Fijn om de dag mee af te sluiten!quote:
Is denk ik iedereen in dit topic wel blij meequote:
Ik ben instabieler dan jullie denkenquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:02 schreef JJH het volgende:
Ik ben echt niet zo instabiel als jullie denken hoor.
Ik ben net zo stabiel als mijn onderschrift aangeeftquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:02 schreef JJH het volgende:
Ik ben echt niet zo instabiel als jullie denken hoor.
Zolang je maar kan fietsen gaat het goed?quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben net zo stabiel als mijn onderschrift aangeeft
quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Zolang je maar kan fietsen gaat het goed?
Liever alle kleuren van de regenboog, maar geel is ook wel een mooie kleur. Combineert goed met mijn ogenquote:
Meneer neemt alleen met het allerbeste genoegen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Liever alle kleuren van de regenboog, maar geel is ook wel een mooie kleur. Combineert goed met mijn ogen![]()
What can i say?quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Meneer neemt alleen met het allerbeste genoegen.
Wat is daar mis mee?quote:
Met mooi roze is helemaal niets misquote:
Echte mannen dragen roze. Ik heb een neon roze Polo.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met mooi roze is helemaal niets mis![]()
Schijnt Limburgers juist uiterst goed te staan!![]()
Niks mis meequote:
Dit dusquote:
Tom Dumoulin Aproves this message!quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echte mannen dragen roze. Ik heb een neon roze Polo.
Vind hem zó lelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
Tom Dumoulin Aproves this message!
[ afbeelding ]
Waarom staat die meid aan de linkerkant er maar half op...gemiste kans konijn.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tom Dumoulin Aproves this message!
[ afbeelding ]
Ik één magenta en een normaal roze.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echte mannen dragen roze. Ik heb een neon roze Polo.
[..]
Niks mis mee
[..]
Dit dus
Qua uiterlijk is hij voldoet hij inderdaad niet aan de Zuid Limburgse standaard, maar goed dat word hem vergeven omdat hij ondanks diarree aanvallen nog steeds vrij behoorlijk kan fietsenquote:
Hij ziet er zelf uit als een diarreequote:Op dinsdag 10 september 2019 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Qua uiterlijk is hij voldoet hij inderdaad niet aan de Zuid Limburgse standaard, maar goed dat word hem vergeven omdat hij ondanks diarree aanvallen nog steeds vrij behoorlijk kan fietsen
Ik heb een neon, een licht roze, een magenta overhemd, gewoon roze overhemd met korte mouwen en roze met zwarte Vans 😍quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
Qua uiterlijk is hij voldoet hij inderdaad niet aan de Zuid Limburgse standaard, maar goed dat word hem vergeven omdat hij ondanks diarree aanvallen nog steeds vrij behoorlijk kan fietsen
STOKMEISTERquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij ziet er zelf uit als een diarree![]()
![]()
Vans...quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een neon, een licht roze, een magenta overhemd, gewoon roze overhemd met korte mouwen en roze met zwarte Vans 😍
Gewoon ff kijken hoe chinese homo's die kleuren met elkaar combineren!quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:23 schreef JJH het volgende:
Stel nou dat ie volgend jaar met JumboVisma de roze trui pakt in de Giro. Wat moeten ze dan? Roze en geel kleurt voor geen meter.
@Kopjechino is het hier niet mee eensquote:
Ik heb geen ervaring met chinese homos.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon ff kijken hoe chinese homo's die kleuren met elkaar combineren!
Ik ook, maar ik neem aan dat die ook wel eens roze dragen, met hun gele huidskleur!quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met chinese homos.
Je ziet mijn wallen nietquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:24 schreef stokj het volgende:
KOPJE![]()
![]()
![]()
Ik zie dat je al wat beter bent!
Hoe onthoud jij echt ALLESquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:24 schreef dud0r het volgende:
@:kopjechino is het hier niet mee eens
Ach so, wat slecht.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik neem aan dat die ook wel eens roze dragen, met hun gele huidskleur!
't Is net een olifant.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je ziet mijn wallen niet
Maar mentaal prima
[..]
Hoe onthoud jij echt ALLES
Omdat het kanquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je ziet mijn wallen niet
Maar mentaal prima
[..]
Hoe onthoud jij echt ALLES
Zo dik ben ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |