Ben ik het mee eens hoor. Fuck dat.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb zo'n hekel aan die zelfverzonnen sociale regels, de pressure![]()
Dat vind ik ook niet mooi. Neus vind ik echt vies en is ook geen moeite om bij te houden maarjaquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:19 schreef I. het volgende:
Gelukkig groeit het niet met bossen uit m'n neus of oren, jeutje, dat zou frustrerend zijn
Klopt, veel is taboe. Zoals zelfbevrediging.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:16 schreef Crack_ het volgende:
ik ook niet tot ik het ooit in de groep gooide, zijn gewoon niet standaard onderwerpen en sommige vrouwen zijn er bang voor i guess
lolquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:21 schreef I. het volgende:
[..]
Maar nergens echt overmatig ofzo. Gewoon een egaal vachtje.
Mijn neustrimmer bleef er een keer in vast zitten was geen doorkomen aan. Dat deed pijn jonge.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:21 schreef I. het volgende:
[..]
Gelukkig niet extreem last van. Drama joh.
Zal vooral luiheid zijn, gok ik? Je ziet zelf toch ook wel dat het smerig is.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet mooi. Neus vind ik echt vies en is ook geen moeite om bij te houden maarja
Misschien vinden ze het mooi?
is dat taboe?quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klopt, veel is taboe. Zoals zelfbevrediging.
Weet nietquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:22 schreef I. het volgende:
[..]
Zal vooral luiheid zijn, gok ik? Je ziet zelf toch ook wel dat het smerig is.
Is ook best overdreven. Ben nergens echt heel harig, maar ik ben ginger, dus dat zie je ook vrijwel niet. Mijn armen lijken ook vrijwel haarloos. M'n beenhaar is wel weer donkerder van kleur dus dat valt meer op (ook wel omdat m'n benen écht spierwit zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol![]()
vachtje klinkt al heavy
hier ook niet overmatig en ik ben blond dus valt gewoon allemaal niet op (rip wenkbrauwen)
Nergens meer want tegenwoordig legt men alles vast op de foto en sta je zo op internet.quote:
Wow, doe jij aan zelfbevrediging?quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klopt, veel is taboe. Zoals zelfbevrediging.
dit is echt onzin maar okquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nergens meer want tegenwoordig legt men alles vast op de foto en sta je zo op internet.
is jouw lichaamshaar ook ginger?quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:23 schreef I. het volgende:
[..]
Is ook best overdreven. Ben nergens echt heel harig, maar ik ben ginger, dus dat zie je ook vrijwel niet. Mijn armen lijken ook vrijwel haarloos. M'n beenhaar is wel weer donkerder van kleur dus dat valt meer op (ook wel omdat m'n benen écht spierwit zijn.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn neustrimmer bleef er een keer in vast zitten was geen doorkomen aan. Dat deed pijn jonge.
Ik heb geen problemen met mijn lichaamsbeharing. Ben een trotste eckte vent en geen faggotquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echte beer jij he, ga je ook weleens naakt naar buiten met je vacht?
en ook al zou dit waar zijn dan zou het alsnog niet verklaren waarom vrouwen NERGENS topless gaan, ook niet privéquote:
Balkzak kan gewoon met gilettequote:Op dinsdag 10 september 2019 16:25 schreef I. het volgende:
[..]Dat heb ik wel eens op een andere plek gehad. Sindsdien gebruik ik daar geen trimmer meer voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |