Ik las het en kon me niet meer herinneren waarvan ik hem kende. Maar nu is het duidelijk.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:00 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag werd bekend dat zanger Eddie Money (70) is overleden.Eddie Money - Take Me Home Tonight

quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens mij was het Spruit ja.
Kan ook die ander zijn geweest

quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mag het ook de versie van Vaults zijn? Erg mooi én bij de hand hier.

Was vorige week ofzo al, en Raf heeft nieuw grut sinds vanavond, dus ik denk dat het wel kanquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Is de ex-parrot sketch van Monty Python een beetje te lomp in dit geval?

Ah!quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was vorige week ofzo al, en Raf heeft nieuw grut sinds vanavond, dus ik denk dat het wel kan

Ja, ik zet het klaar. Show vult zich snel zoquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:02 schreef brother52 het volgende:
Heb je dat nummer van Birds of Tokyo nog wat je een tijd terug gedraaid hebt?

quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Eveneens nieuw:MIKA - Sanremo
Reina beviel me goed, trouwens

Ik kan eens zoeken...quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken nog een Keltisch traditioneel Kerstliedje (livelink, waar ben je?!) over vogels.
Clancy Brothers & Tommy Makem - Carol of the Birds
Maar ik heb er maar een kopie van erg slechte kwaliteit van kunnen vinden, helaas.

Ik zal zo even iets voor jou draaien, waarover ik je mening wil.....quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:07 schreef ToT het volgende:
Laatst in een ander topic nog gestruikeld over een ander mooi lied over een vogel, maar ik heb geen idee meer wat het was.
Omnia- The raven is natuurlijk ook mooi!

Als muziek goed is, ben ik zo om. Dan hoef ik verder niet overtuigd te wordenquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oscar zei laatst ook al dat hij Reina's muziek best goed vond.
Ik krijg jullie nog wel om

Ja, mee eensquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Klassiekers:
Millencolin - Birdie
Jonathan Wilson - Rare Birds

Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal zo even iets voor jou draaien, waarover ik je mening wil.....
Daarna je verzoekje.

Haha okee!quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:14 schreef DJ11 het volgende:
ToT, ik ga het toch omdraaien, trouwens. Eerst OMNIA nu. Daarna een nummer waarover ik jouw deskundige mening wil....

quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb Omnia nog altijd op mijn "moet me daar nog eens op storten"-lijst staan, maar heb er nog niks mee gedaan. Maar ik schop 'm even wat hoger op de lijst.

Heb van de week ook nog even kaartjes voor Nightwish gekocht. Moest er ook nog een keer van komenquote:

@vogeltjesdans zal vast ook wel ideeën hebben!quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
'vlieg met me mee naar de regenboog'
De vogeltjesdans
Ik zie een repertoire ontstaan

Ja had je het volgens mij in het topic nog over he, of je er heen zou gaan of niet?quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb van de week ook nog even kaartjes voor Nightwish gekocht. Moest er ook nog een keer van komen

Kloptquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja had je het volgens mij in het topic nog over he, of je er heen zou gaan of niet?

Daar moet ik eigenlijk ook heen. Heb ze nog niet met Floor gezien.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb van de week ook nog even kaartjes voor Nightwish gekocht. Moest er ook nog een keer van komen

Waarschijnlijk ga ik ook, hoewel de kaarten de deur uit vliegen...quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt
Ik vroeg of ik er naartoe moest gaan, en MM zei ja. Tja, dan kan je niet anders.

24 november 2020 ziggo domequote:Op vrijdag 13 september 2019 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar moet ik eigenlijk ook heen. Heb ze nog niet met Floor gezien.

Ik was van plan om naar een concert te gaan toen Tarja er nog in zat, en The Sins Of Thy Beloved was het voorprogramma.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar moet ik eigenlijk ook heen. Heb ze nog niet met Floor gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |