Die abrahamitische religies zijn in de kern allemaal even erg, Islam is alleen nog een stukje erger. Dat zien we elke dag allemaal, als je ogen in je hoofd hebt tenminste.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:13 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Alle?
Waarom niet alleen de islam?
Verrassende reactie!quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:18 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Kinderen krijgen dus een toets als onderdeel van een sharia-cursus waarin ze moeten aangeven wat de juiste straf is volgens de sharia. Zulke sharia-cursussen worden ook gewoon op de UvA gegeven.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Natuurlijk ff opnemen voor je broeders en zusters in het geloof + joden en christenen kunnen natuurlijk gewoon yizya betalen en zich laten vernederen door hun Mohamedaanse overheersers.
Don't feed the troll.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Verrassende reactie!
[..]
Zegt de aanhanger van Varg Vikernes, een veroordeelde Noorse neo-nazi-moordenaar.quote:
De Islam is niet erger dan het christendom of jodendomquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die abrahamitische religies zijn in de kern allemaal even erg, Islam is alleen nog een stukje erger.
Noem mij één ander geloof dat de afgelopen vijftig jaar Nederlanders ertoe bewogen heeft de halve wereld over te reizen en daar enthousiast op de foto te gaan met afgehakte hoofden en gekruisigde mensen. Ik ben heel benieuwd!quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:25 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
De Islam is niet erger dan het christendom of jodendom
Given this violent legacy, religion historian Philip Jenkins decided to compare the brutality quotient of the Quran and the Bible.
Defense Vs. Total Annihilation
"Much to my surprise, the Islamic scriptures in the Quran were actually far less bloody and less violent than those in the Bible," Jenkins says.
"By the standards of the time, which is the 7th century A.D., the laws of war that are laid down by the Quran are actually reasonably humane," he says. "Then we turn to the Bible, and we actually find something that is for many people a real surprise. There is a specific kind of warfare laid down in the Bible which we can only call genocide."
https://www.npr.org/templ(...)4788&t=1568139860772
Nou nu heb je me overtuigd hoor, Mo! Één en al vrede, die mooie Onderwerping van jou!quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:26 schreef azzmy1993 het volgende:
Hollanders die hun bijbel niet hebben gelezen en denken dat het uit de Koran komt
Da's geen antwoord op mijn vraag. Waarom niet alleen de islam? Geen van de andere geloven is zó agressief en gewelddadig, dus waarom zou je dat willen doortrekken op religies die dat niet meer hebben?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die abrahamitische religies zijn in de kern allemaal even erg, Islam is alleen nog een stukje erger. Dat zien we elke dag allemaal, als je ogen in je hoofd hebt tenminste.
Het kind met het badwater weggooien heet dat.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Gewoon voor de zekerheid. En dan kan niemand zeggen dat we discrimineren.
50 jaar lang halve maatregelen en kijk wat er gebeurt is.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:30 schreef BorisDeLul het volgende:
Het kind met het badwater weggooien heet dat.
Ja lekker boeiend dat die regels in de 7e eeuw (quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:25 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Given this violent legacy, religion historian Philip Jenkins decided to compare the brutality quotient of the Quran and the Bible.
Defense Vs. Total Annihilation
"Much to my surprise, the Islamic scriptures in the Quran were actually far less bloody and less violent than those in the Bible," Jenkins says.
"By the standards of the time, which is the 7th century A.D., the laws of war that are laid down by the Quran are actually reasonably humane," he says. "Then we turn to the Bible, and we actually find something that is for many people a real surprise. There is a specific kind of warfare laid down in the Bible which we can only call genocide."
https://www.npr.org/templ(...)4788&t=1568139860772
Ja, dat is het nogal wel.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:25 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
(Neo-)liberalisme, kapitalisme, democratie, communisme (Tanja Nijmeijer), Israël, nationalisme?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Noem mij één ander geloof dat de afgelopen vijftig jaar Nederlanders ertoe bewogen heeft de halve wereld over te reizen en daar enthousiast op de foto te gaan met afgehakte hoofden en gekruisigde mensen. Ik ben heel benieuwd!
Wat ben jij mooi gematigd! De progressieven mogen zich in hun handjes knijpen met jou en de culturele verrijking die jij dit verdorven land brengt!quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:31 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
(Neo-)liberalisme, kapitalisme, democratie, communisme (Tanja Nijmeijer), Israël, nationalisme?
Dat zijn geen religies.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:31 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
(Neo-)liberalisme, kapitalisme, democratie, communisme (Tanja Nijmeijer), Israël, nationalisme?
Ik moet van alle abrahamitische religies niets hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:29 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Da's geen antwoord op mijn vraag. Waarom niet alleen de islam? Geen van de andere geloven is zó agressief en gewelddadig, dus waarom zou je dat willen doortrekken op religies die dat niet meer hebben?
Ksst! Ga eens weg, sneu trolletje.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:18 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Kinderen krijgen dus een toets als onderdeel van een sharia-cursus waarin ze moeten aangeven wat de juiste straf is volgens de sharia. Zulke sharia-cursussen worden ook gewoon op de UvA gegeven.
Religie is iets anders dan geloof.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:37 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je het definieert. Liberalisme is ook gewoon een geloof.
Maar als je kijkt hoe mijn vraag geformuleerd was past het antwoord wel. Bovendien vind ik zijn reactie nu eigenlijk veel interessanter.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Religie is iets anders dan geloof.
Waarom zou hij een troll zijn dan? Omdat hij iets minder bekwaam is in het om de scherpe kantjes van dat rotgeloof heen lullen?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Ksst! Ga eens weg, sneu trolletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |