Jij hoort ook wat je wil horenquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Er wordt daar gesuggereerd dat Gerrit een kleine piemel heeft.
Mylene is ook zo'n smerige roddel/stook kutquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:47 schreef Flow3r het volgende:
Mylene had Ger horen schreeuwen en was in de lounge gaan zitten omdat ze dacht : Stream 1
Dan issie toch kleiner ?quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij hoort ook wat je wil horen![]()
Volgens Ger is ie groter dan die van Jens , Volgens Mylene niet
Shelley suggereerde dat wel. Ik vind dat niet zo chique om als ex dit soort dingen te zeggen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
haha gelukkig niet neequote:Op dinsdag 10 september 2019 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb hem gelukkig nooit gezien
Kan ik het helpen dat Jessie daar een vraag over stelt aan Shelley en zij vervolgens lacherig doet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind die opstandige Ger wel leuk!quote:
Grapjuhquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat Jessie daar een vraag over stelt aan Shelley en zij vervolgens lacherig doet.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grapjuh![]()
Mij maakt het verder niet uit , hoop voor Ger dat hij een een lekker formaat heeft
Het formaat doet er niet toe, wel wat de man kan met het formaat!quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grapjuh![]()
Mij maakt het verder niet uit , hoop voor Ger dat hij een een lekker formaat heeft
We hebben hem vaak kunnen bewonderen in de tijd met Shell.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grapjuh![]()
Ik denk juist dat de redactie/productie heel blij is met Franny.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Franny mag van mij ook weg. Die melkt de hele sensatiezoeker fittie helemaal uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |