Ja kloptquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh nou, dan ben ik vast heel aantrekkelijk.
Heb er tijd terug een keer gepost, maar was duidelijk niet welkom. Niet echt mijn mensen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:08 schreef Le_Professeur het volgende:
lol hoezo, hartstikke dood daar. Waarom denk je dat ik hier zit met mijn negatieve gezeik
Kan je paar namen noemen, misschien heb ik ook zoiets van ja dat is wel echt een mongoolquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb er tijd terug een keer gepost, maar was duidelijk niet welkom. Niet echt mijn mensen.
Negatief gezeik is goed, ben ook een zeikerd. Join the club
Geen idee, heb die namen niet onthouden eigenlijk haha. Misschien als ik ze hier op het forum ooit nog eens tegenkom.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan je paar namen noemen, misschien heb ik ook zoiets van ja dat is wel echt een mongool
Dat is dan ook al ruim 10 jaar een act.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar Ronaldo heeft bruine ogen
Vind wel leuk dat je hier komtquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lol hoezo, hartstikke dood daar. Waarom denk je dat ik hier zit met mijn negatieve gezeik
Heftig, wist niet dat jij aan acts deed. Hou je wel van voetbal of dat ook niet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is dan ook al ruim 10 jaar een act.
[..]
Vind wel leuk dat je hier komt
Ah, kijk maar als er nare gevoelens boven komen dan moet je aan de bel trekkenquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen idee, heb die namen niet onthouden eigenlijk haha. Misschien als ik ze hier op het forum ooit nog eens tegenkom.
Jij bent groot geschapen en derhalve al snel op je pik getrapt, daar mag je best rekening mee houden.quote:
Ik ben best wel heel erg fan van AZquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heftig, wist niet dat jij aan acts deed. Hou je wel van voetbal of dat ook niet.
Haha ja nu je weet dat ik bruin haar + blauwe ogen heb wel ja
[..]
Ah, kijk maar als er nare gevoelens boven komen dan moet je aan de bel trekken
Supporter zijn van zo'n saaie zielloze clubquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben best wel heel erg fan van AZ
En ook Ronaldo maar niet zo erg als ik hier soms laat blijken
En daarvoor ook al hoor.
Zo snel ben ik niet op m'n pik getrapt hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent groot geschapen en derhalve al snel op je pik getrapt, daar mag je best rekening mee houden.
Aldus de PSV-supporterquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Supporter zijn van zo'n saaie zielloze club
Dit kwam in mij op en daar moet je het mee doenquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:28 schreef I. het volgende:
[..]
Zo snel ben ik niet op m'n pik getrapt hoor.
Lekker hoor, wat was je eerste reactie op het dak-incident. Volgende week ook geen AZ supporters in Belgrado, zag ik. Gaar.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben best wel heel erg fan van AZ
En ook Ronaldo maar niet zo erg als ik hier soms laat blijken
En daarvoor ook al hoor.
Zal ik doen!quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Ah, kijk maar als er nare gevoelens boven komen dan moet je aan de bel trekken
Oehquote:
Ja dat is het allermooiste inderdaad.quote:
Echt welquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja dat is het allermooiste inderdaad.
Heeyquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:54 schreef UitStraling het volgende:
Groene ogen![]()
De rest is zwaar meh.
Ze doen niet andersquote:
Daar word ik niet geil van.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:59 schreef Ivo1986 het volgende:
Zeg Kopje 😏 kijk maar eens naar de oogjes van m’n dochtertje, heeft ze niet van een vreemde
Ja maar kinderen worden vaak geboren met lichte ogen, in de loop der jaren verandert dat nogal eens. Bij mij gelukkig nooit gebeurdquote:
Lichte ogen zijn duidelijk superieur.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar kinderen worden vaak geboren met lichte ogen, in de loop der jaren verandert dat nogal eens. Bij mij gelukkig nooit gebeurd
quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lichte ogen zijn duidelijk superieur.
Hangt er van af.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Mijn vriendin heeft bruine ogen dan kunnen mijn kinderen toch groen blauw en bruin krijgen?
Ah oké, bij haar in de familie heeft iedereen bruine en bij mij blauwe.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af.
Als zij een gen heeft voor blauwe ogen, kan dat.
Maar er spelen geloof ik 10 genen een rol hierbij.
Het zal je verbazenquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha helemaal dof vanwege de drugs natuurlijk
Wat heb je het zwaarquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben mentaal dood en ik moet nog college krijgen
Als iedereen in haar familie bruine ogen heeft, is de kans op blauwe ogen bij jullie kinderen zeer klein.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, bij haar in de familie heeft iedereen bruine en bij mij blauwe.Moet zeggen dat ik het beide nooi vind, blauwe ogen zouden haar weer raar staan maar dat zal vast de gewendheid zijn.
heb je weer allerlei poedertjes liggen snuiven crackiequote:Op dinsdag 10 september 2019 18:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben mentaal dood en ik moet nog college krijgen
mijn genen zijn wel supersterk heb ik het vermoedenquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als iedereen in haar familie bruine ogen heeft, is de kans op blauwe ogen bij jullie kinderen zeer klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |