abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 september 2019 @ 13:18:16 #226
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188894538
Zie de familie van mn vaders kant juist heel veel. Alle verjaardagen worden uitgebreidt gevierd, familieweekend, bbq in de zomer, neven/nichtendag, sinterklaas, kerst, nieuwjaar, carnaval.
Alles wordt samen gevierd :D O+ *O*

soms zijn ook wel vervelend en bekrompen. je moet wel netjes de regels volgen :@ ;(
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 11 september 2019 @ 13:18:34 #227
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188894542
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:16 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Oh beter O+
Pushen andere familieleden oid dan niet?
[..]

Vind ik wel knap hoor. Was dat niet lastig? En hoe reageerden ze
Een aantal leden van de familie vroeg zich af waarom ik niet meer op verjaardagen en dergelijke ben, waarbij ik simpelweg heb aangegeven met de meeste absoluut geen binding te hebben (integendeel zelfs) en derhalve simpelweg niet meer ga.

Helpt gelukkig ook dat ik al een jaar of 14 vaker niet dan wel in NL ben :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188894544
tatta's die niks om hun familie geven :r :r

i'm out
  woensdag 11 september 2019 @ 13:19:07 #229
370352 I
Eye for an I
pi_188894548
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:17 schreef Crack_ het volgende:

[..]

achja, relaties
Ja bah, ellende :r
pi_188894550
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:18 schreef TaMieke het volgende:
Zie de familie van mn vaders kant juist heel veel. Alle verjaardagen worden uitgebreidt gevierd, familieweekend, bbq in de zomer, neven/nichtendag, sinterklaas, kerst, nieuwjaar, carnaval.
Alles wordt samen gevierd :D O+ *O*

soms zijn ook wel vervelend en bekrompen. je moet wel netjes de regels volgen :@ ;(
Zou er gek van worden, mijn familie is zo groot dat ik maandelijks wel 2 weekenden kwijt zou zijn... :r
  woensdag 11 september 2019 @ 13:19:21 #231
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188894552
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:16 schreef Crack_ het volgende:

[..]

kut, er staat nog prei die ik moet oogsten

jezus

maar het regent nu :)
Kort na de regen oogsten is wel prettig, alles gemakkelijk uit de grond te halen :)

Ik heb mijn tuin gedag gezegd alhoewel het nog wel een maandje of twee voort kon. Even geen zin meer in en verhuis over een paar weken toch dus allemaal niet zo nuttig meer.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188894559
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:17 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

jawel maar daar trek ik me weinig van aan
ewaja ben geen 15 meer ik mag doen en laten wat ik wil
knap wel
ik heb dat beetje met mn zus, ze heeft gewoon geen interesse in mij dus ik heb er geen behoefte aan om haar te betrekken bij veel dingen in mn leven want dat doe ik al met vrienden
Mn moeder die zich er dan mee gaat bemoeien en bij mn zus gaat hinten en dat ik dan ineens een vraag krijg van mn zus waarvan je weeeeeet 'je hebt met ons mamski gepraat he'
Baby darling doll face honey
  woensdag 11 september 2019 @ 13:20:05 #233
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188894567
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:17 schreef Crack_ het volgende:

[..]

wattes
Deed jij op verjaardagen wanneer de kaas- en worstplankjes op tafel verschenen geen 'oh oh, dit is toch wel een worst kaas scenario' :o
pi_188894568
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Een aantal leden van de familie vroeg zich af waarom ik niet meer op verjaardagen en dergelijke ben, waarbij ik simpelweg heb aangegeven met de meeste absoluut geen binding te hebben (integendeel zelfs) en derhalve simpelweg niet meer ga.

Helpt gelukkig ook dat ik al een jaar of 14 vaker niet dan wel in NL ben :+
haha ja dat helpt heel erg
maar hoe reageerden ze, waren ze boos of was het wel ok
pi_188894579
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Kort na de regen oogsten is wel prettig, alles gemakkelijk uit de grond te halen :)

Ik heb mijn tuin gedag gezegd alhoewel het nog wel een maandje of twee voort kon. Even geen zin meer in en verhuis over een paar weken toch dus allemaal niet zo nuttig meer.
ohh, wel alles opgemaakt?
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Deed jij op verjaardagen wanneer de kaas- en worstplankjes op tafel verschenen geen 'oh oh, dit is toch wel een worst kaas scenario' :o
wat, ik snap dit überhaupt niet :')
pi_188894581
maar mijn oma vind de meeste nichtjes ook vreselijk dus die nodigt ze niet zo snel meer uit _O-
ze heeft liever mij en mijn broertje over de vloer
pi_188894589
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
maar mijn oma vind de meeste nichtjes ook vreselijk dus die nodigt ze niet zo snel meer uit _O-
ze heeft liever mij en mijn broertje over de vloer
lief O+ O+ O+
oma's vond ik wel altijd lief, volgens mij meeste wel?
  woensdag 11 september 2019 @ 13:22:09 #238
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188894606
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:20 schreef Crack_ het volgende:

[..]

haha ja dat helpt heel erg
maar hoe reageerden ze, waren ze boos of was het wel ok
Geen idee, nooit om gevraagd :+ Allemaal van die miljonairs die zich afvragen waarom je (op 16-jarige leeftijd) niet al begonnen bent met ondernemen, zeker omdat je als kind zoveel interesse had in blablablabla etc, bah
  woensdag 11 september 2019 @ 13:23:37 #239
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188894624
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:20 schreef Crack_ het volgende:

[..]

ohh, wel alles opgemaakt?
Meeste weggegeven :) Huis in de stad heeft een flink kleinere tuin maar nog steeds groot zat om goed te tuinieren. En op het zuiden gericht dus dat is helemaal toppie. Ga wel een automatisch watersysteem aanleggen zodat ik er niet zoveel omkijken meer naar heb

quote:
wat, ik snap dit überhaupt niet :')
Dan zal ik wel verkeerd zitten :+
  woensdag 11 september 2019 @ 13:23:45 #240
370352 I
Eye for an I
pi_188894626
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:21 schreef Crack_ het volgende:

[..]

lief O+ O+ O+
Oma's zijn altijd lief idd. O+
  woensdag 11 september 2019 @ 13:24:36 #241
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_188894642
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:09 schreef Dven het volgende:
Ik zou het tof vinden wanneer iedereen in dinopak op mijn uitvaart verschijnt :)
Graag :@

Niet dat ik hoop dat het snel is verder
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_188894645
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:21 schreef Crack_ het volgende:

[..]

lief O+ O+ O+
oma van moeders kant is echt lieve vrouw
die van mijn vaders kant is beetje chaggerijn vaak maar kan wel mee lachen dus vind het niet erg om daar mee wat te doen. en van mijn vaders kant heb ik geen neefjes of nichtjes dus met verjaardagen en feesten en zo is het alleen ons gezin en paar neven van mijn vader vaak
quote:
15s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:19 schreef Crack_ het volgende:

[..]

knap wel
ik heb dat beetje met mn zus, ze heeft gewoon geen interesse in mij dus ik heb er geen behoefte aan om haar te betrekken bij veel dingen in mn leven want dat doe ik al met vrienden
Mn moeder die zich er dan mee gaat bemoeien en bij mn zus gaat hinten en dat ik dan ineens een vraag krijg van mn zus waarvan je weeeeeet 'je hebt met ons mamski gepraat he'
zou dan vragen of ze wel echt zin heeft om te komen en dat ze wmb anders gewoon thuis kan blijven
dat geforceerde gezellige hoeft echt niet voor mij dan blijf ik lekker thuis
net als met mijn nichtjes ik ga daar niet 5/6 uur zitten leuk lachen om aan het eind van de dag te concluderen dat ik mijn tijd heb verneukt
  woensdag 11 september 2019 @ 13:25:40 #243
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188894664
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:23 schreef I. het volgende:

[..]

Wij hadden 'kleine oma' die op haar 97e nog lekker aan het limbo-dansen en wijn drinken was _O_

Kleine oma overigens omdat ze de oma van mijn vader is en ongeveer 1.40 hoog was (limbo was erg gemakkelijk) en de oma van mijn moeder een stevige tante van 1.80 was en derhalve dus grote oma werd gedoopt :+
  woensdag 11 september 2019 @ 13:26:02 #244
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188894673
quote:
16s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Graag :@

Niet dat ik hoop dat het snel is verder
Genoteerd dat je uitgenodigd moet worden indien het zover is :)
pi_188894729
quote:

[..]

Paar jaar een bijbaantje gehad in een bejaardentehuis..ik kan je vertellen dat dit niet waar is :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_188894752
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Geen idee, nooit om gevraagd :+ Allemaal van die miljonairs die zich afvragen waarom je (op 16-jarige leeftijd) niet al begonnen bent met ondernemen, zeker omdat je als kind zoveel interesse had in blablablabla etc, bah
goed bedoeld maar zo irritant O+
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Meeste weggegeven :) Huis in de stad heeft een flink kleinere tuin maar nog steeds groot zat om goed te tuinieren. En op het zuiden gericht dus dat is helemaal toppie. Ga wel een automatisch watersysteem aanleggen zodat ik er niet zoveel omkijken meer naar heb
[..]

Dan zal ik wel verkeerd zitten :+
Fancy fancy O+
en zo'n watersysteem aanleggen is nog geen eens heel moeilijk volgens mij, ligt er wel beetje aan wat je doet
pi_188894773
quote:

[..]

behalve mijn moeder
pi_188894825
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]

oma van moeders kant is echt lieve vrouw
die van mijn vaders kant is beetje chaggerijn vaak maar kan wel mee lachen dus vind het niet erg om daar mee wat te doen. en van mijn vaders kant heb ik geen neefjes of nichtjes dus met verjaardagen en feesten en zo is het alleen ons gezin en paar neven van mijn vader vaak
[..]

zou dan vragen of ze wel echt zin heeft om te komen en dat ze wmb anders gewoon thuis kan blijven
dat geforceerde gezellige hoeft echt niet voor mij dan blijf ik lekker thuis
net als met mijn nichtjes ik ga daar niet 5/6 uur zitten leuk lachen om aan het eind van de dag te concluderen dat ik mijn tijd heb verneukt
Chagrijn waarmee je kan lachen, klinkt goed! :D En oh das wel kleine familie aan vaders kant

En eens maar mijn zus doet alleen 'wat ze moet doen'. Dus ze komt 1x per jaar naar mn verjaardag en dat was het wel. Heb mn verjaardag om die reden voor familie dit jaar niet gevierd, vind dat zo nep. Had ze wel uitgenodigd voor mn dansvoorstelling want dat is iets wat ik echt doe omdat ik het leuk vind etc maar dat vindt ze niet boeiend O+

(of ze komt met een excuus maar dat excuus is zo zwakzinnig dat dat kutter is)
pi_188894828
quote:
17s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:30 schreef Crack_ het volgende:

[..]

behalve mijn moeder
:P
  woensdag 11 september 2019 @ 13:33:55 #250
370352 I
Eye for an I
pi_188894846
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Wij hadden 'kleine oma' die op haar 97e nog lekker aan het limbo-dansen en wijn drinken was _O_

Kleine oma overigens omdat ze de oma van mijn vader is en ongeveer 1.40 hoog was (limbo was erg gemakkelijk) en de oma van mijn moeder een stevige tante van 1.80 was en derhalve dus grote oma werd gedoopt :+
Damn :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')