Het is idd de waarheid....quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja......... Die Jordy ziet het zo. Slimme gozer
quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:08 schreef Soury het volgende:
Ik was serieus even zijn naam kwijt. Brandon.
Ja ik had even niet de lapo verwachtquote:
uhh....quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:08 schreef Soury het volgende:
Ik was serieus even zijn naam kwijt. Brandon.
Nee hoor prima zoquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
uhh....
Wie?
Zal ik die voor je erbij zetten?
Heeft ie al vaker gezegdquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:10 schreef chufi het volgende:
GG vertelt Frann nu dat ie een sterke vrouw nodig heeft ... Dus doei Frann
quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik had even niet de lapo verwacht
En waarom is dit ?quote:
Gooi er een zeil overheen en doe alsof het af is.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:09 schreef puzziepie het volgende:
Brandy en Jordy en het grote gym fiasco![]()
[ afbeelding ]
Ja Brandon is een Uhhhh...........quote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Brandon is een Uhhhh...........
Als je hem hoort praten over waar ie allemaal over denkt als ie buiten is ... zn studentkamer ombouwen tot studio / nee kantoor autootje en weer bij zn ouders gaan wonen ... dat wordt nooit watquote:
Nopequote:Op dinsdag 10 september 2019 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je hem hoort praten over waar ie allemaal over denkt als ie buiten is ... zn studentkamer ombouwen tot studio / nee kantoor autootje en weer bij zn ouders gaan wonen ... dat wordt nooit wat
Dat snap ik niet, maken ze er eerst een hele bombarie van en dan vervolgens iedereen dagen laten wachten.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:16 schreef puzziepie het volgende:
Die envelop gaat vandaag niet meer gebruikt worden helaas
Hebben ze net al gedaanquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:18 schreef DKUp het volgende:
Knuffel die lekkere homo nog even Brandoff
Lekker puh.....quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, maken ze er eerst een hele bombarie van en dan vervolgens iedereen dagen laten wachten.
Flauw.
Ik denk dat het een weekje is en dan de volgendequote:Op dinsdag 10 september 2019 18:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, maken ze er eerst een hele bombarie van en dan vervolgens iedereen dagen laten wachten.
Flauw.
Is dit om de gym? Oh, coming out brief.quote:
Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het een weekje is en dan de volgende
quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het een weekje is en dan de volgende
Heel treurig wel jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij kan best een lieve jongen zijn, wel treurig.
Mooi woord. Bazuingeschalquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:20 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zo kijk ik ook als ik Lex' bazuingeschal hoor
Weekendjequote:Op dinsdag 10 september 2019 18:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Net als met Emile toen die bleef toch ook iets van een week?
Gerrit's schimmelkaasstengelquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu Franny weer aandacht nodig met haar gejank...Die wil gewoon een lul vanavond......Sletje is het....
Terwijl ik dat niet heb gezien ,quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja was ook op de streams te zien. Dat ze ook winnaar wilde worden en hij toen boos was.
Let maar op vanavond........quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:25 schreef Bestweldonker het volgende:
Als Franny PIEMOL wult, dan gaat ze altijd eerst heel zielig doen...wat een snol!
Jij doet net alsof dat iets heel erg raars is ofzo.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:25 schreef Bestweldonker het volgende:
Als Franny PIEMOL wult, dan gaat ze altijd eerst heel zielig doen...wat een snol!
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Dylan heeft meer lol met Andrea dan met Kaylee.
Kan je niet even een capje maken?quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:27 schreef Lelie68 het volgende:
kijk nu naar de aflevering.. die wenkbrauwen van Merel..
Ja dat is raar als je bescherming zoekt bij anderen omdat je het zelf niet wil. Dom mokkel is hetquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Jij doet net alsof dat iets heel erg raars is ofzo.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:27 schreef Lelie68 het volgende:
kijk nu naar de aflevering.. die wenkbrauwen van Merel..
Weet nog dat Brandon een go had van achter en dat Jessie vond dat het moest wachten totdat......de buitenkeuken klaar was en de veel gebruikte pizza oven en dan was Brandon aan de beurt maar komen mocht het van Jessie.....Toen dacht ik al trap daar niet in Brandon.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:11 schreef Mjelleke het volgende:
Hoe komen ze er toch bij dat t aan Jessie ligt het gebeuren gym. Hij heeft er toch op zich niet veel commentaar op gehad? Het was toch vooral een Mariska en Merel
Ik vind dat ook raar!quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Jij doet net alsof dat iets heel erg raars is ofzo.
Ik zat nog in de simpele hoek muis.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is raar als je bescherming zoekt bij anderen omdat je het zelf niet wil. Dom mokkel is het
Dat mag maar ga niet zeikenquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:30 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind dat ook raar!
Ze kan toch ook gewoon zeggen - ik wil neuken, heb zin an seks, vingeren, pijpen, beffen, et cetera?
Waarom altijd het zielige meisje spelen?
Je lijkt Franny wel, met je ik zwijgquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:30 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik zat nog in de simpele hoek muis.
Is het zo raar als je piemel wil?
Ik zwijg maar weer.
Ach de GGD kijkt toch niet meer meequote:Op dinsdag 10 september 2019 18:30 schreef Harrison het volgende:
Dylan gaat bloedresten opruimen voor de zeikers die thuis zitten
Jessie ook voor haar lelijke tatoos laseren en haar smoelquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:32 schreef Lelie68 het volgende:
Shelly is wel goed genoeg voor het knippen van het haar van Jessie
das waarquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jessie ook voor haar lelijke tatoos laseren en haar smoel
Dat moest hij wel, nu heeft hij een excuus dat dat ding er nog is voor de inwoners zelf, anders was het helemaal een ding geworden 500 euro's per maand.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jessie ook voor haar lelijke tatoos laseren en haar smoel
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat moest hij wel, nu heeft hij een excuus dat dat ding er nog is voor de inwoners zelf, anders was het helemaal een ding geworden 500 euro's per maand.
Altijd eerst met haar kont naar hem toe. Haar geiligheid komt haar nog eens duur te staan.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:23 schreef puzziepie het volgende:
Tranny janken want bang voor de toekomst![]()
[ afbeelding ]
Die gaat na uto weer met dartpijlen knutselen
Maar jij weet zeker dat je geen gilles de la tourette hebt?quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:30 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind dat ook raar!
Ze kan toch ook gewoon zeggen - ik wil neuken, heb zin an seks, vingeren, pijpen, beffen, et cetera?
Waarom altijd het zielige meisje spelen?
Ja en? Het heeft dus niks gekostquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe bedoelt u, dat heeft hij zelf gezegd.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
Met de vraag van billy aan Dylan van wat als er een zwarte enveloppe komt en er mag iemand weg gestemd worden weten we dus dat ze dat moet gaan doen.
Het moet in ieder geval vóór vrijdag de 13de, anders komt het publiek met info.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
Met de vraag van billy aan Dylan van wat als er een zwarte enveloppe komt en er mag iemand weg gestemd worden weten we dus dat ze dat moet gaan doen.
En dat gelooft je......waarom dan stampij maken wat te doen met het laserapparaat die afgelost moet worden of weg gehaald.quote:
Die gedachte had ik al toen ze aan Jessie vroeg met wie hij het minst heeft in Utopia en al die gesprekjes met andere bewoners daarna.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
Dus Bill mag zogenaamd kiezen voor Jessie wie hij eruit wil hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die gedachte had ik al toen ze aan Jessie vroeg met wie hij het minst heeft in Utopia en al die gesprekjes met andere bewoners daarna.
Ik ben het volkomen met haar eensquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:45 schreef Bestweldonker het volgende:
Tatoeages vindt Billy een hele toffe kunstvorm en iedereen weet, ze is dol op kunst.
Scherp opgemerktquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:43 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het moet in ieder geval vóór vrijdag de 13de, anders komt het publiek met info.
Daar lijkt het wel op!quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:46 schreef spapaars het volgende:
Doet Billy nu met alle bewoners een functionering gesprek?
Nou ik vind het altijd smerig staan. Net of ze niet gewassen is kquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:45 schreef Bestweldonker het volgende:
Tatoeages vindt Billy een hele toffe kunstvorm en iedereen weet, ze is dol op kunst.
Jas dan kan ze pas los gaan. Ze heeft alles qua infoquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:46 schreef spapaars het volgende:
Doet Billy nu met alle bewoners een functionering gesprek?
Ze wou hem ook helemaal niet knippen zei ze netquote:
Ik zou Jessie ook mishandelen als ik Shelly wasquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou Jessie ook mishandelen als ik Shelly was
Dan had ze met die grote asobek gewoon moeten zeggen dat ze hem niet wou knippen. BLEGGHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou Jessie ook mishandelen als ik Shelly was
Ik heb mijn post aangepastquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan had ze met die grote asobek gewoon moeten zeggen dat ze hem niet wou knippen. BLEGGHHHHHHHHHHHHH
Nee. we bleven kijken maar hij kwam er niet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:53 schreef Mjelleke het volgende:
Ff vraagje off topic. Weet iemand nog of Emile toen die in 1 op visite was ook bij de inwoners is geplaatst.
Dat was hij nietquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:53 schreef Mjelleke het volgende:
Ff vraagje off topic. Weet iemand nog of Emile toen die in 1 op visite was ook bij de inwoners is geplaatst.
Het is een payback zo te zien.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:56 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vreemd kapsel, was dat in de mode toen Shel Utopia inging?
Sherry kan echt maar 1 model knippen, en nog lelijk ook.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:56 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vreemd kapsel, was dat in de mode toen Shel Utopia inging?
Shelly heet ze toch?quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sherry kan echt maar 1 model knippen, en nog lelijk ook.
Iets niets zeggendquote:
Shelly denkt nog steeds dat ze een kans maaktquote:
Ohhhhh vertelquote:
Hij vindt haar een sensatiezoeker omdat ze ergens kwam kijken of zo.quote:
Komt denk door Billy, die heeft vanmiddag gezegd dat Jessie wel eens iets voor haar kon voelen. Daaarom zou hij altijd zo tegen haar doenquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Shelly denkt nog steeds dat ze een kans maakt
Wat doe JE DAARquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hij vindt haar een sensatiezoeker omdat ze ergens kwam kijken of zo.
Lex is niet zo erg slim he?quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:03 schreef MacDeMarco het volgende:
Lex is een makkelijk slachtoffer voor Geile Gerrit.
Nou. Ze scheldt hem nu verrotquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:03 schreef MacDeMarco het volgende:
Lex is een makkelijk slachtoffer voor Geile Gerrit.
quote:
Makkelijk uit de tent te lokken en dat is hem gelukt.quote:
Die snol gaat echt wel een keer op haar smoel. Misschien hard en is het ten goedequote:Op dinsdag 10 september 2019 19:04 schreef Bestweldonker het volgende:
En WEER een brandje gesticht door Franny!![]()
Ik heb het idee dat frannie weer stiekem loopt te stokenquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:04 schreef Angelique61 het volgende:
Kom er net in, wat is er gebeurd met Gerrit en Lex?
?quote:
Ah!quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:04 schreef Bestweldonker het volgende:
En WEER een brandje gesticht door Franny!![]()
Dat is Frannyquote:
Die muts fietst overal doorheen. Het gaat een keer misquote:
Jensquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:07 schreef Mjelleke het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe de poll er morgen uit komt te zien.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:07 schreef Mjelleke het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe de poll er morgen uit komt te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Laat ze het maar doen kan ze gelijk de poort uitquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:07 schreef Rhosyn het volgende:
Lexc lijkt me wel iemand die uiteindelijk iemand op zijn bek kan slaan...
Lekker dingquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:08 schreef Bestweldonker het volgende:
Franny gooit Lexie even onder de bus bij Mylene.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou een stunt zijn
quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Dubbelspionhuisohoertje Franny laat Gerrit weten wat Lex tegen haar heeft gezegd.
Dit is de cosquote:
Echt grappig ditquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:10 schreef FOKoffieleut het volgende:
ger: ten eerste instantie niet sjiek, ten tweede instantie
quote:
Nou ik hoop het niet maar denk het welquote:
Dat heeft Bil goed gedaan, ik zat vanmiddag met klapperende oren te luisterenquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:14 schreef Koos1958 het volgende:
Ja hoor die Shelly denkt nu echt dat Jessie gek op haar is. Dat zaadje is door Billy geplant.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:14 schreef Koos1958 het volgende:
Ja hoor die Shelly denkt nu echt dat Jessie gek op haar is. Dat zaadje is door Billy geplant.
Ze verzint het waar je bij staatquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat heeft Bil goed gedaan, ik zat vanmiddag met klapperende oren te luisteren
Kriebelende haren?quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:16 schreef Dotteke het volgende:
Wat staat Jessie de hele tijd aan zijn trui te trekken
tshirt blijft hangen aan zijn borstjes...quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:16 schreef Dotteke het volgende:
Wat staat Jessie de hele tijd aan zijn trui te trekken
Ze is een meestermanipulator.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat heeft Bil goed gedaan, ik zat vanmiddag met klapperende oren te luisteren
Shelley genoot duidelijk van Billies verhaalquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley kan je ook echt alles wijsmaken.
ik vind het tofquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:17 schreef puzziepie het volgende:
Shell gaat Ger niet meer knippen , dat is best wel flauw
Eigen schuldquote:
En dan op een meevoelende, begripvolle toon.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze verzint het waar je bij staat
Ja dat mokkel Vult dingen in voor een anderquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:18 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En dan op een meevoelende, begripvolle toon.
shelley is zo dom....maar ze heeft wel een baan..quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:20 schreef sjampoeh het volgende:
en weer denigrerend doenjij bent dom
zwak gerr
Nee hoor!quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:21 schreef yvondenise het volgende:
Shelley moet echt een keer op dat kutbekkie van haar gaan,wat een mokkel zeg.
Eensquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:21 schreef yvondenise het volgende:
Shelley moet echt een keer op dat kutbekkie van haar gaan,wat een mokkel zeg.
kijk eens hoe hij tegen haar doet steeds. dikke vinger voor hemquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:23 schreef Poezewoes het volgende:
Shelley die opgestookt is door haar moeder en vriemdin, om Gerrit niet meer te knippen, toen die op bezoek waren, die moeder die zelf reclame loopt met haar kapsel.
Die moeder is in ieder geval NIET geknipt en gekapt door Shell!quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:23 schreef Poezewoes het volgende:
Shelley die opgestookt is door haar moeder en vriemdin, om Gerrit niet meer te knippen, toen die op bezoek waren, die moeder die zelf reclame loopt met haar kapsel.
Net zo'n sensatiezoeker als de restquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:24 schreef Rhosyn het volgende:
Mylene jankerig over haar pestverleden en zelfs een hele presentatie er over geven. Nu staat ze gluiperig te lachen als Gerrit Shelly de huid vol scheldt omdat ze hem niet wil knippen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Shelley pest Gerrit en niet andersom.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:24 schreef Rhosyn het volgende:
Mylene jankerig over haar pestverleden en zelfs een hele presentatie er over geven. Nu staat ze gluiperig te lachen als Gerrit Shelly de huid vol scheldt omdat ze hem niet wil knippen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat mokkel doet zelf ook raar, en heeft kapsones, die gemaakt praat.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kijk eens hoe hij tegen haar doet steeds. dikke vinger voor hem
Nou, nou, heb je ook gehoord hoe Gerrit tegen Shelly doet?quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Shelley pest Gerrit en niet andersom.
Ja, heb ik gehoord. Actie - reactie..quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:26 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nou, nou, heb je ook gehoord hoe Gerrit tegen Shelly doet?
Of is dat oké?
quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ja, heb ik gehoord. Actie - reactie..
Ditquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar Shell is niet de enige rotte appel in dit verhaal.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat zou ik doen...quote:
Lex wil op 1 blijven....quote:
Gerrit is zeker niet heilig en doet domme dingen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:29 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar Shell is niet de enige rotte appel in dit verhaal.
Gerrit roept het ook over zichzelf af, met zijn gedrag.
jezus leeft die nogquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:31 schreef IkFok het volgende:
[..]
Trafassi klein wasjes grote wasje doe ze in de wasmachien
Lex met haar 49 jaar zegt dit?quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:31 schreef FOKoffieleut het volgende:
voor lexie is franny een volwassene frouw, het is nu wel een keer klaar
quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:33 schreef Laysa het volgende:
Lex is alleen maar bang voor haar niet 1e plaats
Zuur is ze he, ze moet aan de bak voor haar cabaretvoorstelling, kan niet meer veilig achter een evenement schuilenquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:30 schreef IkFok het volgende:
Hiske naar kijken en er kan nauwelijks handen geklap vanaf bij Hiske
Hiske en cabaret is net zo onlogisch als haring met suiker!quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Zuur is ze he, ze moet aan de bak voor haar cabaretvoorstelling, kan niet meer veilig achter een evenement schuilen
Tranen met tuiten. Wat een nep wijvenquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:35 schreef Alocanda het volgende:
Ennnnn Lex eet nu ook uit het handje van Billy.
Billy's plan gaat goedquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:35 schreef Alocanda het volgende:
Ennnnn Lex eet nu ook uit het handje van Billy.
Vindt dat ze ook geen humor heeft en geen zelfspot en haar lach is ook niet echt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:35 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hiske en cabaret is net zo onlogisch als haring met suiker!
Ik heb dat mens nog nooit iets grappigs horen zeggen, ze heeft GEEN aanstekelijke lach, dus HOE DAN?
Trafassi (Surinaams voor op een andere manier) is een Surinaams-Nederlandse allround-feestband rond zanger-percussionist Edgar 'Bugru' Burgos, een neef van Lieve Hugo. Trafassi speelt een mengeling van Caribische stijlen, top 40-hits en eigen materiaal. Zij scoorden hits als Wasmasjien (1985), Lollypop en Punani.quote:
oh ze wult zelf stand up gaan doenquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:35 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hiske en cabaret is net zo onlogisch als haring met suiker!
Ik heb dat mens nog nooit iets grappigs horen zeggen, ze heeft GEEN aanstekelijke lach, dus HOE DAN?
Waar je cupcakes op kunt plaatsen om te verkopen.quote:
Gina, uit Uto-1, heeft dat toch ook eens gedaan op een marktquote:
Ik was al aan het googelen.quote:
Top idee!quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:38 schreef kaatje50 het volgende:
Mag vanavond de zwarte enveloppe AUB open.
Laat Bill iemand wegstemmen, wie maakt me niet uit.
Als iedereen maar gaat beseffen dat ze er allemaal zomaar
uitgegooid kunnen worden. En laat Bill dan meteen mee opdonderen
Dus dat!quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt dat ze ook geen humor heeft en geen zelfspot en haar lach is ook niet echt.
Eerst diegene met de ps......tenslotte hebben we niet voor niks de moeite gedaan om te stemmen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:38 schreef kaatje50 het volgende:
Mag vanavond de zwarte enveloppe AUB open.
Laat Bill iemand wegstemmen, wie maakt me niet uit.
Als iedereen maar gaat beseffen dat ze er allemaal zomaar
uitgegooid kunnen worden. En laat Bill dan meteen mee opdonderen
Klopt, maar voor vandaag mag het wie dan ook zijn, van mij.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eerst diegene met de ps......tenslotte hebben we niet voor niks de moeite gedaan om te stemmen.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Klopt, maar voor vandaag mag het wie dan ook zijn, van mij.
Opschudding heb ik nodig
Ze liet net een klein huhuhtje horen bij Jessie.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:43 schreef rowan634 het volgende:
bil haar echte lach is HUHUHUHU
niet die AHAHAHA die ze nu doet bij Mylene
quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:43 schreef rowan634 het volgende:
bil haar echte lach is HUHUHUHU
niet die AHAHAHA die ze nu doet bij Mylene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |