is toch niet zielig, als je daar wat vrolijker van wordtquote:Op woensdag 11 september 2019 12:44 schreef Amarantha het volgende:
Maar zo zielig ben ik wel.Leg ik het gewoon onder de kerstboom en pak ik het wel weer uit met kerst. Kerst gaat dit jaar toch fucking kut worden zonder mijn moeder dus misschien zo iets minder.
Vind dat nog wat vroeg om al te zeggen dat ik haar met kerst ook nog spreekquote:
Kijk er nu al tegenop. Ook mijn verjaardag over 2 weken. Maar ja.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is toch niet zielig, als je daar wat vrolijker van wordt
lijkt me ook gewoon extreem kut
Liefquote:Op woensdag 11 september 2019 12:46 schreef wietparkiet het volgende:
ze heeft wel gezegd dat ze een kaart ging sturen met mn verjaardag
quote:Op woensdag 11 september 2019 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kijk er nu al tegenop. Ook mijn verjaardag over 2 weken. Maar ja.
Maak een lijstje bij www.lijstje.nl en deel het met onsquote:Op woensdag 11 september 2019 12:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet nog niet, moet even kijken wat ik dan wil hebben he.
jezus, weenie rare manier om te zeggen 'haha ik zie je xD' ?quote:Op woensdag 11 september 2019 12:47 schreef Amarantha het volgende:
Oh jezus.. Stuurt iemand die ik ken mij mijn Tinderprofiel. Ja oke en nu?
28ste ga ik het vieren. Dag zelf komt ook iemand langs zodat ik niet depressief in bed lig te janken.quote:
Mijn tinderprofiel dwaalt al jaren nog rond daar, super vervelendquote:Op woensdag 11 september 2019 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Ondertussen heeft Tinder al 3x gezegd dat mijn profiel verwijderd zou worden maar oke.
haha zou kleinigheidje voor je kopen hoor amaquote:Op woensdag 11 september 2019 12:48 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Maak een lijstje bij www.lijstje.nl en deel het met ons
Naquote:Op woensdag 11 september 2019 12:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha zou kleinigheidje voor je kopen hoor ama
oke gelukkigquote:Op woensdag 11 september 2019 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
28ste ga ik het vieren. Dag zelf komt ook iemand langs zodat ik niet depressief in bed lig te janken.
Ik heb et oom nietquote:Op woensdag 11 september 2019 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke gelukkig![]()
En ik wil je ook wel weer kaartje sturen hoor maar heb je nieuwe adres niet!
Jaja dushiquote:Op woensdag 11 september 2019 11:17 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
mijn commissieloon is hoger dat wat je maandelijks krijgt
Slechte relatie met je vader?quote:Op woensdag 11 september 2019 12:52 schreef Amarantha het volgende:
. Maar merk wel dat dingen zoals verjaardag en kerst gewoon kutdingen zijn nu. Voel je je al alleen en dan heb je ook geen ouders meer.
Als ik hem vraag zegt die dat er niks aan de hand is tussen ons maar vervolgens hoor ik niks meer.. Als ik vraag: Papa wanneer kan ik weer eens langskomen:? Wil je graag weer zien. Dan krijg ik gewoon geen reactie.quote:
moet je wel even wishlist makenquote:
is het niet idee om keer wat te ondernemen en zo nieuwe contacten op te doenquote:Op woensdag 11 september 2019 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Ach ik moet misschien ook niet zo janken. Maar merk wel dat dingen zoals verjaardag en kerst gewoon kutdingen zijn nu. Voel je je al alleen en dan heb je ook geen ouders meer.
Oke ik heb nog een vader maar die ziet mij liever ook niet volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |