Ik heb wel veel vrienden enz hoor en ontmoet ook regelmatig nieuwe mensen maar het is toch anders.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:54 schreef wietparkiet het volgende:
is het niet idee om keer wat te ondernemen en zo nieuwe contacten op te doen
Dat is vervelend ja, ik haat et om mensen achterna te moeten rennen, moet van beide kanten komen, heb nog maar weinig vrienden overquote:Op woensdag 11 september 2019 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik hem vraag zegt die dat er niks aan de hand is tussen ons maar vervolgens hoor ik niks meer.. Als ik vraag: Papa wanneer kan ik weer eens langskomen:? Wil je graag weer zien. Dan krijg ik gewoon geen reactie.
Jeetjequote:Op woensdag 11 september 2019 12:54 schreef wietparkiet het volgende:
moet je wel even wishlist maken
Nah, ik vind dit gejank echt zo ontzettend terecht en kan het me nog geen eens voorstellenquote:Op woensdag 11 september 2019 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Ach ik moet misschien ook niet zo janken. Maar merk wel dat dingen zoals verjaardag en kerst gewoon kutdingen zijn nu. Voel je je al alleen en dan heb je ook geen ouders meer.
Oke ik heb nog een vader maar die ziet mij liever ook niet volgens mij.
Dat is kut ja. Met vrienden is dat ook verrot.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:55 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat is vervelend ja, ik haat et om mensen achterna te moeten rennen, moet van beide kanten komen, heb nog maar weinig vrienden over
Zeg dat. Lekker zalmwraps gemaaktquote:Op woensdag 11 september 2019 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De lunch heeft gesmaakt jongens
quote:Op woensdag 11 september 2019 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nah, ik vind dit gejank echt zo ontzettend terecht en kan het me nog geen eens voorstellen
heb dat nu beetje met mijn broertje maar ja is niet zo raar als hij andere kant van de wereld zitquote:Op woensdag 11 september 2019 12:55 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat is vervelend ja, ik haat et om mensen achterna te moeten rennen, moet van beide kanten komen, heb nog maar weinig vrienden over
Heb ik ook met familie, beetje hetzelfde als jij met je pa denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is kut ja. Met vrienden is dat ook verrot.
Ik ook niet, ben daar ook niet rouwig om.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:57 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Heb ik ook met familie, beetje hetzelfde als jij met je pa denk ik.
Neven, tantes/ooms enzo zie ik ook nauwelijks meer
Familie heb ik verder sowieso weinig mee. Zag gisteren toevallig mijn tante bij mijn oma en dat was ook wel weer ongemakkelijk. Weinig te bespreken met elkaar.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:57 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Heb ik ook met familie, beetje hetzelfde als jij met je pa denk ik.
Neven, tantes/ooms enzo zie ik ook nauwelijks meer
Ik heb wel een lekkere nicht moet ik zeggen. Ze is wel 10 jaar ouder maar koekoek wat een lekkerding, altijd al geweest.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:59 schreef wietparkiet het volgende:
zie mijn nichtjes ook nooit maar het interesseert me ook vrij weinig
vind die kinderen echt vervelende verwende krengen die extreem gedrag vertonen op het moment dat ze iets niet klaargespeeld krijgen bij paps en mams
dat is dan soms ook juist weer extra kutquote:Op woensdag 11 september 2019 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Familie heb ik verder sowieso weinig mee. Zag gisteren toevallig mijn tante bij mijn oma en dat was ook wel weer ongemakkelijk. Weinig te bespreken met elkaar.
Picsquote:Op woensdag 11 september 2019 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb wel een lekkere nicht moet ik zeggen. Ze is wel 10 jaar ouder maar koekoek wat een lekkerding, altijd al geweest.
ohja dat is ook lastig, gelukkig geen directe familiequote:Op woensdag 11 september 2019 12:59 schreef wietparkiet het volgende:
zie mijn nichtjes ook nooit maar het interesseert me ook vrij weinig
vind die kinderen echt vervelende verwende krengen die extreem gedrag vertonen op het moment dat ze iets niet klaargespeeld krijgen bij paps en mams
Met vrienden juist makkelijkquote:Op woensdag 11 september 2019 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is kut ja. Met vrienden is dat ook verrot.
quote:Op woensdag 11 september 2019 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Subtieeeeel. Ik zeg zo: Ja ik heb geen Tinder meer hoor. Zegt die: Zal ik wel op 't kruisje drukken als je er niet op zit.! Oke.
ja oudste van mijn nichtjes is ook wel knapquote:Op woensdag 11 september 2019 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb wel een lekkere nicht moet ik zeggen. Ze is wel 10 jaar ouder maar koekoek wat een lekkerding, altijd al geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |