wow hallo ik ben ook gingerquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAA
MOOI EN ROOD PASSEN NIET HE
LELIJKE ROOIE
HEB JE OOK ROOIE WENKIES???
![]()
Ik had niks tegen je, je was simpelweg vrijwel nooit actief daar. Dan lig je er uit. Daarnaast liep je mij achter mijn rug om compleet af te zeiken samen met OF in die andere server, dan heb ik ook geen zin om nog normaal met jou een gesprek aan te gaan.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wat heb jij tegen mij pik eerst gooi je me met een onzin reden een discord server uit waar ik nika verkeerd doe en nu elke keer zeuren op mij.
Je pikquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wat heb jij tegen mij pik eerst gooi je me met een onzin reden een discord server uit waar ik niks verkeerd doe en nu elke keer zeuren op mij.
Lekker met de fohn zeker haha faggot.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
hahahahaa
duurt soms wel lang met afdrogen.
Soms als ik gehaast ben en te snel wil gaan
en slecht afdroog
ga ik naar buiten met een overhemd vol natte plekjes
maar goed eens ik op kantoor ben
of bij de klant
is het al lang opgedroogd
Wat ik vaak hoor wel jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:23 schreef Crack_ het volgende:
is dat taboe?
Ik vind naakt zijn wel echt taboe, kom op mensen doe niet zo tyfus preuts en seksualiseer niet alles
Nooit!quote:
Zo zo, je laat wel even zien wie de baas is op de serverquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:33 schreef I. het volgende:
[..]
Ik had niks tegen je, je was simpelweg vrijwel nooit actief daar. Dan lig je er uit. Daarnaast liep je mij achter mijn rug om compleet af te zeiken samen met OF in die andere server, dan heb ik ook geen zin om nog normaal met jou een gesprek aan te gaan.
Daarnaast loop je hier gewoon random te kloten, en doe je geen eens de moeite om normaal mee te praten, maar wel constant zeuren dat je genegeerd wordt. Ja, wat denk je zelf. Als je random songteksten en filmpjes gaat dumpen.
Meneer Danny Roodbol.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo zo, je laat wel even zien wie de baas is op de server
oh, dat hebben we hier dan weer nietquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat ik vaak hoor wel ja
[..]
Nooit!
Ik was mij standaard minimaal 2x.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker met de fohn zeker haha faggot.
Nee maar was je dan extra vaak als zo veel zweet, want kan me voorstellen dat alles dan lekker blijft koeken en gaat stollen en broeien
Oh, ik wel.quote:
Oh, oeps.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh huh ik dacht een andere
wacht even zoeken
quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh maar je moet ook niet fantaseren over scheermesjes. Die haal je er als verrassing bij, of heb jij er zo een die dat gelijk doorheeft.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:29 schreef I. het volgende:
[..]
Ik raak niet echt opgewonden van scheermesjes helaas.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:34 schreef I. het volgende:
[..]
Haters gonna hate.
Gingerpower unite. 🙌
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Badass gingerquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja als je het bijhoudt ontwijk je het grootste werkquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik was mij standaard minimaal 2x.
1x in de ochtend
1x in de avond
en vaak snel nog even wanneer ik thuis ben
Hoeft nooit echt lang te duren. Ik doche in 3x soms minder lang dan mensen die 1x douchen per dag.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Blijbaar stinken gingers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je dit bevestigen?
Gebruik ook geen witte hoeslaken meer. Zie je overall haartjes liggenquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja als je het bijhoudt ontwijk je het grootste werk
nopequote:Op dinsdag 10 september 2019 16:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Blijbaar stinken gingers.
Kan je dit bevestigen?
Ben je ginger ?quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:33 schreef Le_Professeur het volgende:
Wow wat een intense haat jegens gingers
Vrouwelijke gingers zijn wel cutequote:Op dinsdag 10 september 2019 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nope
gingersen andere gekkies en alles tegenstrooms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |