Dat is geen argument, slinkse.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Ksst! Ga eens weg, sneu trolletje.
Het salafisme is niet verboden, laat staan de Islam als geheel.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik moet van alle abrahamitische religies niets hebben.
Maar alleen de Islam verbieden vind ik ook goed. Dan is de eerste stap tenminste gezet.
Tijd om daar eindelijk eens wat verandering in te gaan brengen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:42 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Het salafisme is niet verboden, laat staan de Islam als geheel.
Kansloze missie.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tijd om daar eindelijk eens wat verandering in te gaan brengen.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:50 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik vind het een positief nieuwsbericht.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:15 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Vrijheid om te emigreren, wordt toegejuicht door een aanzienlijk deel van Nederland en zelfs in dit topic?
Waar een wil is, is een weg. Ooit zal de wereld afrekenen met deze achterlijke religie.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:31 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
(Neo-)liberalisme, kapitalisme, democratie, communisme (Tanja Nijmeijer), Israël, nationalisme?
quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:49 schreef Drugshond het volgende:
Politiek geschokt ? Onder welke steen leven ze. Heeft Halsema al kamervragen gesteld.
De wereld, nee, dat gaat nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. Ooit zal de wereld afrekenen met deze achterlijke religie.
Ben er verder wel klaar mee trouwens.
Je account is nog geen maand oud.
Ja, of ze nog meer subsidie mag slurpen om deze droom van haar nog meer werkelijkheid te makenquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:49 schreef Drugshond het volgende:
Politiek geschokt ? Onder welke steen leven ze. Heeft Halsema al kamervragen gesteld.
De burgemeester van Amsterdam, kamervragen?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:49 schreef Drugshond het volgende:
Er wordt nergens aangegeven dat alle niet-moslims dood moeten. Klinkt meer als een hetze. Niemand kan mij een bron geven hiervoor. Misschien straks bij Nieuwsuur.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:54 schreef ReplaR het volgende:
Stel er zouden extreem-rechtse scholen zijn die leren dat alle moslims dood moeten, wat zou er dan gebeuren?
En waarom gebeurt dat nu niet?
Sarcasme humor.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
De burgemeester van Amsterdam, kamervragen?
Precies.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Noem mij één ander geloof dat de afgelopen vijftig jaar Nederlanders ertoe bewogen heeft de halve wereld over te reizen en daar enthousiast op de foto te gaan met afgehakte hoofden en gekruisigde mensen. Ik ben heel benieuwd!
Is al heel lang bekend bij onze bestuurders maar staken er geen vinger naar uit, tot nu.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:30 schreef HeatWave het volgende:
Godskolere wat een naieve droeftoeters blijven het toch, dit is al jaren bij iedereen bekend behalve bij onze bestuurders.
Nu ook niet hoor, dat is vast weer discriminatie en niemand brandt zijn vingers eraan, zoals altijd.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Is al heel lang bekend bij onze bestuurders maar staken er geen vinger naar uit, tot nu.
Praat het even goed zeg.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet te betekenen dat ze alle vijftig leren dat ALLE ongelovigen dood moeten, een deel is vast van mening dat de doodstraf alleen nodig is voor afvallige en homoseksuelen!
discriminatie?quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu ook niet hoor, dat is vast weer discriminatie en niemand brandt zijn vingers eraan, zoals altijd.
wat is dit dan ? of kunnen wij als Nederlanders en ongelovige niet gediscrimineerd worden ?quote:Uit lesmateriaal van salafistische moskeescholen blijkt dat leerlingen onder meer wordt geleerd dat mensen met een ander geloof de doodstraf verdienen en dat de scholieren zich moeten afkeren van de samenleving in Nederland.
Nee, wij zijn de overheersende koloniale witman en we moeten doodquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:36 schreef RAVW het volgende:
[..]
discriminatie?
en je vingers er niet aan branden ?
[..]
wat is dit dan ? of kunnen wij als Nederlanders en ongelovige niet gediscrimineerd worden ?
Anders denkende de DOODSTRAF wensen vind ik nu niet bepaald iets positiefs hoor.
maar goed ik heb liever dat iemand vanuit een moslimgeloof dat zegt dat iemand die het bij zijn volle verstand het doet , dan zal ik me wel zorgen maken ...![]()
![]()
Ooh anderen de dood wensen valt wel mee, mits je je mening maar goed onderbouwd.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld dat ik kan nuanceren omdat ik hooggeleid ben.
Ehm.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:44 schreef HSG het volgende:
[..]
Ooh anderen de dood wensen valt wel mee, mits je je mening maar goed onderbouwd.
Dat zijn precies jouw woorden.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet te betekenen dat ze alle vijftig leren dat ALLE ongelovigen dood moeten, een deel is vast van mening dat de doodstraf alleen nodig is voor afvallige en homoseksuelen!
net zo iets als Groenlinks zou zeggen dat de halve wereld bevolking afgeslacht moet worden omdat er te veel stikstof in de lucht zit en te veel plastic in de zee zitquote:
Ik zeg dat het niet vanzelfsprekend waar is dat al die 50 scholen hun kinderen leren dat alle ongelovigen dood moeten omdat dat het geval was bij enkele van die 50 (zoals bleek uit de aangehaalde voorbeelden in het artikel). Er kunnen er onder die 50 immers prima een aantal zijn die andere normen en waarden volgen, zoals geen doodstraf voor alle ongelovigen maar wel voor alle afvallige. Niets van de bewering nuanceert dus het doodwensen. (Het nuanceert de uitspraak dat alle vijftig scholen alle ongelovigen dood wensen).quote:
Het maakt geen ene mallemoer uit welke mening ze hanteren of wat ze kinderen voorschotelen over dit. Scholen die hier aan schuldig maken moeten gewoon per direct gesloten worden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zeg dat het niet vanzelfsprekend waar is dat al die 50 scholen hun kinderen leren dat alle ongelovigen dood moeten omdat dat het geval was bij enkele van die 50 (zoals bleek uit de aangehaalde voorbeelden in het artikel). Er kunnen er onder die 50 immers prima een aantal zijn die andere normen en waarden volgen, zoals geen doodstraf voor alle ongelovigen maar wel voor alle afvallige. Niets van die bewering nuanceert het doodwensen. (Het nuanceert de uitspraak dat alle vijftig scholen alle ongelovigen dood wensen).
Zo makkelijk is het niet om godsdienstscholen te sluiten, en terecht.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:56 schreef HSG het volgende:
[..]
Het maakt geen ene mallemoer uit welke mening ze hanteren of wat ze kinderen voorschotelen over dit. Scholen die hier aan schuldig maken moeten gewoon per direct gesloten worden.
Nog niet, komt wel, en terecht.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:00 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het niet om godsdienstscholen te sluiten, en terecht.
Wensdenken. Nu op Nieuwsuur trouwens.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog niet, komt wel, en terecht.
Als het gaat om leren wanneer je anderen om zeep moet helpen...dan graag meteen sluiten.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:00 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het niet om godsdienstscholen te sluiten, en terecht.
In het hobbyonderwijs, zoals hier, is het zo goed als onmogelijk. En dan bedoel ik nog niet eens juridisch, maar praktisch gezien.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog niet, komt wel, en terecht.
Naziverenigingen zijn ook verboden, dus dit kan ook prima.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In het hobbyonderwijs, zoals hier, is het zo goed als onmogelijk. En dan bedoel ik nog niet eens juridisch, maar praktisch gezien.
Wie herinnert zich de schuilkerken niet? Prachtig toch zo'n 5e colonne?quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In het hobbyonderwijs, zoals hier, is het zo goed als onmogelijk. En dan bedoel ik nog niet eens juridisch, maar praktisch gezien.
Maar daarmee geenszins uitgeroeid. Als de plaatselijke naziclub Waddinxveen wekelijks in het schuurtje van boer Jansen bij elkaar komt (en dat doen ze), dan houd je dat echt niet tegen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Naziverenigingen zijn ook verboden, dus dit kan ook prima.
Met een politiemacht die als gevolg van een dwaas diversiteitsstreven met moslims doorspekt (ha ha) is? Succes ermee!quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Naziverenigingen zijn ook verboden, dus dit kan ook prima.
Is er in Waddinxveen een naziclub ?quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar daarmee geenszins uitgeroeid. Als de plaatselijke naziclub Waddinxveen wekelijks in het schuurtje van boer Jansen bij elkaar komt (en dat doen ze), dan houd je dat echt niet tegen.
Dat is wel wat anders dan ze alle ruimte te geven.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar daarmee geenszins uitgeroeid. Als de plaatselijke naziclub Waddinxveen wekelijks in het schuurtje van boer Jansen bij elkaar komt (en dat doen ze), dan houd je dat echt niet tegen.
Kan bevestigen, al 10 jaar trots lid. Bloed en waddinxveense bodem jonge'!quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:08 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Is er in Waddinxveen een naziclub ?
trol maar lekker verderquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Kan bevestigen, al 10 jaar trots lid. Bloed en waddinxveense bodem jonge'!
Iedereen die zich ook maar een klein beetje in islam verdiept had, een wikipedia pagina of 3 had bekeken had dit al jaren geleden kunnen weten.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders dan ze alle ruimte te geven.
Nu op nieuwsuur idd, echt te walgelijk voor woorden wat die kinderen leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |