Ja ja, je kan ook anders rijdenquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhm![]()
Ja ligt gewoon niet zo op de route?
Ja was even vergeten dat jij daar mod bent.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:10 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja ja, je kan ook anders rijden
Maar je brengt het wel heel tactvol
quote:Op woensdag 11 september 2019 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja was even vergeten dat jij daar mod bent.![]()
Misschien moet ik dan maar even een kijkje nemen....
Het is niet heel druk in het 9/11 topic vandaag he?quote:
Zitten toch rare mensen daar hoor....quote:Op woensdag 11 september 2019 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is niet heel druk in het 9/11 topic vandaag he?
Heey stadsgenootquote:Op woensdag 11 september 2019 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zitten toch rare mensen daar hoor....
Wil jij daar geen mod worden, @SuperHartje zoekt nog hulp?quote:Op woensdag 11 september 2019 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zitten toch rare mensen daar hoor....
Ik zou alles wegmodden.quote:Op woensdag 11 september 2019 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil jij daar geen mod worden, @:SuperHartje zoekt nog hulp?
quote:Op woensdag 11 september 2019 18:46 schreef LTVDK het volgende:
@:timmmmm
Heey stadsgenoot
Wat een regen he
Ja jij begint hoor.quote:
Ja mien wat een weertje hequote:Op woensdag 11 september 2019 18:46 schreef LTVDK het volgende:
@:timmmmm
Heey stadsgenoot
Wat een regen he
Geen last van hoor. Maar in het geval van jou snap ik het wel.quote:Op woensdag 11 september 2019 19:28 schreef MCH het volgende:
[..]
We worden hier onterecht gehaat Haags
Haags niet eens hoor.quote:Op woensdag 11 september 2019 19:28 schreef MCH het volgende:
[..]
We worden hier onterecht gehaat Haags
Ook geen last van hoor, als hooggeleid iemand kan je het geblaat van het minder bedeelde plebs eenvoudig naast je neerleggenquote:Op woensdag 11 september 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen last van hoor. Maar in het geval van jou snap ik het wel.
Haha, hee Friek.quote:Op woensdag 11 september 2019 19:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Ook geen last van hoor, als hooggeleid iemand kan je het geblaat van het minder bedeelde plebs eenvoudig naast je neerleggen
Nou, daar heb je me.quote:Op woensdag 11 september 2019 19:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Zelfs normaal quoten is al te lastig
#tong80neverforgetquote:Op woensdag 11 september 2019 19:56 schreef sp3c het volgende:
nee hoor, zijn wel meer users
niet allemaal even gezellig moet ik daar natuurlijk bij zeggen
Over het algemeen is deze hele SC gewoon altijd bezet geweest door topusers.quote:Op woensdag 11 september 2019 19:59 schreef sp3c het volgende:
ja das een eikel
net als dj #anoniem bv
anderen zijn dan weer ok en ik ben er zelf ook nog natuurlijk
Zelfs oppereindbaasgod @Friek_ komt hier af en toe gedag zeggenquote:Op woensdag 11 september 2019 20:02 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Over het algemeen is deze hele SC gewoon altijd bezet geweest door topusers.
Merk ik nog weinig vanquote:Op woensdag 11 september 2019 20:02 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Over het algemeen is deze hele SC gewoon altijd bezet geweest door topusers.
Jij bent gewoon de uitzondering die de regel bevestigt.quote:
geeft nietquote:
Waar aan mee?quote:Op woensdag 11 september 2019 20:06 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Jij doet ook gewoon niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |