abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 september 2019 @ 14:13:23 #276
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_188956402
Uitlokken mag niet in nederland
en dat doen ze hier dus wel , even denken als Noord afrikaan
want ze liep in een kort rokje dus ze is een H... en vraagt er zelf om ...

maar ik vind ook persoonlijk dat ze dit soort dingen gewoon heel hard aan gepakt mogen worden zo ie zo elk geweld of negatieve uiting tegen de andere sekse of ander mens

maar de dames zouden ook wel eens naar hun zelf kijken wat ze voor reactie terug geeft als ze eens nagekeken word.

kijken is niet verboden , maar iemand gelijk aankijken of hij haar wil verkrachten of zo , vind ik wel heel ver gaan
vrouwen willen graag gezien worden maar als je daar van van zegt als man zijnde , dan sta je zo wat op #metoo

De laatste jaren is het gewoon veel te ver door aan het schieten

ik ben zelf van karakter een charmeur ( in het goede ) heeft veel respect voor dames , maar je word vaak respectloos behandelt
Meer als voorwerp dan als mens ..
kijk en ik merk ook al steeds meer aan mezelf dat ik nu veel minder open bent naar vrouwen , ook die het goed bedoelen ....
want ik heb al jaren zo iets van .. ik houd me mond wel want ik heb geen zin om weer een negatief ding te horen of een klaagzang waar je niet op zit te wachten
En daar bij is ook het spontane in mijn als persoon helemaal weg , want je kan wel eens te "ver" gaan dus dan houd je dat soort mensen wel op afstand

wacht wel weer tot er weer eens een dame komt die spontaan en op en leuke manier kan reageren , maar zo als het nu in Europa gesteld is met de meeste dames is het gewoon echt heel slecht

ze doen niet eens de moeite meer om te kijken hoe je bent of wat dan ook ...
nee het Whatapp en FACEBOOk daar staan verhalen op dat alle mannen serie verkrachters zijn en moordenaars , dus je bent al schuldig terwijl je nog niet eens je heb voorgesteld

Dus het probleem komt van twee kanten , natuurlijk zijn er mannen bij die over de schreef gaan , maar die mogen ze van mij zo als ik al eerder schreef heel hard aan pakken , net zo als vrouwen die je lekker maken om iets voor elkaar te krijgen ( geld ) en dan in eens gaan lopen klagen dat ze wat hebben , of je weer wegzetten als de bekende verkrachter
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  zondag 15 september 2019 @ 16:36:35 #277
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_188958621
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

"Meen te bespeuren" is toch wel een aardig understatement voor de hoeveelheid vreemdelingenhaat, vrouwonvriendelijkheid en LBHT-afkeer die er uit de alt-right krochten van het internet hierheen stroomt.

En ik woon niet in Zonnedael en ben ook bepaald geen huismus dus mijn waarnemingen zijn niet zo selecties. En ja ik vind het heel vervelend voor mensen in Rotterdam zuid of de Schilderswijk die last hebben van kutmarokkanen die niet sportief met afwijzingen om kunnen gaan. Maar de wijze waarop alt-right dit gebruikt om de doen alsof alle Nederlandse vrouwen dagelijks belaagd worden is nog veel kwalijker dan dat. Het wordt immers gebruikt om angst en onrust te zaaien om daarmee macht naar zich te te trekken.

Al dit soort topics hebben ook hetzelfde verloop. Een allochtoon doet iets verkeerd. Vervolgens is het de schuld van de gehele migrantengemeenschap. Er volgen nog wat nonsens cliche's over importbeleid dat er niet is en linkse regeringen die nooit bestaan hebben. En op mensen die op de feiten wijzen wordt verder niet ingegaan. Je zou er een Windows wizard van maken.

Het heeft dus geen zin er inhoudelijk op in te gaan omdat ze niet geinteresseerd zijn in feiten. Ze zijn slechts geinteresseerd in macht zoals salafisten dat ook zijn. Dus is het ook beter om de drijfveren bloot te leggen. Gelukkig dat Baudet en zn entourage bepaald niet discreet zijn met hun uitingen en associaties met extreem conservatief gedachtegoed. En de aanhangers ook niet.
He je schreef "kutmarokkaantjes", ben je niet bang voor maatregelen van je gutmenschvriendjes?
  maandag 16 september 2019 @ 07:26:03 #278
471637 TomStall
I buried Joey
pi_188968754
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik dacht dat het niet dommer kon dan "vrouwen stemmen vaak links en mogen dus niet zeiken als ze seksueel geïntimideerd worden op straat door mensen met een migratieachtergond" maar het kan dus toch: "omdat ik denk dat jij een migratieachtergrond hebt mag je bij kritiek op victim blaming daar niks over zeggen want ik dan trek ik jouw Nederlanderschap in twijfel".
Trek "jouw" Nederlanderschap niet in twijfel hoor. Volgens de regeltjes ben je Nederlander en heb je keurig aan alle vastgelegde voorwaarden voldaan en zal je je paspoort wel hebben. Maar inderdaad: "dom" boerenverstand zegt dat jij gewoon nooit Nederlander zult zijn. Van twijfel is bij mij echt geen sprake want ik stel mijn "domme" boerenverstand toch echt boven de slinkse vastgestelde wetjes.

Gaat niet alleen over je posts in dit topic trouwens, in vrijwel elk topic ben je tegen de Nederlandse maatschappij aan het trappen. Dan begrijp ik gewoon niet waarom je niet weg gaat dan als je alles zo slecht vind. ... Oh ja, nee ik begrijp het wel: jullie zijn de nieuwe "Nederlanders", de nieuwe "Europeanen", geregeld allemaal in Brussel dat de Islamificatie in Europa een feit wordt en de moslims burgers nummer 1 worden, en de autochtone bevolking rang 2 krijgt.

Maak je nog even een paar baby's dan als je dan nog niet hebt gedaan? Wordt alleen maar gezelliger met meer meer meer namelijk.
  maandag 16 september 2019 @ 09:41:43 #279
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_188969895
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 07:26 schreef TomStall het volgende:

[..]

Trek "jouw" Nederlanderschap niet in twijfel hoor. Volgens de regeltjes ben je Nederlander en heb je keurig aan alle vastgelegde voorwaarden voldaan en zal je je paspoort wel hebben. Maar inderdaad: "dom" boerenverstand zegt dat jij gewoon nooit Nederlander zult zijn. Van twijfel is bij mij echt geen sprake want ik stel mijn "domme" boerenverstand toch echt boven de slinkse vastgestelde wetjes.

Gaat niet alleen over je posts in dit topic trouwens, in vrijwel elk topic ben je tegen de Nederlandse maatschappij aan het trappen. Dan begrijp ik gewoon niet waarom je niet weg gaat dan als je alles zo slecht vind. ... Oh ja, nee ik begrijp het wel: jullie zijn de nieuwe "Nederlanders", de nieuwe "Europeanen", geregeld allemaal in Brussel dat de Islamificatie in Europa een feit wordt en de moslims burgers nummer 1 worden, en de autochtone bevolking rang 2 krijgt.

Maak je nog even een paar baby's dan als je dan nog niet hebt gedaan? Wordt alleen maar gezelliger met meer meer meer namelijk.
Hahaha ik ben zo blank dat ik licht geef. Ik heb inderdaad drie prachtige atheistjes gefabriceerd, met bruine oogjes, dat wel.

Je hoeft geen moslim te zijn om tegen onze maatschappij aan te trappen ;)
pi_188982614
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:12 schreef SpaceOddity het volgende:
Hoe vaak moeten we nog zwembadverhalen lezen?
Trouwstoeten?
In elkaar geslagen homo's?
Onderdrukte vrouwen?
Vrouwen die niet meer over straat durven?
Politie en ambulance medewerkers die belaagd/aangevallen worden?
Steek en schietpartijen op bruiloften?
Niqabsters die de wet negeren?
islamitische terreurnetwerken?
Mensen die 24/7 beveiliging nodig hebben omdat ze ergens kritiek op hebben?
Halal geslacht vlees dat op straat verkocht word?
Leraren die geen gezag meer hebben?
Leraren die taboe's vermijden?
Leraren die op non actief worden gesteld, na vermeende belediging?
Haatleerboekjes op basis scholen?
Eerwraak?
Genitiale verminking?
Kindbruidjes?
Polygamie?
Zuuraanvallen?
Moslims die de islam niet durven te verlaten?
Joden die doorlopend intimideert worden?
Sharia politie?
Moslimbendes die niet-islamitische meisjes misbruiken?
Bedreiging van oprecht islamitische islam hervormers?
Vrijheidsbeperkende maatregels tegen terreur?
Merkelblokjes?
Safe zones voor vrouwen?
Niet-moslims die in assielzoekers centa bedreigd worden?
Het anders benoemen van kerst?
Syriegangers?
Kinderen in vluchtelingenkampen die schreeuwen dat ze de ongelovigen gaan doden, want allah is groot?
Sharia praktijken die hier plaatsvinden, waarmee vrouwen hun rechten en vrijheden worden ontnomen?
Verpleegsters die door imams in het ziekenhuis genegeerd worden?
Vrouwen die naar ''alleen vrouwen'' sportscholen gaan wegens overlast?
''Duivels'' uitdrijvingen?
Oproepen tot cencuur in boeken en films waar de islam bespot word?
Een compleet islamitische wijk die onderdak bied aan een voortvluchtige islamitische terrorist?
Rellen door jongeren van voornamelijk noord afrikaanse afkomst?
Wijken die compleet overgenomen worden, waarbij vrouwen niet eens een cafe in mogen?
Cabaretiers die geen grapjes maken, waarvan moslims die als provocerend zouden kunnen ervaren?

Moet ik nog doorgaan?
Nette lijst :Y toevoegingen:

Doodgeschoten conrectoren?
Afgeslachte filmmakers?
Doodgeschopte grensrechters?
Gekeelde terrasgangers?
Neergeknalde tramreizigers?
pi_188982676
quote:
18s.gif Op woensdag 11 september 2019 23:18 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik woon in een klein dorpie zonder die ellende, maar ja, dit zijn t soort assholes die om een peuk vragen en je doodtrappen als je die niet geeft, terwijl je een niet roker bent. :{
Dat is inderdaad best kut, ja.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188982831
quote:

[..]

Ik heb helemaal geen angst voor de islam, laat staan overdreven angst. Ik heb kritiek op een mensenrechten schendende ideologie (niets raars of angstig aan dus) en kritiek op de manier hoe men hier mee omgaat. Dat is heel wat anders. Typisch dat jij niet in staat bent om dat onderscheid te maken.

Wat betreffende de ''alt right propaganda'', die ik volgens jou voor zoete koek slik; heb je hier voorbeelden van? Of heb je het dan over de dagelijkse nieuwsberichten die gaan over onze multi culti samenleving waarin de islam 9 van de 10 keer een (in) directe rol speelt die meestal, vanuit westers perspectief, niet als positief te duiden valt. Waarna je keer op keer moet lezen/horen dat er vrijwel niet echt iets tegen gedaan word?

Trouwstoeten?
Onderdrukte vrouwen?
Eerwraak?
Genitiale verminking?
Kindbruidjes?
Polygamie?
Zuuraanvallen?
Sharia politie?
Merkelblokjes?
Safe zones voor vrouwen?
Syriegangers?
Kinderen in vluchtelingenkampen die schreeuwen dat ze de ongelovigen gaan doden, want allah is groot?
Sharia praktijken die hier plaatsvinden, waarmee vrouwen hun rechten en vrijheden worden ontnomen?
Een compleet islamitische wijk die onderdak bied aan een voortvluchtige islamitische terrorist?
Wijken die compleet overgenomen worden, waarbij vrouwen niet eens een cafe in mogen?
Cabaretiers die geen grapjes maken, waarvan moslims die als provocerend zouden kunnen ervaren?

Moet ik nog doorgaan?

Ik snap niet dat jij kunt beweren dat het bestaande systeem capabel en effectief genoeg is om deze overload aan kutzooi te beteugelen, want het blijft vooralsnog gewoon allemaal doorgaan.

Belangrijke disclaimer; Ik ben mij er zeker bewust van dat van het bovenstaande er zeker ook niet-moslims zijn die zich hier schuldig aanmaken. Ook een roomblanker kan zijn vrouw onderdrukken enz enz. Maar in dat specifieke voorbeeld gaat het om dat wat algemeen word ervaren als ''normaal'' Laat ik het er maar even bij zetten. Triets dat dat blijkbaar moet, maar anders krijg je van die onzinnige tegen beweringen, die de discussie om zeep helpen.

Voor al deze ding ben ik niet bang. Ik ben bezorgd om al die mensen die hier slachtoffer van zijn, en boos en telleurgesteld dat het al veels te lang door ettert. Duidelijk???

En dan nog het volgende;

Die burgemeester van Keulen was niet zo'n slimme. Maar shit happens,

Ik geef een uitgebreid voorbeeld, met meerder feiten en dat is het enige? Je hebt er geen antwoord op he? Want waarom heb je het niet over de ''adviezen'' van de imam? Je probeert het niet eens zo te draaien dat hij een uitzondering is, wat al aangeeft dat je weet dat dat niet het geval is. Dus heb je het er al helemaal niet meer over. Wie is hier nu de wegkijker?

Jij blijft maar continu draaien naar die alt righters, en geeft hun de schuld van alles. En continu maar anderen beschuldigen van het ''verplaatsen van de schijnwerpers''. Echt wtf? Weet jij wie hier diegene is die de ''alt right propaganda'' voor zoete koek slikt, maar op de verkeerde manier? JIJ.

En wie is hier nu diegene met irrationele ''angsten'' en obsessies voor nare stokpaardjes?

Maar hey, blijf jij maar toetsenbord verzetten tegen dat hele alt right bataljon van de ware racisten en vrouwenhaters, sterker nog; ik sta je bij hierin met mn toetsenbordje.

Alleen wat jammer nou dat je het laat afweten voor dat andere bataljon van ware racisten en vrouwenhaters waar ik mij tegen verzet, en je zelfs verzet tegen mij.
Een bondige samenvatting van de problemen van Nederland (en de rest van West-Europa) _O_
pi_188982942
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 23:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Een bondige samenvatting van de problemen van Nederland (en de rest van West-Europa) _O_
Ja dank je.
Maar ondertussen wacht ik nog altijd op antwoord van onze anti-fascistische voorvechter der vrije democratieën.... -O-
pi_188983047
quote:
4s.gif Op maandag 16 september 2019 23:33 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ja dank je.
Maar ondertussen wacht ik nog altijd op antwoord van onze anti-fascistische voorvechter der vrije democratieën.... -O-
Dat soort mensen laten zich niet door argumenten overtuigen. Als ze er niet meer uitkomen, dan word je doorgaans voor racist o.i.d. uitgemaakt en stopt de discussie verder.

Ik denk dat de Nederlandse samenleving nog steeds wel gezond genoeg is om de excessen van de islam op te kunnen vangen, mits we daarvoor voldoende tijd krijgen. Ik schat dat het drie of vier generaties duurt voordat het gedrag van de nakomelingen van islamitische migranten genormaliseerd zal zijn.

Echter, en dat is het échte probleem, die benodigde tijd krijgen we niet, omdat de migratie van nieuwe 1e-generatie islamitische migranten in hetzelfde tempo maar dóór blijft gaan. Oneerbiedig gezegd: het bekende "dweilen met de kraan open".

En als dát niet verandert, op korte termijn, dan vrees ik dat het lange-termijn effect zal zijn dat Nederland (en de omringende landen) onomkeerbaar zullen veranderen in islamtische landen. Ook dat zal nog wel een aantal generaties duren, maar momenteel is dat de uitgezette koers.
  dinsdag 17 september 2019 @ 08:16:08 #285
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_188985112
quote:

[..]

Ik heb helemaal geen angst voor de islam, laat staan overdreven angst. Ik heb kritiek op een mensenrechten schendende ideologie (niets raars of angstig aan dus) en kritiek op de manier hoe men hier mee omgaat. Dat is heel wat anders. Typisch dat jij niet in staat bent om dat onderscheid te maken.

Wat betreffende de ''alt right propaganda'', die ik volgens jou voor zoete koek slik; heb je hier voorbeelden van? Of heb je het dan over de dagelijkse nieuwsberichten die gaan over onze multi culti samenleving waarin de islam 9 van de 10 keer een (in) directe rol speelt die meestal, vanuit westers perspectief, niet als positief te duiden valt. Waarna je keer op keer moet lezen/horen dat er vrijwel niet echt iets tegen gedaan word?

Trouwstoeten?
Onderdrukte vrouwen?
Eerwraak?
Genitiale verminking?
Kindbruidjes?
Polygamie?
Zuuraanvallen?
Sharia politie?
Merkelblokjes?
Safe zones voor vrouwen?
Syriegangers?

Moet ik nog doorgaan?

Ik snap niet dat jij kunt beweren dat het bestaande systeem capabel en effectief genoeg is om deze overload aan kutzooi te beteugelen, want het blijft vooralsnog gewoon allemaal doorgaan.

Belangrijke disclaimer; Ik ben mij er zeker bewust van dat van het bovenstaande er zeker ook niet-moslims zijn die zich hier schuldig aanmaken. Ook een roomblanker kan zijn vrouw onderdrukken enz enz. Maar in dat specifieke voorbeeld gaat het om dat wat algemeen word ervaren als ''normaal'' Laat ik het er maar even bij zetten. Triets dat dat blijkbaar moet, maar anders krijg je van die onzinnige tegen beweringen, die de discussie om zeep helpen.

Voor al deze ding ben ik niet bang. Ik ben bezorgd om al die mensen die hier slachtoffer van zijn, en boos en telleurgesteld dat het al veels te lang door ettert. Duidelijk???

En dan nog het volgende;

Die burgemeester van Keulen was niet zo'n slimme. Maar shit happens,

Ik geef een uitgebreid voorbeeld, met meerder feiten en dat is het enige? Je hebt er geen antwoord op he? Want waarom heb je het niet over de ''adviezen'' van de imam? Je probeert het niet eens zo te draaien dat hij een uitzondering is, wat al aangeeft dat je weet dat dat niet het geval is. Dus heb je het er al helemaal niet meer over. Wie is hier nu de wegkijker?

Jij blijft maar continu draaien naar die alt righters, en geeft hun de schuld van alles. En continu maar anderen beschuldigen van het ''verplaatsen van de schijnwerpers''. Echt wtf? Weet jij wie hier diegene is die de ''alt right propaganda'' voor zoete koek slikt, maar op de verkeerde manier? JIJ.

En wie is hier nu diegene met irrationele ''angsten'' en obsessies voor nare stokpaardjes?

Maar hey, blijf jij maar toetsenbord verzetten tegen dat hele alt right bataljon van de ware racisten en vrouwenhaters, sterker nog; ik sta je bij hierin met mn toetsenbordje.

Alleen wat jammer nou dat je het laat afweten voor dat andere bataljon van ware racisten en vrouwenhaters waar ik mij tegen verzet, en je zelfs verzet tegen mij.
Merkelblokjes?
  dinsdag 17 september 2019 @ 09:05:16 #286
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_188985569
Het kan je natuurlijk wel tot denken zetten met de weet dat dit soort problematiek in elk Europees land plaatsvinden waar de Marokkaan (Noord- Afrikaan) in respectabel aantal aanwezig is.

Vraag een Italiaan, Duitser, Belg, Oostenrijker, Spanjaard, Fransman, Noor of Fin wat die van Marokkanen vind. Je zal overal hetzelfde antwoord krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')