Het klinkt echt totaal niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 11 september 2019 11:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, als je nog nooit pizza soep hebt gehad is je hele leven een leugen geweest!
quote:
quote:Op woensdag 11 september 2019 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het klinkt echt totaal niet aantrekkelijk.
quote:Op woensdag 11 september 2019 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Had ik maar een boy om films mee te kijken.
Had je maar moeten reageren op een van de talloze DM's die ik je over de jaren heb gestuurdquote:Op woensdag 11 september 2019 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Smoothquote:Op woensdag 11 september 2019 12:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je maar moeten reageren op een van de talloze DM's die ik je over de jaren heb gestuurd
Oepsquote:Op woensdag 11 september 2019 12:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je maar moeten reageren op een van de talloze DM's die ik je over de jaren heb gestuurd
Nu hoeft het niet meer, ik heb inmiddels een overvolle harem.quote:
Moet dit?quote:Op woensdag 11 september 2019 12:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu hoeft het niet meer, ik heb inmiddels een overvolle harem.
Ik wil wel maar ja dan zie je niks van de filmquote:Op woensdag 11 september 2019 12:02 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op woensdag 11 september 2019 12:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik werd wakker met een ontstoken medusa en nu ben ik in paniek
Mn eigen piercer is dicht
Pff hahaquote:Op woensdag 11 september 2019 12:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ja dan zie je niks van de film
Komt wel weer goed. Gewoon spoelen onder de douche met warm water. Mijn oor was laatst dik enz en was na een paar dagen ook weer over.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik werd wakker met een ontstoken medusa en nu ben ik in paniek
Mn eigen piercer is dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |