abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 september 2019 @ 12:35:31 #251
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_188924229
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 11:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja ik begrijp dat je steeds probeert de schijnwerper weg te duwen. Maar het is bij discussies heel legitiem om de motieven van degene die ze start bloot te leggen. Dat zet het allemaal in een wat ander daglicht.
In je eigen daglicht bedoel je want jouw gelijk is leidend hier _O_
"Hoka Hey!"
pi_188924270
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 12:12 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat is geen eigenschap van geïmporteerde kansenpareltjes. Toen ik nog op school zat hadden we ook van dat soort tuig wat alleen maar herrie wilde schoppen en ruzie wilde zoeken, en dat waren allemaal hartstikke autochtone Nederlanders.
Oh, helemaal waar hoor, blanke rotjochies zaten daar ook tussen. Hingen wel hetzelfde sneue straatcultuurtje aan trouwens. :')
  vrijdag 13 september 2019 @ 13:04:50 #253
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188924615
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 12:35 schreef matspontius het volgende:

[..]

In je eigen daglicht bedoel je want jouw gelijk is leidend hier _O_
Discussies ga je inderdaad aan vanuit je eigen overtuiging
  vrijdag 13 september 2019 @ 13:11:11 #254
287741 matspontius
pi_188924702
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Discussies ga je inderdaad aan vanuit je eigen overtuiging
Waarbij je je oogkleppen ophoudt?
"Hoka Hey!"
pi_188924738
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 10:59 schreef probeer het volgende:

[..]

FvD propageert traditionele genderrollen waarbij de machtspositie overduidelijk de man toehoort. 3x raden wat dat voor intimidatie van vrouwen betekent.
Ook weer onzin.

En dat typisch jij bij traditionele genderrollen automatisch aan machtspositie denkt, die dan ook weer automatisch aan de man word toegekend, is echt een heel typerend dingetje. Voor de meeste nederlanders zonder religieuze beleving is dat een heel oud en compleet idiote opvatting. Deze groep nederlanders is sinds de seksuele revolutie enorm toegenomen, waar men kan spreken van een algemene nederlandse opvatting hiervan.

Voor streng religieuze ligt dit anders. Maar waar het aandeel streng christelijke (die hier eerst dominant waren) echt zwaar afgenomen is, is er in de islam sprake van éénrichtingsverkeer die compleet de andere kant op gaat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 10:37 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maar het boerkaverbod is een totaal ander verbod dan het verbod op straatintimidatie; als je daarover wil klagen, er is vast nog wel ergens een draadje dat hierover gaat. Het zijn twee volkomen gescheiden wetten die ook qua handhaving heel anders zijn, dus ik snap niet waarom je daar telkens op terug moet komen.
Behalve dat dat natuurlijk moet, omdat je ook wel inziet dat de FvD nog geen vinger heeft uitgestoken om vrouwen op straat beter te beschermen, en dan kun je maar beter proberen om te suggereren dat alles wat wel ondernomen wordt, per definitie ineffectief is.
Dit altijd zon dom argument. Nu doe je net alsof jij niet weet hoe raar de politiek werkt. Net zoals bij Wilders vaak word geroepen; Wilders schreeuwt alleen maar, maar voert niets uit''. Nee, uitvoeren word moeilijk als (bijna) de rest tegen blijft werken, dan kun je ook echt weinig gedaan krijgen.

Op de FvD site zijn genoeg standpunten te vinden, die indirect een positief effect hebben op de dingen die in de OP benoemd worden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 10:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja om eerlijk te zijn merk ik er niet zoveel van en hoor mn vrouwelijke collega's en andere contacten er nooit over. Dus ik denk dat wanneer je niet naar Rotterdam-Zuid of de Schilderswijk gaat het wel meevalt. Dus het idee om vrouwen onder begeleiding de straat op te laten gaan van TS is absurd en vooral demagogisch.
Hier komt dus weer die selectieve bril van jou bovendrijven, die voor een beperkte perceptie zorgt.

- Jij merkt er in jou eigen omgeving weinig van, dus dan zal het wel meevallen.

- Jij benoemt specifiek rotterdam zuid en de schilderswijk, waarmee je aangeeft dat, als er dergelijke problemen voor vrouwen zouden spelen, het zich daar dan wel zal afspelen.

- Dat zijn bij uitstek twee voorbeelden om te kijken wat massa immigratie (met overwegend islamistische roots) teweeg brengt/kan brengen.

- Waarmee jij, blijkbaar zonder zelf door te hebben, zelf al (indirect) aantoont dat, daar waar er sprake is van bovenmatig veel islamtisch import het straatbeeld dusdanig verandert, dat men kan spreken van andere heersende maatschappelijke standaarden, in dit specifieke geval dus voor vrouwen.
Want nogmaals, jij zegt dit; Dus ik denk dat wanneer je niet naar Rotterdam-Zuid of de Schilderswijk gaat het wel meevalt.. Maar vrouwen die daar leven hebben dat dus wel. Ik hoef niet daar te wonen om dit te beseffen en te erkennen, zonder een xenofoob of ''islamofoob'' te zijn.

Misschien zou je dan eens met jouw vriendin een tijdje daar moeten gaan wonen, om in ieder geval mij (en anderen die hier op wijzen) niet voor dat soort totaal belachelijke dingen uit te maken, als je weer eens moet lezen wat voor een onwenselijke effecten mogelijk worden gemaakt bij het naief en kritiekloos tolereren van een ideologie die hier andere waarden nastreeft.

Helemaal ironisch zou het worden als jouw vriendin dan (s avonds) niet meer alleen over straat durft, en jij letterlijk als haar begeleider mee moet.

Wat zou je dan van de stelling van TS vinden? En; Maar het is bij discussies heel legitiem om de motieven van degene die ze start bloot te leggen. Wat zijn dan die motieven van hem?
quote:
En misschien ben je dan niet zelf alt-right maar je trapt met open ogen in hun propaganda. Ze zijn immers zelf van de intimidatie en het volbaggeren van het internet met vrouwonvriendelijke en homo-onvriendelijke teksten.
Fijn dat je aangeeft dat je twijfelt of ik alt right ben. Het zou mooi zijn, en goed voor de discussies zelf, om te beseffen dat niet iedereen waarmee jij het niet eens bent over dit soort onderwerpen en zich kan vinden in de standpunten van de FvD, niet automatisch een alt righter is. En ik denk; de meeste Fokkers hier zijn geen ''alt right''.
quote:
Dus als ze op een of andere manier iets posten wat met het welzijn van die groepen te maken heeft dan kun je dat niet serieus nemen. Dat is immers maar een middel om hun dubbele agenda te kunnen doorvoeren.
Weet er dan wel zeker van dat het ook echt een alt righter is.

Ik snap dat het makkelijk te vermoeden is, als je zelf iets van vrouwonvriendelijkheid of racisme meent te bespeuren (met cynisch ondertoontje), maar ik denk echt dat je je te vaak laat beinvloeden door valse vermoedens.
  vrijdag 13 september 2019 @ 13:14:10 #256
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188924744
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:11 schreef matspontius het volgende:

[..]

Waarbij je je oogkleppen ophoudt?
Waarom verwijt je anderen oogkleppen, terwijl je zelf niet veel meer doet dan weglopen uit de discussie zodra iemand je niet-kloppende claims aanvecht?
Antifa
  vrijdag 13 september 2019 @ 13:17:13 #257
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188924792
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:13 schreef SpaceOddity het volgende:
Dit altijd zon dom argument. Nu doe je net alsof jij niet weet hoe raar de politiek werkt. Net zoals bij Wilders vaak word geroepen; Wilders schreeuwt alleen maar, maar voert niets uit''. Nee, uitvoeren word moeilijk als (bijna) de rest tegen blijft werken, dan kun je ook echt weinig gedaan krijgen.

Op de FvD site zijn genoeg standpunten te vinden, die indirect een positief effect hebben op de dingen die in de OP benoemd worden.

Je mag hele sites volschrijven met positieve maatregelen, zolang je geen stappen onderneemt om ze te implementeren, doe je feitelijk niets. En dat is waar ik op reageerde, namelijk dat @matspontius claimde dat enkel de PVV/FvD proberen om iets aan straatintimidatie te doen. Dat is gewoon niet waar op het moment dat andere partijen wél wetsvoorstellen indienen om dit probleem tegen te gaan, en Thierry Baudet en co niets tastbaars hebben toegevoegd.
Antifa
pi_188924863
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:17 schreef VoMy het volgende:

[..]

Je mag hele sites volschrijven met positieve maatregelen, zolang je geen stappen onderneemt om ze te implementeren, doe je feitelijk niets. En dat is waar ik op reageerde, namelijk dat @:matspontius claimde dat enkel de PVV/FvD proberen om iets aan straatintimidatie te doen. Dat is gewoon niet waar op het moment dat andere partijen wél wetsvoorstellen indienen om dit probleem tegen te gaan, en Thierry Baudet en co niets tastbaars hebben toegevoegd.
Zolang je politiek teveel word tegen gewerkt (of zelfs politiek word weg gewerkt zoals bij Wilders(!)) en word buitengesloten zul je geen stappen kunnen ondernemen.

En kun je feitelijk niets nee.
  vrijdag 13 september 2019 @ 13:23:44 #259
287741 matspontius
pi_188924898
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:14 schreef VoMy het volgende:

[..]

Waarom verwijt je anderen oogkleppen, terwijl je zelf niet veel meer doet dan weglopen uit de discussie zodra iemand je niet-kloppende claims aanvecht?
De term sarcasme, zegt jou dat iets? Anders even het woordenboek raadplegen svp
"Hoka Hey!"
  vrijdag 13 september 2019 @ 13:48:40 #260
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188925236
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:13 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Hier komt dus weer die selectieve bril van jou bovendrijven, die voor een beperkte perceptie zorgt.

- Jij merkt er in jou eigen omgeving weinig van, dus dan zal het wel meevallen.

- Jij benoemt specifiek rotterdam zuid en de schilderswijk, waarmee je aangeeft dat, als er dergelijke problemen voor vrouwen zouden spelen, het zich daar dan wel zal afspelen.

- Dat zijn bij uitstek twee voorbeelden om te kijken wat massa immigratie (met overwegend islamistische roots) teweeg brengt/kan brengen.

- Waarmee jij, blijkbaar zonder zelf door te hebben, zelf al (indirect) aantoont dat, daar waar er sprake is van bovenmatig veel islamtisch import het straatbeeld dusdanig verandert, dat men kan spreken van andere heersende maatschappelijke standaarden, in dit specifieke geval dus voor vrouwen.
Want nogmaals, jij zegt dit; Dus ik denk dat wanneer je niet naar Rotterdam-Zuid of de Schilderswijk gaat het wel meevalt.. Maar vrouwen die daar leven hebben dat dus wel. Ik hoef niet daar te wonen om dit te beseffen en te erkennen, zonder een xenofoob of ''islamofoob'' te zijn.

Misschien zou je dan eens met jouw vriendin een tijdje daar moeten gaan wonen, om in ieder geval mij (en anderen die hier op wijzen) niet voor dat soort totaal belachelijke dingen uit te maken, als je weer eens moet lezen wat voor een onwenselijke effecten mogelijk worden gemaakt bij het naief en kritiekloos tolereren van een ideologie die hier andere waarden nastreeft.

Helemaal ironisch zou het worden als jouw vriendin dan (s avonds) niet meer alleen over straat durft, en jij letterlijk als haar begeleider mee moet.

Wat zou je dan van de stelling van TS vinden? En; Maar het is bij discussies heel legitiem om de motieven van degene die ze start bloot te leggen. Wat zijn dan die motieven van hem?
[..]

Fijn dat je aangeeft dat je twijfelt of ik alt right ben. Het zou mooi zijn, en goed voor de discussies zelf, om te beseffen dat niet iedereen waarmee jij het niet eens bent over dit soort onderwerpen en zich kan vinden in de standpunten van de FvD, niet automatisch een alt righter is. En ik denk; de meeste Fokkers hier zijn geen ''alt right''.
[..]

Weet er dan wel zeker van dat het ook echt een alt righter is.

Ik snap dat het makkelijk te vermoeden is, als je zelf iets van vrouwonvriendelijkheid of racisme meent te bespeuren (met cynisch ondertoontje), maar ik denk echt dat je je te vaak laat beinvloeden door valse vermoedens.
"Meen te bespeuren" is toch wel een aardig understatement voor de hoeveelheid vreemdelingenhaat, vrouwonvriendelijkheid en LBHT-afkeer die er uit de alt-right krochten van het internet hierheen stroomt.

En ik woon niet in Zonnedael en ben ook bepaald geen huismus dus mijn waarnemingen zijn niet zo selecties. En ja ik vind het heel vervelend voor mensen in Rotterdam zuid of de Schilderswijk die last hebben van kutmarokkanen die niet sportief met afwijzingen om kunnen gaan. Maar de wijze waarop alt-right dit gebruikt om de doen alsof alle Nederlandse vrouwen dagelijks belaagd worden is nog veel kwalijker dan dat. Het wordt immers gebruikt om angst en onrust te zaaien om daarmee macht naar zich te te trekken.

Al dit soort topics hebben ook hetzelfde verloop. Een allochtoon doet iets verkeerd. Vervolgens is het de schuld van de gehele migrantengemeenschap. Er volgen nog wat nonsens cliche's over importbeleid dat er niet is en linkse regeringen die nooit bestaan hebben. En op mensen die op de feiten wijzen wordt verder niet ingegaan. Je zou er een Windows wizard van maken.

Het heeft dus geen zin er inhoudelijk op in te gaan omdat ze niet geinteresseerd zijn in feiten. Ze zijn slechts geinteresseerd in macht zoals salafisten dat ook zijn. Dus is het ook beter om de drijfveren bloot te leggen. Gelukkig dat Baudet en zn entourage bepaald niet discreet zijn met hun uitingen en associaties met extreem conservatief gedachtegoed. En de aanhangers ook niet.
  vrijdag 13 september 2019 @ 13:49:47 #261
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188925250
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:21 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Zolang je politiek teveel word tegen gewerkt (of zelfs politiek word weg gewerkt zoals bij Wilders(!)) en word buitengesloten zul je geen stappen kunnen ondernemen.

En kun je feitelijk niets nee.
Maar er wordt niet tegen gewerkt, want er zijn meerdere partijen met dit onderwerp mee bezig. Die dienen dan ook die wetsvoorstellen in...
Antifa
  vrijdag 13 september 2019 @ 14:02:38 #262
287741 matspontius
pi_188925394
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:49 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maar er wordt niet tegen gewerkt, want er zijn meerdere partijen met dit onderwerp mee bezig. Die dienen dan ook die wetsvoorstellen in...
Nee, de PVV en FvD worden niet tegengewerkt _O- 8)7
"Hoka Hey!"
  vrijdag 13 september 2019 @ 14:05:12 #263
471637 TomStall
I buried Joey
pi_188925438
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 17:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Om te huilen. In een topic dat draait om vrouwen die niet meer veilig over straat kunnen en waarin eentje om een buddy vraagt voor haar veiligheid. Echt complimenten voor jullie opvoeding, heren. We zitten dus nog een generatie vast aan victim blaming met dank aan de blinde vlek daarin.
Als je zo moet huilen, wat doe je dan nog hier? Of leef je in de waan dat je nederlander bent omdat je een nederlands paspoort hebt?
  vrijdag 13 september 2019 @ 14:07:39 #264
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188925468
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 14:02 schreef matspontius het volgende:

[..]

Zolang ze niet werken, valt het ook lastig om ze tegen te werken. Nogmaals, kom eens met een goede reden waarom de PVV en de FVD nog niets hebben gedaan in de Tweede Kamer om straatintimidatie tegen te gaan... Het is natuurlijk makkelijk twitteren, maar uit hun acties blijkt dat het ze geen biet interesseert.
Antifa
  vrijdag 13 september 2019 @ 14:25:27 #265
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_188925663
quote:

[..]

PVV noemt het politiek bestel een nepparlement en FVD spreekt van een partijkartel.

Het zijn calimeropartijen die zichzelf buitenspel zetten, al dan niet vanwege allerlei plannetjes die morrelen aan de grondwet noodzakelijk maakt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 13 september 2019 @ 14:49:42 #266
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188925955
quote:

[..]

Als ze steeds met plannen komen die de rechtsstaat uithollen en de economie vernietigen dan wordt daar niet aan meegewerkt nee.
pi_188926052
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 14:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als ze steeds met plannen komen die de rechtsstaat uithollen en de economie vernietigen dan wordt daar niet aan meegewerkt nee.
Dat is een gevalletje "Het doel heiligt de middelen".
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 13 september 2019 @ 15:42:42 #268
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_188926799
Is dat raar dan? Het sissen naar vrouwen.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_188927792
quote:

[..]

De rechtse partijen kunnen zich toch met hun auto's of motoren verplaatsen? Krijgen daar toch alle medewerking bij? Als er tegengewerkt zou worden, dan zouden de rechtse partijen geen infrastructuur evenals auto's en/of motoren hebben. Wat de rechtse partijen met hun tegenstanders gedaan hebben, blijft een vraag, maar ik vermoed vermoordt.
pi_188927998
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 14:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

PVV noemt het politiek bestel een nepparlement en FVD spreekt van een partijkartel.

Het zijn calimeropartijen die zichzelf buitenspel zetten, al dan niet vanwege allerlei plannetjes die morrelen aan de grondwet noodzakelijk maakt.
Tuurlijk, enige zelfreflectie daar doen we niet aan. Kritiek (van binnenuit) word ook niet geduld, dan word je sociaal buiten gesloten, en als je zelfs teveel ''voor de voeten loopt'', dan poogt men zelfs je (mond) dood te maken. En dat is dan onze democratie.

Godverdomme. Het lijkt de islam wel!

(Geen wonder dat ik me zo goed kan vinden in de PVV en het FvD.)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

"Meen te bespeuren" is toch wel een aardig understatement voor de hoeveelheid vreemdelingenhaat, vrouwonvriendelijkheid en LBHT-afkeer die er uit de alt-right krochten van het internet hierheen stroomt.
Zoals ik al zei, met die gekleurde bril van jou is het makkelijk speuren naar de kleuren die jij het liefst wil zien. Want je overdrijft gewoon door.
quote:
En ik woon niet in Zonnedael en ben ook bepaald geen huismus dus mijn waarnemingen zijn niet zo selecties. En ja ik vind het heel vervelend voor mensen in Rotterdam zuid of de Schilderswijk die last hebben van kutmarokkanen die niet sportief met afwijzingen om kunnen gaan. Maar de wijze waarop alt-right dit gebruikt om de doen alsof alle Nederlandse vrouwen dagelijks belaagd worden is nog veel kwalijker dan dat. Het wordt immers gebruikt om angst en onrust te zaaien om daarmee macht naar zich te te trekken.
Niemand zegt of doet dus letterlijk alsof ALLE vrouwen dagelijks belaagd worden. Zie je? Nu doe je wéér. Jouw zogenaamde ''alt rightertjes'' hier spreken van een correlatie van toenames, motivatie en de behandeling. Die volgens hun niet voor een stop of (nog liever) een afname zullen zorgen. Niets op af te dwingen, geheel mee eens. Dan blijft nog over; de enkele/paar ware vrouw onvriendelijke racisten, maar jij maakt voor jouzelf dat sneue groepje echt veel te groot.
quote:
Al dit soort topics hebben ook hetzelfde verloop. Een allochtoon doet iets verkeerd. Vervolgens is het de schuld van de gehele migrantengemeenschap.
Alweer zon grootspraak; de ''schuld'' van de gehele migrantengemeenschap. Serieus? Dat lees jij hier de hele tijd?
quote:
Er volgen nog wat nonsens cliche's over importbeleid dat er niet is en linkse regeringen die nooit bestaan hebben. En op mensen die op de feiten wijzen wordt verder niet ingegaan. Je zou er een Windows wizard van maken.
Nonsens cliche's, dat vind jij.

Ik heb al zo vaak op feiten gewezen, waar jij nooit op ingaat. Blijkbaar dus nonsens.

Nog maar eens het Keulen voorbeeld erbij dan, kijken of je nog nonsens vind;

+ De laatste zoveel jaar een toename van van mensen (voornamelijk jonge mannen) van noord afrikaanse / arabische afkomst.

+ Een toename van intimiderend en agressief overlast van (grotendeels) Arabische mannen naar vrouwen (ik laat de talloze zwembad verhalen maar even erbuiten) (correlatie).

- Dit alles word eerst zo lang mogelijk buiten de mainstream kanalen gehouden (behandeling 1).

- Dan, wanneer het open en bloot op straat ligt, victim blamed de imam van de grootste moskee van Keulen alle aangevallen vrouwen door te zeggen dat ze te westers gekleed waren en parfum droegen (motivatie).

- Als laatste de burgemeester, die als voorstander van het ruimhartige asielbeleid, met haar reactie op dit alles met de oplossing komt; vrouwen dienen een armlengte afstand van mannen te behouden. Later worden er nog speciale ''safety zones'' aangemerkt voor vrouwen. (behandeling 2)

Dit zijn hele concrete feiten, betreffende het import/immigratie beleid.

Ik wijs je er nu op, ga je nu hier op in, of is het nonsens?
Nonsens dat mensen n.a.v dit soort feiten kritiek hebben/krijgen op het import/immigratie beleid, omdat het leidt tot een toename van dit soort overlast, waardoor er weer een toename is van een bestempeling van ''impotent beleid''?

quote:
Het heeft dus geen zin er inhoudelijk op in te gaan omdat ze niet geinteresseerd zijn in feiten. Ze zijn slechts geinteresseerd in macht zoals salafisten dat ook zijn. Dus is het ook beter om de drijfveren bloot te leggen. Gelukkig dat Baudet en zn entourage bepaald niet discreet zijn met hun uitingen en associaties met extreem conservatief gedachtegoed. En de aanhangers ook niet.
Als jij wel geinteresseert in feiten bent, dan zul je vast wel even goed, uitgebreid en inhoudelijk ingaan op het keulen voorbeeld.

(Ik neem aan van wel, want zoals je hopelijk inmiddels beseft moet ik niets hebben van alt righters spoken.)
  vrijdag 13 september 2019 @ 21:11:48 #271
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188932252
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 september 2019 16:50 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Tja het is duidelijk dat jij zo'n overdreven angst hebt voor alles dat met de islam te maken heeft dat je de propaganda van alt-right voor zoete koek slikt.

Er is werkelijk bijna geen mainstream politicus dat neanderthalergedrag van migranten goed vind of niet als een probleem ziet. Die burgemeester van Keulen was niet zo'n slimme. Maar shit happens, we hebben politie en justitie (voor zover de PVV daar niet op heeft lopen bezuinigen) en dat kan dus prima voor het bestaande systeem worden afgehandeld. Verder vormen radicale moslims in Nederland geen machtsfactor van betekenis en de kans dat ze hier een shariastaat inrichten is derhalve nul.

Maar alt-right vind het juist harstikke fijn want het is een kans voor ze om macht te kunnen krijgen. Dus wat doen ze
-Ze blazen ieder incident op tot mythische proporties
-Groepen worden als een ondeelbaar blok benaderd. Ze zijn kennelijk allemaal hetzelfde.
-Ieder immigratiebeleid wordt genegeerd. Alles dat een regering anders doet dan direct deporteren is hetzelfde als wegkijken
-Ze verdraaien de werkelijkheid alsof immigratie een soort pro actief beleid is
-Ze verzinnen linkse regeringen die nooit bestaan hebben
-Ze doen alsof het in heel Nederland zo is als in de ergste achterbuurt die er te vinden is

En dat met maar een doel. Dat is macht krijgen om er zelf beter van te worden en mensen te kunnen onderdrukken. En daarvoor zijn bange mensen nodig die denken dat alt-right het medicijn is voor hun overdreven angsten.
pi_188934537
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 21:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja het is duidelijk dat jij zo'n overdreven angst hebt voor alles dat met de islam te maken heeft dat je de propaganda van alt-right voor zoete koek slikt.

Er is werkelijk bijna geen mainstream politicus dat neanderthalergedrag van migranten goed vind of niet als een probleem ziet. Die burgemeester van Keulen was niet zo'n slimme. Maar shit happens, we hebben politie en justitie (voor zover de PVV daar niet op heeft lopen bezuinigen) en dat kan dus prima voor het bestaande systeem worden afgehandeld. Verder vormen radicale moslims in Nederland geen machtsfactor van betekenis en de kans dat ze hier een shariastaat inrichten is derhalve nul.

Maar alt-right vind het juist harstikke fijn want het is een kans voor ze om macht te kunnen krijgen. Dus wat doen ze
-Ze blazen ieder incident op tot mythische proporties
-Groepen worden als een ondeelbaar blok benaderd. Ze zijn kennelijk allemaal hetzelfde.
-Ieder immigratiebeleid wordt genegeerd. Alles dat een regering anders doet dan direct deporteren is hetzelfde als wegkijken
-Ze verdraaien de werkelijkheid alsof immigratie een soort pro actief beleid is
-Ze verzinnen linkse regeringen die nooit bestaan hebben
-Ze doen alsof het in heel Nederland zo is als in de ergste achterbuurt die er te vinden is

En dat met maar een doel. Dat is macht krijgen om er zelf beter van te worden en mensen te kunnen onderdrukken. En daarvoor zijn bange mensen nodig die denken dat alt-right het medicijn is voor hun overdreven angsten.
Ik heb helemaal geen angst voor de islam, laat staan overdreven angst. Ik heb kritiek op een mensenrechten schendende ideologie (niets raars of angstig aan dus) en kritiek op de manier hoe men hier mee omgaat. Dat is heel wat anders. Typisch dat jij niet in staat bent om dat onderscheid te maken.

Wat betreffende de ''alt right propaganda'', die ik volgens jou voor zoete koek slik; heb je hier voorbeelden van? Of heb je het dan over de dagelijkse nieuwsberichten die gaan over onze multi culti samenleving waarin de islam 9 van de 10 keer een (in) directe rol speelt die meestal, vanuit westers perspectief, niet als positief te duiden valt. Waarna je keer op keer moet lezen/horen dat er vrijwel niet echt iets tegen gedaan word?

Hoe vaak moeten we nog zwembadverhalen lezen?
Trouwstoeten?
In elkaar geslagen homo's?
Onderdrukte vrouwen?
Vrouwen die niet meer over straat durven?
Politie en ambulance medewerkers die belaagd/aangevallen worden?
Steek en schietpartijen op bruiloften?
Niqabsters die de wet negeren?
islamitische terreurnetwerken?
Mensen die 24/7 beveiliging nodig hebben omdat ze ergens kritiek op hebben?
Halal geslacht vlees dat op straat verkocht word?
Leraren die geen gezag meer hebben?
Leraren die taboe's vermijden?
Leraren die op non actief worden gesteld, na vermeende belediging?
Haatleerboekjes op basis scholen?
Eerwraak?
Genitiale verminking?
Kindbruidjes?
Polygamie?
Zuuraanvallen?
Moslims die de islam niet durven te verlaten?
Joden die doorlopend intimideert worden?
Sharia politie?
Moslimbendes die niet-islamitische meisjes misbruiken?
Bedreiging van oprecht islamitische islam hervormers?
Vrijheidsbeperkende maatregels tegen terreur?
Merkelblokjes?
Safe zones voor vrouwen?
Niet-moslims die in assielzoekers centa bedreigd worden?
Het anders benoemen van kerst?
Syriegangers?
Kinderen in vluchtelingenkampen die schreeuwen dat ze de ongelovigen gaan doden, want allah is groot?
Sharia praktijken die hier plaatsvinden, waarmee vrouwen hun rechten en vrijheden worden ontnomen?
Verpleegsters die door imams in het ziekenhuis genegeerd worden?
Vrouwen die naar ''alleen vrouwen'' sportscholen gaan wegens overlast?
''Duivels'' uitdrijvingen?
Oproepen tot cencuur in boeken en films waar de islam bespot word?
Een compleet islamitische wijk die onderdak bied aan een voortvluchtige islamitische terrorist?
Rellen door jongeren van voornamelijk noord afrikaanse afkomst?
Wijken die compleet overgenomen worden, waarbij vrouwen niet eens een cafe in mogen?
Cabaretiers die geen grapjes maken, waarvan moslims die als provocerend zouden kunnen ervaren?

Moet ik nog doorgaan?

Ik snap niet dat jij kunt beweren dat het bestaande systeem capabel en effectief genoeg is om deze overload aan kutzooi te beteugelen, want het blijft vooralsnog gewoon allemaal doorgaan.

Belangrijke disclaimer; Ik ben mij er zeker bewust van dat van het bovenstaande er zeker ook niet-moslims zijn die zich hier schuldig aanmaken. Ook een roomblanker kan zijn vrouw onderdrukken enz enz. Maar in dat specifieke voorbeeld gaat het om dat wat algemeen word ervaren als ''normaal'' Laat ik het er maar even bij zetten. Triets dat dat blijkbaar moet, maar anders krijg je van die onzinnige tegen beweringen, die de discussie om zeep helpen.

Voor al deze ding ben ik niet bang. Ik ben bezorgd om al die mensen die hier slachtoffer van zijn, en boos en telleurgesteld dat het al veels te lang door ettert. Duidelijk???

En dan nog het volgende;

Die burgemeester van Keulen was niet zo'n slimme. Maar shit happens,

Ik geef een uitgebreid voorbeeld, met meerder feiten en dat is het enige? Je hebt er geen antwoord op he? Want waarom heb je het niet over de ''adviezen'' van de imam? Je probeert het niet eens zo te draaien dat hij een uitzondering is, wat al aangeeft dat je weet dat dat niet het geval is. Dus heb je het er al helemaal niet meer over. Wie is hier nu de wegkijker?

Jij blijft maar continu draaien naar die alt righters, en geeft hun de schuld van alles. En continu maar anderen beschuldigen van het ''verplaatsen van de schijnwerpers''. Echt wtf? Weet jij wie hier diegene is die de ''alt right propaganda'' voor zoete koek slikt, maar op de verkeerde manier? JIJ.

En wie is hier nu diegene met irrationele ''angsten'' en obsessies voor nare stokpaardjes?

Maar hey, blijf jij maar toetsenbord verzetten tegen dat hele alt right bataljon van de ware racisten en vrouwenhaters, sterker nog; ik sta je bij hierin met mn toetsenbordje.

Alleen wat jammer nou dat je het laat afweten voor dat andere bataljon van ware racisten en vrouwenhaters waar ik mij tegen verzet, en je zelfs verzet tegen mij.
  vrijdag 13 september 2019 @ 23:24:09 #273
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_188934830
'.. tot Nederland weer wat leefbaarder wordt'

Leuk wensdenken van TS.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 15 september 2019 @ 12:21:02 #274
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_188954655
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 14:05 schreef TomStall het volgende:

[..]

Als je zo moet huilen, wat doe je dan nog hier? Of leef je in de waan dat je nederlander bent omdat je een nederlands paspoort hebt?
Ik dacht dat het niet dommer kon dan "vrouwen stemmen vaak links en mogen dus niet zeiken als ze seksueel geïntimideerd worden op straat door mensen met een migratieachtergond" maar het kan dus toch: "omdat ik denk dat jij een migratieachtergrond hebt mag je bij kritiek op victim blaming daar niks over zeggen want ik dan trek ik jouw Nederlanderschap in twijfel".
pi_188955034
Lokvrouwen inzetten.
Lafbek zegt iets tegen lokvrouw schijt zoals gewoonlijk uit zijn bek.
Lokvrouw appt zogenaamde vriend.
Kast van een kerel die eruit ziet als een vechtmachine komt eraan lopen.
Lafbek schijt zeven kleuren.
Priceless!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')