Ja? Want ben bang omdat mn lip dik is dat die mn piercing in mn lip trekt zeg maarquote:Op woensdag 11 september 2019 12:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt wel weer goed. Gewoon spoelen onder de douche met warm water. Mijn oor was laatst dik enz en was na een paar dagen ook weer over.
Ik kon mijn piercing ook niet meer draaien in mijn oor.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Want ben bang omdat mn lip dik is dat die mn piercing in mn lip trekt zeg maar
Snap er ook echt geen kut van, dat ding zit er nu 11 maanden en nul problemen mee gehad en gisterenavond in bed ging t ineens kutten
Haha Haags is jaloersquote:
we zijn afgelopen zaterdag ook naar maccie geweest en daarna bij mij thuis anime gekeken en beetje lopen gamenquote:
ja tochquote:
maar bij medusa krijg je na het zetten toch langer staafje 'voor de zwelling' en nu heb ik korter staafje en zwelling is echt 4x zo ergquote:Op woensdag 11 september 2019 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kon mijn piercing ook niet meer draaien in mijn oor.
quote:Op woensdag 11 september 2019 12:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja toch
ze zat helemaal te gillen bij het gamen omdat ze niet wist wat ze moest doen ik ging stuk van het lachen
Prima, prima. Hoe is het met jou dan?quote:
ga gewoon op aanbod van solo inquote:Op woensdag 11 september 2019 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk ben ik wel beetje jelly. Dit jaar met kerst ben ik weer alleen voor de 30ste jaar op rij, wat leuk.![]()
Oke oke ik heb wel een relatie gehad met kerst maar die jongen was kut en had een hekel aan kerst enz.
Vriend dat is over 3 maanden al, mag het toch wel hopen.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga gewoon op aanbod van solo in
maar ja ik weet niet of ik de kerst wel haal met haar hoor
hoop het natuurlijk wel
quote:Op woensdag 11 september 2019 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vriend dat is over 3 maanden al, mag het toch wel hopen.
Alles kan kapotquote:Op woensdag 11 september 2019 12:38 schreef Amarantha het volgende:
Zou wel beetje slecht zijn hoor anders.
ken haar net maandje of zo hequote:Op woensdag 11 september 2019 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vriend dat is over 3 maanden al, mag het toch wel hopen.
Wat?quote:Op woensdag 11 september 2019 12:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga mezelf wel een cadeau kopen.
Ja dus?quote:Op woensdag 11 september 2019 12:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ken haar net maandje of zo he
Een trouwringquote:Op woensdag 11 september 2019 12:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga mezelf wel een cadeau kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |