Is ze ook Haags? pics van dat haags_gleufdiertje graagquote:Op woensdag 11 september 2019 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb wel een lekkere nicht moet ik zeggen. Ze is wel 10 jaar ouder maar koekoek wat een lekkerding, altijd al geweest.
ja ben 2 jaar terug nog helemaal geflipt op mijn oom omdat we formele festiviteit hadden en die krengen komen in bandshirts en shit aanquote:Op woensdag 11 september 2019 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja dat is ook lastig, gelukkig geen directe familie
Ja geloof ik meteen, meteen die gast verwijdert hequote:Op woensdag 11 september 2019 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn reactie is een ongemakkelijke: Haha.
De 'haha.' is een instant gesprekskillerquote:Op woensdag 11 september 2019 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn reactie is een ongemakkelijke: Haha.
mwah, ik vind dit ook apartquote:Op woensdag 11 september 2019 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ben 2 jaar terug nog helemaal geflipt op mijn oom omdat we formele festiviteit hadden en die krengen komen in bandshirts en shit aan
denk je dat ik het leuk vind om in apenpakkie te lopen nee maar uit respect doe je dat gewoon
omdat er gewoon dresscode is afgesproken waar iedereen zich aan te houden hadquote:Op woensdag 11 september 2019 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mwah, ik vind dit ook apart
Boeiend wat iemand draagt eigenlijk. Het is jouw probleem (soort van) dat je dat niet vindt kunnen
Dat hangt nu net af van hetgeen jij eerder noemt. De dresscode.quote:Op woensdag 11 september 2019 13:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat er gewoon dresscode is afgesproken waar iedereen zich aan te houden had
je gaat toch ook niet in een roze jurk naar een begravenis
Goedenmiddag Igodquote:
ja ik zou mezelf ook aanpassen hoor, al is het maar omdat ik geen zin heb in gezeikquote:Op woensdag 11 september 2019 13:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat er gewoon dresscode is afgesproken waar iedereen zich aan te houden had
je gaat toch ook niet in een roze jurk naar een begravenis
alle begravenissen waar ik tot nu toe heen ben geweest (niet heel veel gelukkig) was de dresscode gewoon formeel zwartquote:Op woensdag 11 september 2019 13:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat hangt nu net af van hetgeen jij eerder noemt. De dresscode.
oh hier echt niet hoorquote:Op woensdag 11 september 2019 13:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alle begravenissen waar ik tot nu toe heen ben geweest (niet heel veel gelukkig) was de dresscode gewoon formeel zwart
Niet dat ik er zoveel heb meegemaakt maar de meeste hadden sowieso geen dresscode en eenmaal werd er nadrukkelijk gevraagd om niet in het zwart te gaan.quote:Op woensdag 11 september 2019 13:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alle begravenissen waar ik tot nu toe heen ben geweest (niet heel veel gelukkig) was de dresscode gewoon formeel zwart
nja heb sowieso met mn nichtjes dat ik vind dat ze wat beter hun best mogen doen om wat netter voor de dag te komenquote:Op woensdag 11 september 2019 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik zou mezelf ook aanpassen hoor, al is het maar omdat ik geen zin heb in gezeikmaar ik vind het niet heel asociaal om dat niet te doen eigenlijk
Ik vind het ook asociaal om van iemand te wensen dat ie zich ongemakkelijk voelt 'want ik wil dat je er zo uit ziet' uh ja ok. Beetje dubbel
En begrafenis met roze jurk kan, tenminste niet zo sad
Hoe gaat het met je tomaatjesquote:Op woensdag 11 september 2019 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh hier echt niet hoor
überhaupt nog nooit een dresscode gehad op een begrafenis
tofquote:Op woensdag 11 september 2019 13:09 schreef Amarantha het volgende:
1 begrafenis waar ik was moest iedereen juist als zichzelf heen dus iedereen liep echt in zijn eigen outfit. Punkers in punkkleding enz. Meisje was 17 toen ze overleed en behoorlijk alternatief dus ouders wouden dat.
Ik heb nog nooit ZOVEEL auto's gezien in een rouwstoet. En haar lievelingspaard liep voorop met de kist.quote:
zal dan ook wel aan de sociale kringen liggen waarin je je begeeft denk ikquote:Op woensdag 11 september 2019 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet dat ik er zoveel heb meegemaakt maar de meeste hadden sowieso geen dresscode en eenmaal werd er nadrukkelijk gevraagd om niet in het zwart te gaan.
Haha, ja heb ook wel twee van zulke neefjes die hun tanden nooit poetsen en op klompen lopen en amper douchen en jeetje ik vind ze zo ranzigquote:Op woensdag 11 september 2019 13:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja heb sowieso met mn nichtjes dat ik vind dat ze wat beter hun best mogen doen om wat netter voor de dag te komen
maar als ik weet dat ze komen dan ben ik altijd loesoe want heb geen zin in hun zelfmedelijde en emo shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |