Fogelvlucht-show gedaan (toen Fogel in het vliegtuig zat). Ik kan kijken of ik wat in elkaar kan bakken.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een vogelshow zou wel leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |