quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:25 schreef I. het volgende:
[..]Dat heb ik wel eens op een andere plek gehad. Sindsdien gebruik ik daar geen trimmer meer voor.
Ok.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en ook al zou dit waar zijn dan zou het alsnog niet verklaren waarom vrouwen NERGENS topless gaan, ook niet privé
Wat. Bang dat ie z'n neus er afscheert ofzo?quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet nietdurf het ook niet te vragen
Een vriend van mij heeft t ook en die durft niet?
quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met mijn lichaamsbeharing. Ben een trotste eckte vent en geen faggot
Nee beetje zoals dat verhaal van haags denk ikquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:26 schreef I. het volgende:
[..]
Wat. Bang dat ie z'n neus er afscheert ofzo?
Oh ja, auquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee beetje zoals dat verhaal van haags denk ik
quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met mijn lichaamsbeharing. Ben een trotste eckte vent en geen faggot
Blijft lastigquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Balkzak kan gewoon met gilette
Ja, dit ben ik;quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]grappig
ben je net zo'n babyaapje?
hahahahahahahahahahahahahaahaahahquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:23 schreef I. het volgende:
[..]
Is ook best overdreven. Ben nergens echt heel harig, maar ik ben ginger, dus dat zie je ook vrijwel niet. Mijn armen lijken ook vrijwel haarloos. M'n beenhaar is wel weer donkerder van kleur dus dat valt meer op (ook wel omdat m'n benen écht spierwit zijn.
Ik raak niet echt opgewonden van scheermesjes helaas.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee joh, kan niks misgaan. Wel even je pik goed hard maken, dan pak je alles makkelijker mee.
Heb trouwens overall wel haar. Enkel op mijn rug en schouders doe ik het (soms) weg.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]dit komt niet echt 'echte mannerig' over
Gebruik je dan shampoo of douchegel voor je body ;pquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb trouwens overall wel haar. Enkel op mijn rug en schouders doe ik het (soms) weg.
Heb van borst tot navel geen kaal plekje
hahahahaaquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gebruik je dan shampoo of douchegel voor je body ;p
wat heb jij tegen mij pik eerst gooi je me met een onzin reden een discord server uit waar ik niks verkeerd doe en nu elke keer zeuren op mij.quote:
WHAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:30 schreef I. het volgende:
Had eerst altijd wel de angst dat ik een blonde baard zou krijgen, maar gelukkig is die ook mooi rood.
hij is ginger. Logisch.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wat heb jij tegen mij pik eerst gooi je me met een onzin reden een discord server uit waar ik niks verkeerd doe en nu elke keer zeuren op mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |