quote:...staan er ook alinea's in over waarom jongens en meisjes elkaar niet mogen aankijken en het advies om toch vooral geen ‘kleding van ongelovigen’ te dragen...
quote:",,Op dit verhaal is het verbod in de islam op het hebben van gemeenschap met iemand van hetzelfde geslacht gebaseerd”, staat in het boek. Ook wordt uitgelegd waarom volgens islamitische principes ‘geslachtsverandering niet is toegestaan’ en dat Allah jongens die op meisjes willen lijken (en andersom) vervloekt."
quote:meisjes wordt geadviseerd foto's te verzamelen van moslimmeisjes die goed en slecht gekleed zijn. Die kiekjes moesten ze op de schooltoiletten hangen.
Kennelijk nietquote:De Inspectie van het Onderwijs ziet vooralsnog geen aanleiding om in te grijpen omdat de passages niet in strijd zijn met basiswaarden van de democratische rechtsstaat.
Alsof iemand gelooft dat die "leerkrachten" zich aan dat nagekomen briefje gaan houdenquote:Op woensdag 11 september 2019 21:31 schreef maily het volgende:
Aangepast? Leeggehaald denk ik.
Gebruiken ze alleen de kaft.
Dit soort achterlijke boekjes werkt averechts.quote:Op woensdag 11 september 2019 21:32 schreef Bloemkool het volgende:
Kan er even iemand opstaan die altijd roept dat het wel goed komt met de integratie?
Dit gaat over zaterdagscholen volgens mij.quote:Op woensdag 11 september 2019 21:35 schreef Murdera het volgende:
Het zijn dus geen erkende scholen? Dan vervullen die kinderen hun leerplicht dus ook niet, en moeten ze naar een echte school gaan. Lijkt me makkelijk op te lossen.
Homoseksualiteit zal worden afgewezen, net zoals in de Nasville verklaring.quote:Op woensdag 11 september 2019 21:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
Wat zeggen ze over homoseksualiteit ?
Zelfde als Nashville verklaring ?
De Nederlandse nalatigheid op dit gebied werpt nu zijn vruchten af.quote:Op woensdag 11 september 2019 21:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het hersenspoelen wordt geen strobreed in de weg gelegd.
Waarom zit iedereen dan zo te spuien ?quote:Op woensdag 11 september 2019 21:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Homoseksualiteit zal worden afgewezen, net zoals in de Nasville verklaring.
conservatief religieuzen zouden zich eens wat minder bezig moeten houden met wat volwassenen in hun slaapkamer uitspoken.quote:Op woensdag 11 september 2019 21:41 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Waarom zit iedereen dan zo te spuien ?
Conservatief-religieuzen delen die mening hetzij islamitisch-christelijk
Omdat het een zieke mening is.quote:Op woensdag 11 september 2019 21:41 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Waarom zit iedereen dan zo te spuien ?
Conservatief-religieuzen delen die mening hetzij islamitisch-christelijk
Dan trek je daar toch niets van aan ?quote:Op woensdag 11 september 2019 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
conservatief religieuzen zouden zich eens wat minder bezig moeten houden met wat volwassenen in hun slaapkamer uitspoken.
Zolang ze hun primitieve ideeën buiten het politiek discours houden doe ik dat ook.quote:Op woensdag 11 september 2019 21:45 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dan trek je daar toch niets van aan ?
Vrijheid van meningsuiting hequote:Op woensdag 11 september 2019 21:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Omdat het een zieke mening is.
Precies, vrijheid is een state of mind. Ook als je insjallah head first van het hoogste gebouw in de directe nabijheid gejonast wordt.quote:Op woensdag 11 september 2019 21:45 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dan trek je daar toch niets van aan ?
Dat zal je dan niet snel krijgen van de door jouw gestemde partijquote:Op woensdag 11 september 2019 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zolang ze hun primitieve ideeën buiten het politiek discours houden doe ik dat ook.
Klopt. Anders zou ik wel SGP stemmen. En dat is wel de laatste partij waar ik op zou stemmen.quote:Op woensdag 11 september 2019 21:48 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dat zal je dan niet snel krijgen van de door jouw gestemde partij
K ben ook meer van CU, Jezus Leeft, SPquote:Op woensdag 11 september 2019 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt. Anders zou ik wel SGP stemmen. En dat is wel de laatste partij waar ik op zou stemmen.
Exact hetzelfde als de Nashville verklaring.quote:Op woensdag 11 september 2019 21:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
Wat zeggen ze over homoseksualiteit ?
Zelfde als Nashville verklaring ?
Of een betonschaar voor je muil krijgt.quote:Op woensdag 11 september 2019 21:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:
ies, vrijheid is een state of mind. Ook als je insjallah head first van het hoogste gebouw in de directe nabijheid gejonast wordt.
Schokkende onwetendheid!quote:Op woensdag 11 september 2019 21:25 schreef CarbonC het volgende:
In het hoofdstuk over homoseksualiteit staat in Help! Ik word volwassen onder meer een vrij heftige tekst uit de koran waarin wordt verklaard waarom de profeet Allah ooit een volk liet uitmoorden
Haha. Zo las ik het ook aanvankelijk.quote:Op woensdag 11 september 2019 21:56 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Schokkende onwetendheid!
Profeet Allah? Man man man!
... wat bar weinig met homoseksualiteit heeft te maken... getuige Ezechiël 16,49.quote:Op woensdag 11 september 2019 21:56 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Schokkende onwetendheid!
Profeet Allah? Man man man!
Dit gaat over het verhaal van God en Sodom en Gomorra, een bijbels verhaal.
Sodom en gomorra en de vernietiging van het volk van lot had niks te maken met homoseksueel gedrag?quote:Op woensdag 11 september 2019 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... wat bar weinig met homoseksualiteit heeft te maken... getuige Ezechiël 16,49.
Lees Ezechiël.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
Sodom en gomorra en de vernietiging van het volk van lot had niks te maken met homoseksueel gedrag?
Wat moet ik daaruit halen dan?quote:
Ziet, dit was de ongerechtigheid uwer zuster Sodom; hoogmoed, zatheid van brood en stille gerustheid had zij en haar dochteren; maar zij sterkte de hand des armen en nooddruftigen niet. En zij verhieven zich, en deden gruwelijkheid voor Mijn aangezicht; daarom deed Ik ze weg, nadat Ik het gezien had.quote:
Dat geld komt uit landen die wij sponsoren doordat wij bij hun aan het olie-infuus blijven hangen.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:11 schreef torentje het volgende:
De onderwijsinspectie is er wel snel bij door de zeggen dat ze niet de bevoegdheid hebben om dergelijk clubs te controleren. Vraag me af, wie hen voorziet van een salaris. Hoop dat het niet de belastingbetalers zijn.
quote:Datum Di 2 december 2014
Tijd 22:00 tot 22:55
Zender NPO 2
Genre Actualiteitenmagazine
Presentatie Twan Huys, Mariëlle Tweebeeke, Joost Karhof
Onderwerpen:
-'Als moslim word je neergezet als crimineel'
Het is een van de meest besproken kwesties van dit moment: de rol van de islam in de wereld. Is de islam een doodgewone godsdienst, of een voedingsbodem voor geweld? De opmars van de islamitische terreurgroep IS in Syrië en Irak leidt ook in Nederland tot spanningen.
-'Moslims moeten zelf het goede voorbeeld geven'
Verslaggever Jan Eikelboom is een aantal keer te gast bij de moskee 'De Middenweg' in Rotterdam. Daar spreekt hij onder anderen met Asma Claassen, die lezingen geeft in de moskee. Zij bekeerde zich in 1987 tot de islam.
-De 'Happy Dutch Moslims'
De 26-jarige Yahya Hussin is geneeskundestudent en loopt coschappen bij een huisartsenpraktijk. "Mensen zouden mij een gematigde moslim noemen", zegt hij. "Maar ik vind dat beledigend. Hoezo 'gematigd'? Ik ben niet extremistisch in mijn gedachten, natuurlijk niet. Ik ben gewoon moslim, ik ben gewoon mens, ik ben gewoon Nederlands."
-Protest tegen anti-radicaliseringsbeleid
De conservatieve beweging Hizbut Tahrir houdt een protestbijeenkomst, verslaggever Jan Eikelboom is erbij. Aanleiding voor het protest is het anti-radicaliseringsbeleid van de Nederlandse regering. Daarmee wordt volgens de beweging alle moslims in de beklaagdenbank gezet.
-Om ca. 22.40 uur het sportnieuws
Allemaal mogelijk omdat men het hier te druk heeft met elkaar aftroeven in het aangeven hoe gevaarlijk Wilders en Baudet wel niet zijnquote:Op woensdag 11 september 2019 22:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat geld komt uit landen die wij sponsoren doordat wij bij hun aan het olie-infuus blijven hangen.
Sodom was schuldig aan vele wandaden. Homoseksueel gedrag was 1 facet daarvan. Omdat er in dit stuk het homoseksuele gedrag niet wordt benoemd betekent niet dat de vernietiging niets met homoseksualiteit te maken had.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ziet, dit was de ongerechtigheid uwer zuster Sodom; hoogmoed, zatheid van brood en stille gerustheid had zij en haar dochteren; maar zij sterkte de hand des armen en nooddruftigen niet. En zij verhieven zich, en deden gruwelijkheid voor Mijn aangezicht; daarom deed Ik ze weg, nadat Ik het gezien had.
Nee, Kuzu was aan het woord en hij wilde dat de inspectie op zou treden tegen de teksten van de lesboeken.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:23 schreef the-eye het volgende:
[..]
Deze lesstof verplicht maken voor alle kinderen?
Niet verwonderlijk, de salafisten zijn de grootste bedreiging voor de mainstream moslims in Nederland. Zou verwonderlijk zijn als denk zich niet zou uitsprekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |